Op repeat:quote:
Inderdaad dat kennen ze hier niet in de wereld stad Ossquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
maak me gek...ik kan hier niet beter krijgen dan swiss noir![]()
Je hebt je oude buuv ook vermoord en het hele flatgebouw moet raden wie het gedaan heeft en hoe het gebeurd is?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohw, dat deed ik ook met mn oude buurvrouw
de nieuwe wil maar niet meedoen![]()
Op BB3 zijn ze net begonnen met de nieuwe seriequote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ook!
VPRO moet godverretyfus eens opschieten met Doctor Who
Gelukkig heb k de DVD box alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Op BB3 zijn ze net begonnen met de nieuwe serie
Kim is echtquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
kim holland op televisie wat een debiele bagger en wat een lelijk wijf is dat.
Jessica Simpson is einstein vergeleken met die bejaarde graftak
Ja ze proberen gewoon wahopig Finals weer na te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
is het net als die mislukte mongolen serie van een tijdje terug, met die mensen die gingen backpacken of zoiets in Nieuw Zeeland
Nee niet raar, maar denk niet dat veel mensen hier nog Bas Westerweel kennenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
Ze kunnen beter De Sleutels van Fort Boyart nieuw leven inblazen![]()
![]()
Of zeg ik nu iets raars
damn...het zijn ook altijd dezelfden...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelukkig heb k de DVD box al
en The Xmas Invasion heb k ook al op DVD..
nu weer wachten tot maart
school tv, week journaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet raar, maar denk niet dat veel mensen hier nog Bas Westerweel kennen
maar zo meteen komtquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
kim holland op televisie wat een debiele bagger en wat een lelijk wijf is dat.
tnxquote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
Welkom Whistler, leuke foto!
Finals was alleen het eerste seizoen leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ze proberen gewoon wahopig Finals weer na te doen
maar zo leuk wordt het toch nooit meer
Nope...daarvoor moet je toch echt de wel de (ver)harde weg op....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inderdaad dat kennen ze hier niet in de wereld stad Oss![]()
het is leuk om te kijken dat je slimmer bent dan de gemiddelde BN'erquote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
De Slimste
ik vond het leuker op de Belg.
Mja die cd's had ik van de bieb geleendquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Weemz het volgende:
Fort Boyard!!!!
Daar heb ik nog 2 spellen van liggen... Dat was ècht mijn favoriete programma vroeger (naja, op telekids na dan)
Leuk, aan dat soort dingen kun je leeftijden aflezenquote:
Of het Burgemeester Deelen kanaal door, links af de maas af en in Rotterdam aanleggenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Nope...daarvoor moet je toch echt de wel de (ver)harde weg op....
Haha, nou mn school deed een keer meequote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, aan dat soort dingen kun je leeftijden aflezen
Seizoen 2 ook nog wel,quote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
Finals was alleen het eerste seizoen leuk
toen iedereen dacht dat het nog echt was
Wat is dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef Cairon het volgende:
mijn neefje heeft het syndroom van asperger
gewoon lekker dobberen...ook een ideequote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of het Burgemeester Deelen kanaal door, links af de maas af en in Rotterdam aanleggen![]()
Aan autisme verwante stoornis.quote:
Ooh oke, ik had er wel is van gehoord maar voordat je ongepaste grappen gaat maken over een bestaande ziekte.....quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een autistisch stiefneefje, hij is zo raar.
Autistische kindertjes zijn eng. Childen of the Corn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |