Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zienquote:
Ik heb een fulltime baan.. ik moet 's nachts slapen om m'n werk niet te verneukenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteursquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Just-Dennis het volgende:
Jezus alweer een foto
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteurs![]()
Den heer welkeen u op uwen scherm reedsch kunt aanschouwen is den zoon Godsch, zo u één der lammeren Godsch zijt! Den spot drijven is uit den boze, andersch zult gij verschijnen aan enen melaatschen medemensch en drie keren voor hem buigen!!!quote:
Ja, die heb ik ook binnen, binnenkort maar es kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemen![]()
*terugzwaait*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Wacht met je felicitaties totdat ik in de H sta. Vlarp trekt nu vast mijn background naquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Weemz het volgende:
Way to go BB!
Een geitenuitlaatservice!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik begin geloof ik een hondenuitlaatservice
Oh happy dayyyyquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh trouwens.. "nieuws":
Ik mag morgen weer naar huis
Mag?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh trouwens.. "nieuws":
Ik mag morgen weer naar huis
Jahoor....quote:
Magquote:
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'quote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor....
2 weken "proeftijd" en een bunch absurde regels..maarja beter iets dan niets toch?
Ow jijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Cairon het volgende:
Just-Dennis wat ben jij een blinde mongool
Ikquote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'
Ach ja, wie heeft die zin niet gehoord in een turbulentere periode van zn jeugd![]()
*hand opsteek*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Hey jongeman, zolang je onder mijn dak woont, heb je je aan mijn regels te houden.'
Ach ja, wie heeft die zin niet gehoord in een turbulentere periode van zn jeugd![]()
Jij bent oud, de mensen van jouw tijd waren nog brave jongetjes en meisjesquote:
Nee hoor, ongeveer zo:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Om een opstandige tiener te zijn, moet je eerst ook een tiener zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |