Ok, je hebt kennelijk issues, ik ontvang hier mixed messages: u like him, u like him not, u like him, u like him not. Begin ons eens te vermaken met het verhaal achter jouw vurige gevoelens voor hem. Je had hem en hij is vreemdgegaan, dat is het, he?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ew, dat is vies.
Hij is veel te mooi om wanhopig te zijn.
Maar de volgende keer weiger je wel ff vriendelijk de oorwarmers hequote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Suuz_ het volgende:
oeh thanx, wat een compliment zeg ga er bijna van blozen![]()
Jij bent meer voor de chihuahua's?quote:
Dat kun je gerust zeggen in een homo-topic zonder ranzige aanzoeken te krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben de moeilijkste niet hoor, ff zoeken
quote:
Er zijn ook bi's hier, hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun je gerust zeggen in een homo-topic zonder ranzige aanzoeken te krijgen
Nee, dat hoorde ik van een vriend van hem.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, je hebt kennelijk issues, ik ontvang hier mixed messages: u like him, u like him not, u like him, u like him not. Begin ons eens te vermaken met het verhaal achter jouw vurige gevoelens voor hem. Je had hem en hij is vreemdgegaan, dat is het, he?
Ach, je hebt hem dan tenminste wel gehad![]()
Wheheheheheh. Da's wel iets voor TheRockstar, zo'n brilquote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef Suuz_ het volgende:
nou hier dan, ga allemaal maar even stuk op "the new girl" met 3d bril![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]
*heb*
[afbeelding]
*had*
Vaak hebben een bepaald slag mensen boxers.
Bi's moeten hier hun vislusten onderdrukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn ook bi's hier, hoor![]()
![]()
Of is deze topic alleen voor homo's bedoeld en moeten de bi's hun eigen topic beginnen![]()
Ach, dan heeft híj hem tenminste gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 19:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik van een vriend van hem.
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.quote:
Je hebt het over vagina'squote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bi's moeten hier hun vislusten onderdrukken
En dan nog, moet ik een reisje naar de Filippijnen boeken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach, dan heeft híj hem tenminste gehadZie je, je kan alles positief bekijken
![]()
Beter 10 vogels in de lucht dan 1 in de hand, beter 1 keer met hem ge..... dan hier op zn foto lopen geilen![]()
Toen was ik 18quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.. Het zegt meer iets over m'n ouders.
Ja. Die nieuwe hond is kut, die oude is super!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jamaarrr, toen was ik 6 ofzo.. Het zegt meer iets over m'n ouders.
Logisch toch?!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, waar spaar ik eerst voor?
Een bank of een Furby?
*peins*
Samen doen?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Een bank of een Furby?
*peins*
*penis*quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Waxxer het volgende:
Een bank of een Furby?
*peins*
Kunnen we proberenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beleggen in banken?
Is dat een beetje lucratief dan?
En kun je met Mike bellen!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een Furby vereenzaam ik niet![]()
En kan ik mijn zusje bang maken
Boxer! *adopteert*quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Suuz_ het volgende:
oeh thanx, wat een compliment zeg ga er bijna van blozen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat je geen FA bent![]()
Hmm, zo klinkt het ineens een stuk minderquote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een penis?Dat is toch zo'n extern stuk huid met interne ingewikkelde substanties?!
Ja maar wat doet zo'n ding dan precies?quote:
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Die nieuwe hond is kut, die oude is super!
Dus dat zegt wat
Nou ja 20 centquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay fifty-fifty![]()
Heb jij dan het startkapitaal?
Honden gaan hoe ouder ze worden steeds meer op hun baasje lijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?![]()
Ik begin geloof ik een hondenuitlaatservicequote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij eens heeeeel snel liev doen voor mijn neurotische hondje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |