Wat heb jeeeeeeeee danquote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Pffffffff....![]()
![]()
Ivan me afschrijven.....
Zo. Dus.
Hai
Ja nouquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een trut van de IB-Groep die ik in haar gezicht wilde slaan
En verder afwachtstress
Probleem is, dat hét inkomen van mij op freelance basis is, en ik dat alleen kan aantonen met een jaaropgave. En nu moet ik echt heeeeeeeeeellll erg hopen dat dat wordt goedgekeurd.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nou
ik word gek van bieden
maar kep de lama's deel 1 gedownload![]()
Neehee dat doet Ad voor mijquote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Waxxer het volgende:
.....en ben je echt aan het bieden zoals Sylvana Simons dat altijd doet in haar programma enzo?
Damn, wat een klotekop heeft die vent toch.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YURI bijna naakt!!!![]()
ben je uitgemetseld ? en heb je doorgegeven dat ze doorwerkenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb vandaag bijna niks gedaan met die klote kou.. en ik mocht nie eens naar huis, moest maar wa rondhangen daarquote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef creno het volgende:
[..]
ben je uitgemetseld ? en heb je doorgegeven dat ze doorwerken?
Er schiet mij 1 woord tebinnen bij deze foto's: HAKKKUUUUUUUUHHHHH!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hatsjiequote:
merciquote:Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Proost.
Hooi is voor 't geitje.quote:
Mag ik eerst zelf eten?quote:
Proooooletenkop.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het voor de verandering wel met je eens, eigenlijk.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering wel met je eens, eigenlijk.
Best sexy, maar een vraagje: mag ik hier wel naar kijken? Jij bent jonger dan ik ben, heb ik begrepen, en als jij een jongen van 15 hot vindt, dan zal dat geen probleem zijn, maar bij mij wel enigszinsquote:
Ok... HEM vind ik WEL geilquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
X-Men Legends 2?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
*X-men 2 installeer*
Benieuwd of dat draait op mijn pc'tje.
heeey, barebackkoninkje!quote:
HIj is 20.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Best sexy, maar een vraagje: mag ik hier wel naar kijken? Jij bent jonger dan ik ben, heb ik begrepen, en als jij een jongen van 15 hot vindt, dan zal dat geen probleem zijn, maar bij mij wel enigszins
Hoe oud is zoiets dus? Ik wil vaststellen of ik al dan niet met lustgevoelens naar zo'n plaatje mag kijken![]()
Verdorie, ik maar hopen dat bepaalde voorkeuren van mij al vergeten waren en ik weer gewaardeerd kon worden om de reden waarom ik hier ben: intellectuele gesprekken houdenquote:
In that case: I would definitely do himquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HIj is 20.. Maar 't is een vreemdgaande bisexuele hoer.
Wel hot.
Ach dat nemen we voor lief hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
HIj is 20.. Maar 't is een vreemdgaande bisexuele hoer.
Een semi-mislukt modelletje.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat nemen we voor lief hooralthans, IK wel
Maakt het beter, dan zijn ze wanhopigerquote:
welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
Bij deze kom ik mezelf dan ff voorstellen met behulp van het o zo handige lijstje![]()
Wat is je voornaam? Suzanne
Wat is de betekenis van je nickname? Afkorting van mijn voornaam
En die van je user-icoon? Mijn boxer pup Bluf
En van je signature? Mijn website
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? ik las al een tijdje mee en wil ook bij de "gang"horen, vind het er wel gezellig aan toe gaan hier
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) nvt
Hoe oud ben je? 22
Wat voor studie/werk doe je? client begeleider
Waar woon je (ongeveer)? in het gezellige brabant, bij Breda in de buurt
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? ja hoor wil ik best, foto volgt onder dit lijstje
Heb je een vriendje? (of zoiets) ja al 4 jaar, woon gezellig samen
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? mijn hond, shoppe, uitgaan en fokken natuurlijk![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? zodat jullie een beeld van mij krijgen
Wat is je eerste indruk van ons? erg gezellig
Wat wil je ons nog vragen? duurd het lang voordat je een beetje "opgenomen" wordt in de groep hier?
foto dus:
Let op dit was in de winter efteling daar deelde ze die onwijs deuzige oorwarmers uit en het was SUPER koud, dus ik had een rede om ze op te hebben en er zo verkleumd uit te zien ja
[afbeelding]
Haaaajquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
Bij deze kom ik mezelf dan ff voorstellen met behulp van het o zo handige lijstje![]()
Ieuwwww, een meisje...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Suuz_ het volgende:
...
Ew, dat is vies.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt het beter, dan zijn ze wanhopiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |