dan dat email adres gewoom goed bewaren !!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoopte al zo op je
je bent mijn held vandaag
Inderdaad, daarom kon ik dit verzoek van Theatermama niet negeren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef petre86 het volgende:
* zie daar ontluikende liefde uit grond van hartlijke dankbaarheid...
zo zie je maar weer kindertjes, wie goed doet, goed ontmoet
voor het geval je nog meer artikelen wil hebben in de toekomstquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
jou emailadres goed bewaren?
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immersquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Ik de spullen inleveren voor dat huis... Wordt de stufi die ik krijg opeens niet als inkomen gezien, dus ik een jaaropgave ophalen van de krant, is van 2004 (want 2005 is er natuurlijk nog niet), en dan is het zo dat:
- Toen ik naar mijn huidige woning ging, werd het wél als inkomen gezien, nu opeens niet
- De ene mevrouw zei dat een opgave van 2004 oké is, en al ontvang ik één euro p/m, dan nog is het goed (als ik maar betaal, duuhh)
- Merkt een andere mevrouw op toen ik de opgave nabracht dat het niet veel is
Enfin, nu gaat de boel naar de afhandelingsafdeling (zoals altijd) en moet ik nu een paar dagen in de zenuwen afwachten.![]()
The horror!!! Maar volgens mevrouw één heb ik niks om mij zorgen om te maken, omdat er alleen een max. inkomen geldt op dat huis.
Nu kamp ik dus met functioneringsproblemen tot ik dat huis in kan.
Nou die mevrouw zei dat alles gewoon goed komt en ik me niet druk hoef te maken, maar dat ze geen toezeggingen mag doen. Nou ja, alleen al zo'n zakelijke houding en het feit dat ik nu een paar dagen moet wachten op een officieel bericht jaagt me enoooorrrm op de kast.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immers) en kortademigheid ( nee niet van de cigaretten) enzo
owja.. blijf van die sticky's af he
schrijf desnoods je 10 keer in de ronte op je log, maar denk maar zo..
als je er zelf niets aan kunt veranderen, moet je je ook niet druk maken.. heeft toch geen zin
ben ik onsamenhangend bezig?
geweldig
jij luistert nooit naar mensen die ergens veel meer ervaring mee hebben dan jou?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die mevrouw zei dat alles gewoon goed komt en ik me niet druk hoef te maken, maar dat ze geen toezeggingen mag doen. Nou ja, alleen al zo'n zakelijke houding en het feit dat ik nu een paar dagen moet wachten op een officieel bericht jaagt me enoooorrrm op de kast.
Ik en me niet druk maken???![]()
![]()
![]()
*hhhhhhhhnnnnnngggggggg*
maar wat raar voor je..nu heb je m en nu gaat ie te snelquote:
hij heeft een relatie van 13 jaar achter de rug......en het is net een week over.....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar wat raar voor je..nu heb je m en nu gaat ie te snel
Ja idd...je bent bang dat je een rebound-boy bent..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heeft een relatie van 13 jaar achter de rug......en het is net een week over.....
als je een beetje levenservaring hebt weet je als je dat nu te snel gaat dat het gedoomt is om te mislukken en word je een get over boy en daar pas ik voor!
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja idd...je bent bang dat je een rebound-boy bent..
Nou ik zou er ook voor passen hoor!
Laat m eerst maar zn relatie verwerken ipv zich in het avontuur met jouw te storten en t te verbergen
Als ie je echt zo leuk vind, issie dr over 2 maandjes ook nog wel toch?
dat dan een mailtje stuur naar jou bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het geval je nog meer artikelen wil hebben in de toekomst![]()
is namelijk mijn niet hotmail adres![]()
quote:
ik begreep dat jij me kon helpen met mijn fotoboek, ik krijg het nl niet geopend, er staan wel een paar foto's in nu maar het openingsvenster geeft geen foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen leven als een parkinsonpatient.. lekker in de stres.. trillende handen ( hoef je de cup-a-soup niet meer te roeren.. je schud immers) en kortademigheid ( nee niet van de cigaretten) enzo
owja.. blijf van die sticky's af he
schrijf desnoods je 10 keer in de ronte op je log, maar denk maar zo..
als je er zelf niets aan kunt veranderen, moet je je ook niet druk maken.. heeft toch geen zin
ben ik onsamenhangend bezig?
geweldig
*aai* komt voor jou ook nog wel hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik uberhaupt iemand achter me aan had,,![]()
als je wat tekst invult komt dat icoontje er te staanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begreep dat jij me kon helpen met mijn fotoboek, ik krijg het nl niet geopend, er staan wel een paar foto's in nu maar het openingsvenster geeft geen foto.
Verder heb ik ook nog geen fototoestelicoon
http://fotoboek.fok.nl/TheaterMaMa
staat niks in je fotoboek daar..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar moet ik tekst invullen, onderaan bij about:
dat heb ik al tig keer gedaan
Let's hope so!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*aai* komt voor jou ook nog wel hoor!
ikke wel vind vis heerlijk!!! en is nog erg gezond ook!!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom zijn er nou zoveel mensen die geen vis lusten
dat maakt mij als kok zo droevig![]()
ik snap best dat je een vissoort niet lust, bijv haring
maar ik krijg steeds vaker mensen te eten die niets uit de zee lusten
terwijl de lekkerste gerechten zijn met dingen uit de zee![]()
dat heb ik al geprobeert,quote:Op maandag 9 januari 2006 15:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
staat niks in je fotoboek daar..
invullen ne onderaan op aanpassen
ik niet, ben geen fotoboekadminquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik al geprobeert,
kun jij het voor mij maken![]()
CDP wat wil je eigenlijk leren kokenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*haalt DHW binnen in kutkwaliteit*
leve het mapje send itemsquote:Op maandag 9 januari 2006 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat dan een mailtje stuur naar jou bedoel je?
ik vrees dat ik het al gewist heb nadat ik het artikel overgenomen heb
doe ik meestal uit privacy overwegingen
Winterstop weer voorbij ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*haalt DHW binnen in kutkwaliteit*
Ik ook...great minds think alike.quote:
Ik wil wel gewoon even heel irritant, als een soort Mr Bean achter je aan lopen ofzow...als dat jou blij maakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
be careful what you wish for !!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Zo gespierd ben ik nog niet hoor... al gaat het de goede kant opquote:
oh....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo gespierd ben ik nog niet hoor... al gaat het de goede kant op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |