Erg stoer programma!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Fort... Fort...
HMmm
Ze kunnen beter De Sleutels van Fort Boyart nieuw leven inblazen![]()
![]()
Of zeg ik nu iets raars
die serie is destijds stopgezet omdat het niet bij het imago paste van de zenderquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is waar...maar het idee is leuk.
Een nieuw serie zou niet werken..maar een eenmalige special wel en dan de oude serie herhalen
't was engquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, dat programma mis ik best wel... vind dat echt geweldig
T was zo dramatisch slecht geacteerd dat t een soort van slapstick werdquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooo, die was ERG!
2 afleveringen van gezien
Een van de weinige programma's die ik echt wilde zien vroeger ..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, dat programma mis ik best wel... vind dat echt geweldig
T past nu ook beter bij BNN dan bij de Tros..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
die serie is destijds stopgezet omdat het niet bij het imago paste van de zender
(en te duur was en bla bla bla)
of de Varaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T past nu ook beter bij BNN dan bij de Tros..
Moordspel ken ik niet, maar Fort Boyard was tof! En Fort Alpha moet op DVD.quote:
vandaar je darksidequote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
(en naar James Bond)
t wordt tijd om Fons maar weer is even te bellenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moordspel ken ik niet, maar Fort Boyard was tof! En Fort Alpha moet op DVD.
Kan ook!quote:
James Bond blijft ook leuk...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
Fort Boyard was cool, daar keken we vroeger met het hele gezin naar.
(en naar James Bond)
Dat is er maar 6x opgeweest of zo. Met Ron Brandstederquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Cybart het volgende:
Moordspel.... wanneer/wat was dat dan?
I shall knock the moon out of orbit and hold the world for ransom!quote:
ohw, dat deed ik ook met mn oude buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is er maar 6x opgeweest of zo. Met Ron Brandsteder
Dan deden ze steds een stukje toneelstuk. Er werd 1 iemand vermoord en een panel en thuis) moestdan raden wie de dader was. En dan kwam er weer een stuk toneel, en dan werd gevraagd of je nog steeds dacht dat het de butler was met de kandelaar in de woonkamer of zoSoort levend Cluedo. Erg cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |