Ik denk dat dat neefje ook zo over jou denkt, want jij bent ook alles behalve standaard of een modelpuberquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een autistisch stiefneefje, hij is zo raar.
Psst, kun je even op MSN komen, of me mailen met een adres dat je controleert?quote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Psst, kun je even op MSN komen, of me mailen met een adres dat je controleert?
Ik wil je wat vragen over freelancen. Gewoon naar je MSN adres?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Mail anders even, want ik ben ff druk met een verhaal...
You got mail and thanksquote:
ik moest vandaag voor 12u een adviesrapport inleveren.. uitgesteld naar morgen.. en ik schiet niet opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
kut.. morgen presentatie.. nog niks voorbereid
het is bar en boos hequote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik moest vandaag voor 12u een adviesrapport inleveren.. uitgesteld naar morgen.. en ik schiet niet op![]()
*knuffelt*quote:
Ja potverdriequote:Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik zwaaide HOI
Zmeteen zeg ik wel DAAAAAG met eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja potverdrie
ben ik weer op het verkeerde been gezet![]()
Dan ben ik je nu lekker voohoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zmeteen zeg ik wel DAAAAAG met een. Dan is het weggaan
moet je er biefstuk op leggenquote:
Ik heb een boel van mammie's pijnstillers genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet je er biefstuk op leggen
wat heb je gedaan danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een boel van mammie's pijnstillers genomen.
"Boys"?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Mama & ik gaan zaterdag naar de Red & Blue
[afbeelding]
pijpen is lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Pijpslet.
Nee, doet nog pijn van vallen op wastafel vorige week.
Als volwassene kan je het je niet permitteren om in de anale fase terecht te komen, blijf dus maar in de orale fasequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
lolly?
ik duim nog steeds, ben als kind nooit uit de orale fase gekomen
Ik wil wel helpen, maar ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zou mij even willen helpen in een toernooitje hier op FOK?
Wil even iemand eruit hebben![]()
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games beginquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt
weet jij wel je wenstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zou mij even willen helpen in een toernooitje hier op FOK?
Wil even iemand eruit hebben![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BB_Koning: Geef je BVO ook ff 2 minpunten?
[afbeelding]
Jaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef wizarddragon het volgende:
Moat ik ook stemmen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
pijpen is lekker
nog lekkerder als gepijpt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |