*barebacked BB_Koning helemaal dood*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent oud, de mensen van jouw tijd waren nog brave jongetjes en meisjes
(Nee, je bent niet oud)
Luister jij als we datzeggen over aziatische kindjes?quote:
smile you're on candid camera!quote:
Ik zie nog steeds niks, mijn oprechte excusesquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk eens hier:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luister jij als we datzeggen over aziatische kindjes?
Schattig, dat negligeetjequote:
Zo geschokt ben ik niet, ik had de dag erna beschaamd nagelezen dat mijn gok niet correct was...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo geschokt ben ik niet, ik had de dag erna beschaamd nagelezen dat mijn gok niet correct was...![]()
Je staat helemaal rechts onderin de poot...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks, mijn oprechte excuses![]()
zoals dat shirtje wat ik in lief lama beige heb?quote:
Ow dat shirtje is al kaduukquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zoals dat shirtje wat ik in lief lama beige heb?
t is opeens een beetje stil na een paar dagen in een bepaald gevalquote:
Ksta op de foto met Sonny jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef BB_Koning het volgende:
CDP, ik zag je pics plaatsen van een aantal Idols-kandidaten, hierbij een vraagje: heb je ook pics gemaakt met Sonny![]()
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ksta op de foto met Sonny ja
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsen![]()
Ik ga m zo wel ffkes zoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, nou, uhm, weet je, eigenlijk, om eerlijk te zijn, misschien...... Zou je pics met Sonny kunnen plaatsen![]()
Ik zou bijna denken dat je wat hebt tegen het plaatsen van picsquote:
Ik rel niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis kan niet goed rellen.
als je al met iemand afspreekt dat je samen gaat rellen en verkeerde ideen gaat planten, dan moet je het ook goed doen, en niet zo geforceerd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis kan niet goed rellen.
als je al met iemand afspreekt dat je samen gaat rellen en verkeerde ideen gaat planten, dan moet je het ook goed doen, en niet zo geforceerd.
Zn vriendje is ook best cute jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb vernomen dat Sonny hoomooseksuweel is.
Jij maakt me bang.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je wat hebt tegen het plaatsen van picsIs je pc zo traag? Mijne wordt wel aardig traag door Rockstars pics van gladde, strakke Thaise boys
![]()
Da's pas in het volgende topic. Deze H is statisch.quote:
Ieuw, Sonny is zooooo glad.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zn vriendje is ook best cute ja
En ik ben een mentaal stabiele jongeman met toekomstperspectieven?quote:
In al mijn opwinding dacht ik dat jij Sonny zou zoeken om een paar pics te schieten om die vervolgens hier te plaatsen. Na 10 sec rustig ademhalen had ik door dat je bedoelde dat je reeds gemaakte pics hier neer zou zettenquote:
Echt niet.. I-Jay is gladquote:
Jargon...sexyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's pas in het volgende topic. Deze H is statisch.
Ja zou kunnen, geen ideequote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Cairon het volgende:
[..]
En ik ben een mentaal stabiele jongeman met toekomstperspectieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |