Bedankt, die cd ga ik mezelf geven voor mijn verjaardagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Sautor het volgende:
Stars Of CCTV
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik ga naar ze toe in Nighttown in maart.
De cd is wel lekker inderdaad. Vind denk ik Cash machine en Tied up too tight het beste. Waar komen ze eigenlijk vandaan? Die gozer klinkt alsof hij Engels op zijn Frans praat...
Ik hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
meldt zich ook als fan
Volgende maand in de Melkweg!
ik zeg Pinkpopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Grobbel het volgende:
Niet elk nummer van ze is even sterk, maar ze hebben wel een paar leuke singles gehad tot dusver. Echt zo'n bandje dat je later dit jaar nog regelmatig op festivals zult tegenkomen, vermoed ik.
Uit West-Londen, geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komen uit Engeland, plaats weet ik niet precies
*present*quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
Afgelopen zomer, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef CybPraetorian het volgende:
maar nu luister ik hem en blijkbaar kende ik Hard to beat ook al... Wanneer is die single uit geweest dan? ik kan het me niet meer herinneren..
Ik lach me doodquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef dwerg het volgende:
Grappig bandje.
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef hydraulix het volgende:
meldt zich ook als fan
Waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!
Goeie vraag, heb me uitstekend vermaakt...quote:
stukken ruiger livequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef Barb het volgende:
Ik ben niet zo kapot van de cd, maar ben vorige week dinsdag naar hun concert in de Effenaar in Eindhoven geweest en dat was echt heel tof,.
Bij thuiskomst de cd weer geluisterd, en wederom is ie niet zo heel denderend. Live zijn ze dus stukken meer okee.
Ik geloof dat ze dit jaar op Werchter staan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ZO wat een waardeloos concert was DAT zeg!!!
De zanger was extreem slecht bij stem. De nummers leken uitgevoerd door een schoolbandje. Zowel qua podiumhouding als intensiteit. Zelfs de hit Hard To beat knalde er niet in. Een hele lame cover van Seven Nation Army (kom-op-hee)quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zelfs de hit Hard To beat knalde er niet in. nah, die klonk juist goed! niets mis mee....
Een hele lame cover van Seven Nation Army (kom-op-hee) mja, dat was niet zo'n denderend succes idd..
Het leek of de band heel erg moe was, of misschien tourmoe. Maar zowel muzikaal, als vocaal als wat podiumuitstraling betreft een dieptepunt wat liveconcerten betreft... had Hard-Fi nog nooit eerder live gezien, maar vond het een stuk beter klinken dan op cd! (jaja, dat is eigenlijk altijd welmaar goed..) Ik vond het juist een goed concert
![]()
en van vind je van Hard To Beat dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:25 schreef MaJo het volgende:
Heb Cash Machine een paar keer beluisterd en klinkt wel lekker. Zal ook eens naar wat andere nummers gaan luisteren. Vind het nog wel een beetje te poppy eigenlijk
Heb die nog niet gehoord, alleen Cash Machine en Middle Eastern Holliday via die link een paar posts hierboven. Zal eens kijken of ik Hard to beat kan beluisterenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
en van vind je van Hard To Beat dan?
ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel leuk klinken hoor, alleen nog iets te poppy (cash machine) maar wel uiterst catchy!
mja, wel te doen, maar echt geweldig vind ik 't nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind het echte rustige nummer ook wel goed te doen, Move on now.
Je maakt me wel nieuwsgierig! Ga de cd maar eens aanschaffen denk ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt
het leukste nummer van het album vind ik Hard To Beat, dat was ook de eerste single. (weet eigenlijk niet of ze meerdere singels uit hebben gebracht...)
Cash Machine vind ik zelf niet zo geweldig... al zie je die wel érg vaak op MTV(2) de laatste weken.
Van de rustige nummers vind ik Better To Better wel oké, de rest vind ik niet zo'n succes.
aanradertjes:
- Feltham Is Singing Out
- Gotta Reason
- Linving For The Weekend
- Tight Up To Tight
ah, goed, nu noem ik nog bijna de hele cd op![]()
leuk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist de cd aangeschaft op Ebay voor 7 euroDuurt alleen nog wel even voordat ik hem heb...
Zag m hier laatst in NL ook gewoon liggen voor 7 euro, valt goed op die cdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:50 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist de cd aangeschaft op Ebay voor 7 euroDuurt alleen nog wel even voordat ik hem heb...
Nee alleen nog Cash Machine en Middle Eastern Holliday, kan zelf niet downloaden. Deze twee nummers bleven behoorlijk hangen dus ik geef het een kans. En 7 euro voor een cd is natuurlijk goed te doen. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
leuk!
Heb je de andere nummers al geluisterd?
Waar? Ik zag hem laatst in de FRS (noem ik wel een zaak natuurlijk) voor 15,99.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zag m hier laatst in NL ook gewoon liggen voor 7 euro, valt goed op die cd
Daar noem je wel een zaak hee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef soul114 het volgende:
[..]
Waar? Ik zag hem laatst in de FRS (noem ik wel een zaak natuurlijk) voor 15,99.
Dacht dat t bij de makro was...Maar dat week niet zeker meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef soul114 het volgende:
[..]
Waar? Ik zag hem laatst in de FRS (noem ik wel een zaak natuurlijk) voor 15,99.
Vanwege de cd ben ik juist naar dat concert gegaan. Misschien was ie in de Effenaar beter bij stem dan in Melkweg, want ik heb niks ervan gemerkt, vond het wel goed concert eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef Barb het volgende:
Ik ben niet zo kapot van de cd, maar ben vorige week dinsdag naar hun concert in de Effenaar in Eindhoven geweest en dat was echt heel tof,.
Bij thuiskomst de cd weer geluisterd, en wederom is ie niet zo heel denderend. Live zijn ze dus stukken meer okee.
In nighttown waren ze meer dan prima, misschien hadden ze hun dag niet?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hard-Fi en goede performance live in een zin? Echt, wat een belabberd concert gaven ze in de Melkweg laatst. Die zanger kan een boel, maar zingen kan hij dus niet, het was echt om te huilen. Vreselijk.
Ik dacht aan jouw avatar te zien dat je een enorme fan was maar het gaat dus om het artworkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef Boeman het volgende:
het zijn een paar nummers, waaronder hard to beat en cashmachine die het album nog aardig maken, maar over het algemeen vind ik het wat veel van hetzelfde.
Wel leuk artwork btw
ik vind het best een goede band hoor, daar niet van, maar ik wordt vrij moeilijk echt fan van iets. In dit geval beviel het plaatje me gewoon, hiervoor had ik een van kaizers orchestra en the kooksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht aan jouw avatar te zien dat je een enorme fan was maar het gaat dus om het artwork
Idolsfan... dat verklaart veel...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hard-Fi en goede performance live in een zin? Echt, wat een belabberd concert gaven ze in de Melkweg laatst. Die zanger kan een boel, maar zingen kan hij dus niet, het was echt om te huilen. Vreselijk.
Hoorde m vanmiddag bij Claudia de breij, en zij vond m helemaal geweldig, dus ze zal m wel vaker draaien ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft een coole band... dat Cash Machine maar een grote hit mag worden en dat ze ook maar op Pinkpop mogen komen![]()
Zijn ook leuke bandsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik vind het best een goede band hoor, daar niet van, maar ik wordt vrij moeilijk echt fan van iets. In dit geval beviel het plaatje me gewoon, hiervoor had ik een van kaizers orchestra en the kooks![]()
Wáárom moeten ze dan weer in de verste uithoek van het land komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:54 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zijn ook leuke bands
1 April, trouwens the kooks op london calling en dag ervoor in Vera (is nog geen kooks topic..).
ehhmm London Calling is in Amsterdam (Paradiso). Datum kan ik niets aan veranderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wáárom moeten ze dan weer in de verste uithoek van het land komen![]()
En niet gewoon lekker centraal in Nijmegen/Utrecht/Amsterdam..![]()
en dan ook nog even op een andere datum![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef soul114 het volgende:
[..]
ehhmm London Calling is in Amsterdam (Paradiso).weet ik, maar dan kan ik dus niet Datum kan ik niets aan veranderen. jammer..![]()
Misschien is rock werchter een optie voor je? Nee, ik ga op vakantie en naar Lowlands![]()
Hopelijk komen ze ook even naar lowlandsInderdaad!
![]()
back on topic: Hard-fi mag ook wel op lowlands komen!! Ook leuk om nog een keer te zien!
Ja, god, ik kijk Idols, vreselijk. Daar wordt in de gemiddelde voorronde beter gezongen dan de zanger van Hard-Fi deed in de Melkweg. Het was zo ontzettend vals. Ik stond echt serieus meerdere keren op het punt om weg te gaan. De band speelt best leuk en ze hebben leuke nummers, maar echt, die zanger moet maar vuilnisman worden ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Skanqua het volgende:
Idolsfan... dat verklaart veel...![]()
Hard-Fi vond ik in de Melkweg juist héél vet!![]()
Cash Machine vind ik ook best vervelend. Mede doordat ik die veel te vaak gehoord hebquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef Evertje het volgende:
Cash Machine vind ik zelfs een van de minste nummers van de cd. Ik begin de laatste tijd eigenlijk standaard op nummertje twee..............
Misschien is het dat ook wel ja!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Cash Machine vind ik ook best vervelend. Mede doordat ik die veel te vaak gehoord heb
mm,die 2 idd ja, en ook nog altijd Hard To Beatquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel ja!
Wat is jouw favoriet van de cd? Mijne is op dit moment Better do Better, net Living for the weekend van zijn troon gestoten. Maar dat kan morgen alweer anders zijn haha.
Baby, baby etc etcquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
mm,die 2 idd ja, en ook nog altijd Hard To Beat![]()
Ik vind alle nummers wel goed, behalve die slooooome
Baby, baby?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
Baby, baby etc etc
Die valt ook beetje uit de toon op het album.
Feltham It Isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef Razzerr het volgende:
* Razzerr zingt hard mee
Feltham is, singing out!![]()
Ik had hetzelfde een tijdje geleden, dacht dat Hard to Beat van de Kaiser Chiefs wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef MaJo het volgende:
Heb de cd van Hard Fi binnen en ik bleek Hard to beat gewoon al te kennen
Niet legaal en grijs gedraaid in één zinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:32 schreef morgane het volgende:
*meldt zich ook* ben in het bezit van de (overigens niet legale) cd en heb 'm toch al ontzettend grijs gedraaid ondertussen
dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:18 schreef morgane het volgende:
ik ga 'm nog wel aanschaffen hoor, van de écht goede bands brand ik eerst een cd'tje en koop ik 'm daarna vaak origineel, i.v.m. het boekje en het 'steunen' van de band enzomaar ik moet toch zo ondertussen een beetje gaan minderen met cd's kopen, vandaar dat ik 'm nog niet heb
![]()
Kickequote:Bron
Hard-Fi have released details of their first live DVD due out next month.
Filmed at London Astoria last year, 'In Operation' features 13 tracks including all of their debut 'Stars Of CCTV' plus brand new song 'You And Me' and a cover version of 'Seven Nation Army'.
Additional footage includes all the Hard-Fi videos, from April 2005's 'Tied Up Too Tight' through to current single 'Better Do Better' along with behind the scenes footage from the making of each video and the 'Stars Of CCTV' EPK and mini-documentary 'In Operation' - a Channel 4 special on the band.
The original video for 'Cash Machine' which sees the band dodging security at Heathrow airport to film close to the main runway, can also be found as a hidden package on the DVD.
The release comes backed with an exclusive additional CD entitled 'CCTVersions', featuring dub versions of 'Stars Of CCTV' tracks produced by Wongtom, Wolsey White, the co-producer of 'Stars Of CCTV' and Roots Manuva.
The full tracklisting for 'In Operation' is as follows:
Disc One
Live at the Astoria
'Middle Eastern Holiday'
'Gotta Reason'
'Unnecessary Trouble'
'Better Do Better'
'Tied Up Too Tight'
'Feltham Is Singing Out'
'You And Me'
'Seven Nation Army'
'Cash Machine'
'Hard To Beat'
'Move On Now'
'Stars Of CCTV'
'Living For The Weekend'
Bonus Features:
The CCTV videos
'Cash Machine'(Early Version)
'Tied Up Too Tight'
'Hard To Beat'
'Hard To Beat' (Making Of)
'Stars Of CCTV'
'Living For The Weekend'
'Living For The Weekend' (Making Of)
'Cash Machine' (Broadcast Version)
'Cash Machine' (Dirty Version)
'Cash Machine' (Making Of)
'Better Do Better'
'Better Do Better' (Making Of)
Photo Gallery
'In Operation' - Channel 4 feature
'Stars of CCTV' EPK
DISC 2:
'CCTVersions' CD
'Cash Machine'
'Cash Converter'
'Better Dub Better'
'Middle Easter Holiday'
'Living For The Weekend'
'Seven Nation Army'
'Dubs Of CCTV'
'Better Do Better'
'Dubbed Up Too Tight'
'Move On Dub'
'In Operation' is out on May 8.
He jij ook al wakkerquote:
Hoezo gaat het niet door dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:36 schreef Dandilion het volgende:
Ahoy open air, ik zou gaan, voor hard fi en snowpatrol, en nou gaat t niet door! mijn kaartje is nog steeds in behandeling bij
easy ticket.
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..quote:
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..
klik!
Live speelt nu op 28 juni in Ahoy, James Brown op 1 juli. De optredens van Eels en G. Love & Special Sauce zijn verplaatst naar de Oosterpoort in Groningen en de Utrechtse Tivoli, beide op 1 juli. Voor een aantal andere bands wordt nog een alternatief gezocht. Bron: 3voor12
Op lowlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zien
Ja dat zou vet zijn!quote:
En 'Living for the weekend' ...quote:Op maandag 29 mei 2006 01:07 schreef Greetings het volgende:
Ik vind "Tied up too tight" toch wel hun beste nummer, at the moment![]()
![]()
Jeezquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeg maar beide al bevestigd voor Lowlands....![]()
En Middle Eastern Hollidayquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
En 'Living for the weekend' ...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
Wat zogen ze hard op LowlandsErg jammer want ik vind de muziek wel leuk
Gvd waarom ontdek ik dit soort bands altijd pas zo laatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vond ik ook.
In februari in de Melkweg klonk het juist boven verwachtingen goed![]()
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfansquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Precies wat je zegt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Helemaal met Lienelien eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfans
Coldplay hoort daar dan echt niet bij, en Gnarls eigenlijk ook niet bepaald. Britpop zijn gitaarbandjes die melodieuze pop maken. Wat jij, MaJo?
Kom anders eens hier kijken
Bedoelde eerst de britpop dingen (kaiser chiefs enz. enz.) en daarna de britse pop muziek, dus wat nu redelijk hip is in engeland, en had het toen over coldplay en gnarls barkley, zulk soort bands.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal met Lienelien eensColplay is niet echt britpop te noemen
Inderdaad gitaarbandjes met Beatlesque invloeden, die hun eigen ding doen, zoals inderdaad Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand maar ook the Killers (hoewel amerikaans
), Arctic Monkeys enz.
Nou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ok, heb eindelijk wat mede britpop aanhangers gevonden
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de dvd van Hard fi hebben? In Operation? Zo ja, is het wat?
Koop hem dan wel als ik hem keertje heel goedkoop tegenkom. (zo ben ik ook aan de dvd van franz ferdinand gekomen had 20euro gevonden dus betaalde er zelf maar 5euro voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef oor het volgende:
[..]
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...
misschien later dit jaar als ik me eens echt verveel
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
(wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop)
Die opmerking helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.
En het optreden op Lowlands was op zich wel redelijk, maar die cover van Seven Nation Army was echt beschamend slecht.
Ze zijn inderdaad bezig met een nieuw album. Waren geruchten over dat de naam 'Once upon a time in the west' zou worden, of dat had ik of dat forum gelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat net op hun site te kijken. Voor 2 juli staat de nieuwe cd gepland, naam en artwork is nog niet bekend. Begreep dat de live optredens niet zo goed waren ja... Ik kon op het laatste moment niet toen ze in Amsterdam kwamen, dus heb dat niet mee gemaakt.
Maar ben wel benieuwd, hoop op een goede tweede cd.
Ik vond het vorige album erg matig, en ook live (op Werchter) vond ik het allemaal vrij saai. Maar die nieuwe single blijft toch goed hangen na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Hard-Fi![]()
Mensen die Hard-Fi leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef morgane het volgende:
Leuke single!Toch Stars Of CCTV maar weer eens opzetten binnenkort
Staat er een link in die mail, want dan is er maybe een presale voor fans oid.quote:status vvk: 25-08
zaal The Max
genre pop / rock
14 euro excl
Nieuwe cd vind ik echt tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuwe cd geluisterd en kaartjes gekocht voor de Melkweg. Ben benieuwd!
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!quote:Op maandag 3 september 2007 00:41 schreef Lamon het volgende:
Wat is het toch een gaaf album, zeg!
Ik draai het nu al drie dagen en het gaat nog niet vervelen.
Op internet *gekocht*quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Heb hem zojuist in verschillende CD winkels zien liggenquote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef Sautor het volgende:
Ja, ze hebben deze covers toch juist gemaakt om te protesteren tegen het downloaden?
..en daar protesteren ze dan ook tegen, tegen dat soort mongolen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef soul114 het volgende:
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....
Precies, en daarbij vind ik dat er artiesten zijn die wel een cover maken, maar er iets lelijks van maken (Mew)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de album art echt geweldigSnap niet dat mensen het lelijk vinden of uit protest het niet zouden kopen door het hoesje?
Beetje onzin lijkt me, het gaat om de muziek en niet om wat er op het hoesje staat. Ik zou hem eerder juist wél kopen omdat ik het zo goed bedacht vind
Vette actie! Ik ga denk ik photoshop weer eens onder n laag stof vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:06 schreef Krissinas het volgende:
Er is nu een contast waarbij je zelf de albumcover mag maken en vanalles kan winnen! http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3683
Haha, Paint nogwel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Sautor het volgende:
Wel vette actie ja, en voor de kaartjes hoef ik het idd ook niet te doen.
Lijkt me wel tof om zo'n zelfontworpen albumcover op je muur te hebben hangen. Zal mijn paintskills eens boven water halen
Het had niks met het tijdstip te maken, dat is daar meer dan normaal. En ze waren afsluiter, dus dat zou ook wel mee moeten werken. Maar eerst was het geluid kut, later ging dat wel. Toen werd de sfeer ook wel beter, maar ik heb gewoon leukere bands gezien live. Niet dat het heel erg slecht was, dat is ook wel overdreven. Maar ze missen gewoon ´iets´ live.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef RudolfRockem het volgende:
Ow.... Da's wel n beetje jammer dan. Zeker omdat t nou niet echt op n makkelijk tijdstip was ofzo. Maar kwamen de nummers live wel n beetje uit de verf?
Lijkt er inderdaad op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef RudolfRockem het volgende:
Misschien is er geen voorprogramma? Heb ik de laatste tijd wel vaker meegemaakt bij de Melkweg.
Ziet er idd wel naar uit ja. Heeft zo te zien temaken met Amsterdam Dance Event. Wel jammer dat t zonder voorprogramma is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op.
Om 22h is er alweer wat anders in the Max..
Haha, je kan t proberen he. Opzich wel tof als je t allemaal mee kan maken...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:49 schreef Leonos het volgende:
Zal het mogelijk zijn om na Hard-fi in de melkweg te blijven voor Audio Bully's en de rest?Zonder bij te betalen dan
Ok dan, leuk nummer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Numbie het volgende:
*kuch*Nieuwe single wordt Can't Get Along*kuch*
Niemand ervaring hiermee? Misschien sweepen ze de zaal wel leeg na het concert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:35 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Haha, je kan t proberen he. Opzich wel tof als je t allemaal mee kan maken...
Haha, zou wel gaaf zijn als t lukt ja. Maar hoelang moet je dan wel niet in de plee blijven wachten en hoe weet je of t veilig is om er uit te komen? :pquote:
de zanger niet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
die bassist heeft alleen wel een ongelofelijk arrogante rotkop
Ik hoor wel meer dat t live nooit echt lekker uit de verf komt en n beetje mat is. Zonde, want op plaat is t goed te doen vind ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:53 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vond het wel aardig, de sfeer kwam alleen pas op gang bij Television. Leuke band, nix boeiends verder...
Ik vond het zelf al een hele vooruitgang tov Lowlands 2006. Maar ik had met name in het begin een beetje moeite om nummer meteen aan hun intro te herkennen, en ook Better do Better was redelijk lastig om te herkennenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:47 schreef Bobow het volgende:
[..]
Ik hoor wel meer dat t live nooit echt lekker uit de verf komt en n beetje mat is. Zonde, want op plaat is t goed te doen vind ik.
Op Lowlands heb ik ze dus niet gezien. Volgens mij kwamen ze tegelijk met iets wat ik vet graag wou zien ofzo, weet niet meer...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al een hele vooruitgang tov Lowlands 2006. Maar ik had met name in het begin een beetje moeite om nummer meteen aan hun intro te herkennen, en ook Better do Better was redelijk lastig om te herkennen
Ik moet zeggen dat ik me op Lowlands toch wel vermaakt heb bij hun optreden hoor. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat t Lowlands is he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al een hele vooruitgang tov Lowlands 2006. Maar ik had met name in het begin een beetje moeite om nummer meteen aan hun intro te herkennen, en ook Better do Better was redelijk lastig om te herkennen
Aaah, daar zouden ze mij nog een mail over sturen. Ze liepen ook het eea te promoten daar, ben ook een paar kaar lastig gevallenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:58 schreef Krissinas het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er bij die show in de Melkweg gefilmd is: http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3965
Heb ik meer met de bassistquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Telkens als er een nummer van Hard-Fi op mijn iPod voorbij komt moet ik aan die smoel van die zanger denken![]()
![]()
Kan ook zijn dat ik er erg grote verwachtingen van had, maar dan in mijn ogen tegenvielen. Maar ik heb me zaterdag goed vermaakt hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me op Lowlands toch wel vermaakt heb bij hun optreden hoor. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat t Lowlands is he...![]()
Middle Eastern Holdiday is wel een leuk nummer, alleen geen echt openingsnummer. Of iig niet een nummer wat je moet spelen op een 'koud' publiekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:59 schreef kreuk050 het volgende:
Ah wel grappig. Eerste 3 nummers had ik gemist dus dit komt mooi uit, eerste 2 nummers vind ik nix btw.
Haha, das idd wel mooi dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:59 schreef kreuk050 het volgende:
Ah wel grappig. Eerste 3 nummers had ik gemist dus dit komt mooi uit, eerste 2 nummers vind ik nix btw.
Ik zeker weten. En dat heb ik niet bij heel veel bands.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:46 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Haha, das idd wel mooi dan.
Toch denk ik trouwens dat ik ze op cd toch echt beter vind dat live...
Vond het vooral jammer dat ze na elk nummer zo'n ellendig lange pauze moesten doen.. Dat haalde inderdaad echt de sfeer naar beneden. En bijv Stars of CCTV en Living for the weekend (laatste twee nummers) hadden ze best een beetje improviserend aan elkaar kunnen spelen, dat was echt geweldig geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef Krissinas het volgende:
Ik ook niet nee. Meestal is t live juist de hele energie die er nog eens extra bij komt enzo. Wel jammer moet ik zeggen...
Coolquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:26 schreef --- het volgende:
[ afbeelding ]
Gewonnen bij het blad FHM vandaag kwam deze dus via de post binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |