Ik vond het vorige album erg matig, en ook live (op Werchter) vond ik het allemaal vrij saai. Maar die nieuwe single blijft toch goed hangen na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Hard-Fi![]()
Mensen die Hard-Fi leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef morgane het volgende:
Leuke single!Toch Stars Of CCTV maar weer eens opzetten binnenkort
Staat er een link in die mail, want dan is er maybe een presale voor fans oid.quote:status vvk: 25-08
zaal The Max
genre pop / rock
14 euro excl
Nieuwe cd vind ik echt tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuwe cd geluisterd en kaartjes gekocht voor de Melkweg. Ben benieuwd!
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!quote:Op maandag 3 september 2007 00:41 schreef Lamon het volgende:
Wat is het toch een gaaf album, zeg!
Ik draai het nu al drie dagen en het gaat nog niet vervelen.
Op internet *gekocht*quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Heb hem zojuist in verschillende CD winkels zien liggenquote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef Sautor het volgende:
Ja, ze hebben deze covers toch juist gemaakt om te protesteren tegen het downloaden?
..en daar protesteren ze dan ook tegen, tegen dat soort mongolen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef soul114 het volgende:
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....
Precies, en daarbij vind ik dat er artiesten zijn die wel een cover maken, maar er iets lelijks van maken (Mew)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de album art echt geweldigSnap niet dat mensen het lelijk vinden of uit protest het niet zouden kopen door het hoesje?
Beetje onzin lijkt me, het gaat om de muziek en niet om wat er op het hoesje staat. Ik zou hem eerder juist wél kopen omdat ik het zo goed bedacht vind
Vette actie! Ik ga denk ik photoshop weer eens onder n laag stof vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:06 schreef Krissinas het volgende:
Er is nu een contast waarbij je zelf de albumcover mag maken en vanalles kan winnen! http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3683
Haha, Paint nogwel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Sautor het volgende:
Wel vette actie ja, en voor de kaartjes hoef ik het idd ook niet te doen.
Lijkt me wel tof om zo'n zelfontworpen albumcover op je muur te hebben hangen. Zal mijn paintskills eens boven water halen
Het had niks met het tijdstip te maken, dat is daar meer dan normaal. En ze waren afsluiter, dus dat zou ook wel mee moeten werken. Maar eerst was het geluid kut, later ging dat wel. Toen werd de sfeer ook wel beter, maar ik heb gewoon leukere bands gezien live. Niet dat het heel erg slecht was, dat is ook wel overdreven. Maar ze missen gewoon ´iets´ live.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef RudolfRockem het volgende:
Ow.... Da's wel n beetje jammer dan. Zeker omdat t nou niet echt op n makkelijk tijdstip was ofzo. Maar kwamen de nummers live wel n beetje uit de verf?
Lijkt er inderdaad op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef RudolfRockem het volgende:
Misschien is er geen voorprogramma? Heb ik de laatste tijd wel vaker meegemaakt bij de Melkweg.
Ziet er idd wel naar uit ja. Heeft zo te zien temaken met Amsterdam Dance Event. Wel jammer dat t zonder voorprogramma is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op.
Om 22h is er alweer wat anders in the Max..
Haha, je kan t proberen he. Opzich wel tof als je t allemaal mee kan maken...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:49 schreef Leonos het volgende:
Zal het mogelijk zijn om na Hard-fi in de melkweg te blijven voor Audio Bully's en de rest?Zonder bij te betalen dan
Ok dan, leuk nummer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Numbie het volgende:
*kuch*Nieuwe single wordt Can't Get Along*kuch*
Niemand ervaring hiermee? Misschien sweepen ze de zaal wel leeg na het concert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:35 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Haha, je kan t proberen he. Opzich wel tof als je t allemaal mee kan maken...
Haha, zou wel gaaf zijn als t lukt ja. Maar hoelang moet je dan wel niet in de plee blijven wachten en hoe weet je of t veilig is om er uit te komen? :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |