Is water nat?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef SCH het volgende:
Heeft Bluezz een groot bos hout voor de deur?
ze komen je halen!quote:
Zo JaWi, kom jij maar eventjes met ons meequote:
kijk eens mee in dit topic...daar hadden ze het er over geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens een goede nieuwsgroep? Gratis?
een paar houten dingen zijn een discussie niet waard, tenzij het doelpalen zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Gaan we niet verder discussieren over het bos?
Ze zijn versterking aan het halenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
Wil ik eindelijk mijn ziektekostenpapieren in gaan vullen, zijn ze gaan wandelen
die heb je toch alleen nodig als je van plan bent om ziek te worden ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
Wil ik eindelijk mijn ziektekostenpapieren in gaan vullen, zijn ze gaan wandelen
Stralend winterzonnetje hier Boez...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeie TT
Wat een schijtweer trouwens, mistig enzo. Laten we dan meteen maar even door de bomen het bos niet meer zien
Ik heb er inderdaad 1 gevondenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eens mee in dit topic...daar hadden ze het er over geloof ik
Torrents
heb je daar bericht van dan??quote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef DeTolk het volgende:
krijg in April de eigen bijdrage van 255 euro geheel teruggestort
nee, ik ben het wel met je eens eigenlijk. einde discussie?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Gaan we niet verder discussieren over het bos?
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ik ben het wel met je eens eigenlijk. einde discussie?
ben vorige maand naar de PWZ geweest en die vent zei dat, als ik geen gebruik had gemaakt had van medicijnen/ziekenhuis etcquote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb je daar bericht van dan??
starks weer eens in de brievenbus kijken....hoewel Agismeestal vrij traag is
en dan ga jij er verslag van doen op de radio?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zullen we Bjoro in een boomhut vastketenen?![]()
wel een geil idee, een SM-kelder boven in zo'n boomhutquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Zullen we Bjoro in een boomhut vastketenen?![]()
Stralend strakblauwe lucht hier in Bloemendaalquote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem kijkt omhoog naar de grijze grauwe lucht... pff
* Bluezz gaat alvast hout sprokkelenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Bjoro het volgende:
wel een geil idee, een SM-kelder boven in zo'n boomhut![]()
Dankquote:Op maandag 9 januari 2006 15:57 schreef Bjoro het volgende:
ff spammen voor Sandje en mijzelf ......![]()
Het VBL-columnhoekje deel 7
maar nu eerst ff een rondje op kosten van.....quote:
rondje siancali of een rondje delfsblauwe rondschoppen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik ook een rondje aan Gattuso geven?
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb je daar bericht van dan??
starks weer eens in de brievenbus kijken....hoewel Agismeestal vrij traag is
+ Osmar Daniel Ferreyra (1983)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nu eerst ff een rondje op kosten van.....
Claudio Paul Caniggia (1967)
Ray Houghton (1962)
Gennaro Ivan Gattuso (1978)
Stefan Selakovic (1977)
Ebi Smolarek (1981)
typootje, sowwyquote:
Het is cyaankali.quote:
Ik zit nu bij Agis, is duidelijk duurder dan andere verzekeraars. Tenminste, wel bij mijn wensen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.
het begint hier een beetje naar amandelen te ruiken....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
2 KCN + H2O + CO2 → K2CO3 + 2 HCN
?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het begint hier een beetje naar amandelen te ruiken....
Dit doet me denken aan scheikunde, geen leuke tijdquote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
quote:
Ben net veranderd...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.
Aha, ik tank ook al bij die gasten geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben net veranderd...
collectieve verzekering bij united consumers, die hebben afgesloten bij VGZ
je kunt je nog aanmelden.... 10% korting op basis + 10% op aanvullend
http://www.unitedconsumers.com/Zorg_Index.html
blauwzuur, amandelen. Hint, hint.quote:
"De ervaring van de fantoomarm kan je verklaren door de modulariteit van het brein"quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
Na m'n verhuizing gebruik ik het tankpasje bijna niet meer....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, ik tank ook al bij die gasten geloof ik.
Ik ben altijd veel te lui en laks met dit soort dingen en betaal uiteindelijk voor ongeveer alles veel te veel geloof ik.
zuigen kreng!!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:33 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem pakt zn nieuwe alvastvoorjeverjaardag 1600 Wtf stofzuiger...
Dat ze maar doodvriezen, stelletje communisten!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Er is al 1 demonstrant opgenomen met onderkoelingsverschijnselen. En er zitten er nog heel wat zo vast dat het nog wel even duurt voordat ze los zijn en het gaat vriezen vannacht. Wat naar![]()
dat zal ze leren... stelletje padvindersquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Er is al 1 demonstrant opgenomen met onderkoelingsverschijnselen. En er zitten er nog heel wat zo vast dat het nog wel even duurt voordat ze los zijn en het gaat vriezen vannacht. Wat naar![]()
Speelt toch als een krant.quote:
Oei, dan moet je je weer voorbeeldig gaan gedragen.quote:
Voor de hoeveelste keer is het nu dat je dat tagje weer terug hebt ?quote:
Mooi hèquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Ik heb door hoe zo'n nieuwsgroep werkt 2gig kmt binnen in 1 uur en 20 mins
Ik kan alleen Rome: Total War niet vindenquote:
quote:Eén van de arrestanten is met onderkoelingsverschijnselen in het ziekenhuis opgenomen. Anderen vragen om zo snel mogelijk te worden bevrijd
Dit is mn derde toetreding tot de Sport-Crewquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer is het nu dat je dat tagje weer terug hebt ?
Okequote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is mn derde toetreding tot de Sport-Crew
Beetje jammer van die overload aan smileys, ga es naar ONZquote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Fries!![]()
![]()
![]()
![]()
;D;d;d :d;d;;d
:d !!!!111111111
Sorry het moest gewoon evenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer van die overload aan smileys, ga es naar ONZ
Ik moest toch om je lachenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Fries!![]()
![]()
![]()
![]()
;D;d;d :d;d;;d
:d !!!!111111111
Meer dat ik altijd lol heb met verstandelijk gehandicaptenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is dat een beleefde manier om te zeggen dat ik homograpjes maak?![]()
www.binaries4all.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef Superheld het volgende:
Ik snap nog geen reet van die nieuwsgroepen
Programma om torrents te downloaden (bv. ABC)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Weet je waar ik de ballen van snap?
Torrentgedoe
Ja ik ken de progjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
Programma om torrents te downloaden (bv. ABC)
en dan naar www.torrents.to en dan gewoon hetgene wat je wilt hebben invoeren en klik. Easy as a kattenluik
Wat is er moeilijk aan klik op wat je wilt downloaden en download locatie kiezen? Das namelijk allesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik ken de progjes.
Maar de uitvoering is as difficult as a recht kattenluik.
Vind je het gek?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Sendje = Heintje Davids.
Maar die kent ie weer niet
Ik zit op nieuwsgroepen voor de nieuwsfeitjes!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier worden warezpraktijken minder snel verwijderd.
Zelf gemaaktquote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zelf gemaakt of van moeders ?
okquote:Op maandag 9 januari 2006 18:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zelf gemaaktNoca dan hè, ik kan niet zo goed koken
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok
al wat verbetering op het werk?
Nee, hij doet het nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag ik hem ritueel verbranden dan?
cees?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Hai Tongie, lekkere vent
Clauwtje, kom es in CUL dan *lokroepje*
Zijn die speciaal gekweekt?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef golfer het volgende:
roerbakmosselen
Niet dat ik weet. Zien er uit als gewone mosselen, maar i.p.v. ze in wijn/bier te koken, moeten ze geroerbakt worden in olie.quote:
Als je ze maar geen pijn doetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zien er uit als gewone mosselen, maar i.p.v. ze in wijn/bier te koken, moeten ze geroerbakt worden in olie.
Klinkt lekker, zelf gemaakte pindasoep?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Pindasoep, spek, witte kool met rozijnen, aardappels en yoghurt.
Smaakte weer goed
Ja, niet uit een pakje in ieder geval.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt lekker, zelf gemaakte pindasoep?
Oh ja, vanavond Kim Holland kijken.quote:
SCHat! Thanx voor de reminder, voor dit vergeetachtige Clauw(n)tje.quote:
Ja brrr, voor de lekkere kerels hoef je niet te kijken, maar goedquote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef tong80 het volgende:
Twee afgetrainde topsporters zo te zien.
Dat zou een tekst van mij in het DIG-forum kunnen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo oneerlijk. Pocket paartje heren, heer in de flop, krijgt er zo'n eikel zijn flush op de 5de kaart
Had ik eigenlijk "de vijfde kaart" nog de river moeten noemen ookquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou een tekst van mij in het DIG-forum kunnen zijn.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Bjoro het volgende:
doe je ff lekker je wollen Jos Roossien-onderbroek aan![]()
En zo hoort het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Bos, die actievoerders zijn al lang voor hem bezig!
Jij hoeft van mij niet te kappen hoor Bossie, ga jij maar lekker door !quote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef Bos81 het volgende:
En zo hoort het ook
Rondje voor heel de zaak dus
Ja, ieksquote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef JaWi het volgende:
van Barneveld staat te zweten of hij een sport beoefend.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef JaWi het volgende:
van Barneveld staat te zweten of hij een sport beoefend.
hij was heel leuk...was de 2e keer dat ik hem zag en ik moest weer hard lachen !quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef JaWi het volgende:
Vanavond trouwens (herhaling van) Theo Maassen, schijnt een goede show te zijn.
Wij moeten de video-band van zaterdagavond nog steeds bekijken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef JaWi het volgende:
Kan je net zo goed vanavond kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij moeten de video-band van zaterdagavond nog steeds bekijken.
Boezzie...speciaal voor je onderschrift....quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben een ontzettende Theo-fan, maar zn shows ken ik inmiddels uit mn hoofd
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Bjoro het volgende:
en net via Emule de nieuwe carnavalskraker binnen....."Boem is Ho" van Adje en de zingende decoupeerzagen
Oeaaah, even kijken oftie al op het netwerk staatquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Boezzie...speciaal voor je onderschrift....
[..]
Wat wil je spelen knul? Ik heb namelijk qua games een schier onuitputtelijke bron van speelbare gamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slettebak [@] gmail.com
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef JaWi het volgende:
Het hangt aan de muur, het menstrueert en je kan er de tijd op lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JaWi, mag ik dat mp3tje van je hebben via MSN enzo of zo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
goeie tipquote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef JaWi het volgende:
Prince of Persia: The 2 Thrones, maar door dat starforce lukt het weer niet....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat wil je spelen knul? Ik heb namelijk qua games een schier onuitputtelijke bron van speelbare games
Zal ik zeker ook doenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij hoeft van mij niet te kappen hoor Bossie, ga jij maar lekker door !
Hoelaat, waar?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef JaWi het volgende:
Ik zou deze herhaling opnemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij moeten de video-band van zaterdagavond nog steeds bekijken.
Ow dat zou goed kunnenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Mark de Vries, die speelt toch als Surinamer tegenwoordig Robbie?
Ik wou er meer plaatjes inzetten, maar die kon ie niet uploaden op Fok!quote:
Holland Sport wordt opgenomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef golfer het volgende:
Cultureel verantwoord TV-avondje voor de boeg om de vaderlandsliefde te tonen:
Holland Sport
Kim Holland
![]()
www.photobucket.comquote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wou er meer plaatjes inzetten, maar die kon ie niet uploaden op Fok!
En die ken je gewoon linken vanuit Fok?quote:
Yup geen enkel probleemquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En die ken je gewoon linken vanuit Fok?
Moet wel werken via Photobucket. want dat heb ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup geen enkel probleem
Ik help gewoon een feyenoorder om ervor te zorgen dat hij meer feyenoordplaatjes krijgt
nee werkt niet
Ik vond het zielig voor "opa"quote:
Mail maar even op slettebak at gmail comquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
JaWi, mag ik dat mp3tje van je hebben via MSN enzo of zo
Heuj hoe zat dat met die gamescollectiequote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor "opa"
Maar wel een hele mooi overwinning voor em
Hoe nieuw is die game? Voorlopig nog niks op het netwerkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heuj hoe zat dat met die gamescollectie
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat ff met de mascotte beneden tv kijken
laters
hij past toch ook op fokquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet wel werken via Photobucket. want dat heb ik ook
Begin decemberquote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe nieuw is die game? Voorlopig nog niks op het netwerkMisschien binnen een paar dagen ....
Voor de pc? vaag dan ........ Ik ga nog even voor je kijken ...quote:
Foutje, begin december pasquote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voor de pc? vaag dan ........ Ik ga nog even voor je kijken ...
Nog wel zonder virus, ouwe goedzakquote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef JaWi het volgende:
Hij is verzonden, 6mb ofzo.
Ja dat werkt bij mijn icoon ook, maar ik heb hem voor het gemak ook via photobucket gelinktquote:
www.spelletjes.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie weet een site waar je gratis kan gokkasten?
Hey kut-mod.quote:
Ook door. Goede zaak.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef DeTolk het volgende:
Barney door, Klaasen door. Alleen Vincent nog
Groen dat vanuit linkerhoekjes komt gekropenquote:
Meneer TU laat wat van zich horenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Groen dat vanuit linkerhoekjes komt gekropen
En advocaten die aan het rekenen slaan
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef JaWi het volgende:
ASWH thuis VS 036. VV Minnertsga thuis VS 020. Manchester United thuis!
Dag ASWH.
Tja, als je liever een paar weken wil wachten tot je dat spel binnen hebt moet je het zeggen Meneer "ik-heb-lekker-tot-halfweg-Februari-vrij-maar-toch-heb-ik-het-zwaar-want-ik-werk-zo-hard-2-dagen-in-de-week"quote:
Ik realiseerde het na het posten, zie editquote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Eerste ronde FOK! Mooiste shirt (huidig seizoen) wedstrijd
Je mag ook niet vechtenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef Superheld het volgende:
Ook leuk, zaal wedstrijdje meespelen en dan wordt het gestaakt.![]()
Je speelde de pannen van het dakquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef Superheld het volgende:
Ook leuk, zaal wedstrijdje meespelen en dan wordt het gestaakt.![]()
Linkerhand op groen jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Waaaahaaaat voor groeeeeeen?
Ik deed nixquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je mag ook niet vechten!
Of lekte het dak?
Femke Halsema?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
Het gaat van links naar rechts en het is groen
Slim hoor. Niet goed natuurlijk, maar wel slimquote:
Ik heb nog wat in je mail gepletterdquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Slim hoor. Niet goed natuurlijk, maar wel slim
Nog nie ontvangen, maar dat zal wel komen nogquote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in je mail gepletterd.
Hotmeel is maar 250 MB en daar heb ik 20 MB van in use.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef JaWi het volgende:
This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full..
Ahja, ook maar ff kijken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef JaWi het volgende:
Over 10 minuten Theo Maassen dus.
* JaWi is weg
Mooi stukje poezie-mp3 heb je gestuurdquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef JaWi het volgende:
Over 10 minuten Theo Maassen dus.
* JaWi is weg
Meisjes met rode harenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
jaja meisjes met rode haren![]()
stuur is door boezie![]()
je moet ook op ned 3 zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:oi
op Nederland 2 probeert een vrouw grappig te zijn
Vrouwen en cabaretzelden leuk
Trustequote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef pascalheister het volgende:
in bed verder theo maassen kijken en dan![]()
truste
in '97 al gezien op tv en daarna elk jaar op tv gezien, bovendien heb ik hem op band staan. Ik kan het bijna uit mn hoofdquote:
Je bent gekaptquote:
Trusteh Flappie!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Ik was het alweer vergeten, dat begon vorige week. Ik vond het toen wat saai en flauw, al die geldstapels en totaal geen actie. Maar goed, nog maar even inschakelenquote:
Tja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:54 schreef DarkShine het volgende:
Hij kreeg alles weer redelijk op de rails, begon zijn oude leventje weer op te pakken, en dan afgelopen weekend dit...
Een hele goede kameraad van hem sterft op tragische wijze bij een autoongeluk
Hier kan ik weinig over zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:54 schreef DarkShine het volgende:
Een klasgenoot van me waarmee ik goed overweg kon zat helemaal met zichzelf in de knoop door verschillende redenen, verscheen niet meer op school. Zijn hobby's intreseerden hem niet meer...
Hij kreeg alles weer redelijk op de rails, begon zijn oude leventje weer op te pakken, en dan afgelopen weekend dit...
Een hele goede kameraad van hem sterft op tragische wijze bij een autoongeluk
Een baco voor meneer, biertje voor de restquote:
Kriek Extra aubquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een baco voor meneer, biertje voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |