Is water nat?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef SCH het volgende:
Heeft Bluezz een groot bos hout voor de deur?
ze komen je halen!quote:
Zo JaWi, kom jij maar eventjes met ons meequote:
kijk eens mee in dit topic...daar hadden ze het er over geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens een goede nieuwsgroep? Gratis?
een paar houten dingen zijn een discussie niet waard, tenzij het doelpalen zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Gaan we niet verder discussieren over het bos?
Ze zijn versterking aan het halenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
Wil ik eindelijk mijn ziektekostenpapieren in gaan vullen, zijn ze gaan wandelen
die heb je toch alleen nodig als je van plan bent om ziek te worden ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
Wil ik eindelijk mijn ziektekostenpapieren in gaan vullen, zijn ze gaan wandelen
Stralend winterzonnetje hier Boez...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeie TT
Wat een schijtweer trouwens, mistig enzo. Laten we dan meteen maar even door de bomen het bos niet meer zien
Ik heb er inderdaad 1 gevondenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eens mee in dit topic...daar hadden ze het er over geloof ik
Torrents
heb je daar bericht van dan??quote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef DeTolk het volgende:
krijg in April de eigen bijdrage van 255 euro geheel teruggestort
nee, ik ben het wel met je eens eigenlijk. einde discussie?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Gaan we niet verder discussieren over het bos?
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ik ben het wel met je eens eigenlijk. einde discussie?
ben vorige maand naar de PWZ geweest en die vent zei dat, als ik geen gebruik had gemaakt had van medicijnen/ziekenhuis etcquote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb je daar bericht van dan??
starks weer eens in de brievenbus kijken....hoewel Agismeestal vrij traag is
en dan ga jij er verslag van doen op de radio?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zullen we Bjoro in een boomhut vastketenen?![]()
wel een geil idee, een SM-kelder boven in zo'n boomhutquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Zullen we Bjoro in een boomhut vastketenen?![]()
Stralend strakblauwe lucht hier in Bloemendaalquote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem kijkt omhoog naar de grijze grauwe lucht... pff
* Bluezz gaat alvast hout sprokkelenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Bjoro het volgende:
wel een geil idee, een SM-kelder boven in zo'n boomhut![]()
Dankquote:Op maandag 9 januari 2006 15:57 schreef Bjoro het volgende:
ff spammen voor Sandje en mijzelf ......![]()
Het VBL-columnhoekje deel 7
maar nu eerst ff een rondje op kosten van.....quote:
rondje siancali of een rondje delfsblauwe rondschoppen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik ook een rondje aan Gattuso geven?
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb je daar bericht van dan??
starks weer eens in de brievenbus kijken....hoewel Agismeestal vrij traag is
+ Osmar Daniel Ferreyra (1983)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar nu eerst ff een rondje op kosten van.....
Claudio Paul Caniggia (1967)
Ray Houghton (1962)
Gennaro Ivan Gattuso (1978)
Stefan Selakovic (1977)
Ebi Smolarek (1981)
typootje, sowwyquote:
Het is cyaankali.quote:
Ik zit nu bij Agis, is duidelijk duurder dan andere verzekeraars. Tenminste, wel bij mijn wensen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.
het begint hier een beetje naar amandelen te ruiken....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
2 KCN + H2O + CO2 → K2CO3 + 2 HCN
?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het begint hier een beetje naar amandelen te ruiken....
Dit doet me denken aan scheikunde, geen leuke tijdquote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
quote:
Ben net veranderd...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij ook al Agis? Wil jij veranderen? Ik eigenlijk wel, maar weet nog niet welke.
Aha, ik tank ook al bij die gasten geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben net veranderd...
collectieve verzekering bij united consumers, die hebben afgesloten bij VGZ
je kunt je nog aanmelden.... 10% korting op basis + 10% op aanvullend
http://www.unitedconsumers.com/Zorg_Index.html
blauwzuur, amandelen. Hint, hint.quote:
"De ervaring van de fantoomarm kan je verklaren door de modulariteit van het brein"quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef DeTolk het volgende:
Na m'n verhuizing gebruik ik het tankpasje bijna niet meer....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, ik tank ook al bij die gasten geloof ik.
Ik ben altijd veel te lui en laks met dit soort dingen en betaal uiteindelijk voor ongeveer alles veel te veel geloof ik.
zuigen kreng!!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:33 schreef Gollemrulez het volgende:
* Gollem pakt zn nieuwe alvastvoorjeverjaardag 1600 Wtf stofzuiger...
Dat ze maar doodvriezen, stelletje communisten!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Er is al 1 demonstrant opgenomen met onderkoelingsverschijnselen. En er zitten er nog heel wat zo vast dat het nog wel even duurt voordat ze los zijn en het gaat vriezen vannacht. Wat naar![]()
dat zal ze leren... stelletje padvindersquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Er is al 1 demonstrant opgenomen met onderkoelingsverschijnselen. En er zitten er nog heel wat zo vast dat het nog wel even duurt voordat ze los zijn en het gaat vriezen vannacht. Wat naar![]()
Speelt toch als een krant.quote:
Oei, dan moet je je weer voorbeeldig gaan gedragen.quote:
Voor de hoeveelste keer is het nu dat je dat tagje weer terug hebt ?quote:
Mooi hèquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Ik heb door hoe zo'n nieuwsgroep werkt 2gig kmt binnen in 1 uur en 20 mins
Ik kan alleen Rome: Total War niet vindenquote:
quote:Eén van de arrestanten is met onderkoelingsverschijnselen in het ziekenhuis opgenomen. Anderen vragen om zo snel mogelijk te worden bevrijd
Dit is mn derde toetreding tot de Sport-Crewquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer is het nu dat je dat tagje weer terug hebt ?
Okequote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is mn derde toetreding tot de Sport-Crew
Beetje jammer van die overload aan smileys, ga es naar ONZquote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Fries!![]()
![]()
![]()
![]()
;D;d;d :d;d;;d
:d !!!!111111111
Sorry het moest gewoon evenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer van die overload aan smileys, ga es naar ONZ
Ik moest toch om je lachenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Fries!![]()
![]()
![]()
![]()
;D;d;d :d;d;;d
:d !!!!111111111
Meer dat ik altijd lol heb met verstandelijk gehandicaptenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is dat een beleefde manier om te zeggen dat ik homograpjes maak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |