abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 15:08:53 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33866771
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 9 januari 2006 @ 15:11:33 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:13:59 #3
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_33866977
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:11 schreef broer het volgende:
Zie ook: Macworld Expo 2006.
Oe, dat is deze week. Tof!

* Tijn kan niet wachten op de 13.3" iBook
  maandag 9 januari 2006 @ 15:14:12 #4
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33866981
Apple-fanboy terugvindpost
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 15:17:25 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33867099
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:42 schreef iDex het volgende:
kan je voor de fokkers geen mooie prijs maken?
Hoeveel of hoe weinig die PC's ook waard zijn, ik vermoed dat ik de school ga teleurstellen met het bedrag dat ik er voor kan vangen. Het is nou eenmaal een groot verschil met wat ze er voor betaald hadden.

Een school als die (psychiatrisch / justitioneel) heeft echt een budget van 0,0 voor computers. Voor hun was de koop van mac's een miskoop van jewelste omdat het heul veel geld kost aan materiaal, aan cursussen, etc. En dan zijn er ook nog al die leerlingen die er niet mee kunnen werken, en docenten die net safari weten te vinden. Voor hun dus onwerkbaar.

De computers zijn destijds door een enthousiaste psycholoog met schoolgeld gekocht, maar ze kunnen simpelweg niet gebruikt worden. De afgelopen jaren heeft de school potjes gespaard (cursuspotjes, PC-potjes, etc) om samen met de verkoop van deze drie macs een aantal PC's te kunnen kopen, zodat ze weer vooruit kunnen.

Ik gun jullie wel een goede prijs, maar tegelijkertijd gun ik de school zoveel geld als ik er maar uit kan slepen.
pi_33867101
Godver.
Ik wil ook aan de mac.

Maar zonder fatsoenlijke softwaresupport is dat een nogo.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:18:45 #7
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33867139
Ook leuk: iemand die een artikel geschreven over dingen die hij haat aan OS X ( http://www.informit.com/articles/article.asp?p=435698 ).

Kan, natuurlijk, maar de dingen die hij heeft opgeschreven komen wel erg zeurderig over. Nog leuker: de helft van die dingen zijn gewoon een instelling of een programma-foutje. En het mooiste is nog wel dat die vent een boek over OS X geschreven heeft...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33867448
hoi
  maandag 9 januari 2006 @ 15:34:42 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33867677
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Hoeveel of hoe weinig die PC's ook waard zijn, ik vermoed dat ik de school ga teleurstellen met het bedrag dat ik er voor kan vangen. Het is nou eenmaal een groot verschil met wat ze er voor betaald hadden.

Een school als die (psychiatrisch / justitioneel) heeft echt een budget van 0,0 voor computers. Voor hun was de koop van mac's een miskoop van jewelste omdat het heul veel geld kost aan materiaal, aan cursussen, etc. En dan zijn er ook nog al die leerlingen die er niet mee kunnen werken, en docenten die net safari weten te vinden. Voor hun dus onwerkbaar.

De computers zijn destijds door een enthousiaste psycholoog met schoolgeld gekocht, maar ze kunnen simpelweg niet gebruikt worden. De afgelopen jaren heeft de school potjes gespaard (cursuspotjes, PC-potjes, etc) om samen met de verkoop van deze drie macs een aantal PC's te kunnen kopen, zodat ze weer vooruit kunnen.

Ik gun jullie wel een goede prijs, maar tegelijkertijd gun ik de school zoveel geld als ik er maar uit kan slepen.
Mijn bod was in ieder geval serieus. Ik gun die school ook het beste, maar 300 euro is veel geld voor pc's van 4 jaar oud (model komt uit januari 2002) ram-geheugen is nog sd-ram en usb 1.1. Je vindt ze op het web zowel duurder als goedkoper. Als er behoefte voor is kan ik je misschien op weg helpen bij de aanschaf voor nieuwe spullen voor die school, zoals ik al eerder opbiechte verkoop ik als bijbaantje windoos-pc's en randapparatuur. We zijn niet zo goedkoop als sommige webshops, maar met software kan ik misschien iets voor je betekenen. Dat moet voor scholen toch gewoon legaal zijn, nietwaar?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 9 januari 2006 @ 15:37:46 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33867792
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn bod was in ieder geval serieus. Ik gun die school ook het beste, maar 300 euro is veel geld voor pc's van 4 jaar oud (model komt uit januari 2002) ram-geheugen is nog sd-ram en usb 1.1. Je vindt ze op het web zowel duurder als goedkoper. Als er behoefte voor is kan ik je misschien op weg helpen bij de aanschaf voor nieuwe spullen voor die school, zoals ik al eerder opbiechte verkoop ik als bijbaantje windoos-pc's en randapparatuur. We zijn niet zo goedkoop als sommige webshops, maar met software kan ik misschien iets voor je betekenen. Dat moet voor scholen toch gewoon legaal zijn, nietwaar?
Ik nam je bod ook zeker serieus, en ik zal het ook doorgeven als zodanig. Ik zal tegelijkertijd eens informeren bij de school of er behoefte is aan hulp bij de aankoop van nieuwe spullen, maar waarschijnlijk kan je dat tzt zelf aangeven. De verkoop doen ze uiteindelijk zelf. Ik zal je op de hoogte houden en je bod zeker niet vergeten .
  maandag 9 januari 2006 @ 15:47:54 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33868162
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ik nam je bod ook zeker serieus, en ik zal het ook doorgeven als zodanig. Ik zal tegelijkertijd eens informeren bij de school of er behoefte is aan hulp bij de aankoop van nieuwe spullen, maar waarschijnlijk kan je dat tzt zelf aangeven. De verkoop doen ze uiteindelijk zelf. Ik zal je op de hoogte houden en je bod zeker niet vergeten .
Ik ging er blind vanuit dat jij de nieuwe ICT-regelneef van die school was. Daarvan spreek ik er veel op mijn werk. Eigenlijk raar, ik spreek soms echt 'experts' in de ogen van de school in kwestie die het een en ander moeten regelen, maar die werkelijkwaar helemaal niets van hardware begrijpen. Het verbaast me dan ook totaal niet dat veel scholen met verkeerd materiaal (in dit geval macs) zitten.

Wil overigens niet beweren dat jij ook zo'n slechte 'expert' zou zijn hoor, zo'n blauw DIG-kleurtje doet schijnbaar toch goed aan het imago
pi_33869132
Tuig Voor Papua New Genua
Ik post om het posten.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:18:18 #13
67643 iDex
opdondertje
pi_33869222
kut internet valt weer uit

routers en vocht is niet zo best
  maandag 9 januari 2006 @ 16:37:43 #14
67643 iDex
opdondertje
pi_33869776
bedankt voor het weghalen moderater.... geqxon belde me ook al net dat ik hem weg moest halen
pi_33870678
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Vertel...wat wordt hier verkocht?

En tvp: ben benieuwd hoeveel topics we vol maken tijdens de Expo 2006
Calmer than you are
pi_33870942
Ben benieuwd wat er op de Macworld Expo 2006 verteld gaat worden.
Tevens tvp
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 9 januari 2006 @ 17:20:47 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33871269
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Vertel...wat wordt hier verkocht?

En tvp: ben benieuwd hoeveel topics we vol maken tijdens de Expo 2006
Drie iMac schemerlampjes.
pi_33871301
Vraagje over videobewerking.

Ik wil in iMovie mijn Widescreen creatie graag als .dv opslaan. Ik kies dus bij Share voor "Full Quality". Helaas maakt iMovie er een gewone 4:3 verhouding van, in plaats van de 16:9 van het origineel. Hoe kan ik dit toch exporteren?
  maandag 9 januari 2006 @ 17:27:25 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33871486
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ben benieuwd wat er op de Macworld Expo 2006 verteld gaat worden.
Tevens tvp
Als ik morgen thuiskom zijn ze al een kwartier bezig! Beetje jammer.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:40:52 #20
67643 iDex
opdondertje
pi_33871972
schrijft er iemand mee in dit topicje dan? want mijn internet trekt het niet echt de laatste tijd om streaming video/audio te kijken/luisteren
  maandag 9 januari 2006 @ 17:45:17 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33872121
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef iDex het volgende:
schrijft er iemand mee in dit topicje dan? want mijn internet trekt het niet echt de laatste tijd om streaming video/audio te kijken/luisteren
Denk niet dat het live streaming is. Meestal nieuwssites met updates. Voorgaande keren werden berichten van 2/3 verschillende sites te gelijkertijd in veelvoud in het topic gekopieerd.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:47:07 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33872182
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef iDex het volgende:
Er is geen live stream, de meeste Apple sites gaan op lage bandbreedte modus en geven met een auto-refresh updates. Je kunt dus beter zo'n site in de gaten houden, en niet het topic
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 9 januari 2006 @ 17:53:33 #23
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33872366
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef InsertCredit het volgende:
Godver.
Ik wil ook aan de mac.

Maar zonder fatsoenlijke softwaresupport is dat een nogo.
Als je voor je werk geen AutoCAD of zo nodig hebt is dat geen argument om niet te switchen...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33874736
Hoi
pi_33875750
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Als je voor je werk geen AutoCAD of zo nodig hebt is dat geen argument om niet te switchen...
Mja, ik moet 3d tracking software draaien en Fatsoenlijke Compostiing software ( Fusion, Flame, Flint etc ).

En het maximale dat Apple biedt is Final Cut.

Beetje jammer dat Linux een stuk professioneler is dan Apple op Video gebied.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:29:00 #26
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33875894
Morgen een Keynote presentatie geven met m'n iBook . Vandaag alles getest, en het werkt perfect . Ik hoef alleen maar de hack aan te hebben staan, beamer op m'n iBook aansluiten en gaan met de Palm "afstandsbediening" LifeDrive .

Jammer dat je per connect maar maximaal 30 klikken kan doen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 9 januari 2006 @ 20:10:50 #27
693 ChOas
pi_33877737
Oooops, zat ik toch mijn nieuwe icon buiten het slowchat topic te spannen
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 20:24:20 #28
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_33878372
Hoi!
Sprak gisteren op een feessie, een neef van mijn vrouw. Die heeft een Mac en wil graag ADSL van KPN. Maar nu wilde KPN niet garanderen dat het ging werken.
Heb zelf geen meter ervaring met Mac's, maar vond dat een raar idee. Werkt een Apple niet gewoon met TCP/IP enzo? Ofwel, maakt het voor zo'n ADSL-modem iets uit wat er voor 'n OS achter hangt?
Zijn er eventuele valkuilen die wel typisch des Mac's zijn?
I follow you......but not on Twitter
pi_33878552
Moet gewoon werken hoor! ik heb zelf ook adsl van kpn (planet) en het werkt ook gewoon (blijkbaar )
  maandag 9 januari 2006 @ 20:28:01 #30
693 ChOas
pi_33878574
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoi!
Sprak gisteren op een feessie, een neef van mijn vrouw. Die heeft een Mac en wil graag ADSL van KPN. Maar nu wilde KPN niet garanderen dat het ging werken.
Heb zelf geen meter ervaring met Mac's, maar vond dat een raar idee. Werkt een Apple niet gewoon met TCP/IP enzo? Ofwel, maakt het voor zo'n ADSL-modem iets uit wat er voor 'n OS achter hangt?
Zijn er eventuele valkuilen die wel typisch des Mac's zijn?
Neuh, geen valkuilen, eigenlijk nooit geweest met ADSL... Casema heeft wel problemen gehad omdat zij eerst alleen maar L2TP ondersteunden.

Tegenwoordig werkt je modem gewoon als DHCP server en deelt een adres uit, rest is IP dus geen probleem.

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 20:30:48 #31
693 ChOas
pi_33878727
Sterker nog... hier vind je de drivers voor hun USB modems ( ) en geven ze zelf aan dat de Ethernet modems OS onafhankelijk zijn: http://www.kpnadsl.nl/support/

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 20:33:32 #32
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_33878878
HOERA
I follow you......but not on Twitter
  maandag 9 januari 2006 @ 20:51:03 #33
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33879819
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Morgen een Keynote presentatie geven met m'n iBook . Vandaag alles getest, en het werkt perfect . Ik hoef alleen maar de hack aan te hebben staan, beamer op m'n iBook aansluiten en gaan met de Palm "afstandsbediening" LifeDrive .

Jammer dat je per connect maar maximaal 30 klikken kan doen
Dan koop je het toch? Het is het geld best waard. Ik heb het ook gekocht
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33880709
Is de introductie van een nieuw apple product meestal wereldwijd of moeten we hier in Nederland wat meer geduld hebben?
  maandag 9 januari 2006 @ 21:09:42 #35
693 ChOas
pi_33880855
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Wolfje het volgende:
Is de introductie van een nieuw apple product meestal wereldwijd of moeten we hier in Nederland wat meer geduld hebben?
Meestal toch wel wereldwijd hoor...

[Stephen Roberts]
pi_33881082
Nog steeds problemen met netwerk...

Ik heb twee computers (1x Mac OS X, 1x WinXP) aan elkaar verbonden mbv UTP kabel. Ip's ingesteld op 192.168.1.1 en .2.
Ze kunnen elkaar niet zien en pingen lukt ook niet. Help!!!

-edit dingen als Windows Sharing enzo staan aan.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:15:53 #37
693 ChOas
pi_33881138
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Nog steeds problemen met netwerk...

Ik heb twee computers (1x Mac OS X, 1x WinXP) aan elkaar verbonden mbv UTP kabel. Ip's ingesteld op 192.168.1.1 en .2.
Ze kunnen elkaar niet zien en pingen lukt ook niet. Help!!!
Eeeerm is het een cross UTP, of heeft je Mac (of XP bak) een autocrossing kaart ?

[Stephen Roberts]
pi_33881213
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef ChOas het volgende:

[..]

Eeeerm is het een cross UTP, of heeft je Mac (of XP bak) een autocrossing kaart ?
Het is straight. Er is me verteld dat de Mac 'm zelf crosst.
pi_33881228
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Bij mij werkt deze combi prima

Ik heb nu alleen een probleem met downloaden van bestanden > 1 MB via mijn draadloze netwerk. Hij begint te downloaden en zegt dan zo rond de 1 MB: netwerkfout time-out -1001.
Ik kan nergens vinden hoe dit nou komt. Iemand hier enig idee?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 9 januari 2006 @ 21:18:43 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33881287
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Vraagje over videobewerking.

Ik wil in iMovie mijn Widescreen creatie graag als .dv opslaan. Ik kies dus bij Share voor "Full Quality". Helaas maakt iMovie er een gewone 4:3 verhouding van, in plaats van de 16:9 van het origineel. Hoe kan ik dit toch exporteren?
Ik ben 't ergens tegengekomen...Weet alleen niet meer waar in iMovie.
Als ik weer boven zit, zal ik ff kijken of ik 't nog kan vinden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:18:47 #41
693 ChOas
pi_33881290
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Het is straight. Er is me verteld dat de Mac 'm zelf crosst.
Okay, dat zou kunnen, hangt van je mac af.

Is de link tussen de 2 systemen wel up ?

[Stephen Roberts]
pi_33881336
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef ChOas het volgende:

[..]

Okay, dat zou kunnen, hangt van je mac af.

Is de link tussen de 2 systemen wel up ?
Beiden geven groen lampje en/of "Verbonden". Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Krijg dus alleen geen ping terug.
Moet Workgroup gelijk zijn? Zo ja, hoe instelling in Mac OS X?
  maandag 9 januari 2006 @ 21:23:16 #43
693 ChOas
pi_33881499
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Beiden geven groen lampje en/of "Verbonden". Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Krijg dus alleen geen ping terug.
Moet Workgroup gelijk zijn? Zo ja, hoe instelling in Mac OS X?
Nou, workgroup hoef je je nog geen zorgen over te maken wanneer je niet kan pingen..
Kan je eens op je windowsbak "ipconfig /all" doen en op je Mac "ifconfig -a" ?

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 21:24:03 #44
693 ChOas
pi_33881541
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Nou, workgroup hoef je je nog geen zorgen over te maken wanneer je niet kan pingen..
Kan je eens op je windowsbak "ipconfig /all" doen en op je Mac "ifconfig -a" ?
En de output hier posten

[Stephen Roberts]
pi_33881675
Op mac (ik gebruik voor UTP en0):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
lo0: flags=8049<UP,LOOPBACK,RUNNING,MULTICAST> mtu 16384
        inet 127.0.0.1 netmask 0xff000000 
        inet6 ::1 prefixlen 128 
        inet6 fe80::1%lo0 prefixlen 64 scopeid 0x1 
gif0: flags=8010<POINTOPOINT,MULTICAST> mtu 1280
stf0: flags=0<> mtu 1280
en0: flags=8863<UP,BROADCAST,SMART,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 1500
        inet6 fe80::20d:93ff:fe3e:5932%en0 prefixlen 64 scopeid 0x4 
        inet 192.168.1.1 netmask 0xffffff00 broadcast 192.168.1.255
        ether 00:0d:93:3e:59:32 
        media: autoselect (100baseTX <full-duplex>) status: active
        supported media: none autoselect 10baseT/UTP <half-duplex> 10baseT/UTP <full-duplex> 10baseT/UTP <full-duplex,hw-loopback> 100baseTX <half-duplex> 100baseTX <full-duplex> 100baseTX <full-duplex,hw-loopback>
en1: flags=8863<UP,BROADCAST,SMART,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 1500
        inet6 fe80::211:24ff:fe22:ab76%en1 prefixlen 64 scopeid 0x5 
        inet 10.0.0.155 netmask 0xffffff00 broadcast 10.0.0.255
        ether 00:11:24:22:ab:76 
        media: autoselect status: active
        supported media: autoselect
fw0: flags=8863<UP,BROADCAST,SMART,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> mtu 2030
        lladdr 00:0d:93:ff:fe:3e:59:32 
        media: autoselect <full-duplex> status: inactive
        supported media: autoselect <full-duplex>
imac:~ oscarvdb$ 

Voor Windows
IP klopt, subnet klopt, geen standard gateway, DHCP uit, wil je nog specifieke dingen weten?
  maandag 9 januari 2006 @ 21:28:07 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33881773
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dan koop je het toch? Het is het geld best waard. Ik heb het ook gekocht
Ik zit er wel over te denken het inderdaad te gaan aanschaffen. Moet je met CC betalen?
  maandag 9 januari 2006 @ 21:28:50 #47
67643 iDex
opdondertje
pi_33881810
Zita ..... wat ben je lelijk van dichtbij. lalalalalala

zulke koeien hebben wij nog niet gehad lalala

zita aaaa zitaaaa zita kom je buiten spelen
  maandag 9 januari 2006 @ 21:30:42 #48
693 ChOas
pi_33881908
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Op mac (ik gebruik voor UTP en0):
[ code verwijderd ]

Voor Windows
IP klopt, subnet klopt, geen standard gateway, DHCP uit, wil je nog specifieke dingen weten?
hmmm.. doe eens een ping vanaf je mac naar je windows bak, en daarna een "arp -a" ?

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 21:31:33 #49
67643 iDex
opdondertje
pi_33881954
Zita en kees zaten in een boom. Dikke Zita had het koud en vroeg aan kees wanneer die kankerkachel word gemaakt. Kees zegt Ik pak je nog wel bij de tetten want lupa vind dat ook zo lekker
pi_33882120
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
imac:~ oscarvdb$ ping 192.168.1.2
PING 192.168.1.2 (192.168.1.2): 56 data bytes
ping: sendto: No route to host
ping: sendto: Host is down
^C
--- 192.168.1.2 ping statistics ---
9 packets transmitted, 0 packets received, 100% packet loss
imac:~ oscarvdb$ arp -a
? (10.0.0.255) at (incomplete) on en0 [ethernet]
? (192.168.1.2) at (incomplete) on en0 [ethernet]
? (192.168.1.255) at ff:ff:ff:ff:ff:ff on en0 [ethernet]
? (224.0.0.2) at 1:0:5e:0:0:2 on en0 permanent [ethernet]
? (224.0.0.251) at 1:0:5e:0:0:fb on en0 permanent [ethernet]
? (239.255.255.253) at 1:0:5e:7f:ff:fd on en0 permanent [ethernet]
  maandag 9 januari 2006 @ 21:37:21 #51
693 ChOas
pi_33882244
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[ code verwijderd ]
Hum... dat is fucked up, je hebt wel link, maar toch krijg je geen arp reply :S

Uuuuuhm...

ff denken

Doe toch eens een ipconfig /all van die windows doos plakken ?

[Stephen Roberts]
pi_33882294
Gaat niet lukken sorry Windows doos niet aan internet en kan geen data overzetten.
Wil je iets speciaals weten?
  maandag 9 januari 2006 @ 21:40:20 #53
693 ChOas
pi_33882419
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Gaat niet lukken sorry Windows doos niet aan internet en kan geen data overzetten.
Wil je iets speciaals weten?
Pffff... Nou, het is HEEL vreemd.. ze zitten in hetzelfde subnet en je link is up, dus je moet gewoon iig het MAC adres van die windows doos op je Mac kunnen zien.

Ik ben even aan het proberen te verzinnen hoe dit te troubleshooten

[Stephen Roberts]
pi_33882481
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef ChOas het volgende:

[..]

Pffff... Nou, het is HEEL vreemd.. ze zitten in hetzelfde subnet en je link is up, dus je moet gewoon iig het mac adres van die windows doos op je mac kunnen zien.

Ik ben even aan het proberen te verzinnen hoe dit te troubleshooten
Ik moet zeggen dat in het huisnetwerk (draadloos, via router) de computers elkaar ook niet kunnen zien. Vind het verder niet zo erg, maar wel raar.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:44:50 #55
693 ChOas
pi_33882665
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat in het huisnetwerk (draadloos, via router) de computers elkaar ook niet kunnen zien. Vind het verder niet zo erg, maar wel raar.
Uuuuhm een "netstat -rn" op je mac ?

[Stephen Roberts]
pi_33882743
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
imac:~ oscarvdb$ netstat -rn
Routing tables

Internet:
Destination        Gateway            Flags    Refs      Use  Netif Expire
default            10.0.0.138         UGSc       20       10    en1
10/24              link#5             UCS         2        0    en1
10.0.0.138         0:90:d0:88:67:99   UHLW       21       25    en1    895
10.0.0.155         127.0.0.1          UHS         2      176    lo0
10.0.0.255         ff:ff:ff:ff:ff:ff  UHLWb       1        4    en1
127                127.0.0.1          UCS         0        0    lo0
127.0.0.1          127.0.0.1          UH         13    26835    lo0
169.254            link#4             UCS         0        0    en0
192.168.1          link#4             UCS         2        0    en0
192.168.1.1        127.0.0.1          UHS         0      454    lo0
192.168.1.255      ff:ff:ff:ff:ff:ff  UHLWb       1        2    en0

Internet6:
Destination                             Gateway                         Flags      Netif Expire
::1                                     link#1                          UHL         lo0
fe80::%lo0/64                           fe80::1%lo0                     Uc          lo0
fe80::1%lo0                             link#1                          UHL         lo0
fe80::%en0/64                           link#4                          UC          en0
fe80::20d:93ff:fe3e:5932%en0            0:d:93:3e:59:32                 UHL         lo0
fe80::%en1/64                           link#5                          UC          en1
fe80::211:24ff:fe22:ab76%en1            0:11:24:22:ab:76                UHL         lo0
ff01::/32                               ::1                             U           lo0
ff02::/32                               ::1                             UC          lo0
ff02::/32                               link#4                          UC          en0
ff02::/32                               link#5                          UC          en1
  maandag 9 januari 2006 @ 21:50:25 #57
693 ChOas
pi_33882947
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[ code verwijderd ]
Ik kan dir 169.254 niet plaatsen (bij link #4) ... heeft die interface voorheen wel als DHCP client gestaan ?

[Stephen Roberts]
pi_33883026
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik kan dir 169.354 niet plaatsen (bij link #4) ... heeft die interface voorheen wel als DHCP client gestaan ?
Ik heb na een eerste poging DHCP uitgezet om 192.168.1.1 en .2 zelf in te stellen. Bedoel je dat?
pi_33883133
Vraagje: Weet iemand in deze Apple SC waar ik verkoopcijfers van Ipod kan vinden op ut web?
Apple wil ze via mail niet vrijgeven...
om het nog lastiger te maken, met type en al erbij aub...
bijvoorbaat dank!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  maandag 9 januari 2006 @ 21:54:43 #60
693 ChOas
pi_33883206
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Ik heb na een eerste poging DHCP uitgezet om 192.168.1.1 en .2 zelf in te stellen. Bedoel je dat?
Uuuuhm ja, het lijkt er nl op dat je mac ooit een dhcp client heeft gedraaid en geen adres kreeg, maar toch 'ergens' heeft opgeslagen dat er een 169.254 subnet 'ergens' is...

(Geen IDEE of dat het probleem is hoor, maar wel apart)

[Stephen Roberts]
pi_33883244
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef ChOas het volgende:

[..]

Uuuuhm ja, het lijkt er nl op dat je mac ooit een dhcp client heeft gedraaid en geen adres kreeg, maar toch 'ergens' heeft opgeslagen dat er een 169.254 subnet 'ergens' is...

(Geen IDEE of dat het probleem is hoor, maar wel apart)
Ikl ga es een keertje restarten.
pi_33883278
Ik heb een aantal vragen:

1. Trekt de videokaart van de iBook (met hack) het goed op 1680x1050 met een externe monitor?

2. Bestaat er software zodat ik via het netwerk de iBook kan bedienen met dezelfde muis als de Windows-bak? Ik weet wel dat er zoiets bestaat voor Windows-Windows, maar bestaat zoiets ook voor Windows-Apple?

3. Werkt de Wireless Apple Keyboard ook gewoon met een Windows-bak m.b.h. van een bluetooth-adapter?

Tot zover mijn vragen lijst.
Ik post om het posten.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:58:45 #63
693 ChOas
pi_33883462
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Furious het volgende:

1. Trekt de videokaart van de iBook (met hack) het goed op 1680x1050 met een externe monitor?

2. Bestaat er software zodat ik via het netwerk de iBook kan bedienen met dezelfde muis als de Windows-bak? Ik weet wel dat er zoiets bestaat voor Windows-Windows, maar bestaat zoiets ook voor Windows-Apple?

3. Werkt de Wireless Apple Keyboard ook gewoon met een Windows-bak m.b.h. van een bluetooth-adapter?

1: dunno
2: ja
3: 90% ja

[Stephen Roberts]
pi_33883513
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef ChOas het volgende:

[..]

2: ja
Link?

Die KVM-switches zijn verdomde duur en onhandig.
Ik post om het posten.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:02:29 #65
693 ChOas
pi_33883687
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:

[..]

Link?

Die KVM-switches zijn verdomde duur en onhandig.
http://www.redstonesoftware.com/vnc.html

[Stephen Roberts]
pi_33883763
quote:

Zeer veel dank.

Nu nog even het opbrengen om tot eind Februari te wachten tot ik de iBook daadwerkelijk heb.
Ik post om het posten.
pi_33883819
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Ikl ga es een keertje restarten.

Iets schonere arp:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
imac:~ oscarvdb$ ping 192.168.1.2
PING 192.168.1.2 (192.168.1.2): 56 data bytes
ping: sendto: No route to host
^C
--- 192.168.1.2 ping statistics ---
9 packets transmitted, 0 packets received, 100% packet loss
imac:~ oscarvdb$ arp -a
router.lan (10.0.0.138) at 0:90:d0:88:67:99 on en1 [ethernet]
? (10.0.0.255) at ff:ff:ff:ff:ff:ff on en1 [ethernet]
? (192.168.1.2) at (incomplete) on en0 [ethernet]
? (192.168.1.255) at ff:ff:ff:ff:ff:ff on en0 [ethernet]

en netstat:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
imac:~ oscarvdb$ netstat -rn
Routing tables

Internet:
Destination        Gateway            Flags    Refs      Use  Netif Expire
default            10.0.0.138         UGSc       28        8    en1
10/24              link#5             UCS         2        0    en1
10.0.0.138         0:90:d0:88:67:99   UHLW       28       62    en1   1087
10.0.0.155         127.0.0.1          UHS         1        3    lo0
10.0.0.255         ff:ff:ff:ff:ff:ff  UHLWb       2       32    en1
127                127.0.0.1          UCS         0        0    lo0
127.0.0.1          127.0.0.1          UH         12     3018    lo0
169.254            link#4             UCS         0        0    en0
192.168.1          link#4             UCS         2        0    en0
192.168.1.1        127.0.0.1          UHS         0       10    lo0
192.168.1.2        link#4             UHRLW       0        9    en0
192.168.1.255      ff:ff:ff:ff:ff:ff  UHLWb       2       20    en0

Internet6:
Destination                             Gateway                         Flags      Netif Expire
::1                                     link#1                          UHL         lo0
fe80::%lo0/64                           fe80::1%lo0                     Uc          lo0
fe80::1%lo0                             link#1                          UHL         lo0
fe80::%en0/64                           link#4                          UC          en0
fe80::20d:93ff:fe3e:5932%en0            0:d:93:3e:59:32                 UHL         lo0
fe80::%en1/64                           link#5                          UC          en1
fe80::211:24ff:fe22:ab76%en1            0:11:24:22:ab:76                UHL         lo0
ff01::/32                               ::1                             U           lo0
ff02::/32                               ::1                             UC          lo0
ff02::/32                               link#4                          UC          en0
ff02::/32                               link#5                          UC          en1
  maandag 9 januari 2006 @ 22:07:28 #68
693 ChOas
pi_33883966
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Iets schonere arp:
[ code verwijderd ]

en netstat:
[ code verwijderd ]
Dit begrijp ik dus niet:

169.254 link#4 UCS 0 0 en0

[Stephen Roberts]
pi_33884013
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dus niet:

169.254 link#4 UCS 0 0 en0
Ik begrijp het meeste hiervan niet .
Heb je ook een oplossing?
  maandag 9 januari 2006 @ 22:09:02 #70
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33884052
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Furious het volgende:

[..]

Zeer veel dank.

Nu nog even het opbrengen om tot eind Februari te wachten tot ik de iBook daadwerkelijk heb.
Ja, maar, is dat wat je wilt? Met VNC krijg je een soort remote desktop, dus je windows pc in een venstertje in je iBook. Er zijn ook tootltjes zoals Synergy waarbij je twee beeldschermen 'aan elkaar gekoppeld' zijn, als je bij windows met je muis naar links het scherm 'uit' gaat komt ie bij je iBook het scherm 'in'. Aan jou de keus
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33884170
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ja, maar, is dat wat je wilt? Met VNC krijg je een soort remote desktop, dus je windows pc in een venstertje in je iBook. Er zijn ook tootltjes zoals Synergy waarbij je twee beeldschermen 'aan elkaar gekoppeld' zijn, als je bij windows met je muis naar links het scherm 'uit' gaat komt ie bij je iBook het scherm 'in'. Aan jou de keus
Juist, dit bedoelde ik.

Nog velen malen meer bedankt.
Ik post om het posten.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:12:52 #72
693 ChOas
pi_33884238
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Da's wel stoer!, maar dit is trouwens OSXvnc, dus je OS X in een venstertje op je Windows PC

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 22:13:53 #73
693 ChOas
pi_33884295
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Ik begrijp het meeste hiervan niet .
Heb je ook een oplossing?
Uuuhm nee, alleen maar vragen

[Stephen Roberts]
  maandag 9 januari 2006 @ 22:14:48 #74
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33884340
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef ChOas het volgende:

[..]

Da's wel stoer!, maar dit is trouwens OSXvnc, dus je OS X in een venstertje op je Windows PC
Ik had het meer over VNC in het algemeen, waarbij de kant waar het op werkt maar net afhangt van waar je de client en waar de server neer zet
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33884366
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Furious het volgende:

2. -

Iemand anders nog antwoorden op de overige vragen?
Ik post om het posten.
pi_33884465
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef ChOas het volgende:

[..]

Uuuhm nee, alleen maar vragen
!
pi_33884493
Dan manier 2: kan ik mijn mac geformatteerde iPod gebruiken als geheugenstick? Oftewel - kan een Win t dan lezen?
pi_33884651
volgens mij werkt die resolutie niet hoor
  maandag 9 januari 2006 @ 22:24:18 #79
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33884867
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Furious het volgende:

[..]

Iemand anders nog antwoorden op de overige vragen?
Ik kan het proberen

1 - Ik neem aan dat je al gekeken hebt of de videokaart van de iBooks die resolutie ondersteund? Zo ja, dan zal het in ieder geval draaien, alhoewel je er bij bijvoorbeeld Exposé met veel vensters open wel last van kunt hebben

3 - Van wat ik gehoord heb hangt dat een beetje af van de BlueTooth adapter, maar werkt het meestal wel.

Met beide zaken heb ik geen ervaring, vandaar dat ik alleen de 2e vraag beantwoordde. Maar als je gaat aandringen..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33884917
Er zijn iBook hack's voor een extern-scherm op een andere resolutie. Dus dat zal geen probleem worden. De videokaart echter wel misschien.
Ik post om het posten.
pi_33886940
haha ik draai nu mac os7 op mijn pda

Beetje onduidelijk
pi_33891971
Maar wel te zien, heb je ook een Newton tonks?

pi_33892560
quote:
Op maandag 9 januari 2006 om 23:09 uur schreef 'tonks' het volgende:
haha ik draai nu mac os7 op mijn pda

[afbeelding]

Beetje onduidelijk
Hey Dat zijn de diehards! Cool!
quote:
Op schreef 'Oscar_de_Grouch' het volgende:
Dan manier 2: kan ik mijn mac geformatteerde iPod gebruiken als geheugenstick? Oftewel - kan een Win t dan lezen?
Dus gewoon als een externe HD gebruiken bedoel je/? Ja natuurlijk!

IETS HEEL ANDERS:

Voor alles en iedereen die morgenmiddag vanaf 18:00 uur zenuwwachtig alle Mac fora afstruint opzoek naar info vanuit het Moscone Centre in San Francisco waar Ome Steve LIVE zijn befaamde Keynote houdt t.a.v.nieuwe Mac spullen: Bekijk dit humoristisch stukje eens en dit en dit stukje achtergrond informatie t.a.v. Gates en Jobs.

[ Bericht 27% gewijzigd door i-spy24 op 10-01-2006 03:07:52 ]
pi_33893047
Dit was de tweede keer deze week dat mijn iPod uitviel en ik hem moest resetten met de netstroom erop . bij de derde keer ga ik Apple opbellen
pi_33894077
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dat gaat helaas niet: ik gebruik mijn iPod ook als memorystick voor data tussen mijn PB en iMac maar als ik hem in mijn PCs wil schuiven dan moet de iPod eerst geformatteerd worden.
Calmer than you are
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:14:08 #86
83951 rashudo
project 2501
pi_33894199
Jongens en meisjes wat ik nu toch eens vond..

Aanschouw de nieuwe G5! Hij is te heet gewassen!

http://applexnet.com/imag(...)dscenes%20-%2015.jpg
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:23:44 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33894337
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:14 schreef rashudo het volgende:
Jongens en meisjes wat ik nu toch eens vond..

Aanschouw de nieuwe G5! Hij is te heet gewassen!

http://applexnet.com/imag(...)dscenes%20-%2015.jpg
Als dat de mini media center is koop ik er 3.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:51:38 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33894777
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:23 schreef XL het volgende:

[..]

Als dat de mini media center is koop ik er 3.
Of misschien is het een krachtige mac mini. Dus concurrent van de iMac, maar zonder scherm en toetsenbord.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:40:13 #89
83951 rashudo
project 2501
pi_33895790
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:51 schreef XL het volgende:

[..]

Of misschien is het een krachtige mac mini. Dus concurrent van de iMac, maar zonder scherm en toetsenbord.
Dan is die mac mini wel erg gegroeid.. maar dat lijkt me ook een mogelijkheid inderdaad. Nu moeten we geduld hebben..
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:42:46 #90
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33895861
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef rashudo het volgende:

[..]

Dan is die mac mini wel erg gegroeid.. maar dat lijkt me ook een mogelijkheid inderdaad. Nu moeten we geduld hebben..
Dat valt reuze mee. Dit is geen stand van Apple maar van een leverancier. Dit zijn waarschijnlijk gewoon externe harde schijven in PowerMac stijl. Er zit, bijvoorbeeld, geen cd-speler in. Al Apple's producten zitten goed verstopt achter zwarte gordijnen die vanavond pas open gaan. Zie ook http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=171898
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:16:35 #91
693 ChOas
pi_33896805
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:42 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Dit is geen stand van Apple maar van een leverancier. Dit zijn waarschijnlijk gewoon externe harde schijven in PowerMac stijl. Er zit, bijvoorbeeld, geen cd-speler in. Al Apple's producten zitten goed verstopt achter zwarte gordijnen die vanavond pas open gaan. Zie ook http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=171898
Uit dat topic: http://www.transintl.com/(...)2600#top%3Cbr%20/%3E

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:26:22 #92
83951 rashudo
project 2501
pi_33898725
quote:
Gelukkig.. vind het maar niks namelijk
Their eyes opaque.
pi_33898996
jeeej ik heb mijn nieuwe monitor
pi_33899341
Ik heb water over m'n toetsenbord gegooid
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:54:07 #95
67643 iDex
opdondertje
pi_33899587
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef tonks het volgende:
jeeej ik heb mijn nieuwe monitor
jeuj! foto?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:54:42 #96
67643 iDex
opdondertje
pi_33899608
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb water over m'n toetsenbord gegooid
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:54:51 #97
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33899619
Jeej, ik heb tentamens .

Ow wacht...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:56:23 #98
67643 iDex
opdondertje
pi_33899662
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
Jeej, ik heb tentamens .

Ow wacht...
pi_33899761
Dat is niet hij ligt nu in tientallen stukjes uit elkaar.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:03:42 #100
67643 iDex
opdondertje
pi_33899891
je bent toch wel nog steeds lekker he? Toch?
pi_33899908

Maak binnenkort wel een betere foto!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:05:22 #102
13783 Anthraxx
pi_33899948
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
Dat is niet [afbeelding] hij ligt nu in tientallen stukjes uit elkaar.
Waarom gooi je dan ook water op je toetsenbord. Het heeft geen water nodig om te leven hoor
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:05:47 #103
13783 Anthraxx
pi_33899962
Leeg bureau zeg
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:06:03 #104
67643 iDex
opdondertje
pi_33899970
TFT WAAAA BOOOOEEEEEEEEE

geqxon reactie
pi_33899989
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef iDex het volgende:
TFT WAAAA BOOOOEEEEEEEEE

geqxon reactie
Geqxon? huh wie is dat? post eens een foto.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:07:53 #106
67643 iDex
opdondertje
pi_33900025

[ Bericht 100% gewijzigd door iDex op 10-01-2006 13:15:27 ]
pi_33901018
Geen eens draadlooz
pi_33901149
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef MaRySe het volgende:
Geen eens draadlooz
Zitten geen usb poorten in
pi_33901191
Keynote 2.0

Wat is dat toch fijn werken ipv powerpoint.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33901571
De persoon die de nano goed had voorspelt en de mac mini zegt nu:
quote:
I've heard:
15" intel Macbook - order tomorrow, ships Feb (thinner, dual core)
iPod FM receiver
iWork/Life '06
New remote of some type
Photocasting (iPhoto)
OS X.4.4 w/new widgets
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:06:42 #111
13783 Anthraxx
pi_33901897
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Thermo het volgende:
Keynote 2.0

Ik heb er geen ervaring mee. En keynote is niet gratis toch? (met iLife '05) ?
pi_33902087
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee. En keynote is niet gratis toch? (met iLife '05) ?
iWork 05. is idd niet gratis, maar wel vindbaar
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:12:46 #113
693 ChOas
pi_33902159
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
De persoon die de nano goed had voorspelt en de mac mini zegt nu:
[..]
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef ChOas het volgende:
Deze knakker had vorige keer wel de iPod nano tot in detail beschreven VOOR de keynote...

http://krose.typepad.com/kevinrose/2006/01/macworld_2006.html

[Stephen Roberts]
pi_33902379
Dit is echt een nerd topic
pi_33902499
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef MaRySe het volgende:
Jij post er
pi_33902536
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef Thermo het volgende:

[..]

Jij post er
Jij ook.
pi_33902748
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]

Maak binnenkort wel een betere foto!
Wat is dat blauwachtige ding rechts van je monitor?
pi_33902782
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat is dat blauwachtige ding rechts van je monitor?
Cardreader
pi_33902853
Ow ja zie het nu, ziet er gaaf uit (H)
pi_33902929
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Jij ook.
Logisch.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:14 #121
83951 rashudo
project 2501
pi_33903554
quote:
Het is trouwens besmettelijk. Nerd.
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:50:48 #122
13783 Anthraxx
pi_33903610
quote:
?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:06:23 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33904141
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Thermo het volgende:
Keynote 2.0

Klopt

Vandaag tijdens m'n presentatie weer wat "aaah"s en "ooooh"s gehoord Ook heel veel complimenten. We waren ook de enige groep die niet na 15 minuten werd afgekapt, maar gewoon 10 minuten langer door mochten lullen
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:15:58 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33904483
quote:
pi_33904505
nog 2 uur en 3 kwartier!!
pi_33904923
Ik heb een spel gekregen ( ) waarvoor je eigenlijk OS 9 moet hebben, maar ik heb OS X Tiger. Ik begreep in het laatste topic dat je dan OS 9 kunt downloaden ofzo om zo'n programma te laten draaien?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:31:10 #127
13783 Anthraxx
pi_33904960
Op de tweede DVD van OSX staat Classic als installatie bestand (in geval van mijn Mac Mini iig). Even installeren en je kunt het draaien.
pi_33905066
Ehm, ik heb geen DVD bij mijn computer gekregen volgens mij. Alles was gewoon geinstalleerd. Kan me niet herinneren dat er een DVD bij zat, maar als dat wel zo zou moeten zijn, dan moet ik even gaan zoeken.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:44:55 #129
13783 Anthraxx
pi_33905425
Die zit er zeker weten wel bij.
pi_33905479
Dan moet ik even gaan zoeken. Misschien zit 'ie nog wel in de doos.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:47:34 #131
83951 rashudo
project 2501
pi_33905529
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm, ik heb geen DVD bij mijn computer gekregen volgens mij. Alles was gewoon geinstalleerd. Kan me niet herinneren dat er een DVD bij zat, maar als dat wel zo zou moeten zijn, dan moet ik even gaan zoeken.
Meestal zit er een grijs vierkant doosje bij met dvd's en papiertjes.
Their eyes opaque.
pi_33905615
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef rashudo het volgende:

[..]

Meestal zit er een grijs vierkant doosje bij met dvd's en papiertjes.
Vergeet de stickers niet!
pi_33905625
Hm okay ik ga eens kijken.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:00:26 #134
83951 rashudo
project 2501
pi_33906020
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef tonks het volgende:

[..]

Vergeet de stickers niet!
Er zit een mooie sticker op mijn telefoon
Their eyes opaque.
pi_33907343
Noem 'es wat kekke Apple-only fonts?
pi_33907374
Nog maar 1 uur en 19 minuten.

Waar kon je ook alweer die stream bekoeken?
Ik post om het posten.
pi_33907541
!!!!!!

iPod vandaag 2x moeten resetten aan de netstroom en gister 1x net reparatie aangevraagd.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:55:14 #138
83951 rashudo
project 2501
pi_33907988
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:01:07 #139
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33908213
Ik ben al helemaal zenuwippie.

Dit kon ook niet op een slechter moment komen, ik moet voor morgen nog gigantisch veel shit voor school maken. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:02:20 #140
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33908254
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
Waar kon je ook alweer die stream bekoeken?
Op over negen uur in de toekomst, als het net zo is als vorige jaren.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:32:07 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33909219
HAHA! Ik ben toch al thuis, kan ik lekker wel meelezen.
pi_33909352
CD's gevonden, OS9 geinstalleerd, maar spel werkt helaas niet. Krijg foutmeldingen als ik het probeer op te starten.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:39:58 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33909470
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
CD's gevonden, OS9 geinstalleerd, maar spel werkt helaas niet. Krijg foutmeldingen als ik het probeer op te starten.
Was die andere vrouw niet de spelletjes in OS9-goeroe
pi_33909525
Als ze nu al intel laptops gaan uitbrengen gaan er slachtoffers vallen .....
pi_33909538
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:39 schreef XL het volgende:
Naja, hoop dat er iemand is die kan helpen.
pi_33909549
20 minuutjes!!
pi_33909593
Dit is altijd leuker dan Sinterklaas en Kerst bij elkaar!

-edit-

ChOas <-
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:43:53 #148
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33909601
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Thermo het volgende:
Waarom dat nou weer?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33909608
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is altijd leuker dan Sinterklaas en Kerst bij elkaar!
Eens! weer een hoop dingen die ik NIET kan betalen
pi_33909621
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer?
dell
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:44:46 #151
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33909630
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Thermo het volgende:
Waar? En door wie?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33909644
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Waar? En door wie?
Overal en door mij

Ik wil nog even genieten van mijn powerbook namelijk.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:45:58 #153
693 ChOas
pi_33909669
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef tonks het volgende:

[..]

Eens! weer een hoop dingen die ik NIET kan betalen
EN ik kijk met een half oog naar mijn aandeeltjes

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:46:07 #154
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33909674
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Thermo het volgende:

[..]

Overal en door mij

En jij geniet minder van je PowerBook als er een nieuw, ander model is? Ik niet hoor. zeg ik nu...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33909694
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Thermo het volgende:

[..]

Overal en door mij

Als er nieuwe PB's komen dan word die van jou toch niet minder leuk?
pi_33909705
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En jij geniet minder van je PowerBook als er een nieuw, ander model is? Ik niet hoor. zeg ik nu...
gmta
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:48:21 #157
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33909747
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:39 schreef XL het volgende:
En zijn er van háár ook naakte bosfotos? .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:48:29 #158
693 ChOas
pi_33909753
Mooie setup van Macrumors trouwens: http://www.macrumorslive.com/about/

Volgens mensen nog ergens anders live-coverage ?

[Stephen Roberts]
pi_33909785
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef tonks het volgende:

[..]

Als er nieuwe PB's komen dan word die van jou toch niet minder leuk?
Je snapt het niet

Als er nieuwe powerbooks komen na de wintel ibook dan ben ik genoodzaakt om te upgraden
pi_33909795
Ik ga lekker appeltje erren!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:51:19 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33909859
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef nietzman het volgende:

[..]

En zijn er van háár ook naakte bosfotos? .
Pas op! Zo jaag je ze weg
pi_33909877
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef XL het volgende:

[..]

Pas op! Zo jaag je ze weg
EENS!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:53:02 #163
693 ChOas
pi_33909904
Hallo ?

Live...

coverage...

nog...

andere...

links... ?

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:54:14 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33909949
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hallo ?

Live...

coverage...

nog...

andere...

links... ?
Gaan we hier live-coveren, of in het Mac Expo topic?
pi_33909960
HIER !
pi_33909991
Allemaal hopen dat er geen wintel laptop komt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:56:59 #167
693 ChOas
pi_33910028
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:55 schreef Thermo het volgende:
Allemaal hopen dat er geen wintel laptop komt
Maar da's juist goed voor mijn aandelen!!

[Stephen Roberts]
pi_33910050
8:55 am People are taking their seats... OMG ?!?!?@!!@!@!@1
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:58:12 #169
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910074
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:54 schreef tonks het volgende:
HIER !
Ja, laten we met z'n allen drie keer hetzelfde van andere sites die iedereen toch al leest kopiëren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910081
is de chat wel lekker snel vol
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:58:51 #171
693 ChOas
pi_33910091
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef tonks het volgende:
8:55 am People are taking their seats... OMG ?!?!?@!!@!@!@1
OMG OMG OMG!!11!!1!!!1!!!oneone!!!1!1!!eleventyeleven!!!

[Stephen Roberts]
pi_33910133
het begint!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:00:23 #173
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910136
De online shop is down!!!!!one!!!oneone!!!!einz!!!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:01:05 #174
693 ChOas
pi_33910162
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef XL het volgende:
De online shop is down!!!!!one!!!oneone!!!!einz!!!
Al 20 mins

[Stephen Roberts]
pi_33910165
pi_33910177
Word weinig op iPod gebied verwacht ofwel?
pi_33910185
Bij deze vraag ik jullie vriendelijk geen nep dingen te zeggen .
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:02:23 #178
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910211
Mijn eerste live-link is overbelast!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:02:26 #179
693 ChOas
pi_33910214
Okay... mobieltjes uit iedereen!!

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:02:39 #180
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910220
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Remzz het volgende:
Word weinig op iPod gebied verwacht ofwel?
Nieuwe shuffles wellicht of een fm-tuner, dat was het wel. Niet vreemd ook, de Nano en de 5G zijn nog niet zo oud..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910227
ik houd die van mij aan!
pi_33910245
de adreline giert door mij heen en ik heb geeneens geld!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:03:38 #183
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910259
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nieuwe shuffles wellicht of een fm-tuner, dat was het wel. Niet vreemd ook, de Nano en de 5G zijn nog niet zo oud..
En dat is maar goed ook, ik wil wel weer eens computernieuws
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:03:40 #184
693 ChOas
pi_33910261
Alleen in de Apple community zie je dit gehype

[Stephen Roberts]
pi_33910300
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
Mooi wa!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:04:41 #186
693 ChOas
pi_33910304
Aandelen wijn $1.50 up

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:04:49 #187
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910312
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
Heeft Apple eigenlijk best goed voor elkaar
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:05:38 #188
83951 rashudo
project 2501
pi_33910338
9:01 am Please turn off your cell phones...

OMG WAAROM?? GAAN ZE HET UMTS SPECTRUM GEBRUIKEN? OMG OMG OMGGGGGGGGGGGG
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:05:50 #189
693 ChOas
pi_33910349
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef ChOas het volgende:
Aandelen wijn $1.50 up
wijn

Ik bedoel zijn

En ik zit aan het bier

En de 'w' zit niet eens in de buurt van de 'z'

Ik ben gelukkig

[Stephen Roberts]
pi_33910367
!!!! Program about to begin !!!!!
pi_33910377
hoe worden die dingen eigk geupdate als de gsms uitstaan OMG!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:06:55 #192
83951 rashudo
project 2501
pi_33910392
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
!!!! Program about to begin !!!!!
OH MY FUCKING GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:06:56 #193
693 ChOas
pi_33910393
Fok wordt geslashdot door de Apple fanboys en girls

[Stephen Roberts]
pi_33910401
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef ChOas het volgende:
wijn

Ik bedoel zijn
Ik was me al aan het afvragen wat de wijnaandelen met Apple te maken hebben.
pi_33910409
Stelletje aanstellers.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:07:42 #196
693 ChOas
pi_33910416
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik was me al aan het afvragen wat de wijnaandelen met Apple te maken hebben.
Hoi!, neuken ?

[Stephen Roberts]
pi_33910417
Audience clapping, lights dimming !!!!@!!@121
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:08:20 #198
693 ChOas
pi_33910444
HIJ IS OP HET PODIUM!!!!!!!!

*schor*

[Stephen Roberts]
pi_33910458
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef ChOas het volgende:
Hoi!, neuken ?
Nee, ik ben de live coverage aan het volgen.
pi_33910461
RETAIL UPDATE
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:08:56 #201
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910466
Ik vraag me af wie hier grappig overdreven doet en wie echt
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910478
!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:09:16 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910481
Och ja... krijgen we eerst die stomme retailupdates en reclamefilmpjes weer.
pi_33910488
Ik ga lekker eten en zie daarna wel of ik morgen meteen een iBook kan bestellen.

Burrito.
Ik post om het posten.
pi_33910494
135 Shops around the world. 26 million visitors during holiday quarter.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:09:46 #206
693 ChOas
pi_33910500
De verschuiving van bandbreedte over het Internet op dit moment

[Stephen Roberts]
pi_33910505
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Furious het volgende:
Ik ga lekker eten en zie daarna wel of ik morgen meteen een iBook kan bestellen.

Burrito.
WINDOWS USER!@!@
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:10:29 #208
693 ChOas
pi_33910522
$ Billion quarter!

[Stephen Roberts]
pi_33910528
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef tonks het volgende:

[..]

WINDOWS USER!@!@
Je moest eens weten hoe geil die burrito is die nu koud staat te worden.
Ik post om het posten.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:10:45 #210
83951 rashudo
project 2501
pi_33910534
We moeten nog zeker 50 minuten wachten op "Oh.. and one more thing"
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:11:11 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910553
10.4.4 komt vandaag beschikbaar.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:11:22 #212
693 ChOas
pi_33910558
"Let's talk about the iPod"

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:11:30 #213
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910564
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef ChOas het volgende:
$ Billion quarter!
Goed voor de aandelen he
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910566
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef XL het volgende:
wa?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:12:02 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910583
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef tonks het volgende:

[..]

wa?
Security updates a la windoos
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:12:32 #216
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910599
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef XL het volgende:
Dat is een feit?

100 iPods verkocht per minuut. Dat is niet weinig.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:12:33 #217
693 ChOas
pi_33910600
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Goed voor de aandelen he
Ik ben een hele happy camper

[Stephen Roberts]
pi_33910606
Stats zijn best intneressant
pi_33910615
geen geruchten roepen nu
pi_33910626
waar volgen jullie het
pi_33910636
9:12 am 850 million songs sold. 3 million songs a day are being sold. Over 1 billion songs per year rate. 83% market share.

wow .
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:13:48 #222
693 ChOas
pi_33910642
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef Remzz het volgende:
waar volgen jullie het
http://www.macrumors.com

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:14:08 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910652

Steve is on stage!!!oneoneone

10.4.4 stond op macosx.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:15:11 #225
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910695
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef XL het volgende:

10.4.4 stond op macosx.nl
En hoe weten die dat?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910707
ziet iemand een nieuwe nano in zijn zak?!
pi_33910738
Spannend, helaas eveneens als tonks geen geld .
Ik typ straat.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:16:23 #228
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910750
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
of een mac mini?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:16:47 #229
693 ChOas
pi_33910761
quote:
Nee, maar als je naar mijn broek nu kijkt zie je al wel de nieuwe afstandbediening!

Hint: Hij is groter dan die van FrontRow

[Stephen Roberts]
pi_33910767
quote:
Of misschien een nieuwe iBook?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:17:10 #231
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910780
Stoer, Saturday Night Live. Zouden ze nu eindelijk ook hier te koop komen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:17:41 #232
693 ChOas
pi_33910802
iPod remote met FM tuner!

[Stephen Roberts]
pi_33910809
Announcing a new accessory for the iPod. a remote control with FM Tuner.
pi_33910824
Beetje rustig aan hier zeg, straks bezwijkt Fok nog onder de load van Apple slowchatters...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:18:18 #235
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910830
De FM tuner is alvast waar.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910845
New radio screen on the iPod to tune radio through the iPod screen. $49
Ik typ straat.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:19:12 #237
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33910866
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Jalu het volgende:
Beetje rustig aan hier zeg, straks bezwijkt Fok nog onder de load van Apple slowchatters...
Quickchat eerder
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33910869
Discussing Dodge Jeep iPod integration
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:19:31 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33910879

Even laten zien dat mijn foto's wel van vandaag zijn.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:20:10 #240
693 ChOas
pi_33910907
Aandelen gaan lekker

[Stephen Roberts]
pi_33910919
KOMOP Steve....gooi ff die Dualcore Powerbook alvast eruit Kunnen we weer ff patsen tov die winteljojo's met ons superieure hard&software
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:20:56 #242
693 ChOas
pi_33910937
Final cut Extreme... het moet toch wel ?

[Stephen Roberts]
pi_33910941
Now to the Mac, which is what the rest of the keynote is about... (applause)

dinsdag 10 januari 2006 @ 18:21:38 #244
693 ChOas
pi_33910964
Van andere site: (Sidenote: Steve is on the top of his game, the crowd is going wild)

[Stephen Roberts]
pi_33910984
Hey XL...cool...ga zo door met die foto's. Laat ze maar komen.
pi_33910992
Ik mag van macrumors niet op f5 blijven rammen
Ik ga echt niet 60 seconden wachten
pi_33910993
jaja boeiend opschieten jobs
pi_33911056
video ends
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:25:01 #249
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911069
pi_33911083
widgets
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:26:06 #251
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911103
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
Ook voor de Nano?

Wel leuk dat Apple naar commentaar luistert. Eindelijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:26:13 #252
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33911106
10.0.4.4 .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:26:31 #253
83951 rashudo
project 2501
pi_33911118
Nobody cares about widgets Steve..
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:26:43 #254
693 ChOas
pi_33911126
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:26 schreef nietzman het volgende:
10.0.4.4 .

[Stephen Roberts]
pi_33911127
New widgets today. Mac OS X 10.4.4 today. google widget, new address book, espn ,calendar.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:27:10 #256
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911138
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:26 schreef rashudo het volgende:
Nobody cares about widgets Steve..
Tonks wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33911157
Wel sjiek zo in die zwarte kleren.

Is het niet ergens met plaatjes te volgen? XL?
pi_33911163
ik heb widgets op mijn mighty mouse met 1 knop!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:28:48 #259
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33911183
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:26 schreef ChOas het volgende:
Je vader typo'd ook wel eens!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:28:54 #260
693 ChOas
pi_33911188
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
You must be new here

[Stephen Roberts]
pi_33911195
Riep iemand daar de Computer Beurs in Las Vegas met Bill Gates?

The World is watching when Apple announces something

Komop Steve! ff Dualcore Powerbook presenteren en we zijn weer happy!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:29:41 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911207
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Is het niet ergens met plaatjes te volgen? XL?
Dat is bij Engadget.... maar dat is al zo traag als dikke stront door een rietje.
pi_33911208
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef ChOas het volgende:
You must be new here
Ik heb sinds een half jaartje een imac G5 en ik houd me verder helemaal niet bezig met alles eromheen, maar hij heeft altijd zwarte kleren aan dus?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:29:47 #264
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911210
iphoto heeft full screen editing nu. Mooi dat ik gewacht heb met fotos uitzoeken
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33911212
Music, Movies, Photos, Blogs. Giant released. New iPhoto Update with better speed. 25k photos up to 250k in library, scrolls smoothly, full screen editing,

Blogs?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:30:27 #266
693 ChOas
pi_33911225
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb sinds een half jaartje een imac G5 en ik houd me verder helemaal niet bezig met alles eromheen, maar hij heeft altijd zwarte kleren aan dus?
Zwarte colltrui en spijkerbroek... al jaren

[Stephen Roberts]
pi_33911268
Can also make cards, post cards, birthday cards. New today - Photocasting. Podcasting for photos. share photos over the internet.

TOF
pi_33911270
" Oh...one more thing ".... The World first dualcore powerbook...

Redmond...start copying...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:32:22 #269
83951 rashudo
project 2501
pi_33911293
In de keynote waar hij de allereerste macintosh presenteert heeft ie wel een pak aan.. en een volle bos haar. Maar voor de rest precies hetzelfde als nu qua enthousiasme en charisma.
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:32:29 #270
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911299
Photocasting
pi_33911319
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef ChOas het volgende:
Zwarte colltrui en spijkerbroek... al jaren
Mooi.
pi_33911341
mijn safari liep vast !!
pi_33911368
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
mijn safari liep vast !!
Schrok van al dat moois natuurlijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:35:00 #274
83951 rashudo
project 2501
pi_33911382
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
mijn safari liep vast !!
Hij kon het reality distortion field niet meer aan.. het was te sterk!
Their eyes opaque.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:35:26 #275
693 ChOas
pi_33911401

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:35:35 #276
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33911404
Ik hoop dat iPhoto écht sneller is geworden.

Met 2000 fotos van 4mb in mijn library is het traag als dikke stront.
Ik ga naar huis.
pi_33911411
die roddels van die kevin zijn toch waar?!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:35:58 #278
67643 iDex
opdondertje
pi_33911422
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:31 schreef i-spy24 het volgende:
" Oh...one more thing ".... The World first dualcore powerbook...

Redmond...start copying...
doe mij nou maar de nieuwe ibook
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:36:00 #279
693 ChOas
pi_33911424
Aandelen $3.60 omhoog

[Stephen Roberts]
pi_33911430
Hebben de andere Appleaars hier eik een .Mac membership? Ik vind het een beetje prijzig, honderd euro per jaar...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:36:52 #281
693 ChOas
pi_33911444
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
die roddels van die kevin zijn toch waar?!
Vorig jaar was hij spot-on...

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:37:03 #282
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911451
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef ChOas het volgende:
Aandelen $3.60 omhoog
Nu snap ik niet veel van aandelen, maar betekent dat dat mensen nu aandelen aan het kopen zijn? Die zijn wel erg enthousiast
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33911460
Waar volgen jullie dit live? Kom nl. net binnengerend.

10.4.4 vandaag? Daar gaat mijn uptime van 32 dagen
Calmer than you are
pi_33911478
Ik heb wel een .Mac membership en alleen gebruik ik hem weinig omdat ik andere mogelijkheden heb.

Oh ja... de store is nog steeds gesloten in de USA!

dinsdag 10 januari 2006 @ 18:38:09 #285
67643 iDex
opdondertje
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:38:15 #286
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911484
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben de andere Appleaars hier eik een .Mac membership? Ik vind het een beetje prijzig, honderd euro per jaar...
Ik niet. Wel over getwijfeld ivm web-agenda, maar leek me toch net iets te duur. Als er nu veel nieuw .Mac komt zonder prijsverhoging, dan wellicht...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:38:39 #287
693 ChOas
pi_33911498
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nu snap ik niet veel van aandelen, maar betekent dat dat mensen nu aandelen aan het kopen zijn? Die zijn wel erg enthousiast
Ja, de vraag schiet op dit moment omhoog... zie ook hier: http://quotes.nasdaq.com/asp/summaryquote.asp?symbol=AAPL%60&selected=AAPL%60

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:39:18 #288
693 ChOas
pi_33911514
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waar volgen jullie dit live? Kom nl. net binnengerend.

10.4.4 vandaag? Daar gaat mijn uptime van 32 dagen
www.macrumors.com

[Stephen Roberts]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:40:49 #289
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911557

Lekker duidelijk! Photocasting is dit.
pi_33911577
wel stoer!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:41:38 #291
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911585
quote:
He's going to give a demo. The best one-line explanation: Imagine grandparents who have their screen saver set to be photos of the grandchildren. Every time the parents update the album, gramma's slide show automatically starts showing the new pix.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:42:21 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33911610
Wie zet een nieuw topic klaar?
pi_33911620
ik zal het volgende topic vast klaarzetten
pi_33911622
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 om 18:37 uur schreef 'De_Hertog' het volgende:

je bent toch dom bezig als je nu pas aandelen Apple gaat kopen? Marge is minimaal,kun je beter ergens anders in beleggen. Ik heb al sedert 1996 aandelen Apple en lach me te pletter aangezien hoe meer er nu gekocht wordt des te sneller stijgen de mijne in waarde.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:42:57 #295
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33911634
Engadget legt het ook beter uit: The best one-line explanation: Imagine grandparents who have their screen saver set to be photos of the grandchildren. Every time the parents update the album, gramma's slide show automatically starts showing the new pix.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:43:43 #296
67643 iDex
opdondertje
pi_33911655
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

je bent toch dom bezig als je nu pas aandelen Apple gaat kopen? Marge is minimaal,kun je beter ergens anders in beleggen. Ik heb al sedert 1996 aandelen Apple en lach me te pletter aangezien hoe meer er nu gekocht wordt des te sneller stijgen de mijne in waarde.
waarom kan jij niet normaal quoten?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:44:02 #297
693 ChOas
pi_33911666
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

En bedankt! Ik heb ze een paar weken...

Had ze moeten kopen toen ik mijn |Powerbook kocht... $9

[Stephen Roberts]
pi_33911705
opschieten met die demo's!
pi_33911757
widescreen menu's!
pi_33911779
3rd party dvd burners eindelijk !
pi_33911782
Ik wil gvd hoofdpunten horen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')