Waarom gooi je dan ook water op je toetsenbord. Het heeft geen water nodig om te leven hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef MaRySe het volgende:
Dat is niet [afbeelding] hij ligt nu in tientallen stukjes uit elkaar.
quote:I've heard:
15" intel Macbook - order tomorrow, ships Feb (thinner, dual core)
iPod FM receiver
iWork/Life '06
New remote of some type
Photocasting (iPhoto)
OS X.4.4 w/new widgets
Ik heb er geen ervaring mee. En keynote is niet gratis toch? (met iLife '05) ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Thermo het volgende:
Keynote 2.0![]()
Wat is dat toch fijn werken ipv powerpoint.
iWork 05. is idd niet gratis, maar wel vindbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. En keynote is niet gratis toch? (met iLife '05) ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef tonks het volgende:
De persoon die de nano goed had voorspelt en de mac mini zegt nu:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef ChOas het volgende:
Deze knakker had vorige keer wel de iPod nano tot in detail beschreven VOOR de keynote...
http://krose.typepad.com/kevinrose/2006/01/macworld_2006.html
Jij post erquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef MaRySe het volgende:
Dit is echt een nerd topic
Wat is dat blauwachtige ding rechts van je monitor?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Maak binnenkort wel een betere foto!
Cardreaderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat is dat blauwachtige ding rechts van je monitor?
Logisch.quote:
Het is trouwens besmettelijk. Nerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef MaRySe het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Thermo het volgende:
Keynote 2.0![]()
Wat is dat toch fijn werken ipv powerpoint.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef MaRySe het volgende:
Meestal zit er een grijs vierkant doosje bij met dvd's en papiertjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ehm, ik heb geen DVD bij mijn computer gekregen volgens mij. Alles was gewoon geinstalleerd. Kan me niet herinneren dat er een DVD bij zat, maar als dat wel zo zou moeten zijn, dan moet ik even gaan zoeken.
Vergeet de stickers niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Meestal zit er een grijs vierkant doosje bij met dvd's en papiertjes.
Op over negen uur in de toekomst, als het net zo is als vorige jaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
Waar kon je ook alweer die stream bekoeken?
Was die andere vrouw niet de spelletjes in OS9-goeroequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
CD's gevonden, OS9 geinstalleerd, maar spel werkt helaas niet. Krijg foutmeldingen als ik het probeer op te starten.
Naja, hoop dat er iemand is die kan helpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:39 schreef XL het volgende:
Was die andere vrouw niet de spelletjes in OS9-goeroe![]()
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Thermo het volgende:
Als ze nu al intel laptops gaan uitbrengen gaan er slachtoffers vallen .....
Eens! weer een hoop dingen die ik NIET kan betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is altijd leuker dan Sinterklaas en Kerst bij elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |