Waar? En door wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Thermo het volgende:
Als ze nu al intel laptops gaan uitbrengen gaan er slachtoffers vallen .....
Overal en door mijquote:
EN ik kijk met een half oog naar mijn aandeeltjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Eens! weer een hoop dingen die ik NIET kan betalen
En jij geniet minder van je PowerBook als er een nieuw, ander model is? Ik niet hoor. zeg ik nu...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Overal en door mij![]()
Ik wil nog even genieten van mijn powerbook namelijk.
Als er nieuwe PB's komen dan word die van jou toch niet minder leuk?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Overal en door mij![]()
Ik wil nog even genieten van mijn powerbook namelijk.
gmtaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En jij geniet minder van je PowerBook als er een nieuw, ander model is? Ik niet hoor. zeg ik nu...
En zijn er van háár ook naakte bosfotos?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:39 schreef XL het volgende:
Was die andere vrouw niet de spelletjes in OS9-goeroe![]()
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Als er nieuwe PB's komen dan word die van jou toch niet minder leuk?
Pas op! Zo jaag je ze wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
En zijn er van háár ook naakte bosfotos?.
Gaan we hier live-coveren, of in het Mac Expo topic?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hallo ?
Live...
coverage...
nog...
andere...
links... ?
Maar da's juist goed voor mijn aandelen!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:55 schreef Thermo het volgende:
Allemaal hopen dat er geen wintel laptop komt
Ja, laten we met z'n allen drie keer hetzelfde van andere sites die iedereen toch al leest kopiëren.quote:
OMG OMG OMG!!11!!1!!!1!!!oneone!!!1!1!!eleventyeleven!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef tonks het volgende:
8:55 am People are taking their seats... OMG![]()
?!?!?@!!@!@!@1
Al 20 minsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef XL het volgende:
De online shop is down!!!!!one!!!oneone!!!!einz!!!![]()
Nieuwe shuffles wellicht of een fm-tuner, dat was het wel. Niet vreemd ook, de Nano en de 5G zijn nog niet zo oud..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Remzz het volgende:
Word weinig op iPod gebied verwacht ofwel?
En dat is maar goed ook, ik wil wel weer eens computernieuwsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nieuwe shuffles wellicht of een fm-tuner, dat was het wel. Niet vreemd ook, de Nano en de 5G zijn nog niet zo oud..
Mooi wa!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
Alleen in de Apple community zie je dit gehype
Heeft Apple eigenlijk best goed voor elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
Alleen in de Apple community zie je dit gehype
wijnquote:
OH MY FUCKING GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
!!!! Program about to begin !!!!!
Hoi!, neuken ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was me al aan het afvragen wat de wijnaandelen met Apple te maken hebben.
Nee, ik ben de live coverage aan het volgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef ChOas het volgende:
Hoi!, neuken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |