WINDOWS USER!@!@quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Furious het volgende:
Ik ga lekker eten en zie daarna wel of ik morgen meteen een iBook kan bestellen.
Burrito.![]()
Je moest eens weten hoe geil die burrito is die nu koud staat te worden.quote:
Security updates a la windoosquote:
Dat is een feit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef XL het volgende:
10.4.4 komt vandaag beschikbaar.
Ik ben een hele happy camperquote:
http://www.macrumors.comquote:
of een mac mini?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
ziet iemand een nieuwe nano in zijn zak?!
Nee, maar als je naar mijn broek nu kijkt zie je al wel de nieuwe afstandbediening!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
Of misschien een nieuwe iBook?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef tonks het volgende:
Quickchat eerderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:18 schreef Jalu het volgende:
Beetje rustig aan hier zeg, straks bezwijkt Fok nog onder de load van Apple slowchatters...
Ook voor de Nano?quote:
quote:
Tonks welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:26 schreef rashudo het volgende:
Nobody cares about widgets Steve..
You must be new herequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel sjiek zo in die zwarte kleren.
Dat is bij Engadget.... maar dat is al zo traag als dikke stront door een rietje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel sjiek zo in die zwarte kleren.
Is het niet ergens met plaatjes te volgen? XL?
Ik heb sinds een half jaartje een imac G5 en ik houd me verder helemaal niet bezig met alles eromheen, maar hij heeft altijd zwarte kleren aan dus?quote:
Zwarte colltrui en spijkerbroek... al jarenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaartje een imac G5 en ik houd me verder helemaal niet bezig met alles eromheen, maar hij heeft altijd zwarte kleren aan dus?
Mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef ChOas het volgende:
Zwarte colltrui en spijkerbroek... al jaren![]()
http://images.google.com/images?q=steve%20jobs%20keynote&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:
doe mij nou maar de nieuwe ibookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:31 schreef i-spy24 het volgende:
" Oh...one more thing ".... The World first dualcore powerbook...![]()
Redmond...start copying...![]()
![]()
![]()
Vorig jaar was hij spot-on...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
die roddels van die kevin zijn toch waar?!
Nu snap ik niet veel van aandelen, maar betekent dat dat mensen nu aandelen aan het kopen zijn? Die zijn wel erg enthousiastquote:
Ik niet. Wel over getwijfeld ivm web-agenda, maar leek me toch net iets te duur. Als er nu veel nieuw .Mac komt zonder prijsverhoging, dan wellicht...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben de andere Appleaars hier eik een .Mac membership? Ik vind het een beetje prijzig, honderd euro per jaar...
Ja, de vraag schiet op dit moment omhoog... zie ook hier: http://quotes.nasdaq.com/asp/summaryquote.asp?symbol=AAPL%60&selected=AAPL%60quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nu snap ik niet veel van aandelen, maar betekent dat dat mensen nu aandelen aan het kopen zijn? Die zijn wel erg enthousiast
www.macrumors.comquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waar volgen jullie dit live? Kom nl. net binnengerend.
10.4.4 vandaag? Daar gaat mijn uptime van 32 dagen
quote:He's going to give a demo. The best one-line explanation: Imagine grandparents who have their screen saver set to be photos of the grandchildren. Every time the parents update the album, gramma's slide show automatically starts showing the new pix.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 om 18:37 uur schreef 'De_Hertog' het volgende:
Nu snap ik niet veel van aandelen, maar betekent dat dat mensen nu aandelen aan het kopen zijn? Die zijn wel erg enthousiast
waarom kan jij niet normaal quoten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bent toch dom bezig als je nu pas aandelen Apple gaat kopen? Marge is minimaal,kun je beter ergens anders in beleggen. Ik heb al sedert 1996 aandelen Apple en lach me te pletter aangezien hoe meer er nu gekocht wordt des te sneller stijgen de mijne in waarde.
![]()
En bedankt! Ik heb ze een paar weken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bent toch dom bezig als je nu pas aandelen Apple gaat kopen? Marge is minimaal,kun je beter ergens anders in beleggen. Ik heb al sedert 1996 aandelen Apple en lach me te pletter aangezien hoe meer er nu gekocht wordt des te sneller stijgen de mijne in waarde.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |