abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33939443
Voor Lamey geen Afrika CUP
Blijft fijn in Eindhoven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 15:16:03 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33939512
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor Lamey geen Afrika CUP
Blijft fijn in Eindhoven
dat was toch al een tijdje bekend?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33939658
Ik las net op teletekst dat hij definitief niet meeging naar de Afrika CUP.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 15:23:41 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33939734
ow mooi
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33939771
Ik ben er ook erg blij mee
Doet het goed die jongen.
pi_33939797
Lamey is heel erg goed bezig dit seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33940707
Users die Steven Pienaar geweldig vinden kunnen we feitelijk niet serieus nemen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33940878
weten wel al
pi_33942364
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om zo'n slecht en selectief geheugen te hebben als jij. Want ik heb nooit iets gezegd over Palacio.

Maar goed, als jij omdat je door je 40 % lulverhaal blijkbaar bang bent je geloofwaardigheid - die je niet eens hebt overigens - te verliezen, is het logisch dat je snel iets verzint over iemand anders! Heb je altijd de Johnny Footballhero's van dit forum die denken dat zoiets ook waar is. Kan je toch nog gerust gaan slapen.

Je bent en blijft een heerlijk ventje hoor.
Gelukkig heb je een posthistory
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33947697
Dan zal je inderdaad kunnen vinden dat ik nooit iets over Palacio gezegd heb.... Maar ja, jij verdraait liever uitspraken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:29:36 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33947818
Quoten dan cultheld als je er zo zeker van bent knul
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33947877
Hij is vast al vanaf 16.46 aan het zoeken PyTher...
www.thuisuiteten.nl
pi_33950073
Ondertussen heeft Bos81 deze Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale gevonden en die is heerlijk hoor Cultje.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 20:31:51 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33950458
een post van Fernando?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33950564
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef rubbereend het volgende:
een post van Fernando?
The gum you like, is coming back in style.
pi_33950579
Juist ja, Cults vriendje dat ook zoveel weet van het Zuid-Amerikaanse voetbal.
www.thuisuiteten.nl
pi_33950685
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen heeft Bos81 deze Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale gevonden en die is heerlijk hoor Cultje.
Geen nieuwe Ronaldinho inderdaad, wel gewoon erg goed en geschikt voor de A-selectie van Argentinië. Daarom koopt Juve hem ook voor de breedte. Bij PSV of Ajax had ie onherroepelijk in de basis gestaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33950734
Cultheld, heb je de quote van mm al gevonden?
pi_33950854
Alsof ik daar moeite voor ga doen. Google zelf gewoon ff op methodmich + palacio
pi_33950961
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoedde dus dat het deze post is die Cultheld bedoelde, niet meer en niet minder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:04:21 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_33951612
Hm, niet veel meer hier geweest .
Nou ja, vakkie X tegen Lyon in ieder geval .
pi_33961821
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
Alsof ik daar moeite voor ga doen. Google zelf gewoon ff op methodmich + palacio
Dit vind google Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 01:15:01 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33962247
quote:
'Slechts twee voetbalsites in China meer bekeken dan die van PSV'
PSV voorzitter Westerhof liet in Voetbal International weten dat de Chinese versie van de officiele site van PSV qua bezoekcijfers slechts twee voetbalsites voor zich moet dulden, die van Real madrid en Manchester United. De site zou enkele honderdduizenden dollars per jaar opleveren. Pas als PSV net als Real en Manchester vaker in dat land kan spelen, zou het aan grote bedragen via Chinese sponsors kunnen gaan denken, aldus Westerhof in VI.
dat had ik niet gedacht

en een wat ouder bericht wat daarmee samenhangt:
quote:
10/1/2006 - Mogelijk trip PSV naar China
(Gepost door RvN)

BRON: ED

Indien PSV kampioen wordt en zo de playoffs weet te vermijden, zou PSV wel eens een trip naar China kunnen maken voor onder andere een oefenduel tegen het nationale elftal van China. Westerhof in het Eindhovens Dagblad: "Onze website loopt fantastisch daar. „We hopen dit voorjaar, na afloop van de competitie, een oefentrip door China te kunnen maken om verder te werken aan onze populariteit. We hebben een uitnodiging om tegen de nationale ploeg te spelen."
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33962386
Goed idee, op naar het Verre Oosten

Doet Real Madrid ook, commercieel gezien een succes maar sportief? Way to go, PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 01:27:57 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33962472
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:23 schreef Radegast het volgende:
Goed idee, op naar het Verre Oosten

Doet Real Madrid ook, commercieel gezien een succes maar sportief? Way to go, PSV [afbeelding]
ik zie het probleem niet. Als je kampioen wordt ben je half april klaar dan is er nog ruim de tijd om een aantal wedstrijdjes in China te spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33962562
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet. Als je kampioen wordt ben je half april klaar dan is er nog ruim de tijd om een aantal wedstrijdjes in China te spelen.
Probleem is dat de spelers na zo'n reisje een halfjaar last lijken te hebben van jetlag. Althans dat gevoel heb ik altijd als ik naar bijvoorbeeld Real Madrid kijk. Die beginnen niet fris aan een nieuw seizoen.
pi_33962583
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Probleem is dat de spelers na zo'n reisje een halfjaar last lijken te hebben van jetlag. Althans dat gevoel heb ik altijd als ik naar bijvoorbeeld Real Madrid kijk. Die beginnen niet fris aan een nieuw seizoen.
Ik denk dat dat niets met de China-toer van doen heeft. Daar zit structureel iets mis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 01:36:15 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33962640
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

volgens mij heeft PSV altijd weinig last gehad van de Korea tripjes
En bij Real hebben ze hele andere problemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33966810
quote:
Archie threatens to quit

SOCCEROOS striker Archie Thompson is close to walking out on A-League club Melbourne Victory as his proposed dream transfer to one of Europe's giants turned ugly today.

Thompson is being sought by Dutch team PSV Eindhoven, coached by Socceroos boss Guus Hiddink – a move which would allow him the chance of playing in the world's best club competition, the European Champions League.

But talks between the clubs over Thompson's proposed deal – initially on a six-month loan with a $A500,000 transfer fee if the loan spell goes well – have broken down, possibly irretrievably.

The sticking point is the Victory's insistence any buyout figure be negotiated at the end of the loan period, allowing Melbourne to jack up the price should Thompson be a success at PSV.

Thompson, who has been shielded from the media by the Victory since speculation about PSV's interest started two weeks ago, today held his own impromptu press conference after training.

In a rare outburst, the usually mild-mannered Thompson said he was upset with the club's handling of the transfer and threatened to quit if the move did not proceed.

"When you work all your life for an opportunity like this and for them to throw it away, I would just be so disappointed," he said.

"I just don't think I could play for Victory at all.

"I think the supporters would understand and the players would understand if my motivation wasn't there."

Thompson, 27, is just six months into a four-year contract with the Victory, which he signed mid-2005 after coming out of his deal at Belgian club Lierse.

His stocks have risen since his move to Melbourne, winning back his Socceroos spot and becoming one of the fledgling league's shining stars.

But the PSV deal would be a once-in-a-lifetime opportunity for Thompson, who would also be able to maintain peak fitness ahead of Australia's World Cup campaign rather than be without regular football when his club's A-League season finishes.

That could be as soon as three weeks away, with the Victory's hopes of making the finals slim at best after a 1-0 loss to Adelaide United last week.

It could still be in with a chance of making the final four if it beats Queensland Roar at Suncorp Stadium on Sunday, depending on other results from the weekend.

Thompson has been named in Melbourne's squad for its A-League match against Queensland Roar in Brisbane on Sunday, but would appear unlikely to play if the impasse over his transfer is not resolved by then.

"It's been so emotional, stressful, frustrating. It's such a huge club, such a huge opportunity," Thompson said.

"I don't want them to throw it away for me, and I feel that they are.

"When you've got people inside the club damaging this opportunity when you've done the best by them, it's really difficult.

"I'm already there at PSV. I'm already there mentally, I just want to be there physically so I hope they sort this out."

Victory chairman Geoff Lord defended his club's handling of Thompson's proposed transfer.

"We're doing everything we can to broker an agreement that makes some sense," Lord said.
Nou. Hij is in elk geval gemotiveerd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 11:05:11 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33967787
leuk dr zit weer een soap aan te komen

Rutten schijnt in de belangstelling van NEC te staan
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:16:32 #131
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33969773
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:
leuk dr zit weer een soap aan te komen
Robert was ook al eerder mislukt in Europa.... wat heeft Hiddink eigenlijk met zulke spelers? Ik weet dat ie spelers ook op karakter uitzoekt, maar Thompson is net zoals Robert toch al eerder niet geslaagd in Europa??
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33969909
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Robert was ook al eerder mislukt in Europa.... wat heeft Hiddink eigenlijk met zulke spelers? Ik weet dat ie spelers ook op karakter uitzoekt, maar Thompson is net zoals Robert toch al eerder niet geslaagd in Europa??
Kom op zeg. Ten eerste schijnt hij (Thompson) helemaal niet mislukt te zijn, maar geen eerlijke kans te hebben gehad. Ten tweede staat het carriereverloop van de ene voetballer natuurlijk nooit garant voor het carriereverloop van de andere.
Die Thompson schijnt mentaal nogal goed in elkaar te steken en aardig kunnen voetballen aldus Lierse fans. Mocht hij dan niet elke week in de basis staan, laat hem dan wel een voorbeeldige rol binnen de selectie spelen en de teammoraal omhoog helpen.
pi_33970325
Wat vinden jullie van Aguero? Chelsea schijnt hem op het oog te hebben, maar hij heeft nog niet genoeg interlands gespeeld. Wie weet zit er wel een Alex-constructie in voor PSV, want deze jongen is in alles beter dan Koné.
pi_33970394
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie van Aguero? Chelsea schijnt hem op het oog te hebben, maar hij heeft nog niet genoeg interlands gespeeld. Wie weet zit er wel een Alex-constructie in voor PSV, want deze jongen is in alles beter dan Koné.
Hoe kan ik nou iets van iemand vinden terwijl ik 'm nooit uitgebreid heb zien spelen.

Geldt vast voor meer mensen hier.

Wil je even iets over deze speler vertellen?
pi_33970401
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef cultheld het volgende:
Is dat die jonge argentijn?
pi_33970621
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou iets van iemand vinden terwijl ik 'm nooit uitgebreid heb zien spelen.

Geldt vast voor meer mensen hier.

Wil je even iets over deze speler vertellen?
Uiteraard. Samen met Biglia, Bilos, Palacio en Gago de absolute smaakmaker van de Argentijnse competitie. Hij wordt in eigen land beter gevonden dan Messi, alleen is hij niet zo snel als Messi. Zijn overzicht en traptechniek moeten volgens de Argentijnse kenners echter nog beter zijn dan die van Messi. PSV wilde hem 2 jaar geleden al halen, maar toen was het al een moeilijk verhaal. Momenteel zitten o.a. Villarreal, Atlético Madrid en Inter al achter hem aan, maar ook Chelsea. Hij moet geloof ik 20 miljoen euro kosten en Chelsea wil hem dol graag hebben.

http://video.google.com/videoplay?docid=7533284602074478271&q=sergio+aguero
pi_33970714
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Uiteraard. Samen met Biglia, Bilos, Palacio en Gago de absolute smaakmaker van de Argentijnse competitie. Hij wordt in eigen land beter gevonden dan Messi, alleen is hij niet zo snel als Messi. Zijn overzicht en traptechniek moeten volgens de Argentijnse kenners echter nog beter zijn dan die van Messi. PSV wilde hem 2 jaar geleden al halen, maar toen was het al een moeilijk verhaal. Momenteel zitten o.a. Villarreal, Atlético Madrid en Inter al achter hem aan, maar ook Chelsea. Hij moet geloof ik 20 miljoen euro kosten en Chelsea wil hem dol graag hebben.

Mooi verzorgd verhaaltje cultheld. Ziet er goed uit ja. Maar 20mln vind ik toch iwel een tikkeltje aan de dure kant hoor!
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:48:47 #138
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33970716
quote:
Politie houdt Marktplaats-oplichter aan

Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Radio 3FM
Gepubliceerd: donderdag 12 januari 2006 @ 12:17

In Brabant is een man opgepakt die mensen oplichtte via internet. Via Marktplaats.nl verkocht de 36-jarige man zaken als computerspelletjes en kaartjes voor wedstrijden van PSV. Hij liet mensen bedragen tussen de zestig en 180 euro betalen, maar kwam vervolgens niet met de spullen over de brug. De politie heeft tot nu toe zo'n honderd aangiftes tegen de man binnengekregen.

De man deed zoveel mogelijk zaken met mensen in het westen en noorden van het land. Hij stond op internet steeds vermeld als Pascal H. "Hij had het voorzien op mensen die ver weg woonden, want voor zestig euro zak je niet even naar het zuiden af om je geld terug te krijgen", aldus de woordvoerder van de politie.

De man zit vast, maar de raadkamer van de rechtbank in 'sHertogenbosch beslist dinsdag of hij langer moet zitten. Voor die tijd hoopt de politie nog meer aangiftes te krijgen.
Zou het?
pi_33970780
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Mooi verzorgd verhaaltje cultheld. Ziet er goed uit ja. Maar 20mln vind ik toch iwel een tikkeltje aan de dure kant hoor!
Hij is ieder euro daarvan waard, maar daarom heb ik ook een Chelsea-constructie op het oog. Hij speelt zich in 2 jaar tijd bij PSV in de kijker van Pekerman en maakt vervolgens de overstap naar Londen.
pi_33970818
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

erg leuke speler, maar 20mln is inderdaad meer iets voor een Alex-constructie... wat wordt trouwens die verdediger rond minuut 2 van het filmpje even gedold daar...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33972565
quote:
PSV huurt spits Archie Thompson

De Australiër Archie Thompson is de voor de rest van het seizoen PSV’er. Vandaag werd bekend de 27-jarige aanvaller wordt gehuurd van Melbourne Victory. In het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.

De transfer hing al een poosje in de lucht, maar het duurde even voor alle puntjes op de i stonden. Thompson (van 23 oktober 1978) komt na het weekeinde naar Eindhoven toe, waarschijnlijk maandag of dinsdag. Het is niet de eerste keer dat Thompson - 70 kilogram, 1.74 meter - in Europa komt voetballen. De Socceroo, die als enige Australisch international actief is in de nationale competitie, kwam eerder vier seizoenen uit voor Lierse SK. Bij PSV is Thompson alweer de vierde Australiër in loondienst, naast Nathan Coe, Jason Culina en Lindsay Wilson. Daarnaast is Guus Hiddink natuurlijk bondscoach van het land dat voor het eerst sinds 32 jaar weer gaat uitkomen op een WK. Thompson heeft een opmerkelijk gemiddelde: in zestien interlands scoorde hij twintig doelpunten. Daarbij moet worden aangetekend dat ooit in één wedstrijd dertien keer (!) scoorde, in een duel met de Samoa. Australië won uiteindelijk met 31-0.
Het is dus toch rond gekomen

Ik ben bijzonder benieuwd naar deze jongen.
pi_33972623
Jammer
pi_33972627
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Zou het?
pi_33972745
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:51 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Het is dus toch rond gekomen

Ik ben bijzonder benieuwd naar deze jongen.
Ik wordt er niet echt warm of koud van. Laat hem maar bewijzen wat ie waard is. Hij is met een mooie constructie gehaald
We sure are cute for two ugly people.
pi_33973197
Hoi, ben nieuw hier.

Heb geen kaart van PSV, maar wel een warm hart voor de club.

Overigens volg ik de voetbalsectie op Fok al een hele tijd, alleen heeft het op de één of andere manier lang geduurd voordat het lukte om te registreren.

Ik ben van mening dat het een goede zaak is dat Thompson gehuurd wordt aangezien er op dit moment simpelweg geen geld is voor een andere spits. We zien vanzelf wel wat hij kan brengen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:35:29 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33973910
quote:
Aissati en Beerens verlengen contract

De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.

Aissati en Beerens (midden) tijdens een training.

Eigen jeugdopleiding

Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe
pi_33973918
quote:
De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.

© Pics United - Aissati en Beerens (midden) tijdens een training.

Eigen jeugdopleiding
Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe.
pi_33973941
Dit is sowieso goed nieuws
quote:

Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:41 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33973971
Archie heeft één voordeel hij verstaat Nederlands en spreekt het een beetje.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33973977
Triple post
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 14:45:02 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33974245
dat de talenten hebben bijgetekend
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:47:02 #152
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33974298
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33974347
Die moet je even uitleggen hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 14:49:08 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33974371
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef cultheld het volgende:
Die moet je even uitleggen hoor.
mij ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33974821
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef Fok_you het volgende:
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
Wij leiden toch geen spelers op voor Feyenoord
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:08:59 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33975159
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef JustJunior het volgende:
Triple post
Je ziet wel weer van wie de "quality" post is he?!
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:19:55 #157
128516 Fok_you
pi_33975584
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 15:22:40 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33975681
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Fok_you het volgende:
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
bij 1 speler is dat gebeurt, Alex.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33975695
Wat een ónzin. Normaal gesproken zou PSV zo'n speler niet kunnen halen, dus PSV haalt juist een maximaal resultaat uit de mogelijkheden. Stel dat Chelsea niet bestond in de huidige hoedanigheid? Dan had een subtopper in Spanje hem onherroepelijk gehaald en dan zou PSV helemaal geen kans hebben op zo'n jonge topper. Nu is er enigszins een kansje, al is die nog heel erg klein op dit moment.
pi_33975784
Dat we financieel minderwaardig zijn dan Chelsea is nou eenmaal zo en daar is niets aan te veranderen. Door die financiele achterstand heb je ook gauw een sportieve achterstand. Maar dat hoeft toch niet te zeggen dat we minder zijn of dat we dergelijke constructies niet toe hoeven passen. In de huidige voetbalwereld mag je als Nederlandse club blij zijn dat je nog grote spelers in wording op deze manier kan strikken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:49:12 #161
128516 Fok_you
pi_33976662
Het is ook niet helemaal zo letterlijk bedoelt, het is zeg maar een stijlmiddeltje uit de nederlandse taal om dingen te overdrijven om zo de essentie over te brengen. Ik bedoel dat ik bang ben dat de banden Chelsea <-> PSV wel erg sterk gaan worden zo. Na de verkoop van Robben en het aantrekken van Alex zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan over dergelijke constructies.
Als je straks een stuk of 4 spelers van Chelski hebt lopen dan kunnen de resultaten best leuk zijn, ik zou het niet willen voor mijn club, zo vind ik de sport er vanaf gaan, zoals voetbal zowieso al steeds meer wordt verziekt door het kapitaal. Net als bijvoorbeeld het opkopen van clubs door personen door bedrijven en/of personen, daar kots ik ook op.
Enkele jaren geleden ging ook het gerucht dat Feyenoord zou worden opgekocht door een duitse onderneming... ik denk dat ik dan toch maar utrecht of ado-supporter had moeten worden
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:55:55 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33976893
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Fok_you het volgende:
....zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan.....
Kom eerst maar eens met feiten, tot nu toe is jouw verhaaltje gebakken lucht.
pi_33976912
Archie dus toch naar PSV
pi_33978856
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
pi_33985095
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Rutten wil er zelf nog niets over zeggen, maar ik denk dat dat betekent dat hij er zeker wel over nadenkt...
pi_33987204
Tuurlijk denkt hij erover.

PSV kan beter Aguero halen en Kone niet kopen want daar kom je veel verder mee. Al is er nu niet echt een positie voor Aguero binnen het systeem van PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33988089
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Is een mooie kans van hem, ik denk wel dat hij het gaat doen. Hoofdtrainer bij PSV wordt hij niet snel.
That's all folks!
pi_33994595
Zou voor Rutten wel leuk zijn, en NEC is ook een leuke club, dus ik gun het hem wel
Het is nog altijd jammer dat die weggaat, aangezien Hiddink al zoveel verantwoordelijkheden geeft aan hem en eijkelkamp.
Dan moeten we een waardige vervanger hebben
Gullit mss?

trouwens, vind het nog altijd zonde dat we bv Ono niet hebben gehaald, ik weet dat het middenveld al overvol is, maar goede technische speler die het spel ziet
pi_33996083
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33996330
Litmanen ook, maar die heeft het anders wel goed gedaan
pi_33996639
@Fok_You: D'r is 1 geval bekend(Alex), waar Chelsea belangen in heeft bij spelers van PSV. Maak er nou niet van dat PSV een opleidingsinstituut is voor Chelsea dan. Robben en Kezman waren gewoon verkoops, met een leuk prijsje vanwege hun geld en Peter Kenyon. Maar dat maakt PSV geen satellietclub van Chelsea.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33998611
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
Dat zijn er bij PSV wel meer dus dan kun je mooi rouleren.

Maar natuurlijk is een speler die altijd ongesteld is en ook nog de helft van het jaar in Japan is geen versterking
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 00:44:49 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33999608
Als Rutten mag gaan voorspel ik dat Neeskens hem opvolgd, dat past mooi in de Australië connectie die Hiddink doorvoert bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34000323
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 01:12:38 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34000386
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
geweldige man zeker een aanwinst
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:35:30 #176
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34000759
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geweldige man zeker een aanwinst
Je praat als of het al rond is man

Zou wel een goede opvolger van Rutten zijn daar niet van
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 01:37:10 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34000777
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je praat als of het al rond is man

Zou wel een goede opvolger van Rutten zijn daar niet van

zou zijn erbij dan

Maar voor Neeskens heb ik een zwak, als Hiddink moet worden opgevolgd mag hij ook komen wmb.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34004050
We hebben weer een nieuwe Lee!

Zou er nu ook zo'n loempiastand bij het stadion komen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34004300
Komt die Amerikaan? Had er nog niets over gehoord...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:51:13 #180
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34006300
PSV is goed bezig door die jonge talenten bij te laten tekenen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34006416
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV is goed bezig door die jonge talenten bij te laten tekenen!
Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:56:41 #182
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34006442
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34006607
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Serieus. Wij zijn de allerbeste.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:02:59 #184
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34006625
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Serieus. Wij zijn de allerbeste.
Jullie zijn Joden op klompen!
pi_34006659
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Jullie zijn Joden op klompen!
Wij hebben tenminste een koophuis.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:06:43 #186
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34006726
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wij hebben tenminste een koophuis.

-ontopic-

Denk dat psv (net als Feyenoord) goed handelt door de jonge talenten zodra ze 'doorbreken' meteen voor lang vast te leggen. Als je daar te lang mee wacht loop je de kans dat ze het hoog in de bol krijgen en wellicht transfervrij weglopen. Nu zijn ze nog blij en trots dat ze bij hun club hebben mogen debuteren, en tekenen ze sneller zo contract!
pi_34009359
Zeker een goede zaak
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:29:50 #188
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34013434
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

-ontopic-

Denk dat psv (net als Feyenoord) goed handelt door de jonge talenten zodra ze 'doorbreken' meteen voor lang vast te leggen. Als je daar te lang mee wacht loop je de kans dat ze het hoog in de bol krijgen en wellicht transfervrij weglopen. Nu zijn ze nog blij en trots dat ze bij hun club hebben mogen debuteren, en tekenen ze sneller zo contract!
Alleen de echte grote talenten dan zoals De Guzman, Aissati enzo, want als je alle kleine talenten gaat contracteren krijg je een onhoudbare situatie zoals bij Ajax begin dit seizoen. (dikke 50 selectiespelers...)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:40:23 #189
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34013784
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34014067
Zondag tegen Sparta dus

Als ik Guus was, zou ik zo spelen:

Gomes
Lucius - Ooijer - Alex - Lamey
Väyrinnen - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
pi_34014875
Eens
pi_34015399
De selectie voor de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam (er zal er nog één afvallen):

Doel: Gomes, Zoetebier
Verdediging: Addo, Alex, Ball, Lamey, Ooijer, Reiziger
Middenveld: Afellay, Aissati, Cocu, Culina, Lucius, Simons, Väyrynen
Aanval: Beasley, Farfán, Sibon, Vennegoor of Hesselink

Waarom zit Beerens er niet bij, ze hebben toch net aangegeven dat hij wel gewaardeerd wordt
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:38:11 #193
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_34021923
Heeft iemand die Nguyen al aan het werk gezien? Ben benieuwd wat dat wordt

En morgen Sibon, met een goal
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_34022201
Ik hoop het..
pi_34022301
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Zapper het volgende:
Heeft iemand die Nguyen al aan het werk gezien? Ben benieuwd wat dat wordt

En morgen Sibon, met een goal
Doet ie zondag dan niet mee ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34022317
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
Het zegt genoeg dat je geen moeite doet. Je hebt namelijk weer eens uit je nekkie geluld.

Want als je dat doet, zie je deze post: Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!! Waarin je zelf ook nog een heel rare fout maakte. Dus voortaan mondje dicht over anderen als je zelf aangesproken wordt op fouten van je betrouwbare bronnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34022397
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:01:53 #198
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_34022688
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Kasteeltribune. Groningen beker weer een combi
pi_34022915
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.
erik haal je er zo wel uit
pi_34022936
Aan de lucht?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')