dat was toch al een tijdje bekend?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor Lamey geen Afrika CUP
Blijft fijn in Eindhoven
Gelukkig heb je een posthistoryquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om zo'n slecht en selectief geheugen te hebben als jij. Want ik heb nooit iets gezegd over Palacio.
Maar goed, als jij omdat je door je 40 % lulverhaal blijkbaar bang bent je geloofwaardigheid - die je niet eens hebt overigens - te verliezen, is het logisch dat je snel iets verzint over iemand anders! Heb je altijd de Johnny Footballhero's van dit forum die denken dat zoiets ook waar is. Kan je toch nog gerust gaan slapen.
Je bent en blijft een heerlijk ventje hoor.
Geen nieuwe Ronaldinho inderdaad, wel gewoon erg goed en geschikt voor de A-selectie van Argentinië. Daarom koopt Juve hem ook voor de breedte. Bij PSV of Ajax had ie onherroepelijk in de basis gestaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen heeft Bos81 deze Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale gevonden en die is heerlijk hoor Cultje.
Ik vermoedde dus dat het deze post is die Cultheld bedoelde, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen heeft Bos81 deze Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale gevonden en die is heerlijk hoor Cultje.
Dit vind google Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
Alsof ik daar moeite voor ga doen. Google zelf gewoon ff op methodmich + palacio
quote:'Slechts twee voetbalsites in China meer bekeken dan die van PSV'
PSV voorzitter Westerhof liet in Voetbal International weten dat de Chinese versie van de officiele site van PSV qua bezoekcijfers slechts twee voetbalsites voor zich moet dulden, die van Real madrid en Manchester United. De site zou enkele honderdduizenden dollars per jaar opleveren. Pas als PSV net als Real en Manchester vaker in dat land kan spelen, zou het aan grote bedragen via Chinese sponsors kunnen gaan denken, aldus Westerhof in VI.
quote:10/1/2006 - Mogelijk trip PSV naar China
(Gepost door RvN)
BRON: ED
Indien PSV kampioen wordt en zo de playoffs weet te vermijden, zou PSV wel eens een trip naar China kunnen maken voor onder andere een oefenduel tegen het nationale elftal van China. Westerhof in het Eindhovens Dagblad: "Onze website loopt fantastisch daar. „We hopen dit voorjaar, na afloop van de competitie, een oefentrip door China te kunnen maken om verder te werken aan onze populariteit. We hebben een uitnodiging om tegen de nationale ploeg te spelen."
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:23 schreef Radegast het volgende:
Goed idee, op naar het Verre Oosten![]()
Doet Real Madrid ook, commercieel gezien een succes maar sportief? Way to go, PSV [afbeelding]
Probleem is dat de spelers na zo'n reisje een halfjaar last lijken te hebben van jetlag. Althans dat gevoel heb ik altijd als ik naar bijvoorbeeld Real Madrid kijk. Die beginnen niet fris aan een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zie het probleem niet. Als je kampioen wordt ben je half april klaar
dan is er nog ruim de tijd om een aantal wedstrijdjes in China te spelen.
Ik denk dat dat niets met de China-toer van doen heeft. Daar zit structureel iets mis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Probleem is dat de spelers na zo'n reisje een halfjaar last lijken te hebben van jetlag. Althans dat gevoel heb ik altijd als ik naar bijvoorbeeld Real Madrid kijk. Die beginnen niet fris aan een nieuw seizoen.
volgens mij heeft PSV altijd weinig last gehad van de Korea tripjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Probleem is dat de spelers na zo'n reisje een halfjaar last lijken te hebben van jetlag. Althans dat gevoel heb ik altijd als ik naar bijvoorbeeld Real Madrid kijk. Die beginnen niet fris aan een nieuw seizoen.
Nou. Hij is in elk geval gemotiveerdquote:Archie threatens to quit
SOCCEROOS striker Archie Thompson is close to walking out on A-League club Melbourne Victory as his proposed dream transfer to one of Europe's giants turned ugly today.
Thompson is being sought by Dutch team PSV Eindhoven, coached by Socceroos boss Guus Hiddink – a move which would allow him the chance of playing in the world's best club competition, the European Champions League.
But talks between the clubs over Thompson's proposed deal – initially on a six-month loan with a $A500,000 transfer fee if the loan spell goes well – have broken down, possibly irretrievably.
The sticking point is the Victory's insistence any buyout figure be negotiated at the end of the loan period, allowing Melbourne to jack up the price should Thompson be a success at PSV.
Thompson, who has been shielded from the media by the Victory since speculation about PSV's interest started two weeks ago, today held his own impromptu press conference after training.
In a rare outburst, the usually mild-mannered Thompson said he was upset with the club's handling of the transfer and threatened to quit if the move did not proceed.
"When you work all your life for an opportunity like this and for them to throw it away, I would just be so disappointed," he said.
"I just don't think I could play for Victory at all.
"I think the supporters would understand and the players would understand if my motivation wasn't there."
Thompson, 27, is just six months into a four-year contract with the Victory, which he signed mid-2005 after coming out of his deal at Belgian club Lierse.
His stocks have risen since his move to Melbourne, winning back his Socceroos spot and becoming one of the fledgling league's shining stars.
But the PSV deal would be a once-in-a-lifetime opportunity for Thompson, who would also be able to maintain peak fitness ahead of Australia's World Cup campaign rather than be without regular football when his club's A-League season finishes.
That could be as soon as three weeks away, with the Victory's hopes of making the finals slim at best after a 1-0 loss to Adelaide United last week.
It could still be in with a chance of making the final four if it beats Queensland Roar at Suncorp Stadium on Sunday, depending on other results from the weekend.
Thompson has been named in Melbourne's squad for its A-League match against Queensland Roar in Brisbane on Sunday, but would appear unlikely to play if the impasse over his transfer is not resolved by then.
"It's been so emotional, stressful, frustrating. It's such a huge club, such a huge opportunity," Thompson said.
"I don't want them to throw it away for me, and I feel that they are.
"When you've got people inside the club damaging this opportunity when you've done the best by them, it's really difficult.
"I'm already there at PSV. I'm already there mentally, I just want to be there physically so I hope they sort this out."
Victory chairman Geoff Lord defended his club's handling of Thompson's proposed transfer.
"We're doing everything we can to broker an agreement that makes some sense," Lord said.
Robert was ook al eerder mislukt in Europa.... wat heeft Hiddink eigenlijk met zulke spelers? Ik weet dat ie spelers ook op karakter uitzoekt, maar Thompson is net zoals Robert toch al eerder niet geslaagd in Europa??quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef rubbereend het volgende:leuk dr zit weer een soap aan te komen
Kom op zeg. Ten eerste schijnt hij (Thompson) helemaal niet mislukt te zijn, maar geen eerlijke kans te hebben gehad. Ten tweede staat het carriereverloop van de ene voetballer natuurlijk nooit garant voor het carriereverloop van de andere.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Robert was ook al eerder mislukt in Europa.... wat heeft Hiddink eigenlijk met zulke spelers? Ik weet dat ie spelers ook op karakter uitzoekt, maar Thompson is net zoals Robert toch al eerder niet geslaagd in Europa??
Hoe kan ik nou iets van iemand vinden terwijl ik 'm nooit uitgebreid heb zien spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie van Aguero? Chelsea schijnt hem op het oog te hebben, maar hij heeft nog niet genoeg interlands gespeeld. Wie weet zit er wel een Alex-constructie in voor PSV, want deze jongen is in alles beter dan Koné.
Is dat die jonge argentijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef cultheld het volgende:
Wat vinden jullie van Aguero? Chelsea schijnt hem op het oog te hebben, maar hij heeft nog niet genoeg interlands gespeeld. Wie weet zit er wel een Alex-constructie in voor PSV, want deze jongen is in alles beter dan Koné.
Uiteraard. Samen met Biglia, Bilos, Palacio en Gago de absolute smaakmaker van de Argentijnse competitie. Hij wordt in eigen land beter gevonden dan Messi, alleen is hij niet zo snel als Messi. Zijn overzicht en traptechniek moeten volgens de Argentijnse kenners echter nog beter zijn dan die van Messi. PSV wilde hem 2 jaar geleden al halen, maar toen was het al een moeilijk verhaal. Momenteel zitten o.a. Villarreal, Atlético Madrid en Inter al achter hem aan, maar ook Chelsea. Hij moet geloof ik 20 miljoen euro kosten en Chelsea wil hem dol graag hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou iets van iemand vinden terwijl ik 'm nooit uitgebreid heb zien spelen.
Geldt vast voor meer mensen hier.
Wil je even iets over deze speler vertellen?
Mooi verzorgd verhaaltje cultheld. Ziet er goed uit ja. Maar 20mln vind ik toch iwel een tikkeltje aan de dure kant hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met Biglia, Bilos, Palacio en Gago de absolute smaakmaker van de Argentijnse competitie. Hij wordt in eigen land beter gevonden dan Messi, alleen is hij niet zo snel als Messi. Zijn overzicht en traptechniek moeten volgens de Argentijnse kenners echter nog beter zijn dan die van Messi. PSV wilde hem 2 jaar geleden al halen, maar toen was het al een moeilijk verhaal. Momenteel zitten o.a. Villarreal, Atlético Madrid en Inter al achter hem aan, maar ook Chelsea. Hij moet geloof ik 20 miljoen euro kosten en Chelsea wil hem dol graag hebben.
http://video.google.com/videoplay?docid=7533284602074478271&q=sergio+aguero
Zou het?quote:Politie houdt Marktplaats-oplichter aan
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Radio 3FM
Gepubliceerd: donderdag 12 januari 2006 @ 12:17
In Brabant is een man opgepakt die mensen oplichtte via internet. Via Marktplaats.nl verkocht de 36-jarige man zaken als computerspelletjes en kaartjes voor wedstrijden van PSV. Hij liet mensen bedragen tussen de zestig en 180 euro betalen, maar kwam vervolgens niet met de spullen over de brug. De politie heeft tot nu toe zo'n honderd aangiftes tegen de man binnengekregen.
De man deed zoveel mogelijk zaken met mensen in het westen en noorden van het land. Hij stond op internet steeds vermeld als Pascal H. "Hij had het voorzien op mensen die ver weg woonden, want voor zestig euro zak je niet even naar het zuiden af om je geld terug te krijgen", aldus de woordvoerder van de politie.
De man zit vast, maar de raadkamer van de rechtbank in 'sHertogenbosch beslist dinsdag of hij langer moet zitten. Voor die tijd hoopt de politie nog meer aangiftes te krijgen.
Hij is ieder euro daarvan waard, maar daarom heb ik ook een Chelsea-constructie op het oog. Hij speelt zich in 2 jaar tijd bij PSV in de kijker van Pekerman en maakt vervolgens de overstap naar Londen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mooi verzorgd verhaaltje cultheld. Ziet er goed uit ja. Maar 20mln vind ik toch iwel een tikkeltje aan de dure kant hoor!![]()
erg leuke speler, maar 20mln is inderdaad meer iets voor een Alex-constructie... wat wordt trouwens die verdediger rond minuut 2 van het filmpje even gedold daar...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met Biglia, Bilos, Palacio en Gago de absolute smaakmaker van de Argentijnse competitie. Hij wordt in eigen land beter gevonden dan Messi, alleen is hij niet zo snel als Messi. Zijn overzicht en traptechniek moeten volgens de Argentijnse kenners echter nog beter zijn dan die van Messi. PSV wilde hem 2 jaar geleden al halen, maar toen was het al een moeilijk verhaal. Momenteel zitten o.a. Villarreal, Atlético Madrid en Inter al achter hem aan, maar ook Chelsea. Hij moet geloof ik 20 miljoen euro kosten en Chelsea wil hem dol graag hebben.
http://video.google.com/videoplay?docid=7533284602074478271&q=sergio+aguero
Het is dus toch rond gekomenquote:PSV huurt spits Archie Thompson
De Australiër Archie Thompson is de voor de rest van het seizoen PSV’er. Vandaag werd bekend de 27-jarige aanvaller wordt gehuurd van Melbourne Victory. In het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.
De transfer hing al een poosje in de lucht, maar het duurde even voor alle puntjes op de i stonden. Thompson (van 23 oktober 1978) komt na het weekeinde naar Eindhoven toe, waarschijnlijk maandag of dinsdag. Het is niet de eerste keer dat Thompson - 70 kilogram, 1.74 meter - in Europa komt voetballen. De Socceroo, die als enige Australisch international actief is in de nationale competitie, kwam eerder vier seizoenen uit voor Lierse SK. Bij PSV is Thompson alweer de vierde Australiër in loondienst, naast Nathan Coe, Jason Culina en Lindsay Wilson. Daarnaast is Guus Hiddink natuurlijk bondscoach van het land dat voor het eerst sinds 32 jaar weer gaat uitkomen op een WK. Thompson heeft een opmerkelijk gemiddelde: in zestien interlands scoorde hij twintig doelpunten. Daarbij moet worden aangetekend dat ooit in één wedstrijd dertien keer (!) scoorde, in een duel met de Samoa. Australië won uiteindelijk met 31-0.
Ik wordt er niet echt warm of koud van. Laat hem maar bewijzen wat ie waard is. Hij is met een mooie constructie gehaaldquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:51 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Het is dus toch rond gekomen
Ik ben bijzonder benieuwd naar deze jongen.
quote:Aissati en Beerens verlengen contract
De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.![]()
Aissati en Beerens (midden) tijdens een training.
Eigen jeugdopleiding
Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe
quote:De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.
© Pics United - Aissati en Beerens (midden) tijdens een training.
Eigen jeugdopleiding
Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe.
quote:De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.
Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef cultheld het volgende:
Die moet je even uitleggen hoor.
Wij leiden toch geen spelers op voor Feyenoordquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef Fok_you het volgende:
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
Je ziet wel weer van wie de "quality" post is he?!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Fok_you het volgende:
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
Kom eerst maar eens met feiten, tot nu toe is jouw verhaaltje gebakken lucht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Fok_you het volgende:
....zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan.....
Rutten wil er zelf nog niets over zeggen, maar ik denk dat dat betekent dat hij er zeker wel over nadenkt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
Is een mooie kans van hem, ik denk wel dat hij het gaat doen. Hoofdtrainer bij PSV wordt hij niet snel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
Dat zijn er bij PSV wel meer dus dan kun je mooi rouleren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
Je praat als of het al rond is manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]geweldige man
zeker een aanwinst
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je praat als of het al rond is man
Zou wel een goede opvolger van Rutten zijn daar niet van
Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV is goed bezig door die jonge talenten bij te laten tekenen!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.![]()
Jullie zijn Joden op klompen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Serieus. Wij zijn de allerbeste.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wij hebben tenminste een koophuis.![]()
Alleen de echte grote talenten dan zoals De Guzman, Aissati enzo, want als je alle kleine talenten gaat contracteren krijg je een onhoudbare situatie zoals bij Ajax begin dit seizoen. (dikke 50 selectiespelers...)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
-ontopic-
Denk dat psv (net als Feyenoord) goed handelt door de jonge talenten zodra ze 'doorbreken' meteen voor lang vast te leggen. Als je daar te lang mee wacht loop je de kans dat ze het hoog in de bol krijgen en wellicht transfervrij weglopen. Nu zijn ze nog blij en trots dat ze bij hun club hebben mogen debuteren, en tekenen ze sneller zo contract!
Doet ie zondag dan niet mee ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Zapper het volgende:
Heeft iemand die Nguyen al aan het werk gezien? Ben benieuwd wat dat wordt
En morgen Sibon, met een goal
Het zegt genoeg dat je geen moeite doet. Je hebt namelijk weer eens uit je nekkie geluld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
Alsof ik daar moeite voor ga doen. Google zelf gewoon ff op methodmich + palacio
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
Kasteeltribune. Groningen beker weer een combiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
erik haal je er zo wel uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |