quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef cultheld het volgende:
Die moet je even uitleggen hoor.
Wij leiden toch geen spelers op voor Feyenoordquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef Fok_you het volgende:
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
Je ziet wel weer van wie de "quality" post is he?!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Fok_you het volgende:
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
Kom eerst maar eens met feiten, tot nu toe is jouw verhaaltje gebakken lucht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Fok_you het volgende:
....zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan.....
Rutten wil er zelf nog niets over zeggen, maar ik denk dat dat betekent dat hij er zeker wel over nadenkt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
Is een mooie kans van hem, ik denk wel dat hij het gaat doen. Hoofdtrainer bij PSV wordt hij niet snel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
Dat zijn er bij PSV wel meer dus dan kun je mooi rouleren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |