abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 14:45:02 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33974245
dat de talenten hebben bijgetekend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:47:02 #152
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33974298
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33974347
Die moet je even uitleggen hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 14:49:08 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33974371
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef cultheld het volgende:
Die moet je even uitleggen hoor.
mij ook
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33974821
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef Fok_you het volgende:
leuk hoor, zo'n soort excelsior in het groot.....
Wij leiden toch geen spelers op voor Feyenoord
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:08:59 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33975159
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef JustJunior het volgende:
Triple post
Je ziet wel weer van wie de "quality" post is he?!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:19:55 #157
128516 Fok_you
pi_33975584
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 15:22:40 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33975681
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Fok_you het volgende:
een ander team koopt een speler voor je zodat ze hem zelf kunnen halen zodra ze er wat aan hebben.... zo wordt je zeg maar best wel afhankelijk van een andere, grotere club en ben je sportief minderwaardig....
bij 1 speler is dat gebeurt, Alex.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33975695
Wat een ónzin. Normaal gesproken zou PSV zo'n speler niet kunnen halen, dus PSV haalt juist een maximaal resultaat uit de mogelijkheden. Stel dat Chelsea niet bestond in de huidige hoedanigheid? Dan had een subtopper in Spanje hem onherroepelijk gehaald en dan zou PSV helemaal geen kans hebben op zo'n jonge topper. Nu is er enigszins een kansje, al is die nog heel erg klein op dit moment.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33975784
Dat we financieel minderwaardig zijn dan Chelsea is nou eenmaal zo en daar is niets aan te veranderen. Door die financiele achterstand heb je ook gauw een sportieve achterstand. Maar dat hoeft toch niet te zeggen dat we minder zijn of dat we dergelijke constructies niet toe hoeven passen. In de huidige voetbalwereld mag je als Nederlandse club blij zijn dat je nog grote spelers in wording op deze manier kan strikken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:49:12 #161
128516 Fok_you
pi_33976662
Het is ook niet helemaal zo letterlijk bedoelt, het is zeg maar een stijlmiddeltje uit de nederlandse taal om dingen te overdrijven om zo de essentie over te brengen. Ik bedoel dat ik bang ben dat de banden Chelsea <-> PSV wel erg sterk gaan worden zo. Na de verkoop van Robben en het aantrekken van Alex zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan over dergelijke constructies.
Als je straks een stuk of 4 spelers van Chelski hebt lopen dan kunnen de resultaten best leuk zijn, ik zou het niet willen voor mijn club, zo vind ik de sport er vanaf gaan, zoals voetbal zowieso al steeds meer wordt verziekt door het kapitaal. Net als bijvoorbeeld het opkopen van clubs door personen door bedrijven en/of personen, daar kots ik ook op.
Enkele jaren geleden ging ook het gerucht dat Feyenoord zou worden opgekocht door een duitse onderneming... ik denk dat ik dan toch maar utrecht of ado-supporter had moeten worden
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:55:55 #162
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33976893
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Fok_you het volgende:
....zijn er namenlijk al meerdere geruchten gegaan.....
Kom eerst maar eens met feiten, tot nu toe is jouw verhaaltje gebakken lucht.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33976912
Archie dus toch naar PSV
pi_33978856
Fredje Rutten hoofdkandidaat voor NEC, zegt V.I.
pi_33985095
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Rutten wil er zelf nog niets over zeggen, maar ik denk dat dat betekent dat hij er zeker wel over nadenkt...
pi_33987204
Tuurlijk denkt hij erover.

PSV kan beter Aguero halen en Kone niet kopen want daar kom je veel verder mee. Al is er nu niet echt een positie voor Aguero binnen het systeem van PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33988089
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef LuukBes het volgende:
Is een mooie kans van hem, ik denk wel dat hij het gaat doen. Hoofdtrainer bij PSV wordt hij niet snel.
That's all folks!
pi_33994595
Zou voor Rutten wel leuk zijn, en NEC is ook een leuke club, dus ik gun het hem wel
Het is nog altijd jammer dat die weggaat, aangezien Hiddink al zoveel verantwoordelijkheden geeft aan hem en eijkelkamp.
Dan moeten we een waardige vervanger hebben
Gullit mss?

trouwens, vind het nog altijd zonde dat we bv Ono niet hebben gehaald, ik weet dat het middenveld al overvol is, maar goede technische speler die het spel ziet
pi_33996083
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33996330
Litmanen ook, maar die heeft het anders wel goed gedaan
pi_33996639
@Fok_You: D'r is 1 geval bekend(Alex), waar Chelsea belangen in heeft bij spelers van PSV. Maak er nou niet van dat PSV een opleidingsinstituut is voor Chelsea dan. Robben en Kezman waren gewoon verkoops, met een leuk prijsje vanwege hun geld en Peter Kenyon. Maar dat maakt PSV geen satellietclub van Chelsea.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33998611
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
Ono is van glas, die kan zoveel wedstrijden bij PSV niet aan.
Dat zijn er bij PSV wel meer dus dan kun je mooi rouleren.

Maar natuurlijk is een speler die altijd ongesteld is en ook nog de helft van het jaar in Japan is geen versterking
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 00:44:49 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33999608
Als Rutten mag gaan voorspel ik dat Neeskens hem opvolgd, dat past mooi in de Australië connectie die Hiddink doorvoert bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34000323
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 01:12:38 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34000386
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop het, want Neeskens is een man die heel veel verstand van het spelletje heeft.
geweldige man zeker een aanwinst
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')