quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV Netwerk meldt dat Michels geschorst is voor zondag (en dat Koné in Egypte zit), maar volgens mij heeft Polak ook ene wedstrijd staan. Klopt dat?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hier nog een leuke terugblik op de laatste SParta-PSV KLIK OP BOUKHARI SKILLS om die panna nogmaals te zien.
Dat was de Koreaan Lee Ho Jin.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
De Amerikaan Lee Nguyen is weer op proef, ik dacht dat hij de eerste keer tegenviel?
De Amerikaan was goed bevallen en die Koreaan dus niet inderdaad. Die Roemeen (al die namenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
De Amerikaan Lee Nguyen is weer op proef, ik dacht dat hij de eerste keer tegenviel?
Aha, bedankt. Het is ook niet bij te houden. En hoe is het met die Australiër?quote:
PSV heeft naar verluid een bod gedaan van 300.000 euro. Vandaag zal de Australische club laten weten of ie weg mag.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, bedankt. Het is ook niet bij te houden. En hoe is het met die Australiër?
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.quote:
Tuurlijk wordt dat niet tegelijk met het WK gehouden. Het is altijd volgens mij rond deze tijd dat de Africa Cup gehouden wordt. Zal wel voor een groot deel te maken hebben met het feit, dat het in een groot deel van Afrika nu zomer is. Een andere reden kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is die Afrika cup toch iets voor debiels, kunnen ze dat niet tegelijkertijd met het WK houden?
Moeten ze voor Ajax weer het duel verzettenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.
Beasley of Culina gewoon op die plaats.
Ajax - PSV is overigens voor de verandering op zaterdagavond
Bron
Volgens mij ligt 3 kwart van de landen die meedoen boven de evenaar hoor? En het is in Egypte toch? Dat lijkt me niet echt de reden dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel voor een groot deel te maken hebben met het feit, dat het in een groot deel van Afrika nu zomer is. Een andere reden kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
op Nos text staat dat ze tegen Ac Milan moetenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als ook Vennegoor er in staat, denk ik en hoop ik. Een opstelling met die 2 in de basis, zie ik zelf niet echt zitten.
Beasley of Culina gewoon op die plaats.
Ajax - PSV is overigens voor de verandering op zaterdagavond
Bron
Wat een sukkels.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op Nos text staat dat ze tegen Ac Milan moeten![]()
Ja, mee eens. Jammer dat 'ie het steeds niet weet te redden bij een Nederlandse topclub.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:de transfer van Thompson ketst zeer waarschijnlijk af
Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijk....
Jottemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)
Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateursquote:
Nee, maar ze voegen gewoon geen reet toe ben ik bang...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateurs.
Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Ik denk het wel. Alsof PSV nog niet genoeg mentoren in de selectie heeft. Simons, Cocu, Ooijer, Zoetebier..
Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....
Best wel belangrijk nieuws!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
quote:Gemeente steunt PSV bij financiering stadion
Dinsdag 10 janauri, EINDHOVEN – De gemeente Eindhoven en hoofdsponsor Philips zijn bereid zich financieel garant te stellen als PSV een nieuwe hypotheek op het stadion gaat afsluiten. De voetbalclub is dicht bij een akkoord met een consortium van zes banken. Daarmee is verkoop van het stadion definitief van de baan.
Met de nieuwe lening worden de jaarlijkse lasten ruim vier miljoen euro minder dan nu. Op die manier wil PSV een einde maken aan de tendens van de laatste drie jaren, waarin de club steeds verlies leed. Afgelopen seizoen liep het tekort op tot 11,3 miljoen euro. „Als PSV ook de komende twee jaar verlies lijdt, zal ik daaruit mijn consequenties trekken,” zei voorzitter Rob Westerhof tijdens de nieuwjaarsreceptie. „Dan heb ik het gewoon slecht gedaan en hou ik het voor gezien.”
Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.
Nou inderdaad zeg, wat denkt ie wel nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...
Nare houding, ja. Slechte speler, nee. Veel snelheid, áls hij speelt is hij bij iedere aanval betrokken en er gaat gewoon veel dreiging van hem uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.
Dat zijn minstens 2 Farfannetjes per seizoenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
Dat zei men ook van Castelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Beetje sterke verdediger en doei Elia.
dat geld mocht volgens Hiddink aan transfers besteed worden. Mede omdat we voor dit jaar op koers liggen voor een positief resultaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft trouwens 1,5 miljoen gevangen voor Huntelaar. Ik vraag me af hoeveel geld hiervan daadwerkelijk aan transfers mag worden uitgegeven. 1 ton?
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft trouwens 1,5 miljoen gevangen voor Huntelaar. Ik vraag me af hoeveel geld hiervan daadwerkelijk aan transfers mag worden uitgegeven. 1 ton?
ik weet zelf nog altijd niet hoeveel ajax heeft betaald voor Huntelaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?
2006 is amper 2 weken oudquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat geld mocht volgens Hiddink aan transfers besteed worden. Mede omdat we voor dit jaar op koers liggen voor een positief resultaat
Evenals Dylan Dog. Dat blijkt dus onzin te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?
hehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Evenals Dylan Dog. Dat blijkt dus onzin te zijn.
PSV Netwerkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:36 schreef PyTh het volgende:
hehe
Vond het wel grappig, zeker omdat je met het argument aankwam dat je het uit een bron had die je niet kon prijsgeven![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
De bron was een redelijk betrouwbare user van PSV Netwerk, die doorgaans geen onzin vertelt.
Tja, Dylan Dog geloofde dat gerucht ook op PN.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef Spideyman het volgende:
Iets zegt me dat ze je niet helemaal geloven Culty
Waarschijnlijk was hij zo stom om jou te gelovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, Dylan Dog geloofde dat gerucht ook op PN.
Die kan echt alleen maar feitjes en statistiekjes opnoemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
MM maakt ook zijn fouten
Wat is dat voor belachelijke uitspraak, van wie dan ook. Op grond van welke gegevens zou je dat kunnen zeggen. Tijdens een vakantie uitgebreid gescout die speler?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef cultheld het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Palacio niet aan het PSV niveau zou voldoen, methodmich? Hij gaat naar Juventus toe namelijk. Volgens mij komt Juventus redelijk in de buurt van PSV qua niveau.
Misschien ook wel niet. Het is bij voorbaat nooit, maar dan ook nooit zeker of een speler -naar kunnen- slaagt bij een club, ongeacht het talent. Het is afhankelijk van zoveel onzekere factoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Achja misschien faalt hij bij Juve.
Ik postte een keer een vraag: "Wat vinden jullie van Gago, Zabaleta, Biglia en Palacio?"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is dat voor belachelijke uitspraak, van wie dan ook. Op grond van welke gegevens zou je dat kunnen zeggen. Tijdens een vakantie uitgebreid gescout die speler?
Exact.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus op de lange termijn zullen we het wel zien.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik postte een keer een vraag: "Wat vinden jullie van Gago, Zabaleta, Biglia en Palacio?"
mm: Ik ken ze niet, dus het zal wel niet veel zijn
Precies voorlopig zal die niet veel aan spelen toekomen als je Ibrahimovich, Trezeguet, Mutu en Del Piero voor je hebt. De laatste heeft overigens vanavond 3 goals gemaakt in de met 4-1 gewonnen bekerwedstrijd tegen Fiorentina.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus op de lange termijn zullen we het wel zien.
maar de financiele seizoenen lopen gelijk op met de voetbalseizoenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik weet zelf nog altijd niet hoeveel ajax heeft betaald voor Huntelaar...
Maar 40 % is idd veel
[..]
2006 is amper 2 weken oud![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
MM maakt ook zijn fouten
staat dat in het Brabants Dagblad?quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ander gerucht (vandaag in het BD): Hoogendorp naar PSV...
Ja. Op verzoek van hemzelf: Of supporters even op internet het gerucht wilden plaatsen dat hij naar PSV kon. Wie ben ik dan om dat te weigerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
staat dat in het Brabants Dagblad?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Inderdaad, ik las het en hoorde het ook van iemand. Leek me rdelijk safe, vandaar.
Ander gerucht (vandaag in het BD): Hoogendorp naar PSV...
Tijd voor een feestjequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:18 schreef Neoktheone het volgende:
We hebben trouwens de moslim van het jaar in ons team![]()
Kan er niet echt rouwig om zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef DutchGooner het volgende:
Van de VI;
'Transfer Thompson naar PSV op losse schroeven'
11/1/2006 10:53
De onderhandelingen tussen PSV en Melbourne Victory over Archie Thompson lopen allesbehalve soepel. De Australische werkgever van de spits is niet van plan hem zomaar van de hand te doen.
Het bestuur van Victory wil dat PSV bij een huur van de international niet alleen het salaris voor zijn rekening neemt maar ook een huursom van 100.000 euro betaalt. Mochten de Eindhovenaren hem aan het einde van het seizoen definitief willen inlijven, dan wil Victory op dat moment een transfersom bepalen.
'We willen de speler niet frustreren maar we moeten wel een gezonde balans vinden tussen zijn belang en dat van de club', legde voorzitter Geoff Lord uit in de Herald Sun. 'Wij proberen een club te bouwen en niet als handelshuis voor spelers te dienen.'
De Eindhovenaren vinden de eisen vooralsnog te hoog. Zij zouden alleen het salaris willen betalen en 330.000 euro bij een transfer. Bovendien zou Victory twintig procent krijgen bij een vertrek van Thompson naar een andere club.
John Grimaud, de zaakwaarnemer van Thompson, is niet optimistisch. 'PSV heeft mij aangegeven dat de deal zo niet rondkomt.'
De verantwoordelijken bij Victory zijn niet bang een gedesillusioneerde spits terug te krijgen als de transfer afketst. 'Je kunt mij niet wijsmaken dat zodra hij op het veld staat hij zijn best niet meer doet', meent Lord.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef DutchGooner het volgende:
Van de VI;
'Transfer Thompson naar PSV op losse schroeven'
11/1/2006 10:53
De onderhandelingen tussen PSV en Melbourne Victory over Archie Thompson lopen allesbehalve soepel. De Australische werkgever van de spits is niet van plan hem zomaar van de hand te doen.
Het bestuur van Victory wil dat PSV bij een huur van de international niet alleen het salaris voor zijn rekening neemt maar ook een huursom van 100.000 euro betaalt. Mochten de Eindhovenaren hem aan het einde van het seizoen definitief willen inlijven, dan wil Victory op dat moment een transfersom bepalen.
'We willen de speler niet frustreren maar we moeten wel een gezonde balans vinden tussen zijn belang en dat van de club', legde voorzitter Geoff Lord uit in de Herald Sun. 'Wij proberen een club te bouwen en niet als handelshuis voor spelers te dienen.'
De Eindhovenaren vinden de eisen vooralsnog te hoog. Zij zouden alleen het salaris willen betalen en 330.000 euro bij een transfer. Bovendien zou Victory twintig procent krijgen bij een vertrek van Thompson naar een andere club.
John Grimaud, de zaakwaarnemer van Thompson, is niet optimistisch. 'PSV heeft mij aangegeven dat de deal zo niet rondkomt.'
De verantwoordelijken bij Victory zijn niet bang een gedesillusioneerde spits terug te krijgen als de transfer afketst. 'Je kunt mij niet wijsmaken dat zodra hij op het veld staat hij zijn best niet meer doet', meent Lord.
Ach.. voor de volledigheid..quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Op verzoek van hemzelf: Of supporters even op internet het gerucht wilden plaatsen dat hij naar PSV kon. Wie ben ik dan om dat te weigeren
Het lijkt me heerlijk om zo'n slecht en selectief geheugen te hebben als jij. Want ik heb nooit iets gezegd over Palacio.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef cultheld het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Palacio niet aan het PSV niveau zou voldoen, methodmich? Hij gaat naar Juventus toe namelijk. Volgens mij komt Juventus redelijk in de buurt van PSV qua niveau.
Dan moet je eens wat beter lezen jongen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die kan echt alleen maar feitjes en statistiekjes opnoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |