abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33876979
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Ja, mee eens. Jammer dat 'ie het steeds niet weet te redden bij een Nederlandse topclub.
pi_33877748
En verder moet Sparta gewoon winnen. 3-1 dan, mag Sibon wel scoren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33878466
PSV wil Mathijsen overnemen aan het eind van dit seizoen. Dat zal niet gaan lukken denk ik. Wil PSV hem hebben, dan moet PSV hem nog in de winterstop proberen te halen, want op het WK speelt ie zich in de kijker van een hoop mondiale topclubs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 06:24:03 #29
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_33893200
Boeren
Hier de warme groetjes

Bedankt nog voor 't sms-je Eend!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_33894019
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...

Mathijsen zou geweldig zijn natuurlijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33894074
Mathijsen zie ik wel zitten
We sure are cute for two ugly people.
pi_33907165
de transfer van Thompson ketst zeer waarschijnlijk af
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33907353
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
de transfer van Thompson ketst zeer waarschijnlijk af
Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijk ....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33907385
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijk ....
Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)
pi_33907410
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)
Jottem ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33907477
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jottem ...
Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateurs .
pi_33907778
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateurs .
Nee, maar ze voegen gewoon geen reet toe ben ik bang...
pi_33907929
Ik denk het wel. Alsof PSV nog niet genoeg mentoren in de selectie heeft. Simons, Cocu, Ooijer, Zoetebier..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2006 @ 17:01:47 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33908234
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:10:09 #40
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33908512
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Ik denk het wel. Alsof PSV nog niet genoeg mentoren in de selectie heeft. Simons, Cocu, Ooijer, Zoetebier..
Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33908543
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....
Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:13:45 #42
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33908634
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
Best wel belangrijk nieuws!
quote:
Gemeente steunt PSV bij financiering stadion

Dinsdag 10 janauri, EINDHOVEN – De gemeente Eindhoven en hoofdsponsor Philips zijn bereid zich financieel garant te stellen als PSV een nieuwe hypotheek op het stadion gaat afsluiten. De voetbalclub is dicht bij een akkoord met een consortium van zes banken. Daarmee is verkoop van het stadion definitief van de baan.

Met de nieuwe lening worden de jaarlijkse lasten ruim vier miljoen euro minder dan nu. Op die manier wil PSV een einde maken aan de tendens van de laatste drie jaren, waarin de club steeds verlies leed. Afgelopen seizoen liep het tekort op tot 11,3 miljoen euro. „Als PSV ook de komende twee jaar verlies lijdt, zal ik daaruit mijn consequenties trekken,” zei voorzitter Rob Westerhof tijdens de nieuwjaarsreceptie. „Dan heb ik het gewoon slecht gedaan en hou ik het voor gezien.”
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:18:17 #43
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33908777
Zondag maar eens in Rotterdam gaan kijken
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:14 #44
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33908932
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.
Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:34 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33909265
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:

Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...
Nou inderdaad zeg, wat denkt ie wel niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Zapper op 10-01-2006 18:26:16 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33909333
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.
Nare houding, ja. Slechte speler, nee. Veel snelheid, áls hij speelt is hij bij iedere aanval betrokken en er gaat gewoon veel dreiging van hem uit.
pi_33910743
Beetje sterke verdediger en doei Elia.
pi_33910991
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Dat zijn minstens 2 Farfannetjes per seizoen
pi_33911180
Ik hoop het.
pi_33911511
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Beetje sterke verdediger en doei Elia.
Dat zei men ook van Castelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')