Ja, mee eens. Jammer dat 'ie het steeds niet weet te redden bij een Nederlandse topclub.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop zondag Sibon te zien spelen. Altijd een mooie speler.
Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:de transfer van Thompson ketst zeer waarschijnlijk af
Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jottem, dan houden we Sibon waarschijnlijk....
Jottemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of we halen Elia (of Vonlanthen terug)
Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateursquote:
Nee, maar ze voegen gewoon geen reet toe ben ik bang...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, zij zijn vergeleken met ons aller Archie Thompson natuurlijk complete 3e klasse amateurs.
Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
Ik denk het wel. Alsof PSV nog niet genoeg mentoren in de selectie heeft. Simons, Cocu, Ooijer, Zoetebier..
Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je nog geen middelmatige talentjes te halen....
Best wel belangrijk nieuws!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
quote:Gemeente steunt PSV bij financiering stadion
Dinsdag 10 janauri, EINDHOVEN – De gemeente Eindhoven en hoofdsponsor Philips zijn bereid zich financieel garant te stellen als PSV een nieuwe hypotheek op het stadion gaat afsluiten. De voetbalclub is dicht bij een akkoord met een consortium van zes banken. Daarmee is verkoop van het stadion definitief van de baan.
Met de nieuwe lening worden de jaarlijkse lasten ruim vier miljoen euro minder dan nu. Op die manier wil PSV een einde maken aan de tendens van de laatste drie jaren, waarin de club steeds verlies leed. Afgelopen seizoen liep het tekort op tot 11,3 miljoen euro. „Als PSV ook de komende twee jaar verlies lijdt, zal ik daaruit mijn consequenties trekken,” zei voorzitter Rob Westerhof tijdens de nieuwjaarsreceptie. „Dan heb ik het gewoon slecht gedaan en hou ik het voor gezien.”
Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia is beslist geen middelmatig talentje en Vonlanthen heeft meer kwaliteiten dan Archie Thompson. Die laatste is van mindere kwaliteit dan N'Kufo en Hoogendorp.
Nou inderdaad zeg, wat denkt ie wel nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar zijn scheerapparaat is kapot, zie Nieuwjaarsreceptie gisteren...
Nare houding, ja. Slechte speler, nee. Veel snelheid, áls hij speelt is hij bij iedere aanval betrokken en er gaat gewoon veel dreiging van hem uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind Elia echt geen topper hoor, voor mij hoort ie niet in de top10 beste spelers onder de 20 in Nederland (ik zeg maar wat). Ook zijn houding stoort me, snel gepikeerd en nogal gemakzuchtig. Typisch een product van de Ajax-jeugd, lekker laten voetballen in Den Haag als je het mij vraagt.
Dat zijn minstens 2 Farfannetjes per seizoenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
herfinanciering van het stadion is vrijwel rond dat gaat 4 miljoen per jaar schelen
Dat zei men ook van Castelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Beetje sterke verdediger en doei Elia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |