dat geld mocht volgens Hiddink aan transfers besteed worden. Mede omdat we voor dit jaar op koers liggen voor een positief resultaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft trouwens 1,5 miljoen gevangen voor Huntelaar. Ik vraag me af hoeveel geld hiervan daadwerkelijk aan transfers mag worden uitgegeven. 1 ton?
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
PSV heeft trouwens 1,5 miljoen gevangen voor Huntelaar. Ik vraag me af hoeveel geld hiervan daadwerkelijk aan transfers mag worden uitgegeven. 1 ton?
ik weet zelf nog altijd niet hoeveel ajax heeft betaald voor Huntelaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?
2006 is amper 2 weken oudquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat geld mocht volgens Hiddink aan transfers besteed worden. Mede omdat we voor dit jaar op koers liggen voor een positief resultaat
Evenals Dylan Dog. Dat blijkt dus onzin te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was jij het niet die zo stelling beweerde uit niet nader te noemen bronnen vernomen te hebben dat PSV zeker 40% zou krijgen?
hehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Evenals Dylan Dog. Dat blijkt dus onzin te zijn.
PSV Netwerkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:36 schreef PyTh het volgende:
hehe
Vond het wel grappig, zeker omdat je met het argument aankwam dat je het uit een bron had die je niet kon prijsgeven![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
De bron was een redelijk betrouwbare user van PSV Netwerk, die doorgaans geen onzin vertelt.
Tja, Dylan Dog geloofde dat gerucht ook op PN.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef Spideyman het volgende:
Iets zegt me dat ze je niet helemaal geloven Culty
Waarschijnlijk was hij zo stom om jou te gelovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, Dylan Dog geloofde dat gerucht ook op PN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |