Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV is goed bezig door die jonge talenten bij te laten tekenen!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hey hallo. Wij zijn niet voor niets de beste he.![]()
Jullie zijn Joden op klompen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Serieus. Wij zijn de allerbeste.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wij hebben tenminste een koophuis.![]()
Alleen de echte grote talenten dan zoals De Guzman, Aissati enzo, want als je alle kleine talenten gaat contracteren krijg je een onhoudbare situatie zoals bij Ajax begin dit seizoen. (dikke 50 selectiespelers...)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
-ontopic-
Denk dat psv (net als Feyenoord) goed handelt door de jonge talenten zodra ze 'doorbreken' meteen voor lang vast te leggen. Als je daar te lang mee wacht loop je de kans dat ze het hoog in de bol krijgen en wellicht transfervrij weglopen. Nu zijn ze nog blij en trots dat ze bij hun club hebben mogen debuteren, en tekenen ze sneller zo contract!
Doet ie zondag dan niet mee ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Zapper het volgende:
Heeft iemand die Nguyen al aan het werk gezien? Ben benieuwd wat dat wordt
En morgen Sibon, met een goal
Het zegt genoeg dat je geen moeite doet. Je hebt namelijk weer eens uit je nekkie geluld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
Alsof ik daar moeite voor ga doen. Google zelf gewoon ff op methodmich + palacio
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
Kasteeltribune. Groningen beker weer een combiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef ErikT het volgende:
Ik zit zondag op de Dennis Neville tribune. Werkt echt goed man, dat systeem met die uitkaart
erik haal je er zo wel uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.
Ik denk dat ik me maar stil houd. Gelukkig heb ik een Rotterdams accent, dus t valt niet zo op. En mn shirt en sjaal laat ik wel thuis. Overigens kan ik je wel een tip geven hoe je me kan herkennenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zit ik ook. Dus als er iemand gaat juichen voor PSV - hopelijk is het niet nodig -, dan weet ik wie je bent.
Dus jij zit ook al op een Sparta tribune?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Bobu het volgende:
[..]
Kasteeltribune. Groningen beker weer een combi![]()
Ik heb een knalgele jas aan en loop naast een gast naar wie altijd "Hugo Borst, Hugo Borst" wordt geroepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, doe eens dan. Maar die Denis Neville-tribune is niet verdraaid klein natuurlijk.
quote:
Als je maar niet naar me gaat wijzen en roepen dat ik voor PSV ben als PSV onterecht een strafschop krijgtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is al een keer naar Sparta geweest.
Een vriend van me heeft een Sparta-clubkaart, vandaar. Wij gaan met zijn vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |