Precies... en gelukkig zijn er nog zat lieve mensen te vinden... vooral hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )
maar verwerken en doorgaan, want het leven is veels te mooi om in verdriet te blijven hangen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar zit het caphok van mij en Muerte al
Volledig vertrouwen komt ook niet zomaar meer terug helaasquote:Op maandag 9 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijk
Dat ben ik met je eens, dat vergat ik even, vertrouwen is nl het belangrijkste in een relatie.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijk
Succes morgen met werk zoeken en het leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
ik ben er klaar mee, ik ga slapen, tot morgenvroeg, nachtploeg succes![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... en gelukkig zijn er nog zat lieve mensen te vinden... vooral hier![]()
quote:
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zoquote:Op maandag 9 januari 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volledig vertrouwen komt ook niet zomaar meer terug helaas![]()
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zienquote:
Zo is dat... dat vind ik ook. Ik ben alleen, maar niet eenzaam.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zo
en als die droomvrouw ooit weer op de markt komt, zien we wel verder
Donequote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
Morwen, mijn beste, un-quote je lijstje even. Dat is wat makkelijker voor de volgende die een aanpassing wil maken![]()
Regenworm ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zien![]()
Wij wel... let the games beginquote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zien![]()
Heb je de boel weer te gek gemaakt?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
Niet door mij hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
quote:
Je kent hem toch ondertussenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je de boel weer te gek gemaakt?
* opgelucht adem haaltquote:
Morwen zou je teamlead ook nog even terug kunnen zetten in kamer 002 bij snaptnix..... anders gaan ze straks weer roddelen dat jij relaties in het hotel uit elkaar drijftquote:Op maandag 9 januari 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begane grond, kamers 1 t/m 100
002 - Snaptnix
Ik heb niks gedaan hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
Zo moet je ook denken, gewoon op je af laten komen en niet wanhopig op zoek gaan dat werkt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zo
en als die droomvrouw ooit weer op de markt komt, zien we wel verder
Whahaha ons aller Flugel staat metrecht op eenzame hoogte zoquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Morwen zou je teamlead ook nog even terug kunnen zetten in kamer 002 bij snaptnix..... anders gaan ze straks weer roddelen dat jij relaties in het hotel uit elkaar drijft![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
Dit is dus momenteel de officiele indeling:
Ja, stond vorige week in het AD jaquote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit alleen in de kelder
Hebben jullie dit al over onze bonnieeeeeeeeeee gelezen ?
http://zappen.blog.nl/var(...)aar_weer_de_leeuw_in
Tja, jij wou graag in de kelder. En dat staat je ook wel goedquote:
Maak je niet druk hoor. FB en Muerte zitten ook in de kelder met hun capkamer. Zullen daar vaker te vinden zijn als op hun kamerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit alleen in de kelder
Hebben jullie dit al over onze bonnieeeeeeeeeee gelezen ?
http://zappen.blog.nl/var(...)aar_weer_de_leeuw_in
quote:De afspraak was dat ik Dr. Bernard zou zingen, en dat heb ik zwart op wit. In plaats daarvan hebben ze me als een soort jojo op een stoel gezet. Als dit ooit nog een keer gebeurt, maai ik Paul de Leeuw gewoon van het podium
Ik heb je het luxe tuinhuisje aangeboden... maar je wilde in het hotel komenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
CORRECTIE
Dit is dus momenteel de officiele indeling:
Kelder
Bluezz
002 - Snaptnix & Teamlead
Ja want,quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb je het luxe tuinhuisje aangeboden... maar je wilde in het hotel komen
quote:De Adlon Spa met ons zwembad en fitness en wellness centrum ligt in de kelder van het BB hotel. U kunt gebruik maken van deze faciliteiten van 06.30 tot 22.00 uur. Een speciale lift, gelegen op elke verdieping tegenover kamer 28, brengt u direct naar de Spa. Hierdoor kunnen gasten in hun badjas naar de Spa toe gaan, mochten ze dat willen. Verder zijn er ook kluisjes beschikbaar daar.
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltjequote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor. FB en Muerte zitten ook in de kelder met hun capkamer. Zullen daar vaker te vinden zijn als op hun kamer![]()
En anders kom je toch gewoon gezellig bij ons allemaal in de bar zitten.
Hints, anyone?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit maar 16 kamers naast Morwen, YoHoo YoHoo!
Gefixt, en ik geloof dat melke niet bij jou de kamer wilquote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef doka het volgende:
[..]
Telt niet. Je moet de layout ook overnemen!
Maar natuurlijk komen wij jullie gezellig bezoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltje
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gefixt, en ik geloof dat melke niet bij jou de kamer wil![]()
Op 6 zijn alle kamers afgescheiden van elkaar toot 3 meter betonnen dikke muren waar je alleen doorheen komt als je dagenlang tot 6 uur opblijft in de SC en elkaar beter leert kennen, net zolang tot je elkaars voornaam weetquote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hints, anyone?![]()
Op de 6e moet je wezen voor al je naamspelletjes en vaagheden![]()
Mmmmm, dan is het goed. Pikken we nog enigzins wat mee van de gezelligheidquote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk komen wij jullie gezellig bezoeken![]()
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhoudenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING
![]()
Wil iedereen die zich inchecked in het hotel dit voortaan eerst even meldden. Dit zodat anderen kunnen zien dat er aan de lijst gewerkt wordt en er niet iedere nieuwe incheck weer mensen uit het hotel verdwenen zijn.
EINDE MEDEDELING
![]()
Eench isquote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhouden
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltje
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoekquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhouden
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoek
Goed idee, ik heb het bij gehouden met de lijst maar nu is het echt een zooitje en kan het ff niet volgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op de dertiende verdieping maar dan had ik ergens boven het hotel gezweefd (of is het gezwovenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op 6 zijn alle kamers afgescheiden van elkaar toot 3 meter betonnen dikke muren waar je alleen doorheen komt als je dagenlang tot 6 uur opblijft in de SC en elkaar beter leert kennen, net zolang tot je elkaars voornaam weet![]()
quote:
Waaauwwww.... het is dat je al bezet bent schat, anders had ik het wel gewetenquote:
Truste Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga slapen, dus kan niet meer helpen met mijn supermodpowerknopjes![]()
Trusten blauwe bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Oneensch=quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te koud optrekt in de kelder... slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
nee dat kan niet fluger is de opperquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op de dertiende verdieping maar dan had ik ergens boven het hotel gezweefd (of is het gezwoven).
![]()
O... hoi teamlead. Was jij er ook nog lieverdquote:
Truste Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O... hoi teamlead. Was jij er ook nog lieverd![]()
![]()
*zingt: Welcome To The Hotel Californiaquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING
![]()
Wil iedereen die zich inchecked in het hotel dit voortaan eerst even meldden. Dit zodat anderen kunnen zien dat er aan de lijst gewerkt wordt en er niet iedere nieuwe incheck weer mensen uit het hotel verdwenen zijn.
EINDE MEDEDELING
![]()
Ahhhhhhhh het komt allemaal wel goed joh... niet bij de pakken neer gaan zittenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoek
Welterusten Bluequote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh het komt allemaal wel goed joh... niet bij de pakken neer gaan zitten![]()
Jij bent nog steeds m'n nummer 1 hier hoor lieverd, nu niet meer huilen .quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds m'n nummer 1 hier hoor lieverd, nu niet meer huilen hoor.![]()
![]()
Hahaha gewoon jezelf zijn hoor... een ondeugend pareltje heeft ook zijn charmesquote:
Hahaha en bij Muerte he... Maar jij mag ook langskomen hoor, als je wiltquote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]Jij hebt makkelijk kletsen.. ze komt bij jou "op bezoek"
Klopt ja, maar flugeltje is heilig en zweef zowiezo als een engel boven ons allenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
VOOR 1 KEER ZAL IK EEN GECORRIGEERDE HOTELLIJST PLAATSEN
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Ik ben erg gesteld op een eigen kamertje, niets persoonlijk. Je komt toch wel eens logeren he?quote:
En die blijft definitief tot jij er weer bent, en dan mogen mensen de veranderingen bij jou opgeven!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Sinds de openingsnacht van dit forum helaas niet meer gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is WA eigenlijk?
Owquote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op een eigen kamertje, niets persoonlijk. Je komt toch wel eens logeren he?
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Gisternacht was ze er ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sinds de openingsnacht van dit forum helaas niet meer gezien![]()
Een incheck topic openen... en dat M en A dan periodiek de lijst bijwerkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?![]()
En toppie natuurlijk![]()
Door hun boeking bij M-en-A te plaatsen als hij online isquote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?![]()
Niet gezien... of toen sliep ik al zeker?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef doka het volgende:
[..]
En die blijft definitief tot jij er weer bent, en dan mogen mensen de veranderingen bij jou opgeven!Niet tegen spartelen!
Heb haar anders niet gezienquote:
Het mag niet baten. Jij bent de receptionist!! Af!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
<=== SPARTEL ===>
<=== SPARTEL ===>
![]()
Ik ben idd bijna wegquote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef doka het volgende:
Truste BluezzDoe je beide oogjes dicht, of hou je er eentje open?
Doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Trekt zeker kaut op hier in de kelder zeg....
* Bluezz sloopt de kachel uit het tuinhuisje
Nu echt weg is
Als hij dat wil is dat het beste natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef doka het volgende:
[..]
Door hun boeking bij M-en-A te plaatsen als hij online is
Wickedangel:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien... of toen sliep ik al zeker?
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Nu echt weg is
eerst melden "ik ga mezelf inchecken"quote:Op maandag 9 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als hij dat wil is dat het beste natuurlijkMaar ik bedoelde meer qua quoten
![]()
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
[HBB SC] 5 Musicals en Midden-Oosten
Slaap lekker, ik hoop zo ook een paar warme voeten te vinden in bedquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Nu echt weg is
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverd![]()
Een hoop tijd in de SCquote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Wat kost een kamer eigenlijk? Gedeeld toilet vind ik trouwens een zware min!![]()
Ow? Dus je gaat niet bij M-en-A slapen?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik hoop zo ook een paar warme voeten te vinden in bed
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hoop tijd in de SCEn van mij zal je geen last hebben op de 6e, ik heb een stoma en een dependslip
![]()
Whahaha, nou ja zeg... zelfs de muren van dit hotel zijn niet meer veilig voor vandalenquote:
Gelukkig. Van mij heb je ook geen last, alleen misschien op zaterdag als ik van een wreed feest terug kom met m'n mattiesquote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hoop tijd in de SCEn van mij zal je geen last hebben op de 6e, ik heb een stoma en een dependslip
![]()
heb je zijn voeten al gevoeld dan??quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ow? Dus je gaat niet bij M-en-A slapen?
Nou, ik heb hele warme voeten, hoor
Je hebt helemaal gelijk, sorry!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverd![]()
We weten haar te vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, nou ja zeg... zelfs de muren van dit hotel zijn niet meer veilig voor vandalen![]()
Maakt niet uit hoor. Kan de beste gebeuren zie je welquote:
En de kosten dan!! Wat zijn de kosten!!?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien is het handig om een centraal topic aan te maken, met slechts 1 posting, welke de kamerindeling bevat + wat uitleg waar dit allemaal op slaat. Topic op slot doen. En dat erbij geschreven wordt dat je naar Flugeltje moet mailen als je een kamer wil hebben.
Maar.
Willen we al die Newbees er wel bij hebben?
Strak plan... en het hotel is voor de echte die hard crew hier. Dus newbees moeten eerst een streng toelatingsexamen afleggen om voor een kamer in aanmerking te komenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien is het handig om een centraal topic aan te maken, met slechts 1 posting, welke de kamerindeling bevat + wat uitleg waar dit allemaal op slaat. Topic op slot doen. En dat erbij geschreven wordt dat je naar Flugeltje moet mailen als je een kamer wil hebben.
Maar.
Willen we al die Newbees er wel bij hebben?
Had ik al gemeld dat ik doof benquote:Op maandag 9 januari 2006 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig. Van mij heb je ook geen last, alleen misschien op zaterdag als ik van een wreed feest terug kom met m'n matties
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
In welk opzicht?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
en mijn voeten zijn zelfs verrassend op dit moment![]()
Heb je nog een vriendin op de Hogere Hotelschool?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
En de kosten dan!! Wat zijn de kosten!!?![]()
Perfecte combi!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik doof benEn ik kan alleen zien wat er naast me gebeurt, dit in verband met de stand van mijn ogen
![]()
Geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING VOOR (ASPIRANT) HOTELGASTEN VAN HET HBB
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Dit om verwarring, overboekingen en ongewenste intimiteiten op de hotelkamers te voorkomen
EINDE MEDEDELING VOOR (ASPIRANT) HOTELGASTEN VAN HET HBB
![]()
Misschien heb je een intercom nodig naar mijn kamer?quote:
Nee ik ken daar iemand rememberquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog een vriendin op de Hogere Hotelschool?
Nee jij hebt een vriendin weet je nog?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heb je een intercom nodig naar mijn camer?met webcam?
ook voor in de douche enzo, want stel je valt flauw als je aan het douchen bent?
Helemaal top M-en-Aquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic.
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Dit om verwarring, overboekingen en ongewenste intimiteiten op de hotelkamers te voorkomen
![]()
Fok de Roelsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nee jij hebt een vriendin weet je nog?![]()
Pareltje is wel ineens erg stil inderdaadquote:
Mooi gedaan, prima oplossing zoquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic.
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
![]()
Ja precies... en ze was al niet lekker... krijg Beertje de ja vuus nuquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pareltje is wel ineens erg stil inderdaad![]()
Woew Palm denkt aan me door de dag!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, ik kwam iets tegen vanmiddag waarvan ik dacht: past bij melke als avatar. Momentje.![]()
Truste lieverd en wat maak het uitquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
Alweer 160 posts over de 5000 heen inmiddels. Heb nu toch echt wel genoeg geluld voor vandaag
Welterusten allemaal en tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
Alweer 160 posts over de 5000 heen inmiddels. Heb nu toch echt wel genoeg geluld voor vandaag
![]()
Truste snappie, slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ja ik inmiddels ookquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... en ze was al niet lekker... krijg Beertje de ja vuus nu![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Welterusten.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
In tegenstelling tot jou heb ik geen last van ongewenst geheugenverliesquote:
Nee, jij hebt je Palm. Zo kan ik het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik geen last van ongewenst geheugenverlies![]()
Welterusten FB.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik ga er ook maar eens induiken.... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Byebye, slaap lekker, droom mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
- We kunnen toch ook gewoon vrienden zijn?quote:
Ziet er lief uitquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Het meisje met die rode hoed...... zittend op een terras in hartje Parijs....
Mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Dat moet je al helemaal niet tegen haar zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- We kunnen toch ook gewoon vrienden zijn?
- Je bent als een zusje voor me!
- Je bent mijn maatje!
- Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij....
![]()
Tegen haar?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat moet je al helemaal niet tegen haar zeggen![]()
Mooi!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:
zo.. Avatar maar weer teruggezetDit past toch beter bij me
Trustequote:Op maandag 9 januari 2006 02:22 schreef A-en-M het volgende:
ik ga ff mijn warme voetjes laten voelen aan mijn mannetje.... truste
Alleen is het Renoir, en niet Monet!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Godver, je hebt gelijk. Ik was in de war met de waterleliesquote:
Toch ben ik benieuwd naar het verhaal daarachter. Jammer dat ik daar niet ben achtergekomen in deze kerstvakantie, want ik weet niet hoe vaak ik hier nog kom als het normale ritme weer begint.quote:
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, als avatar is het niks, denk ik![]()
[afbeelding]
Waarachter?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar het verhaal daarachter. Jammer dat ik daar niet ben achtergekomen in deze kerstvakantie, want ik weet niet hoe vaak ik hier nog kom als het normale ritme weer begint.
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, als avatar is het niks, denk ik![]()
[afbeelding]
Dies wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet een portretshot croppen van het meisje met de rode hoed. Dan pas zie je goed haar dromerige blik....
Tuurlijk, voor jou welquote:Op maandag 9 januari 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
goedemorgen allemaal, is de bar nog open, ik heb trek in een pilsje
Er is geen personeel meer, maar de bar is 24/7 open, dus ik zou zeggen: tap er eentjequote:Op maandag 9 januari 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
goedemorgen allemaal, is de bar nog open, ik heb trek in een pilsje
Dat past niet bij me..quote:Op maandag 9 januari 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet een portretshot croppen van het meisje met de rode hoed. Dan pas zie je goed haar dromerige blik....
He lekker had ik echt trek in, dank jequote:Op maandag 9 januari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor jou wel![]()
*geeft pilsje aan Yolande
Proostquote:Op maandag 9 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Er is geen personeel meer, maar de bar is 24/7 open, dus ik zou zeggen: tap er eentje
Ik heb er net een gekregen.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
Er is geen personeel meer, maar de bar is 24/7 open, dus ik zou zeggen: tap er eentje
Zo'n idee had ik ook al, bij jou past iets stoers, denk ikquote:
Sinds wanneer is kunst niet stoerquote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook al, bij jou past iets stoers, denk ik![]()
Ze zegt toch niet dat kunst niet stoer isquote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kunst niet stoer
Mooi en hoeveel waren er relevant aan het topic?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Dat laatstequote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef Yolande het volgende:
waar kan ik noteren wat ik gedronken heb? Weten jullie dat, of is het na 2:30 van het huis?![]()
![]()
Sinds er een rode hoed opstaat, voeg er een zonnebril aan toe en dan gaan we pratenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kunst niet stoer
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef melke het volgende:
[..]
Wel mooi plaatje, maar het is zo zoet. Dat ben ik niet, vandaar..
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:41 schreef melke het volgende:
Palm heb je trouwens nog mail gehad?
Om 2.30 doet mijn pen het nooit zo goed meerquote:Op maandag 9 januari 2006 02:38 schreef Yolande het volgende:
waar kan ik noteren wat ik gedronken heb? Weten jullie dat, of is het na 2:30 van het huis?![]()
![]()
Doka waarom zeg jij zelden gedag als je offline gaat? Als we samen gaan logeren moet ik je wel manieren leren hequote:
In dat geval: een halve liter graag...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Om 2.30 doet mijn pen het nooit zo goed meer![]()
Geweldig Doka, nou dan gaat het dak er zeker af... Hoewel dan zal het koud worden in onze penthouse suite.quote:
Inderdaad. Manieren zul je me moeten lerenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Doka waarom zeg jij zelden gedag als je offline gaat? Als we samen gaan logeren moet ik je wel manieren leren he![]()
![]()
Nou lekker danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... en ze was al niet lekker... krijg Beertje de ja vuus nu![]()
Niet van mij joh, van de Ipod actie!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
Wil je je MSN mailadres nogmaals doorsturen?![]()
![]()
*taptquote:Op maandag 9 januari 2006 02:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
In dat geval: een halve liter graag...![]()
slaap lekker pareltje... en beterschap hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nou lekker danPareltje was even onde de douche en gaat nu naar bed,
want heeft bijna 40 graden koorts en dat komt niet van de drank![]()
pffffff slaap lekker allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Arme Pareltje. Beterschap en weltrustenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
*tapt
*pakt pen
Eh, wat had je ook alweer![]()
![]()
Ik denk je hebt mijn mailadres in mijn profiel gevondenquote:
Ach wat zielig, ga maar snel onder de wol, beterschap en tot morgen.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beterschap hequote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jesses, meis, ga het lekker uitzwetenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
niets.. dit is het HBB forum.. da's nadersquote:Op maandag 9 januari 2006 02:47 schreef Fok777 het volgende:
Wat heeft iedereen hier met BB???
He, hallo, je hebt ons weer gevondenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:47 schreef Fok777 het volgende:
Wat heeft iedereen hier met BB???
Waarom zou ik je moeten mailen dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk je hebt mijn mailadres in mijn profiel gevonden
Maar nee. Heel vreemd. Ik denk dat hun server op hol is geslagen. Ik ben benieuwd of er nog klachten komen.
Je zegt: heb je nog mail gehad? Dus ik denk: ah, melke heeft vrijkaartjes voor de Pathe of kortingscouponnen voor de Macquote:
quote:Wel bagger! Misschien hebben we alsnog gewonnen en weten we het niet!
Jullie zijn de enige die rond deze tijd nog iets te melden hebben. Moeten jullie morgen niet werken/studeren, want jullie gaan ook de hele nacht dor.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, hallo, je hebt ons weer gevonden![]()
Wil je wat drinken?![]()
Uhm... Moet jij niet morgen werken/studeren, want je bent nog steeds wakker...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jullie zijn de enige die rond deze tijd nog iets te melden hebben. Moeten jullie morgen niet werken/studeren, want jullie gaan ook de hele nacht dor.![]()
Waarom ben jij hier danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jullie zijn de enige die rond deze tijd nog iets te melden hebben. Moeten jullie morgen niet werken/studeren, want jullie gaan ook de hele nacht dor.![]()
Nee morgen vrij, dinsdag om 17:00 weer werken.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Hier logeren mensen die in een continue dienst werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
nope.. geen last van werkquote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
* doka schuift Yolande naar http://forum.v-friends.nl/index.phpquote:Op maandag 9 januari 2006 02:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee morgen vrij, dinsdag om 17:00 weer werken.![]()
![]()
Jawel, maar het eenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Kijk dan zit ik hier goed, ik ben nu namelijk ook aan het werk!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier logeren mensen die in een continue dienst werken![]()
dus wel werken maar op andere tijden als de maandag tot vrijdag klootjes van 9 tot 5
![]()
![]()
[me=yolande meldt zich aan om Doka een plezier te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:57 schreef doka het volgende:
[..]
* doka] schuift Yolande naar http://forum.v-friends.nl/index.php[/me]
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
* yolande meldt zich aan om Doka een plezier te doen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
* yolande meldt zich aan om Doka een plezier te doen![]()
Ja maar dan vraag ik jou toch niet mee johquote:Op maandag 9 januari 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Je zegt: heb je nog mail gehad? Dus ik denk: ah, melke heeft vrijkaartjes voor de Pathe of kortingscouponnen voor de Mac
Ik kan helaas niet internetten als ik aan het werk ben 's nachtsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:57 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Kijk dan zit ik hier goed, ik ben nu namelijk ook aan het werk!!!!!![]()
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:02 schreef melke het volgende:
Doka ga jij nou mee naar de Mc en Pathe? Morwen heb je ook zin?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik jou toch niet mee johJij bent daar te ouderwets voor en de gedachten alleen al laat je flippen
![]()
Doka ga jij nou mee naar de Mc en Pathe? Morwen heb je ook zin?![]()
![]()
Dan kom je me daar maar op halenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennen
Waarom dan? Jij gaat niet meer rememberquote:Op maandag 9 januari 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je je MSN dan gauw eens even mailen?![]()
*luistert aan de deur voor eventuele ongeregeldhedenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennen
Ik zat even op de link van doka te klikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is iedereen opeens?
Tijd om naar bed te gaan vermoed ik
Aanbod staatquote:
Paar uurtjes geduld.. komt goedquote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
* yolande meldt zich aan om Doka een plezier te doen
wil ik even een beetje rondkijken word mijn naam niet geaccepteerd. (niet bekend)![]()
Oe! DM!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat even op de link van doka te klikken![]()
luistert meequote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
*luistert aan de deur voor eventuele ongeregeldheden![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat even op de link van doka te klikken![]()
Jij was toch doof?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bipsquote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kelder
Bluezz
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017- Demins
018 - Bengeltje
023 - Manu82
041- White_Pearl [Sjet met stretcher]
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
117 - Bruce117
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
222 - doka
239 - Tanna
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 - Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
650 - Stereotomy
666 - Morwen
699 - Melke
Penthouse
1001- Henk en Yolande
1002-Odie22
The Royal Penthouse
Flugeltje
Gelieve zelf een kamer te claimen en de opmaak mee te nemen.Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
[afbeelding]
Haha aanbod staat. Hee meisje, hier heb je mn telefoonnummer. Ja maar jongen, wat moet ik daarmee. Nou baby, het aanbod staatquote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanbod staat
En nu ga ik echt naar bed, want morgen begint het lange proces richting afstuderen weer....
Slaap lekker allemaal!!
Byebye, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanbod staat
En nu ga ik echt naar bed, want morgen begint het lange proces richting afstuderen weer....
Slaap lekker allemaal!!
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gastquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet internetten als ik aan het werk ben 's nachtswees welkom en je kunt nachtportier worden
![]()
![]()
De 6de verdieping is de naughty verdieping!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:13 schreef doka het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bips![]()
Ik voel de trillingenquote:
Welk kamernummer?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:15 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gast
More, more, morwenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:13 schreef doka het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bips![]()
Trillingen, daar weet jij alles vanaf hequote:Op maandag 9 januari 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel de trillingen![]()
*draaikont zich er wel uit![]()
Hoi Sjet,quote:
Helaas, ik moet weer terug naar melke. Damn, wat is het vermoeiend om 2 banen tegelijk te hebben...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, dus weinig geduld.![]()
![]()
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenquote:
Champagne is teveel hikquote:Op maandag 9 januari 2006 03:15 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gast
Whello Yolande en Henkquote:Op maandag 9 januari 2006 03:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet,er zijn toch genoeg kamers vrij dacht ik als je een kamer voor jezelf alleen wilt.?
![]()
Kom anders ook gezellig bij mij logeren?!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenAlhoewel, ik sta met Yolande nu nog even te dringen bij een deur
![]()
Je moet wat heh, als gehoorgehandicapte (ik zei Cap, dadelijk komt iedereen uit zijn kamer hollen om te cappen, om het even watquote:Op maandag 9 januari 2006 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Trillingen, daar weet jij alles vanaf he![]()
![]()
Erg he als je zo nieuwsgierig bent zoals wij.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenAlhoewel, ik sta met Yolande nu nog even te dringen bij een deur
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kom anders ook gezellig bij ons logeren?!![]()
Misschien kan ik gewoon 'kamer-hoppen'? Slaap ik gewoon een nachtje bij de leukste mensen hier op het forumquote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk een oude avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 03:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo terug Melke en TeamleadJe hebt een nieuwe avatar
![]()
Dat kan ik rustig doen, ik hoor al die mannen toch niet in en uit lopenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kom anders ook gezellig bij mij logeren?!![]()
Dan blijven er niet veel meer over hequote:Op maandag 9 januari 2006 03:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien kan ik gewoon 'kamer-hoppen'? Slaap ik gewoon een nachtje bij de leukste mensen hier op het forum![]()
![]()
Hallo, ja je weet nooit wat er voorvalt in de 2 maanden dat HBB duurt natuurlijk en dan is het wel lekker als je een eigen kamer hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Whello Yolande en Henk![]()
Ik dacht dat het vol zat... ik was al helemaal treurig dat er geen kamertje voor me tussen stond... Zal 's kijken welke nog over is dan... maar misschien blijf ik ook wel gezellie bij Pearlie![]()
Maar je hoort mij wel tochquote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet wat heh, als gehoorgehandicapte (ik zei Cap, dadelijk komt iedereen uit zijn kamer hollen om te cappen, om het even wat)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |