Precies... en gelukkig zijn er nog zat lieve mensen te vinden... vooral hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )
maar verwerken en doorgaan, want het leven is veels te mooi om in verdriet te blijven hangen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar zit het caphok van mij en Muerte al
Volledig vertrouwen komt ook niet zomaar meer terug helaasquote:Op maandag 9 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijk
Dat ben ik met je eens, dat vergat ik even, vertrouwen is nl het belangrijkste in een relatie.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijk
Succes morgen met werk zoeken en het leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
ik ben er klaar mee, ik ga slapen, tot morgenvroeg, nachtploeg succes![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Precies... en gelukkig zijn er nog zat lieve mensen te vinden... vooral hier![]()
quote:
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zoquote:Op maandag 9 januari 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volledig vertrouwen komt ook niet zomaar meer terug helaas![]()
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zienquote:
Zo is dat... dat vind ik ook. Ik ben alleen, maar niet eenzaam.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zo
en als die droomvrouw ooit weer op de markt komt, zien we wel verder
Donequote:Op maandag 9 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
Morwen, mijn beste, un-quote je lijstje even. Dat is wat makkelijker voor de volgende die een aanpassing wil maken![]()
Regenworm ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zien![]()
Wij wel... let the games beginquote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jullie zitter er al helemaal klaar voor zo te zien![]()
Heb je de boel weer te gek gemaakt?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
Niet door mij hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
quote:
Je kent hem toch ondertussenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je de boel weer te gek gemaakt?
* opgelucht adem haaltquote:
Morwen zou je teamlead ook nog even terug kunnen zetten in kamer 002 bij snaptnix..... anders gaan ze straks weer roddelen dat jij relaties in het hotel uit elkaar drijftquote:Op maandag 9 januari 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begane grond, kamers 1 t/m 100
002 - Snaptnix
Ik heb niks gedaan hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef teamlead het volgende:Ik ben weer uit de kamer van Snaptnix gegooid
Zo moet je ook denken, gewoon op je af laten komen en niet wanhopig op zoek gaan dat werkt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
achja.. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.... Voorlopig vind ik het helemaal prima zo
en als die droomvrouw ooit weer op de markt komt, zien we wel verder
Whahaha ons aller Flugel staat metrecht op eenzame hoogte zoquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Morwen zou je teamlead ook nog even terug kunnen zetten in kamer 002 bij snaptnix..... anders gaan ze straks weer roddelen dat jij relaties in het hotel uit elkaar drijft![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
Dit is dus momenteel de officiele indeling:
Ja, stond vorige week in het AD jaquote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit alleen in de kelder
Hebben jullie dit al over onze bonnieeeeeeeeeee gelezen ?
http://zappen.blog.nl/var(...)aar_weer_de_leeuw_in
Tja, jij wou graag in de kelder. En dat staat je ook wel goedquote:
Maak je niet druk hoor. FB en Muerte zitten ook in de kelder met hun capkamer. Zullen daar vaker te vinden zijn als op hun kamerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit alleen in de kelder
Hebben jullie dit al over onze bonnieeeeeeeeeee gelezen ?
http://zappen.blog.nl/var(...)aar_weer_de_leeuw_in
quote:De afspraak was dat ik Dr. Bernard zou zingen, en dat heb ik zwart op wit. In plaats daarvan hebben ze me als een soort jojo op een stoel gezet. Als dit ooit nog een keer gebeurt, maai ik Paul de Leeuw gewoon van het podium
Ik heb je het luxe tuinhuisje aangeboden... maar je wilde in het hotel komenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:41 schreef teamlead het volgende:
CORRECTIE
Dit is dus momenteel de officiele indeling:
Kelder
Bluezz
Begane grond, kamers 1 t/m 100
002 - Snaptnix & Teamlead
Ja want,quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb je het luxe tuinhuisje aangeboden... maar je wilde in het hotel komen
quote:De Adlon Spa met ons zwembad en fitness en wellness centrum ligt in de kelder van het BB hotel. U kunt gebruik maken van deze faciliteiten van 06.30 tot 22.00 uur. Een speciale lift, gelegen op elke verdieping tegenover kamer 28, brengt u direct naar de Spa. Hierdoor kunnen gasten in hun badjas naar de Spa toe gaan, mochten ze dat willen. Verder zijn er ook kluisjes beschikbaar daar.
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltjequote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor. FB en Muerte zitten ook in de kelder met hun capkamer. Zullen daar vaker te vinden zijn als op hun kamer![]()
En anders kom je toch gewoon gezellig bij ons allemaal in de bar zitten.
Hints, anyone?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit maar 16 kamers naast Morwen, YoHoo YoHoo!
Gefixt, en ik geloof dat melke niet bij jou de kamer wilquote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef doka het volgende:
[..]
Telt niet. Je moet de layout ook overnemen!
Maar natuurlijk komen wij jullie gezellig bezoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltje
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gefixt, en ik geloof dat melke niet bij jou de kamer wil![]()
Op 6 zijn alle kamers afgescheiden van elkaar toot 3 meter betonnen dikke muren waar je alleen doorheen komt als je dagenlang tot 6 uur opblijft in de SC en elkaar beter leert kennen, net zolang tot je elkaars voornaam weetquote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hints, anyone?![]()
Op de 6e moet je wezen voor al je naamspelletjes en vaagheden![]()
Mmmmm, dan is het goed. Pikken we nog enigzins wat mee van de gezelligheidquote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk komen wij jullie gezellig bezoeken![]()
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhoudenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING
![]()
Wil iedereen die zich inchecked in het hotel dit voortaan eerst even meldden. Dit zodat anderen kunnen zien dat er aan de lijst gewerkt wordt en er niet iedere nieuwe incheck weer mensen uit het hotel verdwenen zijn.
EINDE MEDEDELING
![]()
Eench isquote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhouden
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Muerte en ik hopen natuurlijk wel dat we bezoek krijgen van Snaptnix en Pareltje
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoekquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Goed idee. En ik stel voor om M-en-A als receptionist te benoemen om de officiele lijst te onderhouden
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoek
Goed idee, ik heb het bij gehouden met de lijst maar nu is het echt een zooitje en kan het ff niet volgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op de dertiende verdieping maar dan had ik ergens boven het hotel gezweefd (of is het gezwovenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op 6 zijn alle kamers afgescheiden van elkaar toot 3 meter betonnen dikke muren waar je alleen doorheen komt als je dagenlang tot 6 uur opblijft in de SC en elkaar beter leert kennen, net zolang tot je elkaars voornaam weet![]()
quote:
Waaauwwww.... het is dat je al bezet bent schat, anders had ik het wel gewetenquote:
Truste Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga slapen, dus kan niet meer helpen met mijn supermodpowerknopjes![]()
Trusten blauwe bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Oneensch=quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te koud optrekt in de kelder... slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
nee dat kan niet fluger is de opperquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op de dertiende verdieping maar dan had ik ergens boven het hotel gezweefd (of is het gezwoven).
![]()
O... hoi teamlead. Was jij er ook nog lieverdquote:
Truste Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O... hoi teamlead. Was jij er ook nog lieverd![]()
![]()
*zingt: Welcome To The Hotel Californiaquote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING
![]()
Wil iedereen die zich inchecked in het hotel dit voortaan eerst even meldden. Dit zodat anderen kunnen zien dat er aan de lijst gewerkt wordt en er niet iedere nieuwe incheck weer mensen uit het hotel verdwenen zijn.
EINDE MEDEDELING
![]()
Ahhhhhhhh het komt allemaal wel goed joh... niet bij de pakken neer gaan zittenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik had gehoopt op een ander soort bezoek
Welterusten Bluequote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh het komt allemaal wel goed joh... niet bij de pakken neer gaan zitten![]()
Jij bent nog steeds m'n nummer 1 hier hoor lieverd, nu niet meer huilen .quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds m'n nummer 1 hier hoor lieverd, nu niet meer huilen hoor.![]()
![]()
Hahaha gewoon jezelf zijn hoor... een ondeugend pareltje heeft ook zijn charmesquote:
Hahaha en bij Muerte he... Maar jij mag ook langskomen hoor, als je wiltquote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]Jij hebt makkelijk kletsen.. ze komt bij jou "op bezoek"
Klopt ja, maar flugeltje is heilig en zweef zowiezo als een engel boven ons allenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
VOOR 1 KEER ZAL IK EEN GECORRIGEERDE HOTELLIJST PLAATSEN
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Ik ben erg gesteld op een eigen kamertje, niets persoonlijk. Je komt toch wel eens logeren he?quote:
En die blijft definitief tot jij er weer bent, en dan mogen mensen de veranderingen bij jou opgeven!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Sinds de openingsnacht van dit forum helaas niet meer gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is WA eigenlijk?
Owquote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op een eigen kamertje, niets persoonlijk. Je komt toch wel eens logeren he?
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef M-en-A het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |