Gisternacht was ze er ookquote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sinds de openingsnacht van dit forum helaas niet meer gezien![]()
Een incheck topic openen... en dat M en A dan periodiek de lijst bijwerkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?![]()
En toppie natuurlijk![]()
Door hun boeking bij M-en-A te plaatsen als hij online isquote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, hoe boeken nieuwe gasten in zonder dat er anderen in the Twilight Zone verdwijnen?![]()
Niet gezien... of toen sliep ik al zeker?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef doka het volgende:
[..]
En die blijft definitief tot jij er weer bent, en dan mogen mensen de veranderingen bij jou opgeven!Niet tegen spartelen!
Heb haar anders niet gezienquote:
Het mag niet baten. Jij bent de receptionist!! Af!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
<=== SPARTEL ===>
<=== SPARTEL ===>
![]()
Ik ben idd bijna wegquote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef doka het volgende:
Truste BluezzDoe je beide oogjes dicht, of hou je er eentje open?
Doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Trekt zeker kaut op hier in de kelder zeg....
* Bluezz sloopt de kachel uit het tuinhuisje
Nu echt weg is
Als hij dat wil is dat het beste natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef doka het volgende:
[..]
Door hun boeking bij M-en-A te plaatsen als hij online is
Wickedangel:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien... of toen sliep ik al zeker?
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Nu echt weg is
eerst melden "ik ga mezelf inchecken"quote:Op maandag 9 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als hij dat wil is dat het beste natuurlijkMaar ik bedoelde meer qua quoten
![]()
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
[HBB SC] 5 Musicals en Midden-Oosten
Slaap lekker, ik hoop zo ook een paar warme voeten te vinden in bedquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben idd bijna weg
Nu echt weg is
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverd![]()
Een hoop tijd in de SCquote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Wat kost een kamer eigenlijk? Gedeeld toilet vind ik trouwens een zware min!![]()
Ow? Dus je gaat niet bij M-en-A slapen?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik hoop zo ook een paar warme voeten te vinden in bed
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hoop tijd in de SCEn van mij zal je geen last hebben op de 6e, ik heb een stoma en een dependslip
![]()
Whahaha, nou ja zeg... zelfs de muren van dit hotel zijn niet meer veilig voor vandalenquote:
Gelukkig. Van mij heb je ook geen last, alleen misschien op zaterdag als ik van een wreed feest terug kom met m'n mattiesquote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een hoop tijd in de SCEn van mij zal je geen last hebben op de 6e, ik heb een stoma en een dependslip
![]()
heb je zijn voeten al gevoeld dan??quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ow? Dus je gaat niet bij M-en-A slapen?
Nou, ik heb hele warme voeten, hoor
Je hebt helemaal gelijk, sorry!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is de nacht van vrijdag op zaterdag. Niet van afgelopen nacht lieverd![]()
We weten haar te vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, nou ja zeg... zelfs de muren van dit hotel zijn niet meer veilig voor vandalen![]()
Maakt niet uit hoor. Kan de beste gebeuren zie je welquote:
En de kosten dan!! Wat zijn de kosten!!?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien is het handig om een centraal topic aan te maken, met slechts 1 posting, welke de kamerindeling bevat + wat uitleg waar dit allemaal op slaat. Topic op slot doen. En dat erbij geschreven wordt dat je naar Flugeltje moet mailen als je een kamer wil hebben.
Maar.
Willen we al die Newbees er wel bij hebben?
Strak plan... en het hotel is voor de echte die hard crew hier. Dus newbees moeten eerst een streng toelatingsexamen afleggen om voor een kamer in aanmerking te komenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien is het handig om een centraal topic aan te maken, met slechts 1 posting, welke de kamerindeling bevat + wat uitleg waar dit allemaal op slaat. Topic op slot doen. En dat erbij geschreven wordt dat je naar Flugeltje moet mailen als je een kamer wil hebben.
Maar.
Willen we al die Newbees er wel bij hebben?
Had ik al gemeld dat ik doof benquote:Op maandag 9 januari 2006 02:07 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig. Van mij heb je ook geen last, alleen misschien op zaterdag als ik van een wreed feest terug kom met m'n matties
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
In welk opzicht?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
en mijn voeten zijn zelfs verrassend op dit moment![]()
Heb je nog een vriendin op de Hogere Hotelschool?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
En de kosten dan!! Wat zijn de kosten!!?![]()
Perfecte combi!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat ik doof benEn ik kan alleen zien wat er naast me gebeurt, dit in verband met de stand van mijn ogen
![]()
Geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
MEDEDELING VOOR (ASPIRANT) HOTELGASTEN VAN HET HBB
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Dit om verwarring, overboekingen en ongewenste intimiteiten op de hotelkamers te voorkomen
EINDE MEDEDELING VOOR (ASPIRANT) HOTELGASTEN VAN HET HBB
![]()
Misschien heb je een intercom nodig naar mijn kamer?quote:
Nee ik ken daar iemand rememberquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog een vriendin op de Hogere Hotelschool?
Nee jij hebt een vriendin weet je nog?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heb je een intercom nodig naar mijn camer?met webcam?
ook voor in de douche enzo, want stel je valt flauw als je aan het douchen bent?
Helemaal top M-en-Aquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic.
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
Dit om verwarring, overboekingen en ongewenste intimiteiten op de hotelkamers te voorkomen
![]()
Fok de Roelsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Nee jij hebt een vriendin weet je nog?![]()
Pareltje is wel ineens erg stil inderdaadquote:
Mooi gedaan, prima oplossing zoquote:Op maandag 9 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Vanaf heden, maandag 9 november 2006, is door de nachtploeg besloten dat boekingen van een hotelkamer moeten gebeuren in het daarvoor speciaal aangemaakte topic.
Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten
![]()
Ja precies... en ze was al niet lekker... krijg Beertje de ja vuus nuquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pareltje is wel ineens erg stil inderdaad![]()
Woew Palm denkt aan me door de dag!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, ik kwam iets tegen vanmiddag waarvan ik dacht: past bij melke als avatar. Momentje.![]()
Truste lieverd en wat maak het uitquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
Alweer 160 posts over de 5000 heen inmiddels. Heb nu toch echt wel genoeg geluld voor vandaag
Welterusten allemaal en tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
Alweer 160 posts over de 5000 heen inmiddels. Heb nu toch echt wel genoeg geluld voor vandaag
![]()
Truste snappie, slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ja ik inmiddels ookquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... en ze was al niet lekker... krijg Beertje de ja vuus nu![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Welterusten.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
In tegenstelling tot jou heb ik geen last van ongewenst geheugenverliesquote:
Nee, jij hebt je Palm. Zo kan ik het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik geen last van ongewenst geheugenverlies![]()
Welterusten FB.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik ga er ook maar eens induiken.... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Byebye, slaap lekker, droom mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
- We kunnen toch ook gewoon vrienden zijn?quote:
Ziet er lief uitquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Het meisje met die rode hoed...... zittend op een terras in hartje Parijs....
Mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Dat moet je al helemaal niet tegen haar zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- We kunnen toch ook gewoon vrienden zijn?
- Je bent als een zusje voor me!
- Je bent mijn maatje!
- Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij....
![]()
Tegen haar?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat moet je al helemaal niet tegen haar zeggen![]()
Mooi!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:
zo.. Avatar maar weer teruggezetDit past toch beter bij me
Trustequote:Op maandag 9 januari 2006 02:22 schreef A-en-M het volgende:
ik ga ff mijn warme voetjes laten voelen aan mijn mannetje.... truste
Alleen is het Renoir, en niet Monet!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sur la terrace van Monet
Godver, je hebt gelijk. Ik was in de war met de waterleliesquote:
Toch ben ik benieuwd naar het verhaal daarachter. Jammer dat ik daar niet ben achtergekomen in deze kerstvakantie, want ik weet niet hoe vaak ik hier nog kom als het normale ritme weer begint.quote:
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, als avatar is het niks, denk ik![]()
[afbeelding]
Waarachter?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar het verhaal daarachter. Jammer dat ik daar niet ben achtergekomen in deze kerstvakantie, want ik weet niet hoe vaak ik hier nog kom als het normale ritme weer begint.
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, als avatar is het niks, denk ik![]()
[afbeelding]
Dies wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet een portretshot croppen van het meisje met de rode hoed. Dan pas zie je goed haar dromerige blik....
Tuurlijk, voor jou welquote:Op maandag 9 januari 2006 02:34 schreef Yolande het volgende:
goedemorgen allemaal, is de bar nog open, ik heb trek in een pilsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |