Ik kan helaas niet internetten als ik aan het werk ben 's nachtsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:57 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Kijk dan zit ik hier goed, ik ben nu namelijk ook aan het werk!!!!!![]()
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:02 schreef melke het volgende:
Doka ga jij nou mee naar de Mc en Pathe? Morwen heb je ook zin?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik jou toch niet mee johJij bent daar te ouderwets voor en de gedachten alleen al laat je flippen
![]()
Doka ga jij nou mee naar de Mc en Pathe? Morwen heb je ook zin?![]()
![]()
Dan kom je me daar maar op halenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennen
Waarom dan? Jij gaat niet meer rememberquote:Op maandag 9 januari 2006 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je je MSN dan gauw eens even mailen?![]()
*luistert aan de deur voor eventuele ongeregeldhedenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik wil eerst op bezoek komen op je hotelkamer om je beter te leren kennen
Ik zat even op de link van doka te klikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is iedereen opeens?
Tijd om naar bed te gaan vermoed ik
Aanbod staatquote:
Paar uurtjes geduld.. komt goedquote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
* yolande meldt zich aan om Doka een plezier te doen
wil ik even een beetje rondkijken word mijn naam niet geaccepteerd. (niet bekend)![]()
Oe! DM!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat even op de link van doka te klikken![]()
luistert meequote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
*luistert aan de deur voor eventuele ongeregeldheden![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat even op de link van doka te klikken![]()
Jij was toch doof?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bipsquote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kelder
Bluezz
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
013 - Regenworm & Lieske
017- Demins
018 - Bengeltje
023 - Manu82
041- White_Pearl [Sjet met stretcher]
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
117 - Bruce117
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
222 - doka
239 - Tanna
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 - Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
650 - Stereotomy
666 - Morwen
699 - Melke
Penthouse
1001- Henk en Yolande
1002-Odie22
The Royal Penthouse
Flugeltje
Gelieve zelf een kamer te claimen en de opmaak mee te nemen.Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
[afbeelding]
Haha aanbod staat. Hee meisje, hier heb je mn telefoonnummer. Ja maar jongen, wat moet ik daarmee. Nou baby, het aanbod staatquote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanbod staat
En nu ga ik echt naar bed, want morgen begint het lange proces richting afstuderen weer....
Slaap lekker allemaal!!
Byebye, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aanbod staat
En nu ga ik echt naar bed, want morgen begint het lange proces richting afstuderen weer....
Slaap lekker allemaal!!
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gastquote:Op maandag 9 januari 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet internetten als ik aan het werk ben 's nachtswees welkom en je kunt nachtportier worden
![]()
![]()
De 6de verdieping is de naughty verdieping!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:13 schreef doka het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bips![]()
Ik voel de trillingenquote:
Welk kamernummer?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:15 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gast
More, more, morwenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:13 schreef doka het volgende:
[..]
* doka neemt een binnenweggetje en geeft Morwen een tik op de bips![]()
Trillingen, daar weet jij alles vanaf hequote:Op maandag 9 januari 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel de trillingen![]()
*draaikont zich er wel uit![]()
Hoi Sjet,quote:
Helaas, ik moet weer terug naar melke. Damn, wat is het vermoeiend om 2 banen tegelijk te hebben...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, dus weinig geduld.![]()
![]()
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenquote:
Champagne is teveel hikquote:Op maandag 9 januari 2006 03:15 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik bedien niet, ben een gast
Whello Yolande en Henkquote:Op maandag 9 januari 2006 03:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet,er zijn toch genoeg kamers vrij dacht ik als je een kamer voor jezelf alleen wilt.?
![]()
Kom anders ook gezellig bij mij logeren?!quote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenAlhoewel, ik sta met Yolande nu nog even te dringen bij een deur
![]()
Je moet wat heh, als gehoorgehandicapte (ik zei Cap, dadelijk komt iedereen uit zijn kamer hollen om te cappen, om het even watquote:Op maandag 9 januari 2006 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Trillingen, daar weet jij alles vanaf he![]()
![]()
Erg he als je zo nieuwsgierig bent zoals wij.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, sjet, is ook gezellig hoor, ik lig helemaal alleenAlhoewel, ik sta met Yolande nu nog even te dringen bij een deur
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kom anders ook gezellig bij ons logeren?!![]()
Misschien kan ik gewoon 'kamer-hoppen'? Slaap ik gewoon een nachtje bij de leukste mensen hier op het forumquote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk een oude avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 03:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo terug Melke en TeamleadJe hebt een nieuwe avatar
![]()
Dat kan ik rustig doen, ik hoor al die mannen toch niet in en uit lopenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Kom anders ook gezellig bij mij logeren?!![]()
Dan blijven er niet veel meer over hequote:Op maandag 9 januari 2006 03:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien kan ik gewoon 'kamer-hoppen'? Slaap ik gewoon een nachtje bij de leukste mensen hier op het forum![]()
![]()
Hallo, ja je weet nooit wat er voorvalt in de 2 maanden dat HBB duurt natuurlijk en dan is het wel lekker als je een eigen kamer hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Whello Yolande en Henk![]()
Ik dacht dat het vol zat... ik was al helemaal treurig dat er geen kamertje voor me tussen stond... Zal 's kijken welke nog over is dan... maar misschien blijf ik ook wel gezellie bij Pearlie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |