quote:Op zondag 8 januari 2006 20:41 schreef tech het volgende:
[..]
Winterberg is leuk voor het korte-termijn wintersportplezier dat net iets verder gaat dan een ski-hal.... Maar ik zou er geen twee weken voor wintersport willen doorbrengen...
doe eens wat fokkers photoshoppenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
ik heb zin om te photoshoppen maar ik weet niks.
Nah, ik heb meer zin om avatars of sigs of zoiets te maken.quote:
ik ben mijn avatar beu, dus als je iets leuks weet ?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, ik heb meer zin om avatars of sigs of zoiets te maken.
Slaap ze, stoere bouwvakker!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
ik ga slapen, morgen weer vroeg daglaterssss
metsel dat huisje van me maar eens snel afquote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
Waarom moet je er weer 1 of andere gaytopic van maken door zo;n plaatje te plaatsen....quote:
wat ruist er door het struikgewasquote:
Sweet Dreams Burnerquote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
ik zal het doorgevenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef creno het volgende:
[..]
metsel dat huisje van me maar eens snel afik wil er in maart wel in kunnen
nee hoor kast zit al vol met rotzooi daar pas ik niet meer bijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
Hmmm, niemand te bekennen. Waar zijn alle homo's? Terug in de kast?![]()
Zeg J-D had je zaterdag nog last gehad van hoofdpijn ?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik hoop het
d'r zijn volgens geruchten al mensen die je msn willen....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
Goedzo Wizje.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als we toch al bezig zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Verdoriequote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zijn volgens geruchten al mensen die je msn willen....
Ga ik te ver als ik verzoek om full frontal male nudityquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als we toch al bezig zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
die willen bepaalde personen jouw best wel via b.v. MSN bezorgenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga ik te ver als ik verzoek om full frontal male nudity
Rome kijken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?quote:
Hij is a-symmetrischquote:
so?quote:
Nee, jij zit lekker in elkaar wil je zeggen.quote:
Ik zit te wachten tot ze het op z'n grieks gaan doen. Maar het wachten is niet onaangenaam, al snap ik er weinig van. Net was een soldaat aan een andere soldaat aan het uitleggen dat zijn vrouw een clitoris had. Die andere soldaat heel verontwaardigd "Hoe weet je dat van MIJN! vrouw??"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?
Vind ik jammer, verder is ie wel mooi namelijkquote:
Ik vond het wel een mooie spektakel seriequote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?
historisch hysterisch dus !quote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ze het op z'n grieks gaan doen. Maar het wachten is niet onaangenaam, al snap ik er weinig van. Net was een soldaat aan een andere soldaat aan het uitleggen dat zijn vrouw een clitoris had. Die andere soldaat heel verontwaardigd "Hoe weet je dat van MIJN! vrouw??"
Nee nooitquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg J-D had je zaterdag nog last gehad van hoofdpijn ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind ik jammer, verder is ie wel mooi namelijk
Verdoriequote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die willen bepaalde personen jouw best wel via b.v. MSN bezorgen
en nee ik heb ze hier niet voorhanden![]()
ik vond het al lang duren...quote:
Wit is viesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
"Reikt J-D nu een glaasje witte wijn aan"
dan moeten ze maar wat actie ondernemen en teruglezenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieAch, zoveel kan ik er niet mee zitten, ik vind hem maar een excuus-Latino, ik blijf gaan voor Ricky's en Thomassen
![]()
(Respectievelijk Ferrar en Lourenco, dit voor de mensen die mijn ode aan bottoms gisterennacht hebben gemist)
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoo..wwer iemand hooked gekregen aan Veronica Mars
Het idee alleen alquote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit goede witte geproefd![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Just-Dennis het volgende:
Als ik toch is FA was dan wist ik het wel![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Thaise toyboy, ook wel leuk op zn tijd![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik mooi ben.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jouw linkertepel is symmetrisch met je rechter wil je zeggen
Je kan ook te moeilijk doen
Forum Adminquote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef creno het volgende:
[..]FA- douche ? FA- badschuim ? FA-shampoo ?
wat voor FA wil je zijn ?
Dan ook niet zeuren over kleinigheden.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik mooi ben.
Zou hij dan ook het FA meisje uit de commercial willen zijn ?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef creno het volgende:
[..]FA- douche ? FA- badschuim ? FA-shampoo ?
wat voor FA wil je zijn ?
Ik had het ook over zijn heupen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
Hij staat toch schuin met z'n schouders? Dat is geen scheve tepel hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nog maar een aflevering van Veronica Mars om te kijken
Ik moet ze alweer bijna opnieuw kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nog maar een aflevering van Veronica Mars om te kijken
hahai?quote:
Wrom?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet ze alweer bijna opnieuw kijken.
28 januari pas een nieuwe toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet ze alweer bijna opnieuw kijken.
Omdat het ondertussen alweer zo lang geleden is en er nog steeds geen nieuwe aflevering is.quote:
Hebbert,quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Maar goed
dan ging ik flink met bans strooien
18 januari is de volgende weer.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
28 januari pas een nieuwe toch?
En ik ben dus niet de enige malloot die s1 ook nog steeds op zn HD heeft staan?
Neemt u aanstoot aan alle plaatjes van schaars geklede mannen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Maar goed
dan ging ik flink met bans strooien
Oooo, okquote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat het ondertussen alweer zo lang geleden is en er nog steeds geen nieuwe aflevering is..
Een heel forum.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebbert,
je wil gewoon een heel topic voor jezelf jij![]()
mm tv.com zegt 25e pasquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oooo, okIk bedenk me net dat ik een alternatief einde van 2x09 heb, die ik nog niet gezien heb
Nee, je bent niet de enige.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
28 januari pas een nieuwe toch?
En ik ben dus niet de enige malloot die s1 ook nog steeds op zn HD heeft staan?
Met al z'n vriendjes.quote:
Nee wel aan de posters er vanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neemt u aanstoot aan alle plaatjes van schaars geklede mannen?![]()
ligt eraan wat je verstaat onder 'in de buurt'quote:
Toevallig zijn de posters van die plaatjes allemaal homo, je hebt dus iets tegen homo's?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Je weet ook niet wat er gebeurt?
Das lekker dan, vorige week donderdag stond daar 18 januari. Het alternatieve einde van 2x09 is wel heel anders inderdaad...quote:
Tegen sommige postersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toevallig zijn de posters van die plaatjes allemaal homo, je hebt dus iets tegen homo's?![]()
Ja, uiteindelijk ligt in Nederland alles in "de buurt"...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ligt eraan wat je verstaat onder 'in de buurt'.
Nee, dat mag één iemand komen doen hierquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan noemen we het geen meet, maar geitenknuffelsessie![]()
TVGUIDE.COM:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das lekker dan, vorige week donderdag stond daar 18 januari. Het alternatieve einde van 2x09 is wel heel anders inderdaad...
+quote:February 1, 2006: Rashard and Wallace Go to White Castle
January 25, 2006: Donut Run
Ik goa doar uptreeje vullegende weujkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar een klein beetje in de buurt, hoezo?
Hij heeft niks tegen homo's, zolang ze maar niet laten blijken dat ze homo zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toevallig zijn de posters van die plaatjes allemaal homo, je hebt dus iets tegen homo's?![]()
thx man!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee, dat mag één iemand komen doen hier![]()
Daar heb ik een hallufbroer achtig iets.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar Hoorn ligt![]()
Yeah!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef creno het volgende:
live on stage : Waxxer !!!
Enkhuizenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar Hoorn ligt![]()
Zijn er nog kaarten?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik goa doar uptreeje vullegende weujk
Waxje goes Lama?!quote:
In West-Frieslandquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar heb ik een hallufbroer achtig iets..
Tegen West-Friesland aan toch?
Hij heeft niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan zn kont zittenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft niks tegen homo's, zolang ze maar niet laten blijken dat ze homo zijn.
Nou, dan zoek ik wel alle geitenboerderijen af in de omgevingquote:
vertel maar wat er te zien is, voor ik naar boven ben gerend en mijn moeder EN mijn zus heb overtuigd dat ik even op nederland 2 moet kijken, is het waarschijnlijk al voorbij.quote:
Ik heb dus geen opelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan zoek ik wel alle geitenboerderijen af in de omgeving![]()
álle boerderijen met een Opel voor de deur![]()
Ja ik weet wel dat je dingest enzo maar wat je daar precies doet..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef BB_Koning het volgende:
Ok, alvorens een douche te nemen ga ik even trainenVoorts wil ik een gespreksonderwerp voorstellen: het epileren van wenkbrauwen
Ik heb het dan over wenkbrauwen zoals die van Joey Lawrence (nooit van gehoord? ---> www.google.com). Toedels
![]()
Ik zie Waxje er niet tussen staanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://www.parkhoorn.nl/home.asp?HasFlash=true
Tis gewoon 1 grote leugenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie Waxje er niet tussen staan.
Holy crap!quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef tech het volgende:
[..]
Portugezen vind ik beter te hebben dan onze Ver-Oosterse medemens
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef creno het volgende:toch even naar boven gerend, en wat denk je, moeder EN zus zitten de Lama's te kijken op nederland 2
Doet alles het weer dan? Niet meer offline?quote:
Have funquote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
Stigmata is begonnen.
Mijn stiefbroer heet ook Miguel. Maar dat is geen Portugees.quote:
Dan is de mijne vast leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn stiefbroer heet ook Miguel. Maar dat is geen Portugees.
Ja, maar het is een Surinamer.quote:
Haaj lieve afrodiete met mooie tiete!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
haai
Ligt er aan af ie lief tegen mij doet.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l als ik je vlam met rust laat doe jij dan weer lief tegen CDP?
Oh, jij anarchistische complottheoriehoer!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
D66 gaat niet akoord met het compromisvoorstel mbt afganistan, het zou dus zo maar kunnen dat dit kabinet daarop valt, zou dat nou niet fijn zijn![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan af ie lief tegen mij doet.
Ik vind hem de laatste tijd maar enorm kribbig en chagrijnig tegen mij
dat mag je best wat minder tactvol zeggen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
TheaterMaMa, wat zag je er vroeger anders uit.
Mag hij dat niet dan? Hij is je bitch toch niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer lief te doen, maar je bent er nooit of je bent bezig met kwijlen op andere gozers![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer lief te doen, maar je bent er nooit of je bent bezig met kwijlen op andere gozers![]()
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1136700046056.html?source=rssquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh, jij anarchistische complottheoriehoer!
da's dan 10 maanden te laatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
D66 gaat niet akoord met het compromisvoorstel mbt afganistan, het zou dus zo maar kunnen dat dit kabinet daarop valt, zou dat nou niet fijn zijn![]()
Nee, gewoon anders enzo. Je hoofd.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat mag je best wat minder tactvol zeggen hoor
toen was ik slanker bedoel je?
waar zie je dat want ik heb mijn fotoboek nog steeds niet goed gekregenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
TheaterMaMa, wat zag je er vroeger anders uit.
Kga me ff reggenquote:
http://fotoboek.fok.nl/TheaterMaMaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zie je dat want ik heb mijn fotoboek nog steeds niet goed gekregen
tja als je dikker wordt wordt je hoofd ook ronderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, gewoon anders enzo. Je hoofd.
Nee je reageert ook minderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]wat een onzin!
Ik heb ook 1 avond sjans zeg!
Mag ik eens een keer!
En ik ben er wel vaak
ja ok, dit weekend wat minder
O nou dan zal ik je wel ff op MSN mededelen dan wat er gebeurd is hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee je reageert ook minder
En tuurlijk mag je wel kwijlen op anderen..als je t maar deelt
Dat is waar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als je dikker wordt wordt je hoofd ook ronder
Hoezee!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nou dan zal ik je wel ff op MSN mededelen dan wat er gebeurd is hoor.
Nou dan. Ik denk ik ga niet steeds op je MSN melde op wie ik nu weer gekwijld hebquote:
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter nietquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter niet
Dr McDreamy bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee je reageert ook minder
En tuurlijk mag je wel kwijlen op anderen..als je t maar deelt
zelfs dieselbroeken vergaanquote:
Begin jij nou ook weer!quote:
Beauty fades, dumb is forever.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter niet
Is het niet CEMETERY?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Cairon het volgende:
vernaggelde kutzooi de verbinding is kut.
Creno begraafplaats in het engels is Cemetary
Nee dankje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu je dat dan weet, wil je mijn sexslaaf zijn?
Dat trek (whehehequote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin jij nou ook weer!
Moet ik ht nog 1x uitleggen?!
Paul, Miguel en Dr Dreamy zijn van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik ben niet bezitterig!!!!
Niksquote:
Ik trek alles!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat trek (whehehe) je helemaal niet!
.
Opschepper!
Ik ben geen Diesel-bacoboy hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niksmaar ik weet ff geen ander merk waar jij dan zogenaamd op geilt.
je hebt wel goede manieren knulquote:
Dankuwel, meneer. ^^.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt wel goede manieren knul
*van stoel val*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben geen Diesel-bacoboy hoor.![]()
Uhm, ja volgens mij wel, Ff zoeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l hebben we een foto van mijn bruid online?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l? Sta luuk eens aan mij af...
Hij is toch Dolce en Gabana adeptquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niksmaar ik weet ff geen ander merk waar jij dan zogenaamd op geilt.
Maar dat is begrijpelijk!quote:
Jij vindt sommige mannen 'out-of-your-league'?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dat is begrijpelijk!
Gelukkig heb ik een spamfilter als t gaat om out-of-my-league mannen
Toch niet deze Luuk he ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Genoegquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij vindt sommige mannen 'out-of-your-league'?![]()
Pardon!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Pff...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin jij nou ook weer!
Moet ik ht nog 1x uitleggen?!
Paul, Miguel en Dr Dreamy zijn van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik ben niet bezitterig!!!!
ja nu wil je wel dat dacht ik welquote:
Ik denk dat je het mis hebt!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pardon!!!
dat kan hij helemaal niet
Lucas is mijn bloedbruid
3 jaar geleden al aan mij uitgehuwelijkt
je dacht toch niet dat ik anders zoveel aangekomen zou zijn als ik niet verzekekerd zou zijn van een bruid?
kan die mooi bruidsjonkertje spelenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil je wel dat dacht ik wel
maar als je braaf bent mag je er MISSCHIEN een keer naast liggen
Mja zoietsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
etceteraaaa, etceteraaa.....
ja halloo dan!Qquote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Paarse krokodil.. hij staat daaaar!! *spring*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Q en Q?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja halloo dan!Q
Waarom staat er nog steeds niets over je twijfels over je nieuwe huiske op je blog???
Goed zoooquote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Q en Q?
(dat is voor mijn tijd hoor)
Nou, er zijn geen twijfels meer
Maaaarrrr inderdaad, ik schrijf het even van me af, dan kalmeer ik weer!
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwequote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp.. Je huis.
Je schutting.
Ik ben verliefd. ^^
Mja.. hallo!! Je weet dat er mensen gaan sneuvelen als je naar oorlogsgebied gaat. Ik vind dat zulk onzin gezeur. "stel dat er van onze mannen een aantal sneuvelen". Ja, stuur ze dan niet! Jezus..!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mensen zijn niet blij als Nederland niet naar Afganisthan gaat
ik ken mensen in extremistische kringen die me dan met enge fundamentalistische uitspraken bestoken als ik zeg dat als we gaan we een terroristische aanslag afroepen op onszelf
"ook onschuldige zullen sterven maar dat is het lot van orde"
Ohw hoi.. morgen neuken?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp.. Je huis.
Je schutting.
Ik ben verliefd. ^^
Dannnn mag u even een Alterrrrrnatevergeetformulier halen bij de infooooobalie en deze invullennnnn.... mijnheer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Paarse krokodil.. hij staat daaaar!! *spring*
Dat mag nu nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwe
Je herkent dat gedrag?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwe
Been there, done that...quote:
Wij hebben alleen klachtenformulieren..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dannnn mag u even een Alterrrrrnatevergeetformulier halen bij de infooooobalie en deze invullennnnn.... mijnheer.
En als je 15 bent stop je ermeequote:
Achquote:
je hoopt dat ik het mis hebquote:
Infantiel for life.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En als je 15 bent stop je ermee?
Wanneer kun je?quote:
as. zondag?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
*pakt agenda*
Joh..ik weet niet eens waar ik morgenavond slaap..quote:
witte gai wel wa da kosquote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van.. zoiets lekkers is alleen voor mij bestemd
's goedquote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joh..ik weet niet eens waar ik morgenavond slaap..
Maar ik zou als alle omstandigheden goedlopen zaterdagnacht een lift naar Rotjeknor kunnen krijgen en daar overnachten..kom ik zondag wel naar jouw casa toe ok?
Ik ga mn avontuurtjes niet delen..en al zeker niet met jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
Mag hij je dan neuken op de houten salontafel met die houten dingetjes waar je je glazen opzet met roosjes d'r op?
Als je m moet kopen is da sowieso al een slecht tekenquote:
'die ander'?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga mn avontuurtjes niet delen..en al zeker niet met jou
Je bent al net zo erg als die ander hier
ach je doet steeds meer water bij de wijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je m moet kopen is da sowieso al een slecht teken![]()
zo laat nog!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*pakt de lasagna superieur van de AH erbij*
Jouw leven is ook geen fijne voorstelling de laatste tijd he?quote:
Schat ik heb nu helemaal GEEN vet!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo laat nog!
dat verteer je allemaal niet meer
komt er allemaal als vet aan
nu valt dat nog nauwelijks op maar na je 25ste
voor je het weet heb je cup b
en was het eng?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
IK HEB MET MIKE GEBELD!!!!!!!!!!
het zou inderdaad een stuk beter kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jouw leven is ook geen fijne voorstelling de laatste tijd he?
*puppy-oogjes* Mag ik wat geld?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben slecht
ik klaag altijd dat mensen dingen van mij gedaan krijgen die eigenlijk niet wil, maar als ze me dan een lieve blik geven kan ik sommige mensen niet weigeren.
Maar weet je ik doe het zelf ook merk ik
en?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's nie zo fijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zou inderdaad een stuk beter kunnen
maar dat is allemaal prive
nou heb ik slechts buikpijn en heb ik ook een zondagavonddip
idd, CDP heet geen vet, die mag van mij nog wel 3 bakken opeten.. tot ie op goed gewicht isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo laat nog!
dat verteer je allemaal niet meer
komt er allemaal als vet aan
nu valt dat nog nauwelijks op maar na je 25ste
voor je het weet heb je cup b
hoeveel heb je nodig?quote:
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getyptquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het eng?
ben je nu wel een beetje trots op je zelf
zo van dat heb ik toch maar mooi gefixt?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Dit is al bak #2 vandaag + 3 kaneelbroodjes + 4 broodjes + 2 chocolaatjes + 3 bakken thee + 1 glas cola + saladequote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd, CDP heet geen vet, die mag van mij nog wel 3 bakken opeten.. tot ie op goed gewicht is![]()
Zun Furby was spraakzamer... daar kwam het wel op neer!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getypt
Ik zei: DOEI MIKE.
toen ik zo oud was als jij was ik ook mager hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schat ik heb nu helemaal GEEN vet!
ach het is in elk geval een beginquote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getypt
Ik zei: DOEI MIKE.
Ik heb vandaag een bakje yoghurt, , drie glazen water, twee appels, een kleine pizza en een kopje thee met zoetjes gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al bak #2 vandaag + 3 kaneelbroodjes + 4 broodjes + 2 chocolaatjes + 3 bakken thee + 1 glas cola + salade
er hangt liefde in de luchtquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zun Furby was spraakzamer... daar kwam het wel op neer!
Ik hoorde net dat je een schoonmaakstertje was, dus laat maar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toen ik zo oud was als jij was ik ook mager hoor
20 (!!) minuten naar toegewerkt! Naar: 'doei Mike'... Ik denk dat ik er verstandig aan doe gewoon nog net te doen alsof ik nog nooit met Amg3l heb gebeld!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach het is in elk geval een begin
maar nu moet je wel doorzetten naar next level hoor
zie het maar net als WoW'en![]()
ow je van Ang3lquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat je een schoonmaakstertje was, dus laat maar.
Zeg! Dat is MIJN geld ja!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoeveel heb je nodig?
waar zal ik het op storten?
Wel goed, niet genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je van Ang3l
nee dat doe ik omdat ze zichzelf anders vervuilen
ik ben een kunstenaar, doet het altijd goed op feestjes
maar is mijn geld niet goed genoeg dan?
Nou echt niet dusquote:
onzin jullie lopen achter met betalenquote:
Nietes!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin jullie lopen achter met betalen
mijn geld heb ik eerlijk verdient
daar heb ik voor gewerkt
deze keer wel...
Yup!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
HmRS
Homo's met rare stofwisseling dan? daar hoor ik ook bij![]()
Ja ik begin het ook te merkenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wacht maar jongens, op en dag zit het er en dan krijg je het niet meer weg
kan je dat dan nog niet online bestellenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Heb je dan echt zo'n kutstem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Wat kan zo'n Furby dan eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Parleur is een stomme naamquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het is PARLEUR!! Godsamme... waarom kan iedereen hier bij zun nick genoemd worden behalve ik??
dat sloeg op het aankomende vet bij CDPquote:
Ik bedoeld eook dat ik het begin te merken dat vet eerder aanzet boven de 25quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat sloeg op het aankomende vet bij CDP
niet op arbeidsvoorwaarden dat ligt namenlijk niet aan jou
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!quote:
NIETquote:
Heeeeeeeee....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIETEen adrenaline opwekkende stem en een zachte G
En actief enzo zodat de grootste luilak nog gaat stuiteren!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |