Ik denk dat je het mis hebt!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pardon!!!
dat kan hij helemaal niet
Lucas is mijn bloedbruid
3 jaar geleden al aan mij uitgehuwelijkt
je dacht toch niet dat ik anders zoveel aangekomen zou zijn als ik niet verzekekerd zou zijn van een bruid?
kan die mooi bruidsjonkertje spelenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu wil je wel dat dacht ik wel
maar als je braaf bent mag je er MISSCHIEN een keer naast liggen
Mja zoietsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
etceteraaaa, etceteraaa.....
ja halloo dan!Qquote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Paarse krokodil.. hij staat daaaar!! *spring*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Q en Q?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja halloo dan!Q
Waarom staat er nog steeds niets over je twijfels over je nieuwe huiske op je blog???
Goed zoooquote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Q en Q?
(dat is voor mijn tijd hoor)
Nou, er zijn geen twijfels meer
Maaaarrrr inderdaad, ik schrijf het even van me af, dan kalmeer ik weer!
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwequote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp.. Je huis.
Je schutting.
Ik ben verliefd. ^^
Mja.. hallo!! Je weet dat er mensen gaan sneuvelen als je naar oorlogsgebied gaat. Ik vind dat zulk onzin gezeur. "stel dat er van onze mannen een aantal sneuvelen". Ja, stuur ze dan niet! Jezus..!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mensen zijn niet blij als Nederland niet naar Afganisthan gaat
ik ken mensen in extremistische kringen die me dan met enge fundamentalistische uitspraken bestoken als ik zeg dat als we gaan we een terroristische aanslag afroepen op onszelf
"ook onschuldige zullen sterven maar dat is het lot van orde"
Ohw hoi.. morgen neuken?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp.. Je huis.
Je schutting.
Ik ben verliefd. ^^
Dannnn mag u even een Alterrrrrnatevergeetformulier halen bij de infooooobalie en deze invullennnnn.... mijnheer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Paarse krokodil.. hij staat daaaar!! *spring*
Dat mag nu nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwe
Je herkent dat gedrag?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en morgen is t weer over en dan is er een nieuwe
Been there, done that...quote:
Wij hebben alleen klachtenformulieren..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dannnn mag u even een Alterrrrrnatevergeetformulier halen bij de infooooobalie en deze invullennnnn.... mijnheer.
En als je 15 bent stop je ermeequote:
Achquote:
je hoopt dat ik het mis hebquote:
Infantiel for life.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En als je 15 bent stop je ermee?
Wanneer kun je?quote:
as. zondag?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer kun je?
*pakt agenda*
Joh..ik weet niet eens waar ik morgenavond slaap..quote:
witte gai wel wa da kosquote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van.. zoiets lekkers is alleen voor mij bestemd
's goedquote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joh..ik weet niet eens waar ik morgenavond slaap..
Maar ik zou als alle omstandigheden goedlopen zaterdagnacht een lift naar Rotjeknor kunnen krijgen en daar overnachten..kom ik zondag wel naar jouw casa toe ok?
Ik ga mn avontuurtjes niet delen..en al zeker niet met jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef TehRockstar het volgende:
Mag hij je dan neuken op de houten salontafel met die houten dingetjes waar je je glazen opzet met roosjes d'r op?
Als je m moet kopen is da sowieso al een slecht tekenquote:
'die ander'?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga mn avontuurtjes niet delen..en al zeker niet met jou
Je bent al net zo erg als die ander hier
ach je doet steeds meer water bij de wijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je m moet kopen is da sowieso al een slecht teken![]()
zo laat nog!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*pakt de lasagna superieur van de AH erbij*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |