Mag hij dat niet dan? Hij is je bitch toch niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer lief te doen, maar je bent er nooit of je bent bezig met kwijlen op andere gozers![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer lief te doen, maar je bent er nooit of je bent bezig met kwijlen op andere gozers![]()
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1136700046056.html?source=rssquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh, jij anarchistische complottheoriehoer!
da's dan 10 maanden te laatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
D66 gaat niet akoord met het compromisvoorstel mbt afganistan, het zou dus zo maar kunnen dat dit kabinet daarop valt, zou dat nou niet fijn zijn![]()
Nee, gewoon anders enzo. Je hoofd.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat mag je best wat minder tactvol zeggen hoor
toen was ik slanker bedoel je?
waar zie je dat want ik heb mijn fotoboek nog steeds niet goed gekregenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef TehRockstar het volgende:
TheaterMaMa, wat zag je er vroeger anders uit.
Kga me ff reggenquote:
http://fotoboek.fok.nl/TheaterMaMaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zie je dat want ik heb mijn fotoboek nog steeds niet goed gekregen
tja als je dikker wordt wordt je hoofd ook ronderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, gewoon anders enzo. Je hoofd.
Nee je reageert ook minderquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]wat een onzin!
Ik heb ook 1 avond sjans zeg!
Mag ik eens een keer!
En ik ben er wel vaak
ja ok, dit weekend wat minder
O nou dan zal ik je wel ff op MSN mededelen dan wat er gebeurd is hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee je reageert ook minder
En tuurlijk mag je wel kwijlen op anderen..als je t maar deelt
Dat is waar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als je dikker wordt wordt je hoofd ook ronder
Hoezee!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nou dan zal ik je wel ff op MSN mededelen dan wat er gebeurd is hoor.
Nou dan. Ik denk ik ga niet steeds op je MSN melde op wie ik nu weer gekwijld hebquote:
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter nietquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter niet
Dr McDreamy bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee je reageert ook minder
En tuurlijk mag je wel kwijlen op anderen..als je t maar deelt
zelfs dieselbroeken vergaanquote:
Begin jij nou ook weer!quote:
Beauty fades, dumb is forever.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja knul dan kun je nog zo veel geld hebben, schoonheid vergaat, karakter niet
Is het niet CEMETERY?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Cairon het volgende:
vernaggelde kutzooi de verbinding is kut.
Creno begraafplaats in het engels is Cemetary
Nee dankje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu je dat dan weet, wil je mijn sexslaaf zijn?
Dat trek (whehehequote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin jij nou ook weer!
Moet ik ht nog 1x uitleggen?!
Paul, Miguel en Dr Dreamy zijn van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik ben niet bezitterig!!!!
Niksquote:
Ik trek alles!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat trek (whehehe) je helemaal niet!
.
Opschepper!
Ik ben geen Diesel-bacoboy hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niksmaar ik weet ff geen ander merk waar jij dan zogenaamd op geilt.
je hebt wel goede manieren knulquote:
Dankuwel, meneer. ^^.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt wel goede manieren knul
*van stoel val*quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben geen Diesel-bacoboy hoor.![]()
Uhm, ja volgens mij wel, Ff zoeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l hebben we een foto van mijn bruid online?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l? Sta luuk eens aan mij af...
Hij is toch Dolce en Gabana adeptquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niksmaar ik weet ff geen ander merk waar jij dan zogenaamd op geilt.
Maar dat is begrijpelijk!quote:
Jij vindt sommige mannen 'out-of-your-league'?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dat is begrijpelijk!
Gelukkig heb ik een spamfilter als t gaat om out-of-my-league mannen
Toch niet deze Luuk he ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Genoegquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij vindt sommige mannen 'out-of-your-league'?![]()
Pardon!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Pff...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begin jij nou ook weer!
Moet ik ht nog 1x uitleggen?!
Paul, Miguel en Dr Dreamy zijn van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik ben niet bezitterig!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |