Kijk morrrgen weerrrr naarrrr Big Voorrrzitterrrquote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef Weemz het volgende:
Hmmz... Vanavond bestuursverkiezingen bij de verening... Zou ik dan eindelijk voorzitter worden? Maar nog belangrijker: zou er dan eindelijk (na 4 jaar!) een vrijwillige secretaris komen?
Tilda gister nog gezien als Gabrielquote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil het lesbisch geadopteerde kind van Tilda Swinton en Patricia Arquette zijn.
Heb ik op DVD.. Gabriel Byrne is cool. Ga denk ik wel kijken.quote:
Me 2.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik op DVD.. Gabriel Byrne is cool. Ga denk ik wel kijken.
Ik zal es kijken of ik het verhaal nu wel kan volgenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me 2.
Er mooie film (boodschap spreekt me aan)
Was met de moeder van een vriendin van me gegaan en die is nogal wat zweverig (psycholoog, aantal boeken op hara naam staan over dit soort dingen) en die zat enoooorm te huilen na afloop
Samenvatting:quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik het verhaal nu wel kan volgen
Gaaf. Laatste keer dat ik keek had ik een beetje moeite met volgen. Kerk + doofpot verhalen vind ik altijd wel tofquote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samenvatting:
Het gaat over het verloren (of weggemoffelde) Gospel van St Thomas:
"The Kingdom of God is inside/within you (and all about you), not in buildings/mansions of wood and stone. (When I am gone) Split a piece of wood and I am there, lift the/a stone and you will find me."
Kijk, zoiets vindt de kerk natuurlijk niet fijn. Feitelijk wordt hier gezegd dat God overal is en dat je allemala op je eigen manier kan geloven, dat daar niet zo'n berg stenen voor nodig is genaamd "de kerk". Dus de kerk wil dat niet aan het licht brengen.
En als dan ook nog eens een ONgelovige de stigmata krijgt... oei oei oei. DOOFPOT!
En verder zeggen de verloren gospels:quote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf. Laatste keer dat ik keek had ik een beetje moeite met volgen. Kerk + doofpot verhalen vind ik altijd wel tof
Wacht, ik heb over een half uur nog wat gyros over!quote:
jezus, wil je ze dood hebben?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, ik heb over een half uur nog wat gyros over!
ow... ze eten alleen sla?quote:
Nee geitenvoerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ow... ze eten alleen sla?
Zijn ze aan de lijn?
Wat zit er dan in geitenvoer?!quote:
nou en!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit er dan in geitenvoer?!
Mijn konijn eet trouwens ook geen sla, maar korrels.
Van sla gata ie aan de race
Ik merk 't.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou en!![]()
Man wat ben ik chagerijnig sinds ik thuis ben![]()
Weet ik veel, vanaf het moment dat ik dit huis binnenstapte begon hetquote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk 't.
is dat dat zondagavondgevoel? Dat je weet dat als je straks gaat slapen dat het daarna geen weekend meer is? Stel je dan ook altijd het naar bedgaan uit?
Ga je geit voeren dan!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Weet ik veel, vanaf het moment dat ik dit huis binnenstapte begon het
Nou en vanochtend had ik nergens last van![]()
OPschieten nepnicht!quote:
Nou al terug? Was het leuk? Leuke skileraar gespot?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer alleen al weken dat voor iemand verborgen te houden omdat ik WEET dat ie hem "voor mij" gaat aanspreken.
Dank je.
Wij tutoiren wel maar insider is een groot een woordquote:
De pistes waren open van 9:00 tot 16:30, dus ik heb het goed naar mijn zin gehad... Wel wat leuke skiërs en boarders gezien, maar geen lerarenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou al terug? Was het leuk? Leuke skileraar gespot?
Kijk. daar hebben we 't gelazer alquote:
Jij kent theatermama en haar versiertrucs niet!quote:
Ahh, okee. Was het waard om vroeg voor op te staan dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef tech het volgende:
[..]
De pistes waren open van 9:00 tot 16:30, dus ik heb het goed naar mijn zin gehad... Wel wat leuke skiërs en boarders gezien, maar geen leraren
Hoef ik ook niet te weten toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kent theatermama en haar versiertrucs niet!![]()
Nee, maar ALS je dat wist dan zou je ook melij met me hebben nuquote:
Definitely. Voor mij wel althans!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, okee. Was het waard om vroeg voor op te staan dus?
Fijn dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef tech het volgende:
[..]
Definitely. Voor mij wel althans!En vanavond tòch weer vroeg naar bed, want morgen ook vroeg weer op
Ben daar een aantal keren wezen langlaufen en is leuk stukje Sauerland daarquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef tech het volgende:
[..]
Definitely. Voor mij wel althans!En vanavond tòch weer vroeg naar bed, want morgen ook vroeg weer op
Me dunkt van wel, maar ik weet niet of ze daar alpineskiën of nordic skiën.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke dag hebt gehadKun je in IJsland eigenlijk ook skien?
Winterberg is leuk voor het korte-termijn wintersportplezier dat net iets verder gaat dan een ski-hal.... Maar ik zou er geen twee weken voor wintersport willen doorbrengen...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben daar een aantal keren wezen langlaufen en is leuk stukje Sauerland daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |