Nou echt niet dusquote:
onzin jullie lopen achter met betalenquote:
Nietes!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin jullie lopen achter met betalen
mijn geld heb ik eerlijk verdient
daar heb ik voor gewerkt
deze keer wel...
Yup!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
HmRS
Homo's met rare stofwisseling dan? daar hoor ik ook bij![]()
Ja ik begin het ook te merkenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wacht maar jongens, op en dag zit het er en dan krijg je het niet meer weg
kan je dat dan nog niet online bestellenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Heb je dan echt zo'n kutstem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Wat kan zo'n Furby dan eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Parleur is een stomme naamquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het is PARLEUR!! Godsamme... waarom kan iedereen hier bij zun nick genoemd worden behalve ik??
dat sloeg op het aankomende vet bij CDPquote:
Ik bedoeld eook dat ik het begin te merken dat vet eerder aanzet boven de 25quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat sloeg op het aankomende vet bij CDP
niet op arbeidsvoorwaarden dat ligt namenlijk niet aan jou
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!quote:
NIETquote:
Heeeeeeeee....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIETEen adrenaline opwekkende stem en een zachte G
En actief enzo zodat de grootste luilak nog gaat stuiteren!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |