Schat ik heb nu helemaal GEEN vet!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo laat nog!
dat verteer je allemaal niet meer
komt er allemaal als vet aan
nu valt dat nog nauwelijks op maar na je 25ste
voor je het weet heb je cup b
en was het eng?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
IK HEB MET MIKE GEBELD!!!!!!!!!!
het zou inderdaad een stuk beter kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jouw leven is ook geen fijne voorstelling de laatste tijd he?
*puppy-oogjes* Mag ik wat geld?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben slecht
ik klaag altijd dat mensen dingen van mij gedaan krijgen die eigenlijk niet wil, maar als ze me dan een lieve blik geven kan ik sommige mensen niet weigeren.
Maar weet je ik doe het zelf ook merk ik
en?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Da's nie zo fijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zou inderdaad een stuk beter kunnen
maar dat is allemaal prive
nou heb ik slechts buikpijn en heb ik ook een zondagavonddip
idd, CDP heet geen vet, die mag van mij nog wel 3 bakken opeten.. tot ie op goed gewicht isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo laat nog!
dat verteer je allemaal niet meer
komt er allemaal als vet aan
nu valt dat nog nauwelijks op maar na je 25ste
voor je het weet heb je cup b
hoeveel heb je nodig?quote:
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getyptquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het eng?
ben je nu wel een beetje trots op je zelf
zo van dat heb ik toch maar mooi gefixt?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Dit is al bak #2 vandaag + 3 kaneelbroodjes + 4 broodjes + 2 chocolaatjes + 3 bakken thee + 1 glas cola + saladequote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd, CDP heet geen vet, die mag van mij nog wel 3 bakken opeten.. tot ie op goed gewicht is![]()
Zun Furby was spraakzamer... daar kwam het wel op neer!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getypt
Ik zei: DOEI MIKE.
toen ik zo oud was als jij was ik ook mager hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schat ik heb nu helemaal GEEN vet!
ach het is in elk geval een beginquote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden gesproken. De rest getypt
Ik zei: DOEI MIKE.
Ik heb vandaag een bakje yoghurt, , drie glazen water, twee appels, een kleine pizza en een kopje thee met zoetjes gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is al bak #2 vandaag + 3 kaneelbroodjes + 4 broodjes + 2 chocolaatjes + 3 bakken thee + 1 glas cola + salade
er hangt liefde in de luchtquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zun Furby was spraakzamer... daar kwam het wel op neer!
Ik hoorde net dat je een schoonmaakstertje was, dus laat maar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toen ik zo oud was als jij was ik ook mager hoor
20 (!!) minuten naar toegewerkt! Naar: 'doei Mike'... Ik denk dat ik er verstandig aan doe gewoon nog net te doen alsof ik nog nooit met Amg3l heb gebeld!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach het is in elk geval een begin
maar nu moet je wel doorzetten naar next level hoor
zie het maar net als WoW'en![]()
ow je van Ang3lquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat je een schoonmaakstertje was, dus laat maar.
Zeg! Dat is MIJN geld ja!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoeveel heb je nodig?
waar zal ik het op storten?
Wel goed, niet genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je van Ang3l
nee dat doe ik omdat ze zichzelf anders vervuilen
ik ben een kunstenaar, doet het altijd goed op feestjes
maar is mijn geld niet goed genoeg dan?
Nou echt niet dusquote:
onzin jullie lopen achter met betalenquote:
Nietes!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin jullie lopen achter met betalen
mijn geld heb ik eerlijk verdient
daar heb ik voor gewerkt
deze keer wel...
Yup!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
HmRS
Homo's met rare stofwisseling dan? daar hoor ik ook bij![]()
Ja ik begin het ook te merkenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
wacht maar jongens, op en dag zit het er en dan krijg je het niet meer weg
kan je dat dan nog niet online bestellenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Heb je dan echt zo'n kutstem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Mike, als het je gerust stelt.... ik laat de furby ook altijd shoarma bestellen, want ook daar durf ik niet naartoe te bellen
Wat kan zo'n Furby dan eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Parleur is een stomme naamquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het is PARLEUR!! Godsamme... waarom kan iedereen hier bij zun nick genoemd worden behalve ik??
dat sloeg op het aankomende vet bij CDPquote:
Ik bedoeld eook dat ik het begin te merken dat vet eerder aanzet boven de 25quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat sloeg op het aankomende vet bij CDP
niet op arbeidsvoorwaarden dat ligt namenlijk niet aan jou
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!quote:
NIETquote:
Heeeeeeeee....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heb je nou je zin Ang3l!? Nou weet iedereen het dat ik 20 minuten tegen een Furby heb zitten lullen! HEB JE NOU JE ZIN HOERRR!
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIETEen adrenaline opwekkende stem en een zachte G
En actief enzo zodat de grootste luilak nog gaat stuiteren!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |