quote:Op zondag 8 januari 2006 20:41 schreef tech het volgende:
[..]
Winterberg is leuk voor het korte-termijn wintersportplezier dat net iets verder gaat dan een ski-hal.... Maar ik zou er geen twee weken voor wintersport willen doorbrengen...
doe eens wat fokkers photoshoppenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
ik heb zin om te photoshoppen maar ik weet niks.
Nah, ik heb meer zin om avatars of sigs of zoiets te maken.quote:
ik ben mijn avatar beu, dus als je iets leuks weet ?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, ik heb meer zin om avatars of sigs of zoiets te maken.
Slaap ze, stoere bouwvakker!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
ik ga slapen, morgen weer vroeg daglaterssss
metsel dat huisje van me maar eens snel afquote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
Waarom moet je er weer 1 of andere gaytopic van maken door zo;n plaatje te plaatsen....quote:
wat ruist er door het struikgewasquote:
Sweet Dreams Burnerquote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Burner82 het volgende:
ik zal het doorgevenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef creno het volgende:
[..]
metsel dat huisje van me maar eens snel afik wil er in maart wel in kunnen
nee hoor kast zit al vol met rotzooi daar pas ik niet meer bijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
Hmmm, niemand te bekennen. Waar zijn alle homo's? Terug in de kast?![]()
Zeg J-D had je zaterdag nog last gehad van hoofdpijn ?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik hoop het
d'r zijn volgens geruchten al mensen die je msn willen....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
Goedzo Wizje.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als we toch al bezig zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Verdoriequote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zijn volgens geruchten al mensen die je msn willen....
Ga ik te ver als ik verzoek om full frontal male nudityquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als we toch al bezig zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
die willen bepaalde personen jouw best wel via b.v. MSN bezorgenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga ik te ver als ik verzoek om full frontal male nudity
Rome kijken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?quote:
Hij is a-symmetrischquote:
so?quote:
Nee, jij zit lekker in elkaar wil je zeggen.quote:
Ik zit te wachten tot ze het op z'n grieks gaan doen. Maar het wachten is niet onaangenaam, al snap ik er weinig van. Net was een soldaat aan een andere soldaat aan het uitleggen dat zijn vrouw een clitoris had. Die andere soldaat heel verontwaardigd "Hoe weet je dat van MIJN! vrouw??"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?
Vind ik jammer, verder is ie wel mooi namelijkquote:
Ik vond het wel een mooie spektakel seriequote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
is dat leuk dan ? dat hysterisch historisch drama ?
historisch hysterisch dus !quote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ze het op z'n grieks gaan doen. Maar het wachten is niet onaangenaam, al snap ik er weinig van. Net was een soldaat aan een andere soldaat aan het uitleggen dat zijn vrouw een clitoris had. Die andere soldaat heel verontwaardigd "Hoe weet je dat van MIJN! vrouw??"
Nee nooitquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg J-D had je zaterdag nog last gehad van hoofdpijn ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind ik jammer, verder is ie wel mooi namelijk
Verdoriequote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die willen bepaalde personen jouw best wel via b.v. MSN bezorgen
en nee ik heb ze hier niet voorhanden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |