quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heeft iemand van jullie een tip voor een site waar je foto's en tekst kwijt kunt, dus een soort van homepage maken. Wel een goeie site en ....als het kan gratis,
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zit zelf al een jaar bij www.pcextreme.nl en heb nog nooit problemen gehad. Schijnt dat ze moeilijk doen als je wilt opzeggen, maar ik wil nog niet opzeggen dus wat dat betreft.
quote:
Ja....teveel....quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef blackbully het volgende:
iemand nog leuke foto's gemaakt vandaag?
Wat zijn het toch prachtige dieren.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
En laat ik vooral mijn eigen fotografie-gerelateerde post niet vergeten
[..]
Ja....teveel....
[afbeelding]
Blijdorp heeft naar mijn idee een aantal bijzonder fotografeerbare dierenwaaronder de tijgers (60 foto's), de wolven (voor zover zichtbaar, 25 foto's), de prairiehondjes (lieten zich niet echt zien, maar toch nog een foto of 15 ) en de stokstaartjes (weer 50 foto's want die werden net gevoerd
). Al met al moet ik me binnenkort dus door 300 foto's heen gaan worstelen
Helaas was het licht vrij brak vandaag, dus ik zag in een eerste scan dat er al een hoop afgevoerd kan worden. Het wordt echter nog wel lastig om de mooiste eruit te halen
Strak planquote:Op zondag 8 januari 2006 20:41 schreef blackbully het volgende:
misschien weer eens een dierentuin meet opzetten?
gaat weer lekker weer worden binnenkort (meestal in eind februari begin maart wel wat zonnige dagen)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar wil ik dus ook nog eens heen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planEr was nog iets in Olmen waar we heen schijnen te moeten
Pea heeft ervaring daar
P en Sub ...thnx ...ben het ff aan het bekijken en ...is inderdaad niet duur.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste reacties:
Mooie foto P. en inderdaad ...licht zal niet gunstig zijn geweest. Misschien dat ik ook weer eens naar Blijdorp ga ...als mijn vriendin mee wil.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
En laat ik vooral mijn eigen fotografie-gerelateerde post niet vergeten
[..]
Ja....teveel....
Daar heb ik dus ook aan zitten denken, alleen ... heeft mijn vriendin nu mijn pc, dussssssssss ...feest gaat niet meer door.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat is precies het doel van de webruimte? Ik host mijn foto's die ik hier (en elders) plaats gewoon op mijn eigen servertje, een omgebouwde PC. Kost me niks, anders dan de stroom en de kosten voor de internet verbinding (die ik toch al moest betalen).
van veel providers mag het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat is precies het doel van de webruimte? Ik host mijn foto's die ik hier (en elders) plaats gewoon op mijn eigen servertje, een omgebouwde PC. Kost me niks, anders dan de stroom en de kosten voor de internet verbinding (die ik toch al moest betalen).
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs makenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook aan zitten denken, alleen ... heeft mijn vriendin nu mijn pc, dussssssssss ...feest gaat niet meer door.![]()
Kun je mij dan eens wegwijs maken in de bureaublad op afstand?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs maken
Pentium 2 - 400 MHZ is al makkelijk voldoende iddquote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs maken
Deze heeft mijn man opgeknaptquote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een brommer
Wat voor 1?
Ikzelf heb een Kawa Z750 uit 1980
een monitor heb ik er wel aan hangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pentium 2 - 400 MHZ is al makkelijk voldoende iddwat ik echter meer aan besteed is het geheugen, daar zou ik zo maar even 512 of 1024 mb in gooien
voor de rest niet al te veel poetspats, 1 cd-rom, een videokaart thats it. Geen monitor, mocht er iets in de soep lopen dan gebruik jeje eigen monitor even
ach ik zit daar ook aan te denken, maar dan echter alleen voor de webcam en weergegevens.
Is dat dat ding wat in de huiskamer stondquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Uit het vorige topic
[..]
Deze heeft mijn man opgeknapt
[afbeelding]
Da's een tweepitter en die ziet er echtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Uit het vorige topic
[..]
[afbeelding]
Ja oke dan is dat wel makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
een monitor heb ik er wel aan hangen.
kan soms wel makkelijk wezen.
zeker omdat we vaker met meerdere mensen achter de pc kruipen en het af en toe handig is om een vlotte pc te kunnen gebruiken als je ook met je server bezig bent.
heb daar gewoon een simpele tft voor. als je die scheef draaid kost dat niet veel ruimte
Het zijn hele fraaie dierenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn het toch prachtige dieren..
Dank je Ronald voor je stukje uitleg !quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Stond ja, nu staat in de kamer een kleiner ding, die hij aan het opknappen isquote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat dat ding wat in de huiskamer stond![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Stond ja, nu staat in de kamer een kleiner ding, die hij aan het opknappen is
Als ik mijn brommer mijn huiskamer in wil krijgen...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Stond ja, nu staat in de kamer een kleiner ding, die hij aan het opknappen is
Mooie bike, is de eerste waar ik ooit op gereden heb ...heeel lang terugquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Uit het vorige topic
[..]
[afbeelding]
Oe wow mooie foto johquote:
Ziet er goed uit _Mquote:
Inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oe wow mooie foto johik heb je zelden zulke mooie foto's zien maken
Dat wilde ik, maar je ziet het misschien niet op de foto, maar hij kwam op me afquote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Subhuman het volgende:
Ziet er goed uit, mooie kleuren. Ik vind de rand niet mooi. Als het zou kunnen had ik de zwaan iets omhoog geschoven zodat er boven zijn hoofd minder ruimte is en z'n poten er ook nog in z'n geheel opstaan.
Ziet er ook goed uitquote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadBegin ik het eindelijk te leren?
Hier nog een mooie (imo)
[afbeelding]
Ik word altijd een beetje bang als ganzen op me afkomenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik, maar je ziet het misschien niet op de foto, maar hij kwam op me af
Dat deed hij in het begin ook, maar was te laat voor de fotoquote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang als ganzen op me afkomen. Vooral als ze zo blazen en met hun vleugels wapperen.
Moet je eens meegaan naar Clingendael in Den Haagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang als ganzen op me afkomen. Vooral als ze zo blazen en met hun vleugels wapperen.
Deze is minderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat deed hij in het begin ook, maar was te laat voor de foto
[afbeelding]
Ik woon aan een park, waar ook altijd veel ganzen zitten, en als ik dan met de hond er te dicht bij kom dan komen ze met de hele groep (stuk of 5 à 6) heel beangstigend op je af.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je eens meegaan naar Clingendael in Den HaagEen hele vijver vol met ganzen en zwanen en ander vliegend tuig en zo
Deze foto had ik graag in een rustige omgeving willen zien, dat brugje is oke maar die auto's enzo storen mij een beetje, de sfeer is er dan ook gauw uitquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat deed hij in het begin ook, maar was te laat voor de foto
[afbeelding]
Achtergrond stoort naar mijn idee, maar goed in zulke foto's ben ik newbie in dus ik kan er niet echt over oordelenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
En dit is mijn laatste voor nu,.
te donker
Wat nou?quote:
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.quote:
Ik zagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
zie PI
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.![]()
Wijze lesquote:
Mahquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wijze lesGeef nooit je camera uit handen
quote:
Met 2 Brothers pijpen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?
Ik wel namelijk.
Zo beschaafd.
Sorry die was flauwquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Deed ik niet, maar hij kwam naast me zitten en daar lag mijn camera, dus hij pakt hem op en ik was zoooooo afgeleid van een spelletje op TV dat hij de camera aanzetten en mij riep. *klik*
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oké, da's een ander verhaal
Die had ik ook op mijn ZX9R![]()
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.![]()
Ik ken die pijpen niet, maar zal ongetwijfeld ook lekker klinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.
Geeft ook een lekker geluidje
Die had ik, en was hard nodig ookquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil jij 2 brothers pijpen?![]()
Goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
Koud, klote en te kortquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
Slaap ze en werk ze morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Morgen mag ik eindelijk weer werken
Heel veel succes morgen Mauro,quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Vrijdag, nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goed.
Vrijdag straalbezopen geworden in Bergen![]()
Zaterdag bijgekomen en wat foto's gemaakt.
Vandaag eigenlijk alleen maar naar buiten gegaan om cigaretten te halen. Verder zitten fokken en msn-nen.
Slaap lekker gozer. En een fijne werkdag.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Weltrusten knaapquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn ik voor vandaag wel genoeg getypt en gewerkt aan mijn website, wel goed voor mijn keys natuurlijk maar goed, ik hou het momenteel voor gezien, ik peer em ook, morgen weer vroeg op![]()
Ik geloof niet dat je me helemaal snaptequote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die had ik, en was hard nodig ook![]()
![]()
Ben je niet de enigequote:Op maandag 9 januari 2006 07:27 schreef Xilantof het volgende:
nooit geweten dat wakker worden zou kut zou kunnen zijn.
Misschien als je het anders gevraagd had ...dan wel beter misschien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je me helemaal snapte
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.quote:Op maandag 9 januari 2006 07:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie gaat zo zijn pc opnieuw installeren ...pokke werk ... want mijn Norton Internet Security veroorzaakt na vele jaren alleen maar problemen. Deze weghalen en ook echt weghalen kan alleen op de grove wijze ...low level format. Dan pas is alles werkelijk schoon.
Heb je veel down time's? want ik vind het eerlijk gezegt behoorlijk goedkoopquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.
Nee, ik ben daar nu bijna een jaar en nog geen enkele klacht gehad.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb je veel down time's? want ik vind het eerlijk gezegt behoorlijk goedkoop
Aha oke, want ik dok zelf 150 MB 10 gig p/m 34 euro.. ik kan dus wel meer krijgen, zit te denken om een extra acount erbij te gooien.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar nu bijna een jaar en nog geen enkele klacht gehad.
Het is echt een prima provider al is pc-extreme iets goedkoper dacht ik.
Idd klopt, en dat kan ik zeker wel goed gebruiken aangezien mijn website flink aan het groeien is.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb in iedergeval goeie ervaringen daar. En als je die prijzen vergelijkt heb je voor iets meer geld wel meer ruimte.
Goedemorgenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef Esto het volgende:
Damn wat heb ik slecht geslapen
Btw: Goedemorgen!!
Wat voor foto's?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo de foto's van mijn website halen
Ahaquote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles goed esto![]()
@mod: Die zons ondergangen, sneeuw, whales mouth etc, dat is allemaal 2005
Foto's weg
Vervelend inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Migraine, en het is nog niet weg...
Dank, was het al weer helemaal vergeten, ik ben er iig weer bijquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Nolius het volgende:
Even een mededeling:
[FOK!radio] Fotografie-mods live in de studio
Yep 20:00 NL tijd natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef blackbully het volgende:
hoelaat begint die ellende ook alweer? 20:00 ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond Blackbully![]()
Ach wij users weten wat de regels zijndus een mod hoer hier niet meer te komen
Goed gezienquote:
ben je nu al telaat meequote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed gezienhad ik niet eens door
effe aanpassen
20:00 klaarquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef blackbully het volgende:
19:00 uur dan dus
nederland is toch +1 ?
Typfuoten zijn menselijkquote:Op maandag 9 januari 2006 17:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben je nu al telaat mee![]()
de quote staat al
De modjes zijn voorlopig even niet onlinequote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, nu ga ik je rapporteren bij de modjes, en laat hun wel bepalen of ze het zien als een typo of een subtiele benaming van wat ze soms lijken te zijn, volgens sommigen
.
Ik geef ze een pcquote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef blackbully het volgende:
hey laten ze het sub-forum onbewaakt achter? na de iniminirelletjes van het weekend.
das wel lef hebben
Dan mis ik deze prachtige inlikkansquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
De modjes zijn voorlopig even niet online
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, nu ga ik je rapporteren bij de modjes, en laat hun wel bepalen of ze het zien als een typo of een subtiele benaming van wat ze soms lijken te zijn, volgens sommigen
.
Ik moet nog eten gekquote:
Ik ga net etenquote:
Waar ga je heen in Frankrijk ? Ik ben net een weekje uit Sölden (Oostenrijk) en heb er onder andere dit plaatje geschoten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeker zeker. Frankrijk van 14-22 maart
Okequote:
Thnx Posquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.
Naar uhmquote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef eL. het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Frankrijk ? Ik ben net een weekje uit Sölden (Oostenrijk) en heb er onder andere dit plaatje geschoten.
Ja, dat is een stitch van 24 foto's ofzo. Op vol formaat redelijk brak, maar het is dan ook een 22,5 MP plaatje.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Naar uhm(krijg je nog van me te goed
. En is dat een panorama foto?
Londen is erg mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zojuist alle dingen geboekt voor een weekendje LondenEind april gaan we
Oehhh lekkurrrrrrrrrquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb aardappelpuree met saus en bonen+spekjes en natuurlijk kip uit de oven
Wauw! Super mooi hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, dat is een stitch van 24 foto's ofzo. Op vol formaat redelijk brak, maar het is dan ook een 22,5 MP plaatje.
Lekker lekker, van Lassiequote:
Ik weet het nog nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Londen is erg mooi. Staat toevallig het British Museum op je programma (geen entreegeld
)? Want dat is echt een geweldig mooi gebouw, zowel van buiten als van binnen
. Het plafond had zo in de wedstrijd van vorige maand (lijnen) kunnen passen.
Ik zeg het je, prachtig lijnenspel daarbinnen, en een hele kalme sfeerquote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietHet is een cadeautje voor mijn moeder
Dus ik zal wel alle belangrijke toeristenplekjes aflopen
Hey Mauro. Nog gefeliciteerd. Mag ik vragen war je nu werkt?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:29 schreef Mauro het volgende:
Goedenavond.
Ik ben ook weer terug van mijn eerste dag bij de nieuwe baas.
Meteen al aan het werk gezet
Maar wel erg leuk allemaal. Leuke collega's, behulpzaam enzo en al flink gelachen om de baas.
Morgen weer met veel plezier naar het werk
Dat mag. Maar dan op msn.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Mauro. Nog gefeliciteerd. Mag ik vragen war je nu werkt?
Gevoegd toe.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voeg me maar tussen. Ben wel over vijf minuten er vandoor
ja lekker rustig hierquote:
Ow goed joh, wanneer ga je experimenteren?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker rustig hier...
de rolgordijnen hangen eindelijk, kan ik ook eindelijk de studio verduisteren
rolgordijnen had ik al. alleen geen verduisterings dus das wel jammer.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker rustig hier...
de rolgordijnen hangen eindelijk, kan ik ook eindelijk de studio verduisteren
denk deze zaterdagquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow goed joh, wanneer ga je experimenteren?
Wij brengen morgen een bod uit op een huisje, als dat allemaal doorgaat krijg ik mijn eigen kleine kamertje waar ik een ministudiootje van ga proberen te makenquote:
Staan beide aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Jelleee het volgende:
Het gaat beginnen zo,![]()
FOK! Radio met FOT-moddereters en webcamsel
Nu is er nog iets over ren, rennie ren.
spannend... en met een bouwlamp en reflectiescherm kom je echt wel ver hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wij brengen morgen een bod uit op een huisje, als dat allemaal doorgaat krijg ik mijn eigen kleine kamertje waar ik een ministudiootje van ga proberen te makennou ja, waar ik dus mijn bouwlamp neerzet en mijn reflectiescherm
![]()
Ach ik knutsel wel wat, maar goed, eerst maar eens kijken of het allemaal doorgaat, en dan moet ik nog verhuizen eerst ook, dus volgend jaar is het wel zoverquote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
spannend... en met een bouwlamp en reflectiescherm kom je echt wel ver hoor
Ik denk ik zal het ff aanzetten...wat een gezwets, het lijkt wel of ik tussen klasgenootjes van mijn dochter zitquote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Mauro het volgende:
Haha...
Mediaplayer loop een tijd achter t.o.v. winamp
verhuizen is het probleem niet, dat kan redelij snel, mar ja die kleine dingetjes he... plafond lampen enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ik knutsel wel wat, maar goed, eerst maar eens kijken of het allemaal doorgaat, en dan moet ik nog verhuizen eerst ook, dus volgend jaar is het wel zover
Whehehe, nou in dit huis werkt het licht gewoon hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Re het volgende:
[..]
verhuizen is het probleem niet, dat kan redelij snel, mar ja die kleine dingetjes he... plafond lampen enzo
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Xilantof het volgende:
ik luister ook.
Ja ??quote:
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef pea4fun het volgende:
speedyG weer...
Nee ze praten des te meer...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ??
[..]
Iddik heb nog zo een duidelijke uitleg gepost hoe je mijn nick moet uitspreken mja hun luisteren nooit he
quote:
Nu niet meerquote:
Mijn god wat een herrie....geef ff een gil als het over is...quote:
quote:
is fot een fotografie forum danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Jelleee het volgende:
" Wat word 'r nou allemaal gepost, wat doe je in fotografie? ''
Slowchat![]()
![]()
tja dat zijn onze modsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef pea4fun het volgende:
Lekker nuttige antwoorden ook, wat heb je voor topics...nou heel breed
Wat vind je mooie foto's, nou das heel breed
ik heb nu Racoonquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef Jelleee het volgende:
[..]
...
wacht.. Hoeveel loopt Windows Media Player wel achter?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Jelleee het volgende:
Nu eindigt het :l
Hoi Marjo,quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef -Marjo- het volgende:
Zo, ik ben er ook weer geloof ik...
Vroeg ik me ook al afquote:
yupquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Oh my God. Zijn de moderatoren van FOT echt bij FOK!Radio?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Oh my God. Zijn de moderatoren van FOT echt bij FOK!Radio?
Ow? Ik ben toch _mod_quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Je werd/word genoemd op de FOK-radio
Tijd voor het verneuken van FOT dusquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup
zijn goed fot aan het aanprijzen![]()
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef -Marjo- het volgende:
Wat duf dat FOK!Radio zeg...
Tot 22:30quote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef -Marjo- het volgende:
Wat duf dat FOK!Radio zeg...
Veel kwam er toch niet uit hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow? Ik ben toch _mod_
[..]
Tijd voor het verneuken van FOT dus![]()
![]()
Serieus?quote:
Serieus ja, en elke maandag weerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Serieus?
* pea4fun oortje uitgooit....
Zo einde gezwam.
eens in de 6 maanden fokradio is meer dan zatquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Serieus ja, en elke maandag weer
Ja serieus.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Serieus?
* pea4fun oortje uitgooit....
Zo einde gezwam.
Ik luisterde vroegah elke maandagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
eens in de 6 maanden fokradio is meer dan zat
ijsmeis.zip. Zegt al veelquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Hebben ze al iets zinnigs gezegd vanavond.
Als het me dit keer niet lukt, dan ga ik zelf nog wel een keertjequote:Op maandag 9 januari 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg het je, prachtig lijnenspel daarbinnen, en een hele kalme sfeer.
geloof het nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Hebben ze al iets zinnigs gezegd vanavond.
Speedyquote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
censured
Loop nu een risico om een ban te krijgen maar oke
Doet het niet hequote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
-- illegale URL--
Loop nu een risico om een ban te krijgen maar oke
Nee boeid mij het nogquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doet het niet heDus die ban zal wel meevallen
Oeps klein foutje effe kijken hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doet het niet heDus die ban zal wel meevallen
ik klikte!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.fok.nl/zakenprive/ijsmeis.zip
Daar issie dan
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar issie dan
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar issie dan
Dat was nou ook de bedoelingquote:
Mooie foto's hequote:
Mooi hequote:
Briljantquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar issie dan
Ja, ik wilquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Mukie het volgende:
Spamt Morgil stopt, nieuwe mod op US gezocht
topquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Mukie het volgende:
Spamt Morgil stopt, nieuwe mod op US gezocht
grappig, notquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar issie dan
Ik doe het al langerquote:
Mailtje sturenquote:
Wat bedoel je met "het"?quote:
Ik kom eigenlijk nooit in USquote:Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mailtje sturen![]()
En alle anderen die willen natuurlijk ook
quote:
quote:
Jij kliktequote:
ik ben mod en moet dus klikkenquote:
quote:
modderenquote:
ow je bedoeld alle foto-topics?quote:Ik kom eigenlijk nooit in US![]()
Behalve dan in dat ene topic waar je niet mag SC-en.
Ben benieuwdquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben mod en moet dus klikken
letterlijk en figuurlijk
Ben jij onze oppasser vanavond?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben mod en moet dus klikken
letterlijk en figuurlijk
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
modderen
[..]
ow je bedoeld alle foto SC-topics?
Ligt eraan wat het voor plaatjes zijn, kunnen toch ook gewoon mooie foto's zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]om te kijken of het klopt
ik zou never nooit ijsmeis.zip op FOK! plaatsen hoor
wel on-topic blijven he anders krijg je op je kopquote:
Nou, mod op FP gaat dan foetsiequote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]mod op FP en nu ook nog op het forum??
WAAR GAAT JOU LEVEN HEEN
Nee hoorquote:
afhankelijk van wat voor foto's je wil zien zijn ze wel mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het voor plaatjes zijn, kunnen toch ook gewoon mooie foto's zijn
geen geschikte users in US voor zo'n taakje?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee hoor
Als ik het toevallig tegenkom, dan kijk ik ff. Vind het nl best bagger voor dr.
Maar ben nu antm kijken
Fijne avond dames en heren
Misschien dat ik later nog "kom werven"
hoe waarquote:
* pea4fun arm om mauro slaatquote:
Waarvan?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh. Morgen een mooie dag. Ik ga morgen (mooie) foto's maken.
Zou het vandaag ook wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Oeh. Morgen een mooie dag. Ik ga morgen (mooie) foto's maken.
als ze je maar niet gaan aanvallenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Denk gewoon van dieren (zwanen, eenden et cetera) of anders de natuur
Was het ook, beetje koud maar de lucht was blauw. Ik moest andere dingen doen maar het waren mooie luchten voor foto's hoor.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ze je maar niet gaan aanvallen
Mijn frituurpan is zojuis overledenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun arm om mauro slaat
Kom maar bij de fot-oma hoor...
wat is er eigenlijk?![]()
als je onze pan eens schoon maakt mag je ook hier wel friturenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn frituurpan is zojuis overleden![]()
![]()
En ik had nog wel zo'n zin in een bamischijf...
Boeheoeoeoeohoeoeo![]()
snif![]()
Tja dat wordt dan ff naar de friettent om de hoek...niks aan te doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn frituurpan is zojuis overleden![]()
![]()
En ik had nog wel zo'n zin in een bamischijf...
Boeheoeoeoeohoeoeo![]()
snif![]()
Ik heb lekker een schone panquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je onze pan eens schoon maakt mag je ook hier wel frituren
ik lus ook wel wat maar geen zin in de schoonmaak werkzaamheden
Ow je hebt een idee en een model?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ga morgen een opzetje maken voor de portretwedstrijd denk ik...
kom je wat warms en vets brengen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb lekker een schone panEn nou we het er toch over hebben
![]()
Naar eindhoven zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je wat warms en vets brengen ?![]()
*slikt snel een opmerking inquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
Maken welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
Hier 1 en al bewolkt, die klote L ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was het ook, beetje koud maar de lucht was blauw. Ik moest andere dingen doen maar het waren mooie luchten voor foto's hoor.
graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |