Hey Mauro. Nog gefeliciteerd. Mag ik vragen war je nu werkt?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:29 schreef Mauro het volgende:
Goedenavond.
Ik ben ook weer terug van mijn eerste dag bij de nieuwe baas.
Meteen al aan het werk gezet
Maar wel erg leuk allemaal. Leuke collega's, behulpzaam enzo en al flink gelachen om de baas.
Morgen weer met veel plezier naar het werk
Dat mag. Maar dan op msn.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Mauro. Nog gefeliciteerd. Mag ik vragen war je nu werkt?
Gevoegd toe.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voeg me maar tussen. Ben wel over vijf minuten er vandoor
ja lekker rustig hierquote:
Ow goed joh, wanneer ga je experimenteren?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker rustig hier...
de rolgordijnen hangen eindelijk, kan ik ook eindelijk de studio verduisteren
rolgordijnen had ik al. alleen geen verduisterings dus das wel jammer.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker rustig hier...
de rolgordijnen hangen eindelijk, kan ik ook eindelijk de studio verduisteren
denk deze zaterdagquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow goed joh, wanneer ga je experimenteren?
Wij brengen morgen een bod uit op een huisje, als dat allemaal doorgaat krijg ik mijn eigen kleine kamertje waar ik een ministudiootje van ga proberen te makenquote:
Staan beide aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Jelleee het volgende:
Het gaat beginnen zo,![]()
FOK! Radio met FOT-moddereters en webcamsel
Nu is er nog iets over ren, rennie ren.
spannend... en met een bouwlamp en reflectiescherm kom je echt wel ver hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wij brengen morgen een bod uit op een huisje, als dat allemaal doorgaat krijg ik mijn eigen kleine kamertje waar ik een ministudiootje van ga proberen te makennou ja, waar ik dus mijn bouwlamp neerzet en mijn reflectiescherm
![]()
Ach ik knutsel wel wat, maar goed, eerst maar eens kijken of het allemaal doorgaat, en dan moet ik nog verhuizen eerst ook, dus volgend jaar is het wel zoverquote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
spannend... en met een bouwlamp en reflectiescherm kom je echt wel ver hoor
Ik denk ik zal het ff aanzetten...wat een gezwets, het lijkt wel of ik tussen klasgenootjes van mijn dochter zitquote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Mauro het volgende:
Haha...
Mediaplayer loop een tijd achter t.o.v. winamp
verhuizen is het probleem niet, dat kan redelij snel, mar ja die kleine dingetjes he... plafond lampen enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ik knutsel wel wat, maar goed, eerst maar eens kijken of het allemaal doorgaat, en dan moet ik nog verhuizen eerst ook, dus volgend jaar is het wel zover
Whehehe, nou in dit huis werkt het licht gewoon hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Re het volgende:
[..]
verhuizen is het probleem niet, dat kan redelij snel, mar ja die kleine dingetjes he... plafond lampen enzo
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Xilantof het volgende:
ik luister ook.
Ja ??quote:
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef pea4fun het volgende:
speedyG weer...
Nee ze praten des te meer...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ??
[..]
Iddik heb nog zo een duidelijke uitleg gepost hoe je mijn nick moet uitspreken mja hun luisteren nooit he
quote:
Nu niet meerquote:
Mijn god wat een herrie....geef ff een gil als het over is...quote:
quote:
is fot een fotografie forum danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Jelleee het volgende:
" Wat word 'r nou allemaal gepost, wat doe je in fotografie? ''
Slowchat![]()
![]()
tja dat zijn onze modsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef pea4fun het volgende:
Lekker nuttige antwoorden ook, wat heb je voor topics...nou heel breed
Wat vind je mooie foto's, nou das heel breed
ik heb nu Racoonquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef Jelleee het volgende:
[..]
...
wacht.. Hoeveel loopt Windows Media Player wel achter?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Jelleee het volgende:
Nu eindigt het :l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |