Goedemorgenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef Esto het volgende:
Damn wat heb ik slecht geslapen
Btw: Goedemorgen!!
Wat voor foto's?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga zo de foto's van mijn website halen
Ahaquote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles goed esto![]()
@mod: Die zons ondergangen, sneeuw, whales mouth etc, dat is allemaal 2005
Foto's weg
Vervelend inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Migraine, en het is nog niet weg...
Dank, was het al weer helemaal vergeten, ik ben er iig weer bijquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Nolius het volgende:
Even een mededeling:
[FOK!radio] Fotografie-mods live in de studio
Yep 20:00 NL tijd natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef blackbully het volgende:
hoelaat begint die ellende ook alweer? 20:00 ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond Blackbully![]()
Ach wij users weten wat de regels zijndus een mod hoer hier niet meer te komen
Goed gezienquote:
ben je nu al telaat meequote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed gezienhad ik niet eens door
effe aanpassen
20:00 klaarquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef blackbully het volgende:
19:00 uur dan dus
nederland is toch +1 ?
Typfuoten zijn menselijkquote:Op maandag 9 januari 2006 17:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
ben je nu al telaat mee![]()
de quote staat al
De modjes zijn voorlopig even niet onlinequote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, nu ga ik je rapporteren bij de modjes, en laat hun wel bepalen of ze het zien als een typo of een subtiele benaming van wat ze soms lijken te zijn, volgens sommigen
.
Ik geef ze een pcquote:Op maandag 9 januari 2006 17:42 schreef blackbully het volgende:
hey laten ze het sub-forum onbewaakt achter? na de iniminirelletjes van het weekend.
das wel lef hebben
Dan mis ik deze prachtige inlikkansquote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
De modjes zijn voorlopig even niet online
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, nu ga ik je rapporteren bij de modjes, en laat hun wel bepalen of ze het zien als een typo of een subtiele benaming van wat ze soms lijken te zijn, volgens sommigen
.
Ik moet nog eten gekquote:
Ik ga net etenquote:
Waar ga je heen in Frankrijk ? Ik ben net een weekje uit Sölden (Oostenrijk) en heb er onder andere dit plaatje geschoten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeker zeker. Frankrijk van 14-22 maart
Okequote:
Thnx Posquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.
Naar uhmquote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef eL. het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Frankrijk ? Ik ben net een weekje uit Sölden (Oostenrijk) en heb er onder andere dit plaatje geschoten.
Ja, dat is een stitch van 24 foto's ofzo. Op vol formaat redelijk brak, maar het is dan ook een 22,5 MP plaatje.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Naar uhm(krijg je nog van me te goed
. En is dat een panorama foto?
Londen is erg mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zojuist alle dingen geboekt voor een weekendje LondenEind april gaan we
Oehhh lekkurrrrrrrrrquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb aardappelpuree met saus en bonen+spekjes en natuurlijk kip uit de oven
Wauw! Super mooi hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, dat is een stitch van 24 foto's ofzo. Op vol formaat redelijk brak, maar het is dan ook een 22,5 MP plaatje.
Lekker lekker, van Lassiequote:
Ik weet het nog nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Londen is erg mooi. Staat toevallig het British Museum op je programma (geen entreegeld
)? Want dat is echt een geweldig mooi gebouw, zowel van buiten als van binnen
. Het plafond had zo in de wedstrijd van vorige maand (lijnen) kunnen passen.
Ik zeg het je, prachtig lijnenspel daarbinnen, en een hele kalme sfeerquote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietHet is een cadeautje voor mijn moeder
Dus ik zal wel alle belangrijke toeristenplekjes aflopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |