Wat nou?quote:
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.quote:
Ik zagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
zie PI
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.![]()
Wijze lesquote:
Mahquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wijze lesGeef nooit je camera uit handen
quote:
Met 2 Brothers pijpen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?
Ik wel namelijk.
Zo beschaafd.
Sorry die was flauwquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Deed ik niet, maar hij kwam naast me zitten en daar lag mijn camera, dus hij pakt hem op en ik was zoooooo afgeleid van een spelletje op TV dat hij de camera aanzetten en mij riep. *klik*
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oké, da's een ander verhaal
Die had ik ook op mijn ZX9R![]()
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.![]()
Ik ken die pijpen niet, maar zal ongetwijfeld ook lekker klinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.
Geeft ook een lekker geluidje
Die had ik, en was hard nodig ookquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil jij 2 brothers pijpen?![]()
Goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
Koud, klote en te kortquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
Slaap ze en werk ze morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Morgen mag ik eindelijk weer werken
Heel veel succes morgen Mauro,quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Vrijdag, nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goed.
Vrijdag straalbezopen geworden in Bergen![]()
Zaterdag bijgekomen en wat foto's gemaakt.
Vandaag eigenlijk alleen maar naar buiten gegaan om cigaretten te halen. Verder zitten fokken en msn-nen.
Slaap lekker gozer. En een fijne werkdag.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga slapen.
Weltrusten knaapquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn ik voor vandaag wel genoeg getypt en gewerkt aan mijn website, wel goed voor mijn keys natuurlijk maar goed, ik hou het momenteel voor gezien, ik peer em ook, morgen weer vroeg op![]()
Ik geloof niet dat je me helemaal snaptequote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die had ik, en was hard nodig ook![]()
![]()
Ben je niet de enigequote:Op maandag 9 januari 2006 07:27 schreef Xilantof het volgende:
nooit geweten dat wakker worden zou kut zou kunnen zijn.
Misschien als je het anders gevraagd had ...dan wel beter misschien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je me helemaal snapte
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.quote:Op maandag 9 januari 2006 07:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pie gaat zo zijn pc opnieuw installeren ...pokke werk ... want mijn Norton Internet Security veroorzaakt na vele jaren alleen maar problemen. Deze weghalen en ook echt weghalen kan alleen op de grove wijze ...low level format. Dan pas is alles werkelijk schoon.
Heb je veel down time's? want ik vind het eerlijk gezegt behoorlijk goedkoopquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
OW Pie, mag ik je www.e-hosted.nl aanraden? Ik ben zowel bij pc-extreme als bij e-hosted en e-hosted heeft als voordeel dat het een wat klein bedrijf is dus ze je heel persoonlijk helpen.
Nee, ik ben daar nu bijna een jaar en nog geen enkele klacht gehad.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb je veel down time's? want ik vind het eerlijk gezegt behoorlijk goedkoop
Aha oke, want ik dok zelf 150 MB 10 gig p/m 34 euro.. ik kan dus wel meer krijgen, zit te denken om een extra acount erbij te gooien.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar nu bijna een jaar en nog geen enkele klacht gehad.
Het is echt een prima provider al is pc-extreme iets goedkoper dacht ik.
Idd klopt, en dat kan ik zeker wel goed gebruiken aangezien mijn website flink aan het groeien is.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb in iedergeval goeie ervaringen daar. En als je die prijzen vergelijkt heb je voor iets meer geld wel meer ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |