Wat nou?quote:
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.quote:
Ik zagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
zie PI
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yessssssssssss .... 3 stuks gehad en circa 70.000 km per jaar gereden ... hoofdzakelijk in nl.![]()
Wijze lesquote:
Mahquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wijze lesGeef nooit je camera uit handen
quote:
Met 2 Brothers pijpen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vind je die honda's eigenlijk niet een beetje stil, vergeleken bij een kawa?
Ik wel namelijk.
Zo beschaafd.
Sorry die was flauwquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Deed ik niet, maar hij kwam naast me zitten en daar lag mijn camera, dus hij pakt hem op en ik was zoooooo afgeleid van een spelletje op TV dat hij de camera aanzetten en mij riep. *klik*
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oké, da's een ander verhaal
Die had ik ook op mijn ZX9R![]()
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker soundje geven die heh? Echt, als ik er aan denk ...krijg ik al kippevel.![]()
Ik ken die pijpen niet, maar zal ongetwijfeld ook lekker klinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op mijn oudje heb ik een Marshall Deeptone 4-in-1 liggen.
Geeft ook een lekker geluidje
Die had ik, en was hard nodig ookquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil jij 2 brothers pijpen?![]()
Goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
Koud, klote en te kortquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Hoe was jullie weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |