quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
ik gewoon alles digitaal zowel sturen als gas/rem geven, vind ik fijnste en ben zo sinds GT1 begonnenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Robin__ het volgende:
Pff dat zijn tijden waar ik echt niet aan kom, en dan staat ie nog op automatic..
Gebruiken jullie de rechter stick voor gas/rem of gewoon kruisje en vierkant?
Softsquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Xtr3mE het volgende:
Netjes hoor![]()
ik zal es binnenkort mijn dual shock weer in handen nemen en er even voor gaan zitten
(Helaas kan je niet de banden bij deze screen zien(geen arcade ik weet) maar ik ga er van uit dat het gewoon de Racing medium zijn)
Ik ook digitaal. Ook omdat ik zo op GT1 begonnen ben.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Robin__ het volgende:
Pff dat zijn tijden waar ik echt niet aan kom, en dan staat ie nog op automatic..
Gebruiken jullie de rechter stick voor gas/rem of gewoon kruisje en vierkant?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Xtr3mE het volgende:
mja als iedereen andere instellingen en banden gaat gebruiken...kom je ook niet ver
dus beter ff afspreken wat wel en niet mag
Stel voor om gewoon aracde te pakken idd en dan:
banden]Racing Medium
asists naar keuze (is niet controleerbaar op screen)
transmissie naar keuze (ook niet controleerbaar)
fine tuning enzo mag (downforce bijv)
?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Robin__ het volgende:
Sorry maar moeten we echt op de nurburgring racen.. vette baan hoor maar je kan pas echt hard gaan als je een baan goed kent. waarom niet laguna seca of midfield ofzo (zaten ook al in 3)
quote:De uitdager geeft de auto en het circuit aan en zijn/haar eigen tijd (met bewijs).
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Xtr3mE het volgende:
Dan lijkt me dat we vanaf nu echt beginnen en vorige tijden uit career achterwege laten
Misschien kan de TS ff in de OP ff de regels aanpassen en daar de tot nu toe snelste tijd neerzetten
Dan zal ik beginnen met de 1e tijd
Had net de tv kaart zooi ingesteld en had nog geen kleur en duidelijk foto, maar is leesbaar lijkt me
[afbeelding]
dus![]()
![]()
Vergeet niet dat die Sauber een stuk sneller hoort te zijn. Ik ben op het net wat tijden nagegaan en:quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:04 schreef Xtr3mE het volgende:
ik zal es binnenkort wat tijden neerzetten en ff jouw ringtijd verbeterren(althans proberen)
http://www.gpforums.co.nz/thread/266411/?s=quote:Nürburgring Nordschleife
1) 5'11.300 - Sauber Merceds C9 - madracer
2) 5'41.712 - Nissan R89C Race Car '89 - JRS
3) 6'12.377 - H - On1on
Nitro wordt geloof ik niet als tuning gezien door GT4 en weight reduction ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef JumperJack het volgende:
ach, das lang geleden voor mij, die nurnburgring, maar wat een lol om dat ding te doen in een (!!!) Benz Motorwager (!!!) ongeveer 55 minuten (!!!) omdat hij het heuveltje niet opkwam (ja hobbyloos he)
zal ook wel een keer weer de nurnburgring doen, als mijn gebroken pols over is...
off-topic aan
ik zit vast op precies 25% , dan moet je met een ongetunede wagen tegen karren als de W12 en GT40. mijn Pagani Zonda Le Mans mocht niet meedoendus had ik maar wat andere karretjes gekocht zoals idd de GT40, maar toch lukt me het niet om te winnen
help anybody help, want als ik die gedaan heb zal de kans groot zijn dat ik weer ga beginnen met GT4
off-topic uit
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nitro wordt geloof ik niet als tuning gezien door GT4 en weight reduction ook nietdat zou je een stukkie op weg moeten helpen.
quote:
Al doe je het met de Formula Gran Turismoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Robin__ het volgende:
Ja die bak heb ik nog nietga nu ff spelen, post ik daarna wel een ander record.. kies ik wel een andere baan met een of andere suffe bak
Maar als er geen betere auto is komt het toch JUIST aan op de rij-eigenschappen van de coureur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef Xtr3mE het volgende:
ik wou dus net zeggen geen F1 plz....das gewoon not done.
De f1 heeft geen concurrentie waardoor je niet uit andere soortgelijke kan kiezen zoals de le mans bakken. Komt daarbij nog es dat niet iedereen er 1 heeft (ik heb er 2, maak je niet zorgen over) En die handling (op de ring na) is gewoon te 'goed' waardoor het minder op de coureur komt. Als je begrijpt wat ik beedoel. Dus ik ben tegen de F1 auto's voor dit
Nürburgring Nordschleiffequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef Robin__ het volgende:
El Capitan
Hommel Berlinette r/s coupe '99 (alles zoals het standaard staat in arcade) (frans merk)
2'04.417
Met nog ruimte voor verbetering (foto maak ik morgen wel als ik eronder zit)
Als je onder de 2 min komt, respect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen foto als bewijs? Effe tijdelijk tussen spoiler tags!
[ Bericht 5% gewijzigd door Googolplexian op 12-01-2006 11:07:12 ]Calm down, please!
Nurburg, Oval of La Sarthe win je echt niet met een F1quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:02 schreef Xtr3mE het volgende:
mja ik vind dat GT gewoon een 'auto' spel moet zijn en niet dat ze van die wilde bakken erbij moeten doen die het dan 'verpesten' zoals de F1 in GT3 en 4 en de Escudo dat was in de GT2....
als je die dingen eenmal hebt ben je godalmightyen is de fun eraf
RM staat voor de banden ... Race Mediumquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Robin__ het volgende:
Waar staat die RM voorHeb het gevoel dat ik dit topic best aan het verkutten ben.
ja weet ik, maar noem es nog paar dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nurburg, Oval of La Sarthe win je echt niet met een F1zo zijn er wel meer
believe me, I've tried
Dan houden we toch een aparte F1 leaguequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ja weet ik, maar noem es nog paar dan ?(ja oke van die smalle italiaanse dorpen zooi misschien, maar verder is de F1 de baas over alles)
Nog niemand die mijn tijden beat ?dan hoef ik voorlopig niks te doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Kleine verbetering voor de Laguna Seca, want ik voelde de hete adem van Googolplexian![]()
1.09.515 met de Sauber Mercedes C9(en er kan nog minimaal 4 tiende eraf!!!)
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleiffe
5'32.142 - Xtr3mE - Nissan R92CP RaceCar '92 - RM
Laguna Seca
1'09.515 - Xtr3mE - Sauber Mercedes C9 RaceCar '89 - RMDat doe je lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog niet veel gereden maar wel geprobeerd en zit nu op 1'10.059.
Timing, man!! Maar d'r kan inderdaad nog wel een paar tienden af
Calm down, please!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Kleine verbetering voor de Laguna Seca, want ik voelde de hete adem van Googolplexian![]()
1.09.515 met de Sauber Mercedes C9(en er kan nog minimaal 4 tiende eraf!!!)
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleiffe
5'32.142 - Xtr3mE - Nissan R92CP RaceCar '92 - RM
Laguna Seca
1'09.515 - Xtr3mE - Sauber Mercedes C9 RaceCar '89 - RMGeen zorgen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1'09.350 op Seca (en ik heb de foto) maar ik dacht... ik geef je alvast een waarschuwinkje ... gaat echt een snellere aankomen.
Calm down, please!
Bring it onquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor1'09.350 op Seca (en ik heb de foto) maar ik dacht... ik geef je alvast een waarschuwinkje ... gaat echt een snellere aankomen.
nou GT4 is dus allesbehalve arcadequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
Net dat filmpje even bekeken, GT4 lijkt toch wel behoorlijk arcade vergeleken met Forza.
Kleine foutjes worden daar keihard afgestraft, terwijl je hier gewoon door kunt scheuren als je naast de baan gaat.
Wel aardig netjes gereden.
Ik weet dat het niet arcade is, het kan ook zo lijken doordat ik zelf niet speel, maar ik heb het gevoel dat ik niet zo kan rijden met Forza.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
nou GT4 is dus allesbehalve arcade![]()
probeer hier maar es ook op het gras en je bent hem zo kwijt. Dat ik hier ff niet eraf vloog was beetje geluk en beetje ervaring(niet sturen als je er ff op zit) Maar geloof me als je hier denkt om af en toe af te snijden via het gras dan ben je echt de lul
![]()
De enige reden dat ik een PS2 heb is GT3 en GT4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Xtr3mE het volgende:
GT4 en GT3 is ook een groot verschil
compleet nieuwe 'rij-eigenschap-' engine. Forza heb ik wel gespeeld maar blijf toch erbij dat GT4 dé simulatie geeft. Kan niet wachten op GT5....
tuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
Misschien dat ik ook mee doe. Hoog tijd om GT4 weer eens in m'n PS2 te gooien. Mag ik ook gebruik maken van de DFP?
Eigenlijk kan deze topic wel samengevoegd worden met [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 9. Die topic was toch al doodgebloed.
Hoe heb jij eigenlijk dat filmpje gemaakt?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
tuurlijkhoe meer tegenstand hoe beter
![]()
-Dank uquote:Op zondag 15 januari 2006 10:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk dat filmpje gemaakt?
edit : Ik heb je filmpje even geanalyseerd en ben tot de volgende conclusies gekomen:
- TERING wat rem jij laat! Is niet altijd goed maar je doet het leuk
- In het eerste stuk denk ik veel sneller te zijn. In de tweede helft ben jij veul sneller.
- Jij gebruikt AT, ik MTIk kan er niet tegen wanneer GT4 schakelt voor me.
- Die 5'32.142 gaat eraan
- Respect voor de laatste bocht ... jammer van AT want anders had je mooier uit de bocht kunnen komen
- Lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen
- Geen nette maar een respectabele RAG-ronde
- Ik moet kijken of ik mijn ronde ook kan posten
Je kan met GT4 toch een LAN game doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
-Dank u
-Die ronde heb ik gewoon via videokaart op de pc aangesloten (ViVo-functie) en kan je gewoon lekker opnemen.
-Dat AT ben ik zo gewend in alle race spellen en kan niet anders(kan ik wel maar ben dan niet zo constant)
-Idd niet zo nette ronde maar wel snelste tot nu toe, als iemand hem verbeterd ga ik pás beginnen met mijn verbetering
-En idd vind jou ook erg competetief en zou wel es willen racen in real life(helaas is er geen mulitplayer via internet voot GT4
)
- En ik zou jou ronde ook wel es willen zien, kan ik toch misschien ook wat van opsteken
geen zorgenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:59 schreef Robin__ het volgende:
Mijn banden waren sport:medium.
Ben er nog niet toe gekomen mn tijd te verbeteren en een screen te makenschrap m anders maar ff uit het lijstje
Kan niet echt want in arcade staat het gewicht en de hp's erbijquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Xtr3mE het volgende:
zozo 2 hele seconden![]()
Alleen ben ik erachter gekomen dat dit ook niet de optimale regels zijn. Daarom ben ik er ook niet mee bezig.
je kunt namelijk je auto quick tunen lap neerzetten en dan weer terug tunen en niemand die het merkt.![]()
Niet dat ik de tijden niet vertrouwde maar meer voor de toekomst![]()
Daarom vind ik het zo kl*te dat je ermee stoptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Mwah, ik zie hier dat wij 2 beetje enige zijn die wat posten (of de rest kan de tijden niet aan)
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Hate it or love it I'm still number 1!![]()
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleife
5'29.314 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Laguna Seca
1'08.422 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Tsukuba Circuit
0'44.374 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
El Capitan
2'02.608 - Googolplexian - Hommel Berlinette r/s coupe '99 - SM
hhmmmmquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef Robin__ het volgende:
Ik probeer nog regelmatig jou tijd te halen op el capitan.. slechts 1 keer in de 2'02.9xx gekomen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
stiekum baal ik MEGA van die tijd van Xtreme op de Nür want ook al maakte ik een paar foutjes met mijn snelste lap ... ik was er happy meenou moet ik weer 1000x opnieuw beginnen als de eerste paar bochten niet lukken. Of een perfecte bijna-ronde rijden, de één-na-laatste bocht verkloten en meteen een nieuwe DS2 moeten halen bij de winkel
Daar heb ik het ook lastig om echt een goed rempunt te kiezen ja.. maar het gaat me lukkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hhmmmmhete adem...
ik moet maar weer eens gaan sjesen met die Hommel (als was die tijd al aardig scherp; er zitten nog zat stukken in die beter kunnen. Zoals de bocht na de brug (bijna einde)).
http://forevergeek.com/games/play_gt4_online_now.phpquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef P-Style het volgende:
Als het gerucht van de Online GT4 waar is, dan wordt deze topic straks nog overbodig!
Ja, maar die online GT4 die eraan zou komen (volgens de geruchten) houdt ook een online score-systeem bij.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
Nürburgring Nordschleife
5'28.850 - Googolplexian - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Laguna Seca
1'08.422 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Tsukuba Circuit
0'44.065 - Xtr3mE - Sauber C9 RaceCar '89 - RM
El Capitan
2'02.608 - Googolplexian - Hommel Berlinette r/s coupe '99 - SM
Geloof me ... 5'25 moet haalbaar zijn ... ook deze ronde Nür was zeker niet foutloos.
Filmpje van de replay volgt nog (had scherm in enthousiastme weggedrukt zonder foto te nemen)
edit: Filmpje(sorry voor boutkwaliteit)
quote:
Nog steeds dezelfde (wel het gaatje op de achterkant afgeplakt met ducttape i.v.m. schakelen). Niet zoveel laps maar onnoemelijk veel herstarts door eerste bochten-seriequote:En hoeveel Dualshocks al verbruikt en hoeveel rondjes ?
Sommige bochten werken beter als je vlak voor de apex (en nog terwijl je je rem ingedrukt hebt) gas bij geeft. Geeft net wat meer controle over de auto. Ik weet niet of jij dat ook doet?quote:Ik weet echt niet waar je die tijd haalt met die kleine foutjes erbij! Knap hoor.
Nope ... Ik rijd normaal met de full-front view (geen kap). Met die view uit de replay kan ik ook niet rijdenquote:Trouwens rijd jij met die view zo ?![]()
Das iets wat ik bij gt4 totaal niet kan terwlijk ik zo altijd reed.
Bij GT4 rij ik overigens met de 'hood-cam'. Lekkere snelheidgevoel vind ik dat![]()
Nou, graagquote:Als ik je tijd beat dan zal ik ff replay online gooien![]()
Je kunt gewoon (in Gran Turismo mode) de onderdelen eraf halen (effe een free race beginnen en setup kiezen > alle onderdelen naar standaard). Banden kun je ook hier omwisselen maar ook tijdens een pitstop in A-Spec modequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef JumperJack het volgende:
nou, ben weer gt4 aan het spelen, na die gebroken pols die ik volgens mij eerder heb gemeld, de rondetijden zal ik aan het einde van de middag ff posten, maar ik heb een ander, meer technich probleem. en omdat ik het gewone GT4 topic niet kan vinden, post ik het hier maar![]()
ik heb nml een caddilac cien gewonnen in het begin. met mijn stomme kop heb ik die lopen tunen, waardoor deze nu modified is. nu kan ik dus ook geen unmodified races meer doen met deze cien. nu ik hem niet meer opnieuw kan kopen/winnen, vroeg ik mij af: kan ik eerder aangebrachte tuning ook undo-en ofzo, dat de cien dus weer unmodified wordt??? enne als je meerdere soorten banden voor een auto hebt gekocht, waar kan je dan eerder gekochte banden omwisselen??? ik hoop zeer dat iemand mij hier een antwoord op kan gevendan zal ik later wel wat laptimes opscharrelen
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Als dat zo mocht zijn kunnen we de top3 bijhouden van elke baan. Heb je meer strijd zegmaar.
Je kan ook in je garage een auto pakken en dan menu eruit totdat je dit ziet:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je kunt gewoon (in Gran Turismo mode) de onderdelen eraf halen (effe een free race beginnen en setup kiezen > alle onderdelen naar standaard). Banden kun je ook hier omwisselen maar ook tijdens een pitstop in A-Spec mode
owkee!!! hartstikke bedankt allemaal. heb dus niet voor niets die één na laatste tournament in de prof league met een ford GT gedaan, had de cien ook gewoon kunnen gebruiken, maarja, de gt is wel een HEEL stuk mooierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:12 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Je kan ook in je garage een auto pakken en dan menu eruit totdat je dit ziet:
[afbeelding]
en dan gewoon op START drukkenhoef je niet naar een race toe te gaan
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Xtr3mE het volgende:
De tijdenlijst tot dusver:
Wou idd je tijd overwalsen met een Le Mansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netjes ... maar we moeten ook klassen in gaan delen anders is die El Capitan-tijd er zo aan natuurlijk. Ik voorzie zelfs verkiezingen voor welke auto voor welke klasse gebruikt kan gaan worden.
RACE CARS RM en ZSMquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Wou idd je tijd overwalsen met een Le Mans![]()
Nee maar wat stel je dan voor?
Race Cars en Road Cars? Maar dan houd je problemen van wat reken je daar wel en wat niet en waarom
Bijnaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
RACE CARS RM en ZSM
ROAD CARS SM en ZSM
uitleg:
RACE CAR: gewicht en power maken niet uit MAAR GEEN ESCUDO OF F1!
ROAD CAR: geen prototypen (zoals Cadillac Cien of Nike 2022) en alleen straatlegale auto's.
ZSM > zo snel mogelijk ... qualifying tyres, tunen, etc... alles mag.
RM / SM > Medium tyres voor respecievelijk Race- en Roadcars. Geen tuning.
Lijkt dat wat?
eensch, eensch ... maar dat betekent wel dat we nooit aan de wereld-tijden kunnen komen die gereden worden met Qualifying Tyres. Lijkt me juist leuk om er een tijd bij te hebben die gewoon zo snel mogelijk is ... dan maar (desnoods) met Escudo of F1. Ultimate Time Attack!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Bijna
Dat race en road cars zat ik ook aan te denken alleen heb je dan weer van die auto's die road zijn maar toch stiekem een racecar under de hood zijn zoals de Tommy Kaira ZZII. (wat gaat die hard)
En die ZSM....betekent dus dat de huidige tijden er voor niks zijn gereden en dat ze eraan gaan met qualifying tires![]()
Ik zou dus gewoon 2 klasses doen:
Race Cars met RM
Road Cars met SM
Dan heb je dus 6 tijden per circuit en niet 9 met ZSM erbij wat het meer overzichtelijker houdt
![]()
helemaal mee eens. geen tunen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Bijna
Dat race en road cars zat ik ook aan te denken alleen heb je dan weer van die auto's die road zijn maar toch stiekem een racecar under de hood zijn zoals de Tommy Kaira ZZII. (wat gaat die hard)
En die ZSM....betekent dus dat de huidige tijden er voor niks zijn gereden en dat ze eraan gaan met qualifying tires![]()
Ik zou dus gewoon 2 klasses doen:
Race Cars met RM
Road Cars met SM
Dan heb je dus 6 tijden per circuit en niet 9 met ZSM erbij wat het meer overzichtelijker houdt
![]()
sry hoor, maar de screens kosten me echt teveel tijd. foto nemen, foto inladen. pas als het een echt bijzondere tijd is zal ik er één makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Nu alleen de lijst in mijn post overnemen en bijvullen en ook nog screens bijzetten, wat bij moet altijd![]()
http://cheats.ign.com/ob2/068/489/489327.html <- beetje naar beneden scrollenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef JumperJack het volgende:
zo en nu ff een lekkere tvp posten![]()
maare kan ff geen battlefield2 meer spelen, technische problemen, dus ga ik vanavond wel weer ff gt4en... iemand tips voor leuke auto's die je kan winnen??? moet namelijk de granturismo championship van de proffesional league nog. die waar ook LM cars in meedoen. mijn pagani zonda LM is te sloom... iemand dus tips voor auto's die ik voor deze race goed kan gebruiken maar die ik niet hoef te kopen, dus winnen???![]()
quote:Hint: Secret Black Cars
The vehicle line-up in the used car showrooms is constantly changing. On the last week of the changing cycle--starting day 694--four secret black race cars appear in the showrooms. Two of the cars are in the Used Car Showroom I and the other two are in Showroom II, and they only appear for one week (Gran Turismo time). All four cars can be purchased for about Cr.8,500,000 total, which is an absolute bargain for these sort of race cars.
wist idd af van die black mysteriesquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://cheats.ign.com/ob2/068/489/489327.html <- beetje naar beneden scrollen
dit is wel een leuke:
German Touring Car Championship : Mercedes-Benz AMG CLK-GTR Race Car '98
[..]
Een goede touringcar:quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wist idd af van die black mysterieshad er al over gelezen, maarja, welke van de 4 zou je moeten nemen, en belangrijker, hoe kom je aan 8 en een half miljoen kronen... heb nu 250 duizend en een showroom van iets van 66 auto's (en dubbele
)
en voor die AMG CLK GTR moet ik eerst een touring car kopen, iemand ideetjes welke de beste is???
en die Cien van mij heb ik nu dus geunmodified, alles wat niet standaard was eraf gegooid, maar er stond bij de race entrance nog steeds dat het een modified auto was...weard...
check ook hier: http://www.gtplanet.net/gt4/car_list/jpn/get_cars.phpquote:Endurance > El Captain 200 Miles : Toyota 88C-V Race Car (Minolta) '89
Ik moet nog steeds 1 auto (Dome Zero Concept)quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef JumperJack het volgende:
nou morgen maar ff proberen, vandaag geen tijd gehad...
heb trouwens die 190E al![]()
omfg. heb alle licenties wel, maar 1 goud, 8/9 zilver en 70 bronsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 auto (Dome Zero Concept)
dan heb ik ze allemaal,maar dan ook echt allemaal uit de PAL versie, alle 734![]()
Maar eerst nog 9 gouden medailles halen voor die license en dan is daar ook alles goud en de Auto erbij![]()
goed idee, maar krijg je toch niet het probleem dat je dan wel 100+ auto's kan kiezen, maar dat er toch één overheerst. bedoel je zult niet zomaar laps gaan rijden met een 250 pk car in een tot 450 pk klassequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik heb een paar nieuwe tijden neergezet
HIER kan je de nieuwe standings zien
Ik zal deze gelijk updaten zodra hier een nieuwe tijd komt (met screenshot)
Dus mensen rijden die tijden want er zijn hoop lege plekken waar je zo op kan komen
Ik ga zelf nog binnenkort tijden neerzetten ook met roadcars waar de keuze groter is. Maar wel als we er een limiet zouden zetten van bijv. 450 pk? Nu je vrij mag kiezen heb je ook zo een salleen s7 gepakt of een SLR en is de lol er vanaf. Onder de 450 pk bijvooorbeeld heb je echt 100+ auto's die je kan kiezen. Wat het uiteindelijk leuker maakt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik heb een paar nieuwe tijden neergezet
HIER kan je de nieuwe standings zien
Ik zal deze gelijk updaten zodra hier een nieuwe tijd komt (met screenshot)
Dus mensen rijden die tijden want er zijn hoop lege plekken waar je zo op kan komen
Ik ga zelf nog binnenkort tijden neerzetten ook met roadcars waar de keuze groter is. Maar wel als we er een limiet zouden zetten van bijv. 450 pk? Nu je vrij mag kiezen heb je ook zo een salleen s7 gepakt of een SLR en is de lol er vanaf. Onder de 450 pk bijvooorbeeld heb je echt 100+ auto's die je kan kiezen. Wat het uiteindelijk leuker maakt.
nee, maar ik ben zelf wel goed in het indelen, ligt me welquote:Op zondag 12 maart 2006 08:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]netjes!
Ik ben het wel eens met de "tot 450pk" regel ... je hebt dan lekker veel keuze en het is dat juist stoer om met een 250 pk gebakkie snellere tijden neer te zetten (wat te denken van de Elise 111R op korte banen). Zolang ze maar helemaal standaard zijn ... dus NIET die pretuned bakken van bijv. Amuse.
Ruf mag dan weer wel omdat er verder geen Porsches inzitten
Jump: pk's zeggen niet alles
Ik ben meer voor het kiezen van elke auto tot 450 pk.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee, maar ik ben zelf wel goed in het indelen, ligt me welen dan kijk ik natuurlijk ook naar de topspeed en acceleratie
dus al jullie dat willen deel ik ze vanavond ff in
![]()
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het kiezen van elke auto tot 450 pk.
Ik bedoel ... zelfs de BMW M5 kan al niethet is juist leuk om een beetje variatie te hebben en uiteindelijk komen we toch wel uit bij hooguit 10 snelle auto's
Toch zou ik graag per track nog een SuperLap willen zien ... dus echt zo snel je kan met maakt niet uit wat.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenals je dan 5 of meer verschillende klassen hebt is dat 5x3 = 15 tijden + 3 race cars = 18 tijden per track
![]()
dat ben ik ook weer met je eens, maar zo kan ik bijvoorbeeld geen prachttijden rijden met een elise ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yep mee eens. Die tuner bakken zoals Amuse enzo eruit (kan je immers ook niet kopen bij de dealer) en dan racenals je dan 5 of meer verschillende klassen hebt is dat 5x3 = 15 tijden + 3 race cars = 18 tijden per track
![]()
Extr3mE heeft gelijk: lekker simpel houden. Ga maar op zoek naar de snelste RM en SM autoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat ben ik ook weer met je eens, maar zo kan ik bijvoorbeeld geen prachttijden rijden met een elise ofzo.
heb wel een beter idee:
als we nou de auto's idd indelen in Race en Road cars, en dan per track een top10 ofzo maken. dan staat het des te mooier als je met een elise een tijd van een esprit hebt verslagenmet een elise kom je nooit in de top3, maar top10 kan natuurlijk wel...
ook kan ik die klassen wel maken, maar dan niet in één keer. gewoon als er bijvoorbeeld een tijd vn een elise tussen de tijden van ford gt's ofzo staat, maak je gewoon een nieuwe klasse aan. dan staan er niet zo een ongelovelijk demotiverende hoeveelheid lege plekken, maar worden nieuwe klassen gewoon in de loop der tijd aangemaakt![]()
das waar... er zijn nog maar 3 mensen die dit doenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Extr3mE heeft gelijk: lekker simpel houden. Ga maar op zoek naar de snelste RM en SM auto
Komt er meer animo dan ben ik er ook wel voor om de lijsten uit te breiden maar zoals het er nu uitziet is er niets mis met de opzet.
Ja, oke maar wat krijg je dan ? iedereen die een F1 pakt ?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch zou ik graag per track nog een SuperLap willen zien ... dus echt zo snel je kan met maakt niet uit wat.![]()
Op Test Circuit, LaSarthe en Nürburg is F1 ECHT niet sneller!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ja, oke maar wat krijg je dan ? iedereen die een F1 pakt ?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Xtr3mE het volgende:
Is goed dan doen we een SuperLap erbij ?
Ik neem aan dat je dan ook alles mag tunen binnen de Quicktune optie bij Arcade:
- Power + 20%
- Weight - 10%
- Gear ratio aanpassen
- Tires: Super soft
Mee eensch ?
Je kan voor de F1 wel softs kiezenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op Test Circuit, LaSarthe en Nürburg is F1 ECHT niet sneller!
Vergeet niet dat je bij de F1 geen Softs kunt nemen, heAlleen standaard banden.
En dan hebben we natuurlijk nog de offroad tracks.
Zet jij maar een paar F1 tijden neer ... kijk ik wel of ik eraan kan komen met een LeMans bak en SuperSofts.
imageshack zuigtquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Xtr3mE het volgende:
1'55.413 - El Capitan @ Chevrolet Corvette Z06 (C5) '00 - SM
1'41.467 - Seattle Circuit @ Spyker C8 Laviolette '02 - SM
0'53.131 - HighSpeed Ring @ Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
(Snap niet hoe je hier aan die 0'52.xxx komtheb echt max gepusht met alle auto's
)
idd was vergeten dat de fokkers het voor iedereen hebben verneuktquote:
zit wat in, dan moet ik maar es manual proberenquote:0'52.xxx was gewoon een mega-scherpe rondekan maar een pietsie sneller imo. Maar vergeet ook niet dat ik met MT en TC rijd ... Jij met AT en no assists, toch?
Het scheelt wel hoor... MT; heuvelop iets langer in de toeren doortrekken, heuvelaf iets eerder schakelen, bochten met weinig tractie in een hogere versnelling nemen (zoals de bocht voor de finish @ Nür), etc
niet alleen firefoxquote:edit: "Firefox kan de server op www.x-tuned.com niet vinden." ... X-Tuned down?
waar kun je de F1 winnen, want dat lijkt me hiervoor wel een eerste vereistequote:Op zondag 12 maart 2006 16:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op Test Circuit, LaSarthe en Nürburg is F1 ECHT niet sneller!
Vergeet niet dat je bij de F1 geen Softs kunt nemen, heAlleen standaard banden.
En dan hebben we natuurlijk nog de offroad tracks.
Zet jij maar een paar F1 tijden neer ... kijk ik wel of ik eraan kan komen met een LeMans bak en SuperSofts.
als je het spel op 100% uitspeelt o.a.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:51 schreef JumperJack het volgende:
[..]
waar kun je de F1 winnen, want dat lijkt me hiervoor wel een eerste vereiste![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
als je het spel op 100% uitspeelt o.a.
So true, toen ik die concept type R (witte met zwarte hood) kreeg in GT4 heb ik echt veel km mee gereden zo superwegligging en snel ookquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Googolplexian het volgende:Natuurlijk zijn er snellere auto's dan NSX-R maar hij rijdt zo lekker
(en verslaat menig andere auto met veul meer pk)
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
als je het spel op 100% uitspeelt o.a.
Weet niet meer precies, ff googlen op gt4 walkthroughs, let wel op PAL editie (maar ik dacht bij een endurance)quote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat ga ik dus nooit doen
en je zei o.a., dus hoe nog meer
![]()
GT4 : Het Grote Laptimes Topicquote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat ga ik dus nooit doen
en je zei o.a., dus hoe nog meer
![]()
Kommaar opquote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Xtr3mE het volgende:
Zou echt een keer tegen een competieve gt4 racer willen racen zoals Googolplexian![]()
Heb dat GT4 feeling helemaal terug, dvdhoes afgestoft en al![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar op
Valt vast wel eens een keertje een GT4 dagje te houden
hmm daar gaan we wat aan doenquote:
Probeer de Nissan R92CP eensquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:52 schreef Xtr3mE het volgende:
Pff heel wat ronden gereden en wil maar niet lukken (een foutloze ronde)
De F1 kan zeker aan die tijd komen alleen dat ding is niet te houden op de baan, springt alle kanten op gewoon op elke hobbel
Daarom LeMans bak gepakt en voorlopig snelste tijd neergezet, want deze kan nog makkelijk 3> seconden sneller.
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
GT4 : Het Grote Laptimes Topic![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef JumperJack het volgende:
die LM's zijn meestal gewonnen door de endurance races, maar als ik bijv. mijn clk gtr pak, win ik die nooit op B-spec.
nou wil ik ook wel die 24h nurnburgring doen, maar dan moet ik 8 uur erbij blijven om ongeveer elke 30 ronden op Pit Stop te drukken... want dat doet ie neem ik aan niet uit zich zelf...
dus hier eigenlijk mijn vraag: welke auto kun je het beste gebruiken om de endurance races te doen???
quote:
Gaat goed komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Moet nog steeds met die auto rijden...
Als we onder de 5 min komen dan mogen we echt van talent spreken![]()
ga eerst ff de R89 halen met die driving missions... zijn die moeilijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat goed komenook die ronde was zeker niet foutloos (maar het gaat wel hard, zeg).
394 km/h eind rechte stuk![]()
makkie vooral die laatstequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ga eerst ff de R89 halen met die driving missions... zijn die moeilijk![]()
whehehehequote:
lol @ finishstreepquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
whehehehe
Mission 34 heb ik dus onwijs lang over gedaanEN ELKE KEER 125 SECONDEN WACHTEN
hier een voorproefje (niet van mij)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
lol @ finishstreep![]()
ik had toen ook een filmpje gemaakt (denk dat het nu veel beter kan maargoed)
En nog iets trouwens:
[afbeelding]
![]()
(Nu kan die race cars klasse net zo goed weg....)
Bring it on bitchquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Jij vieze, vuile, gore ....
Goed gedaan, jochie! Daar ga ik binnenkort eens lekker onderdoor.
Over RaceClass: Laat staandat is moeilijke pro-stuff
Ik kom nog steeds niet aan jouw Race Car Nur
beetje NFSquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me ook leuk leek is om de 400m sprint erin te doen.
De uitdaging is dan om een auto uit je 600+ auto's uit je garage te pakken en vol te tunen hoe je wilt om zo een snel mogelijke sprint te trekken. Alle auto's en alle tuning toegestaan ?![]()
NFS rulesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje NFSen saai
ik vind deze constructie (en jouw online ultimate lap score board) juist geweldig
komt welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
NFS rules![]()
Vind dit ook wel leuk maar helaas te weinig animo
nee, hoewel ik f1 die hard ben, geen vrijetraining-laat-opblijven voor mijquote:
Zit wat in ja...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
komt welweinig animo is omdat mensen WETEN dat ze ons niet aankunnen
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.quote:
Kommaar op met die SuperLapTM videoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.
Als er behoefte is aan mijn superlap ronde kan ik ook zo regelen![]()
Mijne was ook verre van foutloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar op met die SuperLapTM videoIk wil wel eens zien waar jij de tijd pakt.
Mijn SuperLapTM was met fouten dus het kan veel sneller![]()
Ik moet dat eens doen (camera voor de TV, .mov file naar mpg opzetten in moviemaker, uploaden)...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Mijne was ook verre van foutloos![]()
Maar als jij de jouwe ook post kunnen we mooi van elkaar leren en naar de 4'59.999 gaan![]()
Ik moet sowieso m'n DFP weer effe onder het stof vandaan halen. Gran Turismo's zijn altijd van die games die je een half jaar niet meer gespeeld kunt hebben om er vervolgens weer helemaal verslaafd aan te raken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Xtr3mE het volgende:
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.
Als er behoefte is aan mijn superlap ronde kan ik ook zo regelen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet sowieso m'n DFP weer effe onder het stof vandaan halen. Gran Turismo's zijn altijd van die games die je een half jaar niet meer gespeeld kunt hebben om er vervolgens weer helemaal verslaafd aan te raken.
heey!!! omdat ik het nog niet heb uitgespeeld, betekent nog niet dat ik jullie niet aankanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
komt welweinig animo is omdat mensen WETEN dat ze ons niet aankunnen
Hulde aan Jump, daarvoor![]()
![]()
![]()
nee kan je niet instellen maar dat scherm blijft ongeveer 10 seconden, als je niks doet pakt ie zelf die default dingen. DUs geen zorgen als je er niet bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef JumperJack het volgende:
hoe zit dat eigenlijk. als je een endurance race op Bspec doet, gaat ie na verloop van tijd de pit in. dan vraagt ie welke banden etc, maar kun je ook instellen dat ie dat automatisch doet???
maar als die weer aan de race gaat beginnen, gaat ie zeker niet automatisch op de x3 snelheid in het R1 schermquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:05 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
nee kan je niet instellen maar dat scherm blijft ongeveer 10 seconden, als je niks doet pakt ie zelf die default dingen. DUs geen zorgen als je er niet bent![]()
dan wordt het dus 24 uur non stop aanzettenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef Xtr3mE het volgende:
nee klopt
die snelheidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Xtr3mE het volgende:
SuperLap™ @ Nordschleife
Na 60% is geluid niet meer synchroom met beeldVraag me niet hoe of waarom
![]()
Scoreboard
zover ik weet kreeg je geen F1 op die endurancequote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef JumperJack het volgende:
nou, hij is hem aan het doen. de Nurnburgring Nordschleife 24h!!! met de Mercedes-Benz CLK GTR '01, dus morgenochtend is ie om kwart over elf ongeveer klaar en heb ik de F1![]()
![]()
![]()
heb ook al de Toyota 88CV en de Nissan R92CP
en ook mn persoonlijk record op dezelfde baan gebroken met de Nissan R92CP: 5'48"668 en de screenshot zet ik vanmiddag waarschijnlijk op het forum!!!![]()
-edit- pff. die ronde had ik allang gepost![]()
![]()
oh neequote:Op zondag 19 maart 2006 16:26 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
zover ik weet kreeg je geen F1 op die endurance
quote:Nurburgring 24 Hours Endurance : POLYPHONY Formula Gran Turismo '04
zodra de andere comp vrij isquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zodra de andere comp vrij is![]()
en trouwens... die Audi Auto Union '37 is echt amper op de weg te houden![]()
de eerste keer op de nurnburg. eerste bocht zou al fataal zijn geweest voor de coureurquote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Da's echt alleen iets voor op de Test Track
Ken je nagaan ... daarmee zijn races gewonnen.
Coureurs leefden of gingen dood ... 50/50, bij wijze ... maar het ding ging wel über hard in een rechte lijn.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de eerste keer op de nurnburg. eerste bocht zou al fataal zijn geweest voor de coureur![]()
trouwens goog. kende je al langer en hier heb je me geholpen met mijn versoepte Renault Mégane '04 enne hoe zou je toch op het idee zijn gekomen voor de spoon s2000![]()
lolquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]De naam kwam me al bekend voor ... en die S2000 was van voor GT4, geloof ik
maar bindt me d'r niet op vast.
NA versiequote:
Waar blijft jouw filmpje?quote:
Mijn filmpje komt met de tijdsverbeteringquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
NA versie![]()
(met een beetje geluk is dat voor PAL hetzelfde maar wist niet meer zeker)
[..]
Waar blijft jouw filmpje?of een tijdverbetering
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 maart 2006 08:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn filmpje komt met de tijdsverbetering![]()
Jouw Nur ronde was ECHT strakrespect! Maar de mijne bij lange na niet (2 keer op het gras) dus daar kan nog zeker een seconde of 3 van af
Eerst effe werken en vanavond weer eens proberen
P.S.: Ik had het al een keer gezegd maar probeer je max speed bij QuickTune niet op maximum te zetten. Dus met de R92CP, bijv., niet op 480 km/h (dat haal je toch nooit) maar op 430 km/h ofzo ... Het verschil: Eind rechte stuk rijd ik bijna 400, jij 370daar zit veel tijdsverschil, lijkt me.
Superlap = Anythingquote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef JumperJack het volgende:
trouwens voor de Race en Road klasse, moeten de banden dan Race en Sport zijn, maar maakt de sterkte ook nog uit, of mogen alle sterktes. dus eigenlijk: Normal of SuperSoft![]()
in de ronde van de screen had ik hem trouwens op SuperHard gedaan, vandaar dat de tijd nou niet zo goed is![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Maar die gearratio laat ik zo staan zoals default. Je kan het wel verzetten naar hoog topspeed maar dat moet je inleveren bij de andere 90% van de baan die alleen bochten achter elkaar bevatten. Daar moet je echt niet met een te hoge gearratio rijden![]()
fok! dan telt die screen niet eens mee, want die was SuperHard...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Superlap = Anything
Road & Race = Medium Tyres
Als je me overtuigt met jouw filmpje (en deze keer graag bumb view met de HUD erop)quote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]rrrright
Je hebt niet voor niets dat TC lampjeAls dat tot in de 3de versnelling brandt heb je genoeg power om je gear ratio aan te passen, lijkt me... lever je echt noppes op in. Daar komt ook nog eens bij dat die LM wagens een rood toerengebied hebben van iets van 200 toeren. Je merkt echt niet wanneer je op de limiter rijdt ...
Probeer het maar eens.
Staat op de scoreboard site he erbovenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef JumperJack het volgende:
trouwens voor de Race en Road klasse, moeten de banden dan Race en Sport zijn, maar maakt de sterkte ook nog uit, of mogen alle sterktes. dus eigenlijk: Normal of SuperSoft![]()
in de ronde van de screen had ik hem trouwens op SuperHard gedaan, vandaar dat de tijd nou niet zo goed is![]()
straks ff op wat banen wat tijden neerzettenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:56 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Als je me overtuigt met jouw filmpje (en deze keer graag bumb view met de HUD erop)![]()
[..]
Staat op de scoreboard site he erboven![]()
good luckquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef JumperJack het volgende:
[..]
straks ff op wat banen wat tijden neerzetten![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Xtr3mE het volgende:
gewoon bij de juiste merk kijken
F1 vindt je bij Japan > Polyphonic
die stond er dus niet bijquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Xtr3mE het volgende:
gewoon bij de juiste merk kijken
F1 vindt je bij Japan > Polyphonic
Vaag? staat er egwoon tussen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die stond er dus niet bijraar... nouja, ik rijd de races met de f1 dan wel in GT mode in free run
![]()
quote:en djeez. kom echt niet bij jullie tijden in de buurt. met mijn nissan r92 had ik nog 2 seconden achterstand op jullie toyota 88C-V's op de high speed ringomfg. heb boos de ps2 uitgedaan met de achterschakelaar
![]()
begin maar met het verbeteren van mijn el captain tijdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:17 schreef Xtr3mE het volgende:
Kom maar op bitches, ik lust jullie rauw. Heb alleen helaas deze week niet veel tijd. Maar dont worry
ik weet al wel zeker dat ik op de nurnburgring alleen in de Road Class enige competitie hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
Xtr3mE : begin maar alvast met knallen, jong... ik zit nu op de 5:05.352 en dat was NOG niet foutloos
Screenie en/of video later ... dit kan namelijk nog sneller.Had gisterenavond geen zin/tijd meer.
Zet maar een tijd neer zou ik zeggen met een roadcar op de ringquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik weet al wel zeker dat ik op de nurnburgring alleen in de Road Class enige competitie hebwant met de Race en Super Lap
omfg. dat scheelt toch weer ruim 20 seconden
![]()
en ik heb ook eens de nurnburg met een f1 gedaan. je wordt echt door het gras aangetrokkenmaar als je de hele rit op de weg kunt blijven haal je maybe wel een tijd onder de 5 minuten hoor
![]()
Ga jij je eerst hier maar eens op verbijtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Zet maar een tijd neer zou ik zeggen met een roadcar op de ring![]()
Wedden dat ik eronder kom met 10 sec
Ik wacht nog steeds op jouw F1 ronde op Nürquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Xtr3mE het volgende:
durf je niet eens met zelfde auto ?:P (R89C)
maar is goed ik ga je pakken binnenkort.....
zal ik wel ff doen met de vettequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Zet maar een tijd neer zou ik zeggen met een roadcar op de ring![]()
Wedden dat ik eronder kom met 10 sec
Ja de F1 ga ik ook niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw F1 ronde op Nür![]()
En tussen de R89 en R92 zit erg weinig verschil ... de R89 lijkt iets stabieler op de Nür te liggen.
Ik betwijfel of het je gaat lukken zonder de QuickTune top speed wat lager te zetten
nee hè, wist wel dat de mijne nog beter kon...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Acura = Honda
NSX = NSX dus allemaal same shit behalve als je dan een oude NSX pakt tegen een nieuwe. Daar zit wel verschil in.
[afbeelding]
ff snel gedaan om een top 3 NSX te makenDie halve seconde op Googolplexian's tijd liet ik in laatste bocht liggen (te veel onderstuur en schoot rechtdoor)
lolz. jij ook al niet meer in de F1 op Nurn??? mij was dus de F1 ronde op Nur gelukt tot ongeveer de 2.5 minuut... tot toen ging hij echt Perfect, met de hoofdletter P, echt Perfect. maar toen werd ik opeens door kwaardaardige magnetische velden aangetrokken naar het gras...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ja de F1 ga ik ook niet meer gebruiken![]()
Maar die topspeed diffrence..Heel toevallig had ik er mee te maken net.
Ik had mijn R89 als ghost en zelf deze keer de R92CP met top speed op 430 zoals je zei:
We kwamen precies exact op het rechte stuk af.
Resultaat iets van 0,6 seconden
Hier filmpje:
Klik
wat voor camera gebruik je om zo'n perfect screenshot te maken??? moet je naar de mijne kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Acura = Honda
NSX = NSX dus allemaal same shit behalve als je dan een oude NSX pakt tegen een nieuwe. Daar zit wel verschil in.
[afbeelding]
ff snel gedaan om een top 3 NSX te makenDie halve seconde op Googolplexian's tijd liet ik in laatste bocht liggen (te veel onderstuur en schoot rechtdoor)
Ja maar let op je zegt zelf Honda NSX Type-R en Acura NSX (Geen TYpe R)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee hè, wist wel dat de mijne nog beter kon...
maar kom op. (ff ter info trouwens. ben iemand die al 11 jaar met auto's bezig is, ze enorm veel ontwerpt, en die er zijn beroep van probeert te maken, dus weet er reteveel van) je merkt toch hoop ik ook wel dat er echt handling verschil is tussen de Honda NSX-R en de Acura NSX... die Acura stuurt nog veeeeel beter dan de Honda al doet
![]()
en die tijd... dacht eindelijk iemand verslagen te hebbenmaar toch een respectabele tijd met slechts een halve seconde tussen mij en Xtr3mE
morgen ff SM op Nurnburg
![]()
Geen cameraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat voor camera gebruik je om zo'n perfect screenshot te maken??? moet je naar de mijne kijken![]()
Euhmm JumperJack heeft hem kort geleden nog gewonnen dus die weet het vast nog.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef MaHawK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar win ik die R92CP? Dat lijkt me wel een beetje een must have voor dit topic, het wordt ook tijd dat ik weer een keer verder ga met GT4 dus..... waar kan ik hem winnen? zeg het maar pls.
Endurance Events - Fuji 1000 km. heb er wel een trucje voor om hem te winnen: Eerst de El Captain 200 miles (ook endurance race) winnen met de snelste bak die je hebt. op B-spec natuurlijk: op "4 increased pace" en "overtake" aan laten. dan op 3x snelheid zetten en na elke pitstop waar die automatisch naar toe gaat weer op 3x snelheid zetten (in het command scherm (R1) L1 ingedrukt houden en twee maal naar rechts drukken) die race duurt zo een anderhalf uur ofzo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef MaHawK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar win ik die R92CP? Dat lijkt me wel een beetje een must have voor dit topic, het wordt ook tijd dat ik weer een keer verder ga met GT4 dus..... waar kan ik hem winnen? zeg het maar pls.
pardon... bedoel je dat je hem speelt op de pc... of nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Xtr3mE het volgende:
Geen camera![]()
Gaat via videokaart in de pc
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:47 schreef JumperJack het volgende:
owkee. geen typeR, maar hij rijdt wel beter![]()
[..]
pardon... bedoel je dat je hem speelt op de pc... of nietwant hier begrijp den newbie als ik geen enen drol van
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaart
Beste banen om skills te testen:quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef Fathom het volgende:
Ik heb een vraagje.... Ik hou binnenkort een gaming toernooi met wat vrienden en racen is ook een onderdeel van dit toernooi. We gebruiken GT4 als game daarvoor. Het zijn 1v1 wedstrijden in knockout vorm. Iemand tips welke baan we het beste kunnen gebruiken hiervoor? Er is 1 iemand met 99% dus we kunnen bijna alles gebruiken... Op dit moment willen ze de F1 Auto gebruiken op de Nurburgring.. Is dit wat of? Ik ben niet zo thuis in GT4... Tnx
Never stop improvingquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef JumperJack het volgende:
wat vinden jullie van mijn gereden tijden![]()
![]()
en komt de uitleg nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaart
- owkee. dus je kunt je ps2 gewoon in je pc inpluggen. maar je moet hem nog wel gewoon op de ps2 spelen, het kan zeg maar niet op de pc???quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:02 schreef Xtr3mE het volgende:
- Dat beeld op de pc gaat zo: Het gele kabeltje vanuit de PS2 gaat in de videokaart (ViVo - Video in Video Out optie) en de andere 2 kabels (geluid Links en Rechts) gaan de geluidskaart in (lijningang)
En zo kan je beeld én geluid van een extern apparaat (PS2 in dit geval afspelen en met wat software ook opnemen)
- @ El Capitain: kon je niet beter met je NSX ? :p
- En die F1 ronde op speedway was echt max jaheb hem daarna ook niet vaak opnieuw kunnen rrijden.
- waarom die tvp'sals je gewoon bij je active topics kan zien als er wat gezegd is
Ok bedankt voor de info. Dat zal nog wel even duren eer ik dat allemaal gered heb. Maar daarna ga ik zeker mee doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
Endurance Events - Fuji 1000 km. heb er wel een trucje voor om hem te winnen: Eerst de El Captain 200 miles (ook endurance race) winnen met de snelste bak die je hebt. op B-spec natuurlijk: op "4 increased pace" en "overtake" aan laten. dan op 3x snelheid zetten en na elke pitstop waar die automatisch naar toe gaat weer op 3x snelheid zetten (in het command scherm (R1) L1 ingedrukt houden en twee maal naar rechts drukken) die race duurt zo een anderhalf uur ofzo...
dan ben je de gelukkige eigenaar van de Toyota 88C-V Race Car
vervolgens moet je die zo ver mogelijk tunen als het kan (alleen turbo volgens mij) en aan de Fuji 1000 km deelnemen. owja, ook Racing Super Hard banden kopen!!!!!!!!! en Hard voor!!!!!!!!
weer op B-spec en hetzelfde verhaaltje als hiervoor... daar ben je ook een uur of 3 mee bezig, je kan hem natuurlijk ook gewoon aanzetten en iets anders gaan doen, dan hoef je helemaal niets te doen, maar duurt ie wel 3x zo lang.
de volgende stap is dan de 24 uurs racedaarvan heb ik er inmiddels al 1 van gedaan
gewoon 24 uur lang aan laten staan
en dan heb je een f1... (dat is de Nurnburgring Nordschleife 24h race)
ik hoop dat je er wat aan hebt, en we hopen dat je ook wat rondes gaat rijden hier![]()
- Ik speel gewoon op de tv ofcourse. Het kan natuurlijk ook op je pc maar je snapt wel dat het een klein resolutie is dat tv beeldquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- owkee. dus je kunt je ps2 gewoon in je pc inpluggen. maar je moet hem nog wel gewoon op de ps2 spelen, het kan zeg maar niet op de pc???
- nee![]()
- ik had hem dus ook op de max, maar wel met Medium tyres, en niet mer supersoft![]()
- weet niet... automatisme misschien![]()
- ga het eens proberen op de pcquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:53 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
- Ik speel gewoon op de tv ofcourse. Het kan natuurlijk ook op je pc maar je snapt wel dat het een klein resolutie is dat tv beeldWel is het geluid echt 10x vetter op de pc dan op tv.
- met RSS haal je tijd tijd ook niet hoor 1 2 3. Banden maken op zich niet veel uit (is maar 1 ronde vol gas)
lol. moet je de nurnburg eens doen met de F1, argh. om insane van te worden... halve lap foutloos is mij al geluktquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Die nordschleife tijd komt me de nek bijna uit....Ik kan niet eens in de buurt van mijn tijd komen (lees: een ronde uitrijden die daar in de buurt komt)
Feit is dat ik telkens weer daar 1 sec pak en op dat stuk weer 1 sec daar een halve enz enz. Maar kan die laps nooit foutloos afmaken. Om gek van te worden
En ik zie nog steeds geen Video Googolplexian![]()
in internet explorer wel maar in firefox nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef JumperJack het volgende:
trouwens Xtreme, op je standingssite staat een fout bij el capitan met mijn ruf rgt. waar normaal een groen tekentje (hoe noem je zo'n ding eigenlijk) staat, staat nu een wit vlakje...
wou het alleen maar ff melden![]()
wie heeft er nou firefoxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
in internet explorer wel maar in firefox niet![]()
maar zal het fixen
Elke zich zelf waardig vindend internetterquote:
denk je hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
en je tijd: ik zal vanavond es kijken of daar 15 sec vanaf kan![]()
je hebt gelijk 15 is niet te doen..... 20 welquote:
smeerlapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:55 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
je hebt gelijk 15 is niet te doen..... 20 wel![]()
[afbeelding]
en ook je El Capitain is eraan
[afbeelding]
Nordschleife ff geprobeerd en lukte al stukken beter als laatste keer met als Resultaat PB en nog maar 0,8 van Snelste tijd![]()
[afbeelding]
makkie, kan nog wel stuk of 5 af als je perfect rijdt of misschien al door handmatig schakelen (wat ik vreesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
smeerlaphoe flik je 20s!?!?!???!?!??!?
![]()
mwoa. die nurnburg ken ik echt nog niet goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
makkie, kan nog wel stuk of 5 af als je perfect rijdt of misschien al door handmatig schakelen (wat ik vrees)
Maar hoe ik dat doe: je moet die baan gewoon dromen elke bocht, elke curb, elke hobbel enz. Je moet weten waar je max kan doorgassen voordat je echt moet remmen (late rempunt is dat bij mij) en je moet ook weten wat de auto kan. Als je in een bepaalde bocht net effe niet lift (van het gas af) dan ben je aan het grasmaaien al en als je wel lift dan zit je er net nog op.. Das de uitdaging juist de max opzoeken. Zelfde geldt voor die SuperLap
succes![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
makkie, kan nog wel stuk of 5 af als je perfect rijdt of misschien al door handmatig schakelen (wat ik vrees)
succes![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef JumperJack het volgende:
hier is de lang beloofde tijd:
[b]Nurnburgring Nordschleife - Honda NSX-R Concept '01 - SM - 8'02"341
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06125/8-02-341.jpg]afbeelding][/url]
en zoals ik al zei, hij kan met deze auto nog zo ongeveer 4 seconden beter, dus googol doe je best om 7'52"341 te halen met deze auto![]()
D'r kan inderdaad nog makkelijk 5 seconden afquote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef Xtr3mE het volgende:
lol ik wist hetMja hoe langzamer de auto lager de snelheid + langer de baan hoe beter MT werkt
Goed idee van dat filmpjemogen jullie beide posten (SuperLap van Googolplexian en die NSX van JumperJack
)
mwoa. denk dat ik pas een filmpje post als ie wat beter gaatquote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef Xtr3mE het volgende:
lol ik wist hetMja hoe langzamer de auto lager de snelheid + langer de baan hoe beter MT werkt
Goed idee van dat filmpjemogen jullie beide posten (SuperLap van Googolplexian en die NSX van JumperJack
)
Hopelijk vind ik dan nog die 0.7 sec ergens in jouw filmpjequote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r kan inderdaad nog makkelijk 5 seconden af
Ik zal vanaaf de camera voor de tv gooien, PS2 SuperLapTM laten afspelen en opnemen, met Windows MovieMaker een mpg ervan maken en uploaden
als je geen gratis advies wilt okequote:Op maandag 27 maart 2006 17:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
mwoa. denk dat ik pas een filmpje post als ie wat beter gaatje kunt ook beter toplaps rijden als je een "time to beat" hebt
en ik was de allereerste
![]()
Doe wel die view zoals ik ook altijd doe mét OSD/HUD eropquote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r kan inderdaad nog makkelijk 5 seconden af
Ik zal vanaaf de camera voor de tv gooien, PS2 SuperLapTM laten afspelen en opnemen, met Windows MovieMaker een mpg ervan maken en uploaden
advies op een baan die anderen al met gemak een halve seconde sneller doen??? dan kun je bij een stuk of 40 bochten zeggen, die kan beter, en dat bespaar ik jequote:
zit je zo close al bij ons ?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:35 schreef JumperJack het volgende:
[..]
advies op een baan die anderen al met gemak een halve seconde sneller doen??? dan kun je bij een stuk of 40 bochten zeggen, die kan beter, en dat bespaar ik je![]()
Dat moet lukken want het was geen foutloze rondequote:Op maandag 27 maart 2006 17:32 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Hopelijk vind ik dan nog die 0.7 sec ergens in jouw filmpje![]()
je hebt al een snellere liggen die gesaved isquote:Op maandag 27 maart 2006 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat moet lukken want het was geen foutloze ronde
Reken er dus maar op dat als jij mijn tijd verbeterd ik binnen korte tijd met een snellere tijd kom![]()
Nee ... dat nietquote:Op maandag 27 maart 2006 17:39 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
je hebt al een snellere liggen die gesaved is![]()
![]()
![]()
Als je een verkeerde racelijn hebt dan kan ik je dat al na de eerste bochtenserie zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:35 schreef JumperJack het volgende:
[..]
advies op een baan die anderen al met gemak een halve seconde sneller doen??? dan kun je bij een stuk of 40 bochten zeggen, die kan beter, en dat bespaar ik je![]()
- doe ik ook, de bocht zelf doe ik snel, maar de bocht uit doe ik zo snel mogelijk (niet snel genoegquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je een verkeerde racelijn hebt dan kan ik je dat al na de eerste bochtenserie zeggen
We willen juist graag je lap zien om te je advies te geven over de algemene rijstijl, niet de individuele bochten.
Paar tips:
- Laat remmen is niet per definitie sneller. Het gaat erom hoe hard je UIT een bocht komt.
- MT is sneller dan AT. GT4 wil nog wel eens onnodig schakelen. Het hele bochtengedeelte op ongeveer ¾ van de Nür doe ik bijvoorbeeld in z'n 3
- Nür is erg hobbelig ... ken de hobbels. Direct na bocht 1 zit er bijvoorbeeld op de racelijn een hobbel... die is vervelend voor je tractie maar het biedt wel een mooie gelegenheid om te schakelen.
3x shortcutten zeker ?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef Googolplexian het volgende:
Nou ... ik heb me bedachtDat filmpje van die SL (5'05) ga ik niet posten want het is echt schandalig hoe ik daar rij ... drie keer van de baan ofzo
ik post 'm wel als ik onder de 4 minuten zit.
momenteel niet veel tijd, plus komt daarbij dat ik nu DTM 3 Race driver ook heb (dus ff proberen:P)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef Googolplexian het volgende:
gezien het zo stil bijft zal ik de andere tijden binnenkort maar eens aanavallen
Die bout-racecar-tijd van Xtr3mE gaat geen pretje worden
quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Xtr3mE het volgende:
![]()
![]()
gvd gvd gvd!
2 seconden onder mijn tijd gezeten en dan krijg ik het voor elkaar om dat te vergooien in een spin in de bocht voor het opkomen van het lange rechte stuk......![]()
Uit alle woede maar ps2 uitgezet en voorlopig geen GT4 voor mij![]()
ga jij maar eens wat andere tijden postenquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]watje
kommop man ... da's juist de entertainmentwaarde van het spel!
en de jouwe van de Race lap ... no worries braddahquote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ga jij maar eens wat andere tijden posten![]()
jouw tijd blijft voorlopig bovenaan ben ik bang van de SuperLap![]()
je had toch nog wat af te rekenen met paar F1 SuperLaps ?quote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en de jouwe van de Race lap ... no worries braddah [afbeelding] ... ik kom echt wel met tijden
goos ... eind deze week heb je weer wat in te halen ... beloofdquote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
je had toch nog wat af te rekenen met paar F1 SuperLaps ?![]()
Dus bring it onmet je LMP's
Voor de NSX geldt : Arcade mode, Sport Medium Tyres, Nurburg Nordschleife.quote:Op maandag 3 april 2006 20:58 schreef MaHawK het volgende:
Hey die NSX type R heb ik volgens mij wel! Misschien dat ik dat een keer kan proberen ben bang dat ik dat circuit voor geen meter ken, maar tis een poging waard. Waar rijden jullie eigenlijk? Arcade Time Trail of? Is er nog iets veranderd aan de auto? Laat het maar weten, dan kan ik het proberen.
Bedankt, ik zal het ehm heeeeeel hard nodig hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor de NSX geldt : Arcade mode, Sport Medium Tyres, Nurburg Nordschleife.suc6
3. 8'02.341 JumperJack Honda NSX-R Concept '01 SMquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het ehm heeeeeel hard nodig hebben.
8:04:949
Daar zullen jullie vast geen bewijs van hoeven zien.![]()
Maar goed, ik ken het circuit ook totaal niet. Dat komt vanzelf.
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef Xtr3mE het volgende:
Mooie ronde,
nog 1 week dan is die drukte hier ook weg en kan ik weer gas geven
misschien ook tijd voor mij om MT onder de knie te krijgen, waardoor je ook echt sneller bent.
ALs ik nu MT rijd ben ik ca. 2-3 sec langzamer op een normal baan. Dat moet beter kunnen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |