zal ik wel ff doen met de vettequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Zet maar een tijd neer zou ik zeggen met een roadcar op de ring![]()
Wedden dat ik eronder kom met 10 sec
Ja de F1 ga ik ook niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw F1 ronde op Nür![]()
En tussen de R89 en R92 zit erg weinig verschil ... de R89 lijkt iets stabieler op de Nür te liggen.
Ik betwijfel of het je gaat lukken zonder de QuickTune top speed wat lager te zetten
nee hè, wist wel dat de mijne nog beter kon...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Acura = Honda
NSX = NSX dus allemaal same shit behalve als je dan een oude NSX pakt tegen een nieuwe. Daar zit wel verschil in.
[afbeelding]
ff snel gedaan om een top 3 NSX te makenDie halve seconde op Googolplexian's tijd liet ik in laatste bocht liggen (te veel onderstuur en schoot rechtdoor)
lolz. jij ook al niet meer in de F1 op Nurn??? mij was dus de F1 ronde op Nur gelukt tot ongeveer de 2.5 minuut... tot toen ging hij echt Perfect, met de hoofdletter P, echt Perfect. maar toen werd ik opeens door kwaardaardige magnetische velden aangetrokken naar het gras...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ja de F1 ga ik ook niet meer gebruiken![]()
Maar die topspeed diffrence..Heel toevallig had ik er mee te maken net.
Ik had mijn R89 als ghost en zelf deze keer de R92CP met top speed op 430 zoals je zei:
We kwamen precies exact op het rechte stuk af.
Resultaat iets van 0,6 seconden
Hier filmpje:
Klik
wat voor camera gebruik je om zo'n perfect screenshot te maken??? moet je naar de mijne kijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Acura = Honda
NSX = NSX dus allemaal same shit behalve als je dan een oude NSX pakt tegen een nieuwe. Daar zit wel verschil in.
[afbeelding]
ff snel gedaan om een top 3 NSX te makenDie halve seconde op Googolplexian's tijd liet ik in laatste bocht liggen (te veel onderstuur en schoot rechtdoor)
Ja maar let op je zegt zelf Honda NSX Type-R en Acura NSX (Geen TYpe R)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee hè, wist wel dat de mijne nog beter kon...
maar kom op. (ff ter info trouwens. ben iemand die al 11 jaar met auto's bezig is, ze enorm veel ontwerpt, en die er zijn beroep van probeert te maken, dus weet er reteveel van) je merkt toch hoop ik ook wel dat er echt handling verschil is tussen de Honda NSX-R en de Acura NSX... die Acura stuurt nog veeeeel beter dan de Honda al doet
![]()
en die tijd... dacht eindelijk iemand verslagen te hebbenmaar toch een respectabele tijd met slechts een halve seconde tussen mij en Xtr3mE
morgen ff SM op Nurnburg
![]()
Geen cameraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat voor camera gebruik je om zo'n perfect screenshot te maken??? moet je naar de mijne kijken![]()
Euhmm JumperJack heeft hem kort geleden nog gewonnen dus die weet het vast nog.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef MaHawK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar win ik die R92CP? Dat lijkt me wel een beetje een must have voor dit topic, het wordt ook tijd dat ik weer een keer verder ga met GT4 dus..... waar kan ik hem winnen? zeg het maar pls.
Endurance Events - Fuji 1000 km. heb er wel een trucje voor om hem te winnen: Eerst de El Captain 200 miles (ook endurance race) winnen met de snelste bak die je hebt. op B-spec natuurlijk: op "4 increased pace" en "overtake" aan laten. dan op 3x snelheid zetten en na elke pitstop waar die automatisch naar toe gaat weer op 3x snelheid zetten (in het command scherm (R1) L1 ingedrukt houden en twee maal naar rechts drukken) die race duurt zo een anderhalf uur ofzo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef MaHawK het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar win ik die R92CP? Dat lijkt me wel een beetje een must have voor dit topic, het wordt ook tijd dat ik weer een keer verder ga met GT4 dus..... waar kan ik hem winnen? zeg het maar pls.
pardon... bedoel je dat je hem speelt op de pc... of nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Xtr3mE het volgende:
Geen camera![]()
Gaat via videokaart in de pc
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:47 schreef JumperJack het volgende:
owkee. geen typeR, maar hij rijdt wel beter![]()
[..]
pardon... bedoel je dat je hem speelt op de pc... of nietwant hier begrijp den newbie als ik geen enen drol van
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaart
Beste banen om skills te testen:quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef Fathom het volgende:
Ik heb een vraagje.... Ik hou binnenkort een gaming toernooi met wat vrienden en racen is ook een onderdeel van dit toernooi. We gebruiken GT4 als game daarvoor. Het zijn 1v1 wedstrijden in knockout vorm. Iemand tips welke baan we het beste kunnen gebruiken hiervoor? Er is 1 iemand met 99% dus we kunnen bijna alles gebruiken... Op dit moment willen ze de F1 Auto gebruiken op de Nurburgring.. Is dit wat of? Ik ben niet zo thuis in GT4... Tnx
Never stop improvingquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef JumperJack het volgende:
wat vinden jullie van mijn gereden tijden![]()
![]()
en komt de uitleg nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij lust het video signaal van de PS2 via de PC-kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |