Lol, heeft ie maar 3 versnellingen ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef Alfa_Boy het volgende:
Chapperal, is dat die amerikaan met 3 versnellingen??? Ik weet het niet zeker, maar als het dat ding was, heeft ie wel een lekker geluidje
Ik hoop dus ook dat het in GT5 beter wordt aangepakt, want nu weet je nooit van tevoren waar je tegen moet racen...
K vond de pk-restrictie van GT2 wel fijn
[edit] Heb ff op de gegeven site gekeken, en inderdaad dat ding heeft 3 versnellingen[/edit]
Nou als dat zo is ga ik geen GT4 kopen dus... Ik heb hem gespeeld en ik vind hem nou niet zo revolutionair veel beter dan GT3. Ok... een stuk uitgebreider is 'ie wel, maar ja, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:04 schreef Alfa_Boy het volgende:
Volgens mij komt dat niet meer, we zullen moeten wachten op GT5. De netwerkstructuur was er volgens de makers niet geschikt voor....
Je zult het niet geloven maar ik heb die gedaan met de Caddilac Cien (ongetuned, misschien dan alleen race benden als dat mag in dat toernooi) Want ik kreeg steeds die Corvette CR5 en dan heb je geen kans. Toen maar die Cien gepakt en geen raceauto tegenstanders. Was wel een uitdaging trouwensquote:Oh welke auto hebben jullie gebruikt voor het 1e toernooi van het stars en stripes gebeuren...
We krijgen hem maar niet gefixed (alles overige USA races hebben we al lang goud)
met een beetje geluk ligt ie straks nog als platinum in de winkelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:35 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm nu toch ECHT een keer een gaan halen... nu klaar met school dus nu wel tijd
Die Chapperal is verschrikkelijk om tegen te rijden, verloor bij de eerste race 10-15 sec. per rondje met een volledige getunde Saleen S7 en dat is echt geen doetje. Het is toch een kwestie van een paar keer proberen, de AI past de tegenstand aan aan de auto die jezelf kiest geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:22 schreef Dacide het volgende:
Hier de laatste berichtjes:
[quote]Dacide schreef:
Hmmz, jammer...
Heb ook al met de GT en met de Le Mans GT geprobeerd, maar kreeg steeds die chapperal 2J tegenover me...
Toen ik een mindere auto probeerde kreeg ik weer idd zo'n zwaardere auto tegen over me.
Nu maar bidden dat ik een keertje niet de Chapperal tegenover me krijg.
En anders spaar ik door voor een Panoz esperante (4.500.000) Ik neem aan dat die gehakt van hem maakt (zeker als ie fully tuned is)
Bizar concept, dacht zelf ook dat het een turbine-aangedreven auto was! Ben nooit zo into Trans-Am races geweest, dus kende deze auto eigenlijk niet. 't Is wel een beest om tegen te rijden iig.quote:Wie heeft er zelf al eens in de chapperal gereden (2j)... met die propellers achterop
IK dacht eerst dat ie turbine aandrijving had... Wat blijkt.. de propellers zuigen lucht onder de auto vandaan, waardoor er een soort van vacuum ontstaat. Hierdoor wordt de auto tegen de weg aan gezogen en heeft ie een ongelofelijke grip...
Heftig
http://www.mulsannescorner.com/chaparral2j.html
Zo duur is ie toch niet? 1,2 mln credits geloof ik, iig heel wat goedkoper dan die Panoz die je eerst al wilde aanschaffen....quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Slotter het volgende:
By the way, iemand dit ding ooit gezien of uitgeprobeerd???
http://www.radicauk.com/product/rc73910.htm
Voor $ 80 een racestoeltje met stuur en pedalen....
Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Ah, dat kan dan een probleem zijn idd. Ging even uit van mijn eigen 8,500,000 credits. Kom je toch eea te kort. Heb je die MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 toevallig? Als je die evt. verpats heb je weer genoeg dough om die Chapparal te kopen, het is toch niet echt een competetieve auto dus.... Begrijp ik ook niet echt eigenlijk, de BMW Mclaren GTR F1 en de genoemde Mercedes deden het in RL erg goed op Le Mans (de BMW heeft 'em in '96 en '97 volgens mij gewonnen) maar in het spel komt ie niet echt goed mee imho.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:51 schreef Dacide het volgende:
ik heb nu nog maar 600.000 credits
(ff nog wat b-speccen dan)
Nah, was ik ook niet van plan, heb mijn race-cockpit uiteindelijk en dat bevalt nog steeds perfect. Bovendien kun je voor dat geld ook niet echt gek veel verwachten, maar voor mensen die een goedkoop en simpel alternatief zoeken voor een DFP en zelfbouw tafel oid, ids het misschien wel een idee. Aan de andere kant is het wel weer gaaf als je met een paar man zo'n ding koopt voor LAN'en (GT4 moet dat uiteindelijk ondersteunen, toch? nog niet geprobeerd).quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.Het is namelijk gewoon een controller in stuurvorm (geen force feedback en lang niet zo precieze besturing als de DFP).
[..]
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???quote:Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.Zit nu op de 870.000 credits dus dat wordt nog eventjes doorsparen.
1. Ik heb ook veel creditsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Iemand de Lupo Cup of Peugot 206 Cup al gereden? De eerste is best lollig, de 2de is best pittig. Dacht met een volledige getunede 206 16V wel even makkelijk te winnen maar werd volledig zoek gereden....
Gelukkig, voelde me al zo'n patser worden....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
1. Ik heb ook veel credits
2. Die 2 cups stelden niks voor (mijn auto was stuk sneller)
Bij de 206 had ik die 206RC gepakt en vol getuned, dan hebben ze geen kans
Ik denk dat je zoveel credits hebt, omdat jij ook wel eens auto's vèrkoopt. Ikzelf verkoop alleen de auto's die ik dubbel heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |