Hondquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Daar staat tegenover dat we Oprog zo vaak mogelijk mogen betichten van slechte articulatie.
Of Enschedequote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Amsterdam is nou weer jammer. Rotterdam of Dordrecht had leuk geweest.
Wel eens op de Binnenweg geweest?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef OMG het volgende:
Amsterdam is tof, want er zitten veel toffe muziekwinkels. In tegenstelling tot Dordt en Rotterdam.
Ja, en voor mij zitten er in Amsterdam meer leuke winkels dan op de Binnenweg.quote:
Ik heb jou ook gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Alsmede ook het roepen van 'man, man, je lijkt steeds meer op Ronnie Tober' , richting Litpho.
Vooral omdat verreweg de meest interessante zaak toch nooit bezocht wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Amsterdam is nou weer jammer.
Voor mij niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, en voor mij zitten er in Amsterdam meer leuke winkels dan op de Binnenweg..
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef OMG het volgende:
Na de 24e van de maand ben ik weer beschikbaar voor het kopen van veel te veel muziek.
4 februari klinkt nu wel heel logischquote:
hmm 4 kan ik ook niet... hou maar niet teveel rekening met mij ik heb het druk de komende maandquote:Op maandag 9 januari 2006 10:18 schreef OMG het volgende:
[..]
[..]
4 februari klinkt nu wel heel logisch.
Welke zaak bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Vooral omdat verreweg de meest interessante zaak toch nooit bezocht wordt.
Ik sla (weer?) over.
Klinkt als een interessant rondje, zie ik weer eens wat nieuwe zaken (zo vaak kom ik niet in Amsterdam). Laten we de Fame maar overslaan trouwens, hooguit op het einde als er dingen niet gevonden zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef OMG het volgende:
In mijn eentje maak ik meestal het rondje Boudisque - Distortion - Brutus - Fame - Independent Outlet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga hier weer zeggen van: "goh, wat leuk, wie weet kom ik deze keer wel". Wetende dat ik er toch wel weer niet bij zal zijn
Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef OMG het volgende:
Ik vroeg me af of dit nog gaat plaatsvinden.
hehehequote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef OMG het volgende:
Je bent dan druk op zoek naar het baasje van een fiets?
Wat voor een dag is dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
2 september een goed idee?
Hoe bedoel je .... topickickquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
Op een zaterdag natuurlijk! Er moeten wel cd's gekocht worden!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat voor een dag is dat?
En is de OV kaart dan weer geldig ??
hmm wie weet kan ik dan ook .. of niet ...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm wie weet kan ik dan ook .. of niet ...
Goed zo Liejannuh. Schuldcomplexen zijn okayquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.
Tjakkaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.
Das ook weer triest, jij zou ontzettend optredens moeten hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
tvp datum maakt mij niks uit!
Ik dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz
klinkt interessant
Wel een paar voorwaarden though:
- We gaan ook langs shops die vinyl verkopen
- Er gaat minimaal nog 1 liefhebber van electronische muziek mee, anders wordt dat weer het afzeikpunt van alle rockers die dag/avond
- Ik mag jullie onderwerpen aan een vragenlijstje mbt tot muzikale intelligentie (ben bezig met een eigen 'onderzoek' daarna en wil zoveel mogelijk verschillende data over muzieksmaken en stylen)
- we beginnen laat want ik heb een feestje wat ik niet kan/mag overslaan 1 sept
dit allemaal mits jullie me nog willen hebben he
Ik heb geen agenda, maar het staat inmiddels op de kalender.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef Seborik het volgende:
Vooruit, ik zet het in de agenda.
Als je het niet erg vindt om een vooringenomen arrogante hork genoemd te worden, zou ik zeker komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz
klinkt interessant
Wel een paar voorwaarden though:
- We gaan ook langs shops die vinyl verkopen
- Er gaat minimaal nog 1 liefhebber van electronische muziek mee, anders wordt dat weer het afzeikpunt van alle rockers die dag/avond
- Ik mag jullie onderwerpen aan een vragenlijstje mbt tot muzikale intelligentie (ben bezig met een eigen 'onderzoek' daarna en wil zoveel mogelijk verschillende data over muzieksmaken en stylen)
- we beginnen laat want ik heb een feestje wat ik niet kan/mag overslaan 1 sept
dit allemaal mits jullie me nog willen hebben he
Jahoor, dwerg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef dwerg het volgende:
Kan één van de blauwen misschien het getal 2 en het woord september toevoegen aan de openingspost?
ai...nee dan gaat het helaas niet door, kan zo slecht tegen kritiek dat ik dan zo'n avondje niet overleef....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om een vooringenomen arrogante hork genoemd te worden, zou ik zeker komen.
Jah, we zijn dol op het invullen van vragenlijsten...quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef MuadDib het volgende:
nee Zeur aub kom toch
Neem je wel genoeg geld mee om ook Exposure te kunnen kopen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef Seborik het volgende:
Misschien hebben ze hem die zaterdag al wel. Dat is vaak zo met nieuwe cd's. Dan koop ik hem ook hoor.
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Neem je wel genoeg geld mee om ook Exposure te kunnen kopen?
Zal 'ie weer zoveel gaan drinken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:07 schreef dwerg het volgende:
Ik verheug me nu al op het tweejaarlijkse weerzien met TheGrandWazoo.
Lul. Open dan geen topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat viel toch wel mee?
Anyway, ik kan helaas niet.
Geldkwestie.
Wat een slecht excuusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Anyway, ik kan helaas niet.
Geldkwestie.
Okee. Jij bent de baas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:42 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, laten we massaal de trein nemen uit Bergen op Zoom, Dordrecht, Rotterdam, DenHaag, Leiden die om 14.03 uur aan komt.
Er zijn nog een paar dagen om je aan of af te melden.quote:
Succes!quote:Ik heb nu geen tijd om een overzichtje te maken, ik moet zenuwachtig doen voor mn tentamen.
Ga zo maar eens de bibliotheek opzoeken in Den Haag.
quote:Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Dordrecht en Amsterdam Centraal
Ik sla wegens eerdere afspraken een keertje over.quote:
Beterschap gewenst!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, die werkzaamheden dus, die zijn tussen Utrecht en Den Haag/Rotterdam.
Tenminste, dat is wat ik kon vinden.
Ik ga er overigens van uit dat mijn arm zaterdag minder pijn doet dan nu.
er sprong iemand voor mijn fiets waardoor ik op mijn elleboog belande en de hele avond in het ziekenhuis heb doorgebracht en nu een drukverband om mn elleboog heen heb.
Ben je hard over hem heen gereden? Hij mag het natuurlijk wel voelen, als wij jou eventueel zouden moeten missen zaterdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef Liejannuh het volgende:
er sprong iemand voor mijn fiets waardoor ik op mijn elleboog belande en de hele avond in het ziekenhuis heb doorgebracht en nu een drukverband om mn elleboog heen heb.
Handig toch? Om 14.05 verzamelen bij de FRS op CS, bij die meid met de mitella.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ter compensatie zal ik wel nog steeds met een mitella verschijnen zaterdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |