Hondquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Daar staat tegenover dat we Oprog zo vaak mogelijk mogen betichten van slechte articulatie.
Of Enschedequote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Amsterdam is nou weer jammer. Rotterdam of Dordrecht had leuk geweest.
Wel eens op de Binnenweg geweest?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef OMG het volgende:
Amsterdam is tof, want er zitten veel toffe muziekwinkels. In tegenstelling tot Dordt en Rotterdam.
Ja, en voor mij zitten er in Amsterdam meer leuke winkels dan op de Binnenweg.quote:
Ik heb jou ook gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Alsmede ook het roepen van 'man, man, je lijkt steeds meer op Ronnie Tober' , richting Litpho.
Vooral omdat verreweg de meest interessante zaak toch nooit bezocht wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Amsterdam is nou weer jammer.
Voor mij niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, en voor mij zitten er in Amsterdam meer leuke winkels dan op de Binnenweg..
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef OMG het volgende:
Na de 24e van de maand ben ik weer beschikbaar voor het kopen van veel te veel muziek.
4 februari klinkt nu wel heel logischquote:
hmm 4 kan ik ook niet... hou maar niet teveel rekening met mij ik heb het druk de komende maandquote:Op maandag 9 januari 2006 10:18 schreef OMG het volgende:
[..]
[..]
4 februari klinkt nu wel heel logisch.
Welke zaak bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Vooral omdat verreweg de meest interessante zaak toch nooit bezocht wordt.
Ik sla (weer?) over.
Klinkt als een interessant rondje, zie ik weer eens wat nieuwe zaken (zo vaak kom ik niet in Amsterdam). Laten we de Fame maar overslaan trouwens, hooguit op het einde als er dingen niet gevonden zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef OMG het volgende:
In mijn eentje maak ik meestal het rondje Boudisque - Distortion - Brutus - Fame - Independent Outlet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga hier weer zeggen van: "goh, wat leuk, wie weet kom ik deze keer wel". Wetende dat ik er toch wel weer niet bij zal zijn
Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef OMG het volgende:
Ik vroeg me af of dit nog gaat plaatsvinden.
hehehequote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef OMG het volgende:
Je bent dan druk op zoek naar het baasje van een fiets?
Wat voor een dag is dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
2 september een goed idee?
Hoe bedoel je .... topickickquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
2 september een goed idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |