Op een zaterdag natuurlijk! Er moeten wel cd's gekocht worden!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat voor een dag is dat?
En is de OV kaart dan weer geldig ??
hmm wie weet kan ik dan ook .. of niet ...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer gaan we???
2 september een goed idee?
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm wie weet kan ik dan ook .. of niet ...
Goed zo Liejannuh. Schuldcomplexen zijn okayquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.
Tjakkaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, die hele meeting is speciaal voor jou een half jaar uitgesteld! Nu moet je wel komen.
Das ook weer triest, jij zou ontzettend optredens moeten hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
tvp datum maakt mij niks uit!
Ik dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz
klinkt interessant
Wel een paar voorwaarden though:
- We gaan ook langs shops die vinyl verkopen
- Er gaat minimaal nog 1 liefhebber van electronische muziek mee, anders wordt dat weer het afzeikpunt van alle rockers die dag/avond
- Ik mag jullie onderwerpen aan een vragenlijstje mbt tot muzikale intelligentie (ben bezig met een eigen 'onderzoek' daarna en wil zoveel mogelijk verschillende data over muzieksmaken en stylen)
- we beginnen laat want ik heb een feestje wat ik niet kan/mag overslaan 1 sept
dit allemaal mits jullie me nog willen hebben he
Ik heb geen agenda, maar het staat inmiddels op de kalender.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:36 schreef Seborik het volgende:
Vooruit, ik zet het in de agenda.
Als je het niet erg vindt om een vooringenomen arrogante hork genoemd te worden, zou ik zeker komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz
klinkt interessant
Wel een paar voorwaarden though:
- We gaan ook langs shops die vinyl verkopen
- Er gaat minimaal nog 1 liefhebber van electronische muziek mee, anders wordt dat weer het afzeikpunt van alle rockers die dag/avond
- Ik mag jullie onderwerpen aan een vragenlijstje mbt tot muzikale intelligentie (ben bezig met een eigen 'onderzoek' daarna en wil zoveel mogelijk verschillende data over muzieksmaken en stylen)
- we beginnen laat want ik heb een feestje wat ik niet kan/mag overslaan 1 sept
dit allemaal mits jullie me nog willen hebben he
Jahoor, dwerg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef dwerg het volgende:
Kan één van de blauwen misschien het getal 2 en het woord september toevoegen aan de openingspost?
ai...nee dan gaat het helaas niet door, kan zo slecht tegen kritiek dat ik dan zo'n avondje niet overleef....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om een vooringenomen arrogante hork genoemd te worden, zou ik zeker komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |