Je hebt ook deze hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar het zijn vast hetero-piemels!... of bi-piemels
in dat geval hoop ik echt op hetero-piemels. Ach, dat beslis ik nu gewoon: het was een hetero-piemel!
en dan hebben ze nog verschillende ribbeltjes ookquote:Watch yourself slip in and out of the tight, smooth entry time and time again, and let your most erotic desires be fulfilled.
Je hebt gelijk... bij deze he ik dan ook beslist dat het een sneue door zichzelf uitgeroepen bi is die koste een kut wil proberen maar eigenlijk zo gay is dat ie een echte niet aankan.quote:
Zie jequote:Op zondag 8 januari 2006 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ow en vlarp: aankomen om 1 was een typo, ik miste nog een 1... ik bedoelde 11. Na de richtingsgevoelstuntels kwamen we rond 11 aan
jahquote:
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...quote:
Wij hebben ook een compleet andere smaak..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jahMaar goed, dat maakt een half tweetje dus echt niet lekker
Een typisch noordelijke opvatting van carnaval... zuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij hebben ook een compleet andere smaak..
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
Ik val dan ook niet op timquote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Tim is niet zo heel mannelijk toch?
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
[..]
En allemaal foto's van azaitische meisjes in je handtas!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef creno het volgende:
[..]
het is dat ik in de raad van elf zit, anders had ik me dit jaar verkleed als rocky: blauwe lenzen in, pubicpants aan, stro-pruik met lokken voor mijn ogen...![]()
Hey jerrebabequote:
Ohw.. uhm..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op tim
tenminste, niet op z'n lijf/uiterlijk
nee joh, ik laat KP naast me lopen als aziatische shemale/ ladyboyquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En allemaal foto's van azaitische meisjes in je handtas!
Die van mij, remember? Ik heb ook 3 jaar lang een tim gehadquote:
je mag hem hebbenquote:
waarom niet vandaagquote:
Moet je wel ff een stuk van z'n lengte afzagen hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh, ik laat KP naast me lopen als aziatische shemale/ ladyboy
Vandaag is het weekend, dan doe je geen huiswerkquote:
Nog steeds?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je mag hem hebben
maar volgens mij geilt ie op poes tegenwoordig![]()
Ja volgens mij is ie zaterdag bij ene poes blijven slapen.quote:
Jah. Had.quote:
Heet ie zo?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij is ie zaterdag bij ene poes blijven slapen.Ik had gewoon bij paul moeten slapen!
wel als het morgen voor 12u af moet zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is het weekend, dan doe je geen huiswerk
Jah. Zelfs z'n naam is te hetero voor woordenquote:
Let's get togetherquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je wel ff een stuk van z'n lengte afzagen he![]()
Mhm Mhm!quote:
Ja en handschoenen aan z'n ellebogenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef creno het volgende:
[..]welke lengte
hij kan natuurlijk ook op zijn knieen rondkruipen en dan van die aziatische slofjes aan zijn benen binden zodat het lijkt alsof ie echt klein is.
Ahhh Ahhhquote:
HAquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel als het morgen voor 12u af moet zijn
Zo klinkt het hier in de keukenkastquote:
Emerald Dreams?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhen een week later ben ik er nog steeds niet
wehe ik was op dragonmaw begonnen, zit ook een vriend van mequote:
doe ik ook.. als dat mens niet op mij reageerd, dan reageer ik ook niet op haarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
uit principe heb ik mijn mail van school nog niet geopend.. dat hellewijf sterft maar met haar eeuwige gezeik![]()
hier ook nogquote:
AAAAAPJEE!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh wie begint er nou laat aan zijn homework
Oeh oeh
Vertel meer meer meerquote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe ik was op dragonmaw begonnen, zit ook een vriend van memaar die realm heeft telkens een gigantische qeue..
wahah houd eens op over dat paard lokkenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel meer meer meer
Paard al gelokt??
Blubberzwijn moet namelijk een paard lokkenHe?? Vertel maar eens aan ons!!
verkoop jij je paard voor 875 goudquote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wahah houd eens op over dat paard lokkendat hoeft maar 1 keer en alleen als je een warlock bent, daarna kan je em voor aaaaaltijd blijven gebruiken
andere classes kunnen het paard kopen voor 900 goud
haha eens gelokt blijft ie bij je en kan je em niet verkopenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
verkoop jij je paard voor 875 gouden dan lok je hem gemeen weer terug
![]()
Jahquote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wahah houd eens op over dat paard lokkendat hoeft maar 1 keer en alleen als je een warlock bent, daarna kan je em voor aaaaaltijd blijven gebruiken
Ja nou maar je zei dat zo.... leuk!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb van die rode efteling-sloffen aan, warme voeten zijn het begin van een warm lichaamquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Hallo
Mijn nieuwe sloffen zitten echt lekker warm
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar je zei dat zo.... leuk!
Dat je dan met een Carrot from Hell dat beest bij je moet krijgen met je virtuele poppetje met dat pakje aan enzo die jij hebt ontworpen...
cute !quote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb van die rode efteling-sloffen aan, warme voeten zijn het begin van een warm lichaam
Arme smid die hem van hoefijzers moet voorzien...quote:
je koopt het spel.. je sluit een abbonnement af om op de servers te mogen spelenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef creno het volgende:
kan ik dat ook ? WOW-en ? moet je dat kopen of...
Voor als de stroom uitvalt, of niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind die fleshlight toch best handig
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicalsquote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor als de stroom uitvalt, of niet?
Gezellig ik ben ook druk bezig met tentamens leren, soort vanquote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
anders was je hier niet?
( onee, ik ben er niet.. ik ben druk aan het huiswerk)
veel plezier bij de filmquote:
als je een i pod hebt moet je welquote:
Mneh. Nee dank jequote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicals
is Turks Fruit ook wel iets voor je
lekkere lijf heeft die Kamerling
zie je zijn piemel ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicals
is Turks Fruit ook wel iets voor je
lekkere lijf heeft die Kamerling
van wat voor soort entertainment houdt je?quote:
Kan je geen liedje voor me zingen terwijl je in een grote blauwe baljurk op een slagroomtaart van 4 meter hoog paradeert? Dat lijkt me leukquote:Op zondag 8 januari 2006 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van wat voor soort entertainment houdt je?
Niet voor mijn computerquote:
N.a.l.v. je avatar? Die ene lieve jongen die de wildcard had gekregen zit er toch nog wel in hoop ik he?quote:
Sergequote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
N.a.l.v. je avatar? Die ene lieve jongen die de wildcard had gekregen zit er toch nog wel in hoop ik he?
ik heb veel gebrande cd's die moet je dan allemaal opnieuw naam geven en categoriseren dat is wel een hoop gedoequote:
nee maar wel veel vrouwelijk naakt, hij houdt zijn short aanquote:
Net als in Passion. Pia Douwes helemaal naakt maar Stanley's pik zie je niet hoor. *mopper*quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar wel veel vrouwelijk naakt, hij houdt zijn short aan
pff dat is dan weer zo typisch he, vrouwen gaan weer naakt, maar de mannen, ho maar !quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar wel veel vrouwelijk naakt, hij houdt zijn short aan
En terecht, zou wel al te gek zijn als iTunes het gebruik van gebrande cd's zou stimuleren.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb veel gebrande cd's die moet je dan allemaal opnieuw naam geven en categoriseren dat is wel een hoop gedoe
ben bang dat ik door de taart heen zak, de rest heb ik al gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kan je geen liedje voor me zingen terwijl je in een grote blauwe baljurk op een slagroomtaart van 4 meter hoog paradeert? Dat lijkt me leuk![]()
moet je vaker naar toneelvoorstellingen gaan, daar is mannelijk naakt nu erg hipquote:Op zondag 8 januari 2006 16:33 schreef creno het volgende:
[..]
pff dat is dan weer zo typisch he, vrouwen gaan weer naakt, maar de mannen, ho maar !
bij "carmen" liep die kerel tenminste wel naakt over het podium !
Je switcht van de aziaten naar de negers?quote:
jack kleine nootjes manne die je van ver haalt zijn het lekkerst ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je switcht van de aziaten naar de negers?
Zit nu naar zijn optreden van gisteren te kijken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Zit nu naar zijn optreden van gisteren te kijken.
Wat danst ie leuk
En wat heeft ie leuk groen dingetje aan
Dat jij nou uitsluitend op blanke nichten geilt.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je switcht van de aziaten naar de negers?
Je was erbij? Oeeee!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]van dichtbij was t nog lekkerder om te zien
Ik sta zelfs met m op de fotoquote:
zal er niet in zitten denk ik dit jaar. Ik ga nog naar:quote:Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet je vaker naar toneelvoorstellingen gaan, daar is mannelijk naakt nu erg hip
Jesus Christ in een productie van Joop van der Ende, dat kan niets dan onheil betekenen. Ergste vind ik nog wel Jamai in de rol van Simonquote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef creno het volgende:
[..]
zal er niet in zitten denk ik dit jaar. Ik ga nog naar:
Jesus Christ superstar (hier zou naakt in kunnen zitten, maar gezien de grote productie, zal dat wel niet)
Beauty & the beast: lijkt me ook niet iets waar je naakt in verwacht
Annie: zie B&tB
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@TT
[afbeelding]
Serge Gainsbourg?
:-S
JSC: Jezus in zijn boxerbrief (maar Dieter is echt niet aantrekkelijk dus dat maakt ook weinig uit)quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef creno het volgende:
[..]
zal er niet in zitten denk ik dit jaar. Ik ga nog naar:
Jesus Christ superstar (hier zou naakt in kunnen zitten, maar gezien de grote productie, zal dat wel niet)
Beauty & the beast: lijkt me ook niet iets waar je naakt in verwacht
Annie: zie B&tB
Ik vind Dieter wel iets hebben hoor..quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
JSC: Jezus in zijn boxerbrief (maar Dieter is echt niet aantrekkelijk dus dat maakt ook weinig uit)
BatB: Verder dan een open bloesje kom je bij Stan niet, helaas
Sweet Charity (daar MOET je heen): geen naakt maar wel Stephen
Jamai is echt goed in die rol, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jesus Christ in een productie van Joop van der Ende, dat kan niets dan onheil betekenen. Ergste vind ik nog wel Jamai in de rol van Simon
Maar 't is Jamai, kom op.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamai is echt goed in die rol, hoor.
Hij heeft zeker een leuke kop, maar geen lijf waarbij je van je stoel afvalt of zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind Dieter wel iets hebben hoor..
Lijf niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een leuke kop, maar geen lijf waarbij je van je stoel afvalt of zo...
Geef mij Judas maar trouwensAlleen die stem al...
Dan moet je naar de show gaanquote:
I'dquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je naar de show gaanMisschien dat ie er in drie maanden wat aan gedaan heeft...
De rol van musical-speler past ook beter bij hem dan die van Idol, ik vond hem ook erg leuk in Hello Dolly !quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamai is echt goed in die rol, hoor.
Ja, die dingen van Joop zijn echt duur...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'dtoo..maar helaas zegt de Postbank nee
En ik ga ff The Amazing Race 8x10 en 8x11 kijken
Neehee, ik wil naar een groot duur spektakel.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die dingen van Joop zijn echt duur...
Rocky, probeer Sweet Charity es, die is redelijk goedkoop (vooral als je last minute gaat), en echt musical-show-achtig (niet mijn favoriet, maar wel leuk als je echt een musical wil). BatB is meer een toneelstuk met liedjes.
Mamma mia dan, of BatB. De laatste staat tot begin februari in Rotterdam. Daarna gaat ie naar Enschede dus opschietenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neehee, ik wil naar een groot duur spektakel.
UPC is raarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:57 schreef LuQas het volgende:
UPC is ook een hoer zeg, word er zo maar afgegooid![]()
enschede?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mamma mia dan, of BatB. De laatste staat tot begin februari in Rotterdam. Daarna gaat ie naar Enschede dus opschieten
iedereen van UPC krijgt gratis digitale TV ( net als bij essent )quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
UPC is raar
kreeg gisteren een brief binnen dat we binnenkort Digitale TV krijgen...
6 maanden lang... :S
als ik dan ook maar "press red" van de BBC kan doen
nee dat snap ikquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
iedereen van UPC krijgt gratis digitale TV ( net als bij essent )
maar jullie krijgen ook ene gratis digitale ontvanger ( voor 1 tv)
alleen blijft dat abbo natuurlijk niet gratis
Twentse Schouwburg. Ga jij voor mij bij de artiesteningang staan en foto's maken van Stanley, ja? *liefkijk*quote:
Lekker geslapen? Je komt zo happy binnen?quote:
haha gewoon leuke zaterdagavond gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Je komt zo happy binnen?
ik was ff de prijzen aan het kijken..¤55,25 voor 1 kaartje?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twentse Schouwburg. Ga jij voor mij bij de artiesteningang staan en foto's maken van Stanley, ja? *liefkijk*
http://www.musicals.nl/8205.asp
Ja, da's het grootste nadeel. Ik weet niet of je CJP hebt, maar je kunt Last Minute proberen, bij sommige theaters scheelt dat 50%quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik was ff de prijzen aan het kijken..¤55,25 voor 1 kaartje?![]()
dacht het niet
Hoi!quote:
sprak de man jongen die van de week geen mp3speler kon kopen omdat ie geen treinkaartje kon betalenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een CJP-pas maar ik durf hem niet te gebruiken, straks denken mensen dat ik arm ben omdat ik korting vraag.
dat is echt de meeste suffe reden die ik ooit heb gehoord om iets niet te gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een CJP-pas maar ik durf hem niet te gebruiken, straks denken mensen dat ik arm ben omdat ik korting vraag.
HALLOquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
sprak de man jongen die van de week geen mp3speler kon kopen omdat ie geen treinkaartje kon betalen
Dacht dat jij zoooo moe was, maar je kan hier wel postenquote:
15 per maand of zoiets meen ikquote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
je koopt het spel.. je sluit een abbonnement af om op de servers te mogen spelen
en voila.. ettelijke tientallen euro's lcihter kun jij dat ook
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef creno het volgende:
[..]
dat is echt de meeste suffe reden die ik ooit heb gehoord om iets niet te gebruiken
je hebt je naam toch meequote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.
ik ben ook moequote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dacht dat jij zoooo moe was, maar je kan hier wel posten![]()
Maar je kan niet eens een treinkaartje kopenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.
Bla bla blaquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben ook moe![]()
en ik heb honger, maar we hebben bezoek
en ik moet vanavond nog naar een verjaardag
da's 45quote:
Neuhquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar je houdt nog wel een beetje van me ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar je kan niet eens een treinkaartje kopen![]()
Abonnementen zjin voor mensen in de bijstandquote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik heb inmiddels een abonnement gehaald dus ik kan leuk op en neer.
Of mensen die menen dat ze alles moeten kopen waar een merkje in staatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Abonnementen zjin voor mensen in de bijstand![]()
kunnen jullie dan ook pup afmaken?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
Blubberzwijn en ik hebben net wolfjes en goblins in de pan gehakt
En vanavond doet Pup ook nog 's mee
mazzelquote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Neuh
Als hier posten belangrijker is dan mij smsen.......dan weet ik wel genoeg!![]()
Neequote:
of je wacht op Les misserables door van de ende weer opnieuw uitgebracht word, dit mag ik overigens officieel nog niet eens uitsprekenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeg je moet je boybitch wel aandacht geven hoorquote:
Diesel maakt geen musicals lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verkeerd beeld van me.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of mensen die menen dat ze alles moeten kopen waar een merkje in staat
Dat heb je volledig aan jezelf te dankenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verkeerd beeld van me.
blijkbaar niet dusquote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je moet je boybitch wel aandacht geven hoor
O ja, sorry, het wordt vóór je gekochtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verkeerd beeld van me.
*zucht*quote:
Je bent bang voor concurrentiequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor de liefhebbers
Ik ga wel naar de negers kijken in the Lion Kingquote:
Nee. Ik probeer alleen al weken dat voor iemand verborgen te houden omdat ik WEET dat ie hem "voor mij" gaat aanspreken.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent bang voor concurrentie?
quote:
jij bent een insider bij joop?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of je wacht op Les misserables door van de ende weer opnieuw uitgebracht word, dit mag ik overigens officieel nog niet eens uitspreken![]()
maar dat is een van de mooiste musicals ooit
al raakte Rent mij meer
heb je dat nog niet gehoord ? Die negers zijn vervangen door blanken, het gastarbeiderscontract werd niet verlengd !quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de negers kijken in the Lion Kingof is dat al niet meer?
Geen dankquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer alleen al weken dat voor iemand verborgen te houden omdat ik WEET dat ie hem "voor mij" gaat aanspreken.
Dank je.
Fijn dat ie voor jou zo nog leuk wordt. Zie je echter mij lachen?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Moet toch wat om mn zondag nog enigszins leuk te maken?
Sinds wanneer moet ik met jou rekenen houden?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn dat ie voor jou zo nog leuk wordt. Zie je echter mij lachen?
O wacht, ik doe niet mee aan idols he.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik met jou rekenen houden?![]()
Je bent net zo racistischt als je afschuwelijke broertje!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
heb je dat nog niet gehoord ? Die negers zijn vervangen door blanken, het gastarbeiderscontract werd niet verlengd !
Wat makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ik doe niet mee aan idols he.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat makkelijk
Wat een gezeik zeg...elke numbnut had makkelijk t profiel kunnen achterhalen..![]()
En waar ben je nou bang voor?
Zo makkelijk ben ik niet (dat heb je mogen merken).quote:
Nou ècht niet voor concurrentie als je dat soms denkt. Ik weet gewoon dat als een bepaald iemand dat profiel ziet (en hijz oekt er al een tijd naar) dat ie dan hem uit geode bedoelingen gaat zitten aanspreken uit mijn naam, en daar heb ik totáál geen zin in.quote:Wat een gezeik zeg...elke numbnut had makkelijk t profiel kunnen achterhalen..![]()
En waar ben je nou bang voor?
Bert moet wel ff epileren hoorquote:
De grap was makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet (dat heb je mogen merken).
[..]
Nou ècht niet voor concurrentie als je dat soms denkt. Ik weet gewoon dat als een bepaald iemand dat profiel ziet (en hijz oekt er al een tijd naar) dat ie dan hem uit geode bedoelingen gaat zitten aanspreken uit mijn naam, en daar heb ik totáál geen zin in.
Vind 't gewoon een beetje flauw. Ik post de foto toch niet voor niets zonder de link naar zijn profiel er op?
Mooizo.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus ik haal m wel weg hoor..
Mag je hopen dat diegene die m heeft gequote t ook doetquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag je hopen dat diegene die m heeft gequote t ook doet
Pff..reageer je zondagmiddag dip ff ergens anders afquote:
Ik heb geen zondagmiddag dipsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pff..reageer je zondagmiddag dip ff ergens anders af
Ik ga weer DVD kijken
quote:
Ik heb helemaal geen dipquote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen zondagmiddag dips
(en zeker niet na een leuk weekend)
Ik was haske vrolijk ... totdat jij kwam met je leuke grapje wat jouw dip wegtoverde
Goh. Da's voor 't eerst, niet?quote:
Nee hoorquote:
he jammer, dat was wel de bedoeling van mijn negeer-acties op ICquote:Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoorDat jij nou geen aandacht meer voor me hebt , sleurt me niet gelijk een dip in hoor
Lang leve de dag dat Fok in de brand staat en gay.nl ook en msn en internetquote:
Jah, dan moet je wel gedwongen samen met je geit de straat op om echte mensne te ontmoetenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Lang leve de dag dat Fok in de brand staat en gay.nl ook en msn en internet![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, dan moet je wel gedwongen samen met je geit de straat op om echte mensne te ontmoeten
Da's goed voor je. En dan nog weg met je GSM, dan hoef je ook niet te wachtn op SMS-jes van Cybart.
Alsof ik dat niet snaptequote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
he jammer, dat was wel de bedoeling van mijn negeer-acties op IC
(nee da's nie waar trouwens, maar goed)
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zo fijn gehad in Utrecht gister en vanacht
Ik heb echte mensen ontmoet enzo en gepraat in het echt met mensen
Dat ga ik echt vaker doen![]()
Nou je weet maar nooit.quote:
Ga je mee naar het Casino, daar waren echte mensenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel lief
Utrecht is sowieso ook wel lief
Ik vind echte mensen engquote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ga je mee naar het Casino, daar waren echte mensen![]()
hmm die fase ben ik al voorbij, dat gaat vanzelf hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind echte mensen eng
(ik durf niet eens de foon op te pakken als een jongen beltI suck)
Ik heb hem al gezoend en allesquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hmm die fase ben ik al voorbij, dat gaat vanzelf hoor
echt gewoon een keer opnemen en praten (dus niet typen) maar echt hoi zeggen tegen dat stuk plastic
Laat 'm nou in de waanquote:
Ach gossie tochquote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezoend en allesmaar ik heb een afkeer van bellen.. nee een angst, geen afkeer. De eerste keer dat Miguel belde vond ik ook doodeng
en dan moet ik nog in het engels/spaans lullen ook nog!
Ik ben beter met geitenquote:
krijgen we dat weer....quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent net zo racistischt als je afschuwelijke broertje!
i.p.v. LOST is Medium begonnen op de vrijdag, met haar in de hoofdrolquote:
Ty Penningtonquote:
Ik wil het lesbisch geadopteerde kind van Tilda Swinton en Patricia Arquette zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
i.p.v. LOST is Medium begonnen op de vrijdag, met haar in de hoofdrol
Kijk morrrgen weerrrr naarrrr Big Voorrrzitterrrquote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef Weemz het volgende:
Hmmz... Vanavond bestuursverkiezingen bij de verening... Zou ik dan eindelijk voorzitter worden? Maar nog belangrijker: zou er dan eindelijk (na 4 jaar!) een vrijwillige secretaris komen?
Tilda gister nog gezien als Gabrielquote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil het lesbisch geadopteerde kind van Tilda Swinton en Patricia Arquette zijn.
Heb ik op DVD.. Gabriel Byrne is cool. Ga denk ik wel kijken.quote:
Me 2.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik op DVD.. Gabriel Byrne is cool. Ga denk ik wel kijken.
Ik zal es kijken of ik het verhaal nu wel kan volgenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me 2.
Er mooie film (boodschap spreekt me aan)
Was met de moeder van een vriendin van me gegaan en die is nogal wat zweverig (psycholoog, aantal boeken op hara naam staan over dit soort dingen) en die zat enoooorm te huilen na afloop
Samenvatting:quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik het verhaal nu wel kan volgen
Gaaf. Laatste keer dat ik keek had ik een beetje moeite met volgen. Kerk + doofpot verhalen vind ik altijd wel tofquote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samenvatting:
Het gaat over het verloren (of weggemoffelde) Gospel van St Thomas:
"The Kingdom of God is inside/within you (and all about you), not in buildings/mansions of wood and stone. (When I am gone) Split a piece of wood and I am there, lift the/a stone and you will find me."
Kijk, zoiets vindt de kerk natuurlijk niet fijn. Feitelijk wordt hier gezegd dat God overal is en dat je allemala op je eigen manier kan geloven, dat daar niet zo'n berg stenen voor nodig is genaamd "de kerk". Dus de kerk wil dat niet aan het licht brengen.
En als dan ook nog eens een ONgelovige de stigmata krijgt... oei oei oei. DOOFPOT!
En verder zeggen de verloren gospels:quote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf. Laatste keer dat ik keek had ik een beetje moeite met volgen. Kerk + doofpot verhalen vind ik altijd wel tof
Wacht, ik heb over een half uur nog wat gyros over!quote:
jezus, wil je ze dood hebben?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, ik heb over een half uur nog wat gyros over!
ow... ze eten alleen sla?quote:
Nee geitenvoerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ow... ze eten alleen sla?
Zijn ze aan de lijn?
Wat zit er dan in geitenvoer?!quote:
nou en!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zit er dan in geitenvoer?!
Mijn konijn eet trouwens ook geen sla, maar korrels.
Van sla gata ie aan de race
Ik merk 't.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou en!![]()
Man wat ben ik chagerijnig sinds ik thuis ben![]()
Weet ik veel, vanaf het moment dat ik dit huis binnenstapte begon hetquote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk 't.
is dat dat zondagavondgevoel? Dat je weet dat als je straks gaat slapen dat het daarna geen weekend meer is? Stel je dan ook altijd het naar bedgaan uit?
Ga je geit voeren dan!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Weet ik veel, vanaf het moment dat ik dit huis binnenstapte begon het
Nou en vanochtend had ik nergens last van![]()
OPschieten nepnicht!quote:
Nou al terug? Was het leuk? Leuke skileraar gespot?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer alleen al weken dat voor iemand verborgen te houden omdat ik WEET dat ie hem "voor mij" gaat aanspreken.
Dank je.
Wij tutoiren wel maar insider is een groot een woordquote:
De pistes waren open van 9:00 tot 16:30, dus ik heb het goed naar mijn zin gehad... Wel wat leuke skiërs en boarders gezien, maar geen lerarenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou al terug? Was het leuk? Leuke skileraar gespot?
Kijk. daar hebben we 't gelazer alquote:
Jij kent theatermama en haar versiertrucs niet!quote:
Ahh, okee. Was het waard om vroeg voor op te staan dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef tech het volgende:
[..]
De pistes waren open van 9:00 tot 16:30, dus ik heb het goed naar mijn zin gehad... Wel wat leuke skiërs en boarders gezien, maar geen leraren
Hoef ik ook niet te weten toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kent theatermama en haar versiertrucs niet!![]()
Nee, maar ALS je dat wist dan zou je ook melij met me hebben nuquote:
Definitely. Voor mij wel althans!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, okee. Was het waard om vroeg voor op te staan dus?
Fijn dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef tech het volgende:
[..]
Definitely. Voor mij wel althans!En vanavond tòch weer vroeg naar bed, want morgen ook vroeg weer op
Ben daar een aantal keren wezen langlaufen en is leuk stukje Sauerland daarquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef tech het volgende:
[..]
Definitely. Voor mij wel althans!En vanavond tòch weer vroeg naar bed, want morgen ook vroeg weer op
Me dunkt van wel, maar ik weet niet of ze daar alpineskiën of nordic skiën.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke dag hebt gehadKun je in IJsland eigenlijk ook skien?
Winterberg is leuk voor het korte-termijn wintersportplezier dat net iets verder gaat dan een ski-hal.... Maar ik zou er geen twee weken voor wintersport willen doorbrengen...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben daar een aantal keren wezen langlaufen en is leuk stukje Sauerland daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |