Zo klinkt het hier in de keukenkastquote:
Emerald Dreams?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhen een week later ben ik er nog steeds niet
wehe ik was op dragonmaw begonnen, zit ook een vriend van mequote:
doe ik ook.. als dat mens niet op mij reageerd, dan reageer ik ook niet op haarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
uit principe heb ik mijn mail van school nog niet geopend.. dat hellewijf sterft maar met haar eeuwige gezeik![]()
hier ook nogquote:
AAAAAPJEE!!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh wie begint er nou laat aan zijn homework
Oeh oeh
Vertel meer meer meerquote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe ik was op dragonmaw begonnen, zit ook een vriend van memaar die realm heeft telkens een gigantische qeue..
wahah houd eens op over dat paard lokkenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel meer meer meer
Paard al gelokt??
Blubberzwijn moet namelijk een paard lokkenHe?? Vertel maar eens aan ons!!
verkoop jij je paard voor 875 goudquote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wahah houd eens op over dat paard lokkendat hoeft maar 1 keer en alleen als je een warlock bent, daarna kan je em voor aaaaaltijd blijven gebruiken
andere classes kunnen het paard kopen voor 900 goud
haha eens gelokt blijft ie bij je en kan je em niet verkopenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
verkoop jij je paard voor 875 gouden dan lok je hem gemeen weer terug
![]()
Jahquote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wahah houd eens op over dat paard lokkendat hoeft maar 1 keer en alleen als je een warlock bent, daarna kan je em voor aaaaaltijd blijven gebruiken
Ja nou maar je zei dat zo.... leuk!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb van die rode efteling-sloffen aan, warme voeten zijn het begin van een warm lichaamquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Hallo
Mijn nieuwe sloffen zitten echt lekker warm
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar je zei dat zo.... leuk!
Dat je dan met een Carrot from Hell dat beest bij je moet krijgen met je virtuele poppetje met dat pakje aan enzo die jij hebt ontworpen...
cute !quote:Op zondag 8 januari 2006 15:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb van die rode efteling-sloffen aan, warme voeten zijn het begin van een warm lichaam
Arme smid die hem van hoefijzers moet voorzien...quote:
je koopt het spel.. je sluit een abbonnement af om op de servers te mogen spelenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef creno het volgende:
kan ik dat ook ? WOW-en ? moet je dat kopen of...
Voor als de stroom uitvalt, of niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind die fleshlight toch best handig
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicalsquote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor als de stroom uitvalt, of niet?
Gezellig ik ben ook druk bezig met tentamens leren, soort vanquote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
anders was je hier niet?
( onee, ik ben er niet.. ik ben druk aan het huiswerk)
veel plezier bij de filmquote:
als je een i pod hebt moet je welquote:
Mneh. Nee dank jequote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicals
is Turks Fruit ook wel iets voor je
lekkere lijf heeft die Kamerling
zie je zijn piemel ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je ook naar de spaanstalige mama mia luistert , houdt je misschien wel van musicals
is Turks Fruit ook wel iets voor je
lekkere lijf heeft die Kamerling
van wat voor soort entertainment houdt je?quote:
Kan je geen liedje voor me zingen terwijl je in een grote blauwe baljurk op een slagroomtaart van 4 meter hoog paradeert? Dat lijkt me leukquote:Op zondag 8 januari 2006 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van wat voor soort entertainment houdt je?
Niet voor mijn computerquote:
N.a.l.v. je avatar? Die ene lieve jongen die de wildcard had gekregen zit er toch nog wel in hoop ik he?quote:
Sergequote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
N.a.l.v. je avatar? Die ene lieve jongen die de wildcard had gekregen zit er toch nog wel in hoop ik he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |