Dat dus:quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n zomerjasje, korte fietsbroek en van de fiets handschoenen
Ik moet wel erg hard gaan fietsen wil ik het nu niet koud krijgen hoor
strakke fietspakjes zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, al die ouwe venten met van die strakke fietspakkies die ik langs zie fietsen bij het station elke dag.![]()
Attention-whores
iewquote:
En binnen in het huis heb je houten tafeltjesquote:Op zondag 8 januari 2006 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
VlarpIk keek door die foto's en jij hebt een huisje met rooie baksteentjes.
En zo'n schutting.
![]()
nou fetish.. dat is wel gelijk heeel zwaar.quote:
Deze film werd mede mogelijk gemaakt door enorme subsidies van het Pentagon en de VS nationalistische propaganda-machinerie.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een fuckin' moralistisch bombastisch American-Hero-verheerlijkende prutsfilm.
Jij hebt wel een neus voor het uitkiezen van bagger hequote:Op zondag 8 januari 2006 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze film werd mede mogelijk gemaakt door enorme subsidies van het Pentagon en de VS nationalistische propaganda-machinerie..
ik had het net met kug, stuur wat regels en kreeg telkens de melding: tekst kan niet worden verzonden. Typte hij wat dan kon ik weer wel reageren, vaag gedoe hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Echt, ik word agressief van MSN
Bij personen lijkt het steeds alsof ze offline staan maar dat zijn ze niet. Ze kunnen mij aanspreken en 5 van de 10 x kan ik terugreageren, de andere 5 keren ketst het bericht terug. Des zei laatst ook al dat IK offline stond maar ik zat gewoon vrolijk te typen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxx! HIJ IS ER WEER!
Hoi beste Angel,
Met het schaamrood nog op mijn wangen wil ik je toch even een berichtje sturen, Mijn verhaal naar jou toe is
door jou wellicht met wat kriebels ontvangen (denk ik..).
Ik wil dus niet dat je je ongemakkelijk voelt dat ik je
zo'n persoonlijk bericht heb gestuurd. Ik kon deze week
en nu ook al, de slaap niet goed vatten. En voel ik me
wat vreemd om mensen die je gewoon niet kent het een en ander over jezelf te vertellen. Nogmaals als het je
het vervelend vond dat ik zomaar contact met je zocht
mijn excuses bij deze.
Het ga je verder goed.
groetjes
Ja dat heb ik dus ook steeds bij hem. EN bij Miguel.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik had het net met kug, stuur wat regels en kreeg telkens de melding: tekst kan niet worden verzonden. Typte hij wat dan kon ik weer wel reageren, vaag gedoe hoor
Ja daaaagh!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat is toch niet te geloven??? Schrijf gewoon een kort berichtje terug!!Eén zinnetje, zo van "Goh, wat goed dat je dat doet!" en dan er nog zo bij "Hoe gaat het nu verder met je?" en hoppaaaa hij weer aan het schrijven enz enz enz ;') Om even het magische woord te gebruiken: whehehe.
ik denk het wel ja, tijdje geleden stond ik ook bij andere offline terwijl ik dat niet was, maar das eenmalig voorgekomen, msn is ook maar een programma dat fouten kan makenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook steeds bij hem. EN bij Miguel.
Ligt het dan gewoon aan HEN en niet aan MIJN msn?Alhoewel, Des had laatst hetzelfde bij MIJ.
Het programma kan geen fouten makenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef creno het volgende:
msn is ook maar een programma dat fouten kan maken
Ik klikte, maar het was niks voor mijquote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor alle vrijgezelle droogstaande posters hier
Verkeerde link..klik nog eensquote:
Zo echt hij heeft ook zo'n lekker kontjequote:
Ik ben geen kontjesmanquote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt hij heeft ook zo'n lekker kontje
Boeiendquote:
Ieeeeuw!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verkeerde link..klik nog eens?
Beauty is in the eye of the beholdr (and I'm not beholding no beauty there, sorry).quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is echt best wel aantrekkelijk..
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ieeeeuw!!
Blote, harde piemels die in een nep vagina roeren
OEH!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ieeeeuw!!
Blote, harde piemels die in een nep vagina roeren
Mja.. ik vond 'm er gisteren erg lekker uitzien..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boeiend
Hij is echt best wel aantrekkelijk..en dat terwijl ie i/d workshops dr echt kwallerig uitzag
Ik sta met m op de fotoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. ik vond 'm er gisteren erg lekker uitzien..
Heb je 'm aangeraakt?
Ik vind hem, om de clubrouge termen te blijven, een half tweetjequote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. ik vond 'm er gisteren erg lekker uitzien..
Hij's schattig maar zeer zeker niet geilquote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
Niemand die Aaron stinkend geil vind?
Jamaar het zijn vast hetero-piemels!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. opzich als je er niet naar kijkt kan het best prettig zijn denk ik
Heb je z'n msn? z'n nummer?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sta met m op de foto![]()
En hij pakte me best stevig vast... en nu zie k m vrijdag weer ...![]()
![]()
![]()
Stinkend hooguit. God weet wat er allemaal in die afro verstopt zitquote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
Niemand die Aaron stinkend geil vind?
Uhh.. heb ik die termen meegekregen?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem, om de clubrouge termen te blijven, een half tweetje
Ik wist wel dat je het vergeten was.quote:
Ik bedoel.. het gebruik van zo'n dingquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar het zijn vast hetero-piemels!... of bi-piemels
in dat geval hoop ik echt op hetero-piemels. Ach, dat beslis ik nu gewoon: het was een hetero-piemel!
Jullie waren er om 12 uur ofzo hoor.. of eerder nogquote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het vergeten was.
Ik zei toch, naarmate de sluitingstijd van een discotheek nadert worden er steeds meer mensen aantrekkelijkHet sloot daar om 2, dus een 1 voor tweetje is echt je laatste keus, een half tweetje is mwah. Een 12 uurtje is bv aantrekkelijk. En we kwamen om 1 aan dus een 11 uurtje is goddelijk
Jawel.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's schattig maar zeer zeker niet geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |