hahahha, een wijf met liefde voor dierenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zou proberen op een tafel te klimmen en zware dingen op de kat te gooien.
Nee, omdat ze allebei eng zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
hahahha, een wijf met liefde voor dieren
Mietjequote:
mijn kat lenenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:57 schreef petre86 het volgende:
die muis in Enschede krijg ik maar niet dood
1x val dicht.. kaas weg, 2e keer val open,.. kaas weg, 3e keer val op de kop achter de vaatwasser.. weg kaas.. weg muis..
en nu ga ik slapen![]()
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef wonderer het volgende:
Is het veertienjarige kleutertje nog de enige die wakker is op dit moment??
Pas op voor frost bitequote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef tech het volgende:
Welterusten wonderer!
Plezier zal wel lukken, denk ik!
Eurocreme... Hawke werkt er niet meerquote:Op zondag 8 januari 2006 03:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wil Rude Boy en Spy Boy van Eurocreme zien
Mwoa.. voel me belabberd nu.. zo maar even lekker lang douchenquote:
Normale tijd voor mijn doen hoor...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. voel me belabberd nu.. zo maar even lekker lang douchen
Wat ben jij vroeg wakker trouwens?
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Normale tijd voor mijn doen hoor...
Zometeen lekker sporten
fietsen... pak toch de auto....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet ook weer gaan fietsen.. toch eens fietskleding voor in de kou gaan kopen
ik werk in de bouw, ik kan me veroorloven om niet te sportenquote:
heb k het hier toch makkelijkerquote:Op zondag 8 januari 2006 11:54 schreef DennisMoore het volgende:.
Brrr... koud.
Toch binnenkort ook de thermostaat eens goed programmeren voor de zondag.
*manual override*
Betaal je je dan niet scheel?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:00 schreef Burner82 het volgende:
heb k het hier toch makkelijkergewoon in de winter alles open draaien, en in de zomer alles dichtdraaien, altijd lekker warm
zit hier inbegrepen in de huurprijsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Betaal je je dan niet scheel?
Overdag, als ik niet thuis ben, gaat ie hier in de ECO-stand, laat ie alles 16 graden ofzo worden, en stopt ie ook met het warmhouden van het tapwater. Daar kom je dan achter als je een vrije dag hebt en wil gaan douchen....
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Burner82 het volgende:
zit hier inbegrepen in de huurprijsgas, water en licht
jup, nergens meer last vanquote:
Kou? Daar heb je toch helemaal geen last van als je fietst?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer gaan fietsen.. toch eens fietskleding voor in de kou gaan kopen
Ik heb alleen zo'n zomerjasje, korte fietsbroek en van de fiets handschoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:49 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Kou? Daar heb je toch helemaal geen last van als je fietst?
AnGabhar fietst elke dag in de bespottelijke combinatie zomerjasje + handschoenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |