fietsen... pak toch de auto....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet ook weer gaan fietsen.. toch eens fietskleding voor in de kou gaan kopen
ik werk in de bouw, ik kan me veroorloven om niet te sportenquote:
heb k het hier toch makkelijkerquote:Op zondag 8 januari 2006 11:54 schreef DennisMoore het volgende:.
Brrr... koud.
Toch binnenkort ook de thermostaat eens goed programmeren voor de zondag.
*manual override*
Betaal je je dan niet scheel?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:00 schreef Burner82 het volgende:
heb k het hier toch makkelijkergewoon in de winter alles open draaien, en in de zomer alles dichtdraaien, altijd lekker warm
zit hier inbegrepen in de huurprijsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Betaal je je dan niet scheel?
Overdag, als ik niet thuis ben, gaat ie hier in de ECO-stand, laat ie alles 16 graden ofzo worden, en stopt ie ook met het warmhouden van het tapwater. Daar kom je dan achter als je een vrije dag hebt en wil gaan douchen....
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Burner82 het volgende:
zit hier inbegrepen in de huurprijsgas, water en licht
jup, nergens meer last vanquote:
Kou? Daar heb je toch helemaal geen last van als je fietst?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer gaan fietsen.. toch eens fietskleding voor in de kou gaan kopen
Ik heb alleen zo'n zomerjasje, korte fietsbroek en van de fiets handschoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:49 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Kou? Daar heb je toch helemaal geen last van als je fietst?
AnGabhar fietst elke dag in de bespottelijke combinatie zomerjasje + handschoenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |