Met dat lach-hoofd.quote:
niet allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 03:59 schreef Sanne1805 het volgende:
zijn jullie hier allemaal homos?
Heb ik soms ook weleens.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:00 schreef Sanne1805 het volgende:
oh ik vond het al een hoop...
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Sanne1805 het volgende:
Wie van de homos vindt marat safin ook zo'n lekkere vent?
Echt van hem wil ik wel 20 kinderen baren.. oh sorry dat kunnen jullie dan weer niet...
Ik kan negertjes baren.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Sanne1805 het volgende:
Echt van hem wil ik wel 20 kinderen baren.. oh sorry dat kunnen jullie dan weer niet...
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Sanne1805 het volgende:
Oeh, nie slecht...quote:
Nee joh,quote:Op zondag 8 januari 2006 04:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoop voor j dat ie 't niet over z'n lengte heeft
hahahah, hij heeft het over de vis die hij de dag tevoren had gevangen..quote:Op zondag 8 januari 2006 04:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoop voor j dat ie 't niet over z'n lengte heeft
ik kan een splinter uit mn rug duwen. En kom nu niet aan met het feit dat je splinters in je rug kan laten ver4dwijnen want da kan ik ook!quote:
Maar d'r is niets zo onbetrouwbaar aan een man als zijn visserslatijnquote:Op zondag 8 januari 2006 04:10 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
hahahah, hij heeft het over de vis die hij de dag tevoren had gevangen..
Als ie net zo kleinzielig, arrogant en jaloers is als de onstoffelijke god, hoef ik hem nietquote:
Ik ben m'n eigen God.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie net zo kleinzielig, arrogant en jaloers is als de onstoffelijke god, hoef ik hem niet
Oeioei homo en godslastering.. hmm ik zou bij de hemelse poort maar gauw een voetje tussen de deur steken!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie net zo kleinzielig, arrogant en jaloers is als de onstoffelijke god, hoef ik hem niet
't is een vrouw!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:14 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Oeioei homo en godslastering.. hmm ik zou bij de hemelse poort maar gauw een voetje tussen de deur steken!![]()
God lastert de homo's ook, toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:14 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Oeioei homo en godslastering.. hmm ik zou bij de hemelse poort maar gauw een voetje tussen de deur steken!![]()
god lastert iedereen in meer of mindere mate. degenen die zich het meest gelastert voelen door god, lasteren zichzelf vaak ook het meeste.quote:
Thanks.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:18 schreef Sanne1805 het volgende:
goede rug wonderer, jammer dat er niet meer te lezen viel en jammer dat je aanneemt dat je niet interessant genoeg bent om over te lezen. Kunstenaars zijn vaak moeilijke mensen, voornamelijk voor zichzelf maar juist zeer interessant en over 3 kwartier bedtijd trouwens
Da's diep, vooral om half vijf na drie whiskyquote:Op zondag 8 januari 2006 04:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
god lastert iedereen in meer of mindere mate. degenen die zich het meest gelastert voelen door god, lasteren zichzelf vaak ook het meeste.
moet je wel in een god geloven.. of in god zoals voorgesteld wordt door tora, bijbel of koranquote:Op zondag 8 januari 2006 04:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
god lastert iedereen in meer of mindere mate. degenen die zich het meest gelastert voelen door god, lasteren zichzelf vaak ook het meeste.
Ik ben meer kerel dan sommige van die mietjes hierquote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Stroekie het volgende:
Nou meisjes
ik ga pitten en laat het HOMO topic aan jullie over
eens kijken of jullie hier ook zonder ons je mannetje kunnen staan![]()
![]()
Sweet Dreams![]()
je kan nog typen dus dit moet nog lukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's diep, vooral om half vijf na drie whisky
Volgens mij zou je me in een mep tegen de grond aanrammen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben meer kerel dan sommige van die mietjes hier
Truste Stroekie
En wel zo dat je voorlopig niet meer opstaat, jaquote:Op zondag 8 januari 2006 04:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij zou je me in een mep tegen de grond aanrammen.
volgens mij zou ik dat ook..quote:Op zondag 8 januari 2006 04:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij zou je me in een mep tegen de grond aanrammen.
*fotoboek gluur*quote:
Pfew. Veel. Veel verschillende dingen. Jeugdboeken, non-fictie, thrillers, horror, autobiografieen (ben nu in die van Christopher Lee bezig), SF, fantasy, gewone romans... zolang het een beetje diepgang heeft of nuttig of interessante informatie bevat, is het wel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 04:27 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
je kan nog typen dus dit moet nog lukken.
Mag ik vragen wat je graag leest, dusa wat je schrijft?
respect, heb je ook uitgegeven?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pfew. Veel. Veel verschillende dingen. Jeugdboeken, non-fictie, thrillers, horror, autobiografieen (ben nu in die van Christopher Lee bezig), SF, fantasy, gewone romans... zolang het een beetje diepgang heeft of nuttig of interessante informatie bevat, is het wel goed
Nope. Heb ook niks dat daarvoor in aanmerking zou komen. Maar met Arthur wil ik het wel proberen, als dat af isquote:
Waarom kan je niet gewoon van me houden?!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef wonderer het volgende:
Is het veertienjarige kleutertje nog de enige die wakker is op dit moment??
Omdat jij meteen de lol verpest door te melden dat ik een vrouw benquote:Op zondag 8 januari 2006 04:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon van me houden?!
haha, niet dat je het verdiend hebt tot dusver.. Maar t'is fijn dat het een uitgemaakte zaak is, hoeven we het ook niet meer te proberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*fotoboek gluur*
Ik denk dat dat je wel lukt ja.
Men pakt een veger en blik. Blik tegen muis, als ie nog leeft, aandrukken tot ie dood is. Oprapen en wegsmijten.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Hoe zijt gullie homos in dit soort situaties? Wijverig als ik?
wauw, nee die lol had hij nog niet verpest, dat heb je nu zelf gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat jij meteen de lol verpest door te melden dat ik een vrouw ben
Ik zou proberen op een tafel te klimmen en zware dingen op de kat te gooien.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
haha, niet dat je het verdiend hebt tot dusver.. Maar t'is fijn dat het een uitgemaakte zaak is, hoeven we het ook niet meer te proberen.
Ik had zojuist een typisch 'wat ben ik toch ook een schijtwijf moment' misschien wel ff leuk om te delen en te kijken of jullie homos net zo wijverig zijn als dat ik ben. Mijn kat had zojuist een muis gevangen en rende er een beetje mee van hot naar her en ik stond als een echte meid met mn handen in mn haar te overdenken hoe ik dit geval aan zou pakken, onderwijl wat kreetjes van afschuw onderdrukkend, toen sofietje de poes de muis uit haar bek liet en de muis nog bleek te leven! Wat uiteraard wat druk op mij en mijn beslissing legde. De muis kon gered worden, maar door mijn schijterige besluiteloosheid is de muis overleden en heb ik uiteindelijk de kat af weten te leiden en de muis huiverig opgeraapt.
Hoe zijt gullie homos in dit soort situaties? Wijverig als ik?
succes!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Heb ook niks dat daarvoor in aanmerking zou komen. Maar met Arthur wil ik het wel proberen, als dat af is
Nee, ik ben geen transseksueel.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:40 schreef TehRockstar het volgende:
Je bent toch niet echt ehm.. van ehm "ik wil een man zijn"
Kijk, dat hoor ik nou graagquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
wauw, nee die lol had hij nog niet verpest, dat heb je nu zelf gedaan.
Je maakt een goede man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |